abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 mei 2007 @ 10:37:50 #201
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49598164
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Aldus Dekra: Golf V meest betrouwbare auto. Toyota is niet eens de beste Jap. Naast het feit dat een Toyota lelijk is en zelfs af fabriek tegenwoordig met puist op de neus wordt geleverd...
[..]

Eerste C-klasse auto met diesel, eerste C-klasse auto met 6-cilinder, FSI, DSG, de GTI, enz.
[..]

Maar nooit alles tegelijkertijd. De Golf is juist goed op het punt alles voldoende...
[..]

Dan moet je eens bij een Jap op de prijslijst kijken...
[..]

Maar niemand die zich er echt aan stoort. Geen supermodel, maar een buurmeisje zeg maar...
[..]

Het was niemand ontgaan denk ik en je hebt natuurlijk groot gelijk: iedereen wil iets anders.
[..]

Als je geen enkele Duitse auto kan waarderen dan is dat meer dwangmatig denk ik. Er zijn toch genoeg smaken aldaar...
Lol deze gast heeft blijkbaar geen verstand van auto's. Toyota's zijn swerelds beste auto's. Motorisch gezien. Het staat zelfs in veel encyclopedieen. En nee, ik rijd geen Toyota En lelijk? Damn VW is pas lelijk met die vieze zwarte grillen voor. Anno 2007 heeft bijna geen auto meer zo'n grote zwarte grille voren, behalve die lelijke VW's.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  maandag 21 mei 2007 @ 10:52:20 #202
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_49598645
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:37 schreef Draganta het volgende:

[..]

Lol deze gast heeft blijkbaar geen verstand van auto's. Toyota's zijn swerelds beste auto's. Motorisch gezien. Het staat zelfs in veel encyclopedieen. En nee, ik rijd geen Toyota En lelijk? Damn VW is pas lelijk met die vieze zwarte grillen voor. Anno 2007 heeft bijna geen auto meer zo'n grote zwarte grille voren, behalve die lelijke VW's.
Deze 'gast' ventileert zijn mening en maakt en passant nog een goed punt ook . Dat is z'n goed recht. Jij bent op z'n minst net zo subjectief met je "damn vw is pas lelijk met die vieze zwarte grillen"
Where law ends, tyrrany begins.
  maandag 21 mei 2007 @ 13:56:27 #203
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_49605725
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:25 schreef Toewan het volgende:
Geheel niet in de discussie over Toyota en VW maar wat is er leuk / goed aan een VW Golf?

Technisch zijn het goede auto's, redelijk eenvoudige techniek, qua model vind ik de Golf 2 nog steeds een leuke auto om te zien, veel goedkope onderdelen voor te krijgen, goedkoop qua onderhoud, goedkoop qua wegenbelasting, goedkoop in verzekering (wanneer de letters GTI ontbreken).... Moet ik nog even doorgaan? Mijn 1.3i is nog best zuinig met gemiddeld 1:13 - 1:14, trekt de straatstenen niet uit de grond maar kan wel meekomen.

Toch wel frappant dat de VW Golf 2 samen met de Kadett de best verkopende auto was in de jaren 80 en begin 90. Waar zijn de Kadettjes gebleven, je ziet er steeds minder terwijl de Golf 2 vrolijk rond blijft rijden.
de kadetjes zijn allemaal veranderd in een hoopje bruin stof
die zijn allemaal weggeroest. Heel af en toe zie je nog een kadet GSI of cabrio rijden van een liefhebber maar dan heb je het wel gehad inderdaad.
De golf 1 en 2 zie je nog steeds en masse rijden dus kwalitatief zullen het best goede wagens zijn.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 21 mei 2007 @ 14:04:34 #204
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49606019
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:52 schreef Gunner het volgende:

[..]

Deze 'gast' ventileert zijn mening en maakt en passant nog een goed punt ook . Dat is z'n goed recht. Jij bent op z'n minst net zo subjectief met je "damn vw is pas lelijk met die vieze zwarte grillen"
Daarnaast is het over het algemeen weloverwogen...
Ben het niet altijd met DS4 eens, maar hij heeft in iedergeval een faire manier van discussieren (vast ingegeven door z'n dagelijkse broodwinning )...
Wat je natuurlijk van bovenstaande kreten niet kan zeggen...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_49606191
quote:

[..]

ik ging er vanuit (ben volkswagen en kawasaki gek) dat honda (motor en auto) de beste, meest betrouwbare blokkies maakt! (al zie je mij geen honda rijden)
pi_49606236
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

die zijn allemaal weggeroest. Heel af en toe zie je nog een kadet GSI of cabrio rijden van een liefhebber maar dan heb je het wel gehad inderdaad.
De golf 1 en 2 zie je nog steeds en masse rijden dus kwalitatief zullen het best goede wagens zijn.
helaas dat die kadetjes wegroesten ja. zat vorige week nog in een GSI... heerlijk.. auto van het jaar kruik maar ALLES electrisch
pi_49606436
heerlijk die duits/japanse discussie altijd!

ow ik hou van volkswagen? je VW is stukken beter dan toyota en suzuki enz!
ow ik hou van honda? ja die duitsers das allemaal bagger!

ze hebben allemaal goede en minder goede modellen op de markt gebracht! als er eentje tussen zat die echt waardeloze auto's maakte, dan waren ze failliet geweest!
  maandag 21 mei 2007 @ 14:28:36 #208
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_49606984
Trotse VW Golf rijder

Ik weet niet, het leuke aan de Golf (met name de oudere) is dat je makkelijk iets kan veranderen en het zijn van die auto's die je wel heel veel ziet, maar daardoor zijn er ook vaak onderdelen makkelijk voor beschikbaar. Daarnaast is ie technisch wel oke en de highline uitvoering is Volgens mij verschilt het heel erg per persoon wat ie leuk vindt. Ik vind jappanners ook wel oke, aangezien we ook mazda's hebben gehad en die waren ook prima.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_49607886
quote:

Toyota's zijn swerelds beste auto's. Motorisch gezien. Het staat zelfs in veel encyclopedieen.
Dit intrigeert mij...

Vertel: welke encyclopedieën (gaarne met paginanummer en ISBN indien mogelijk)? Ben wel benieuwd welke encyclopedie een subjectief begrip als "beste auto" tot een feit wenst te verheffen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 21 mei 2007 @ 14:55:46 #210
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49607984
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dit intrigeert mij...

Vertel: welke encyclopedieën (gaarne met paginanummer en ISBN indien mogelijk)? Ben wel benieuwd welke encyclopedie een subjectief begrip als "beste auto" tot een feit wenst te verheffen.
Komop zeg... Weet je dat nou nog niet? Das toch algemeen bekend joh...

Heb je geen encyclopedie voor nodig
©DiscoveryChannel
pi_49608032
haha heerlijk is dat. mensen die hun mening willen bevestigen met.. ja dat staat in de boekjes hoor! zonder bron ofzo
pi_49608964
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:14 schreef rival het volgende:
ow ik hou van volkswagen? je VW is stukken beter dan toyota en suzuki enz!
ow ik hou van honda? ja die duitsers das allemaal bagger!
kernpunt van de hele kwestie
smaak bepaald de beste auto
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_49609150
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:23 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

behalve bij draganta, die heeft het uit boeken!
pi_49612957
quote:
Op maandag 21 mei 2007 15:23 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

Dan heb jij wel een waardeloze smaak zeg..
maar goed in dat geval is een Peugeot 404 SL dus de beste auto
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:55 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Komop zeg... Weet je dat nou nog niet? Das toch algemeen bekend joh...

Heb je geen encyclopedie voor nodig
Tsja, het lijkt erop dat DS4 nogal "hardleers" is
  maandag 21 mei 2007 @ 18:05:58 #215
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_49615899
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:05 schreef Supra_Turbo het volgende:
Een Golf met W12
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6533
Emotieloos geval, Corolla 1.3 is vast sneller
pi_49616008
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:05 schreef Supra_Turbo het volgende:
Een Golf met W12
http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6533
jah had hem gezien vanmorgen! das nog eens een echte golf
  maandag 21 mei 2007 @ 18:49:47 #218
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_49616400
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Emotieloos geval, Corolla 1.3 is vast sneller
pi_49626326
quote:
Op maandag 21 mei 2007 13:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Alleen wanneer ik dit filmpje zie hoop ik nooit een flinke aanrijding te krijgen met m'n Golf 2. Zie hoe de Golf wordt opgevouwen, niet normaal. Dat vind ik dan wel weer een nadeel van een Golf 2, daar schrik je toch wel van.
http://www.youtube.com/watch?v=ZXO0PHucfCo

Met een zuchtje wind waaien de deuren dicht, ze lijken wel van papier in vergelijking met Golf 4.
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef rival het volgende:

[..]

helaas dat die kadetjes wegroesten ja. zat vorige week nog in een GSI... heerlijk.. auto van het jaar kruik maar ALLES electrisch
Gisteren zag ik ook nog een mooie antraciete GSI 16V rijden, dat vond ik wel een mooie Kadett in tegenstelling tot de witte 1.3'jes en de Frisco modellen. Een standaard Golf 2 ziet er imho veel mooier uit dan een standaard Kadett, maar een GSI ziet er erg mooi uit.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 09:22:23 #220
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49634437
quote:
Op maandag 21 mei 2007 14:57 schreef rival het volgende:
haha heerlijk is dat. mensen die hun mening willen bevestigen met.. ja dat staat in de boekjes hoor! zonder bron ofzo
Oke dan zal ik je eens even gaan naaien door het straks thuis uit te zoeken! Het staat BTW ook op Wikipedia maar we gaan er van uit dat we die niet 100% vertrouwen. Het klopt wel .

Mara komop zeg iedereen weet dat toch,dat Toyota motorblokjes onvernietigbaar zijn. Laatst een Celica gezien op de keuring die al 400.000 had gelopen BENZINE! Deed het perfect. Mn pa's vorige auto (Corolla uit 1996) had ook 290.000 gelopen en startte echt in minder als een seconde, hij reed er meer als 40.000 per jaar mee, nooit een olielek of verbruik gehad. Motorisch altijd een kei geweest. Hij is weg omdat de lak naar de klote ging (rode auto's he).
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:20:45 #221
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_49635828
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:22 schreef Draganta het volgende:

[..]

Oke dan zal ik je eens even gaan naaien door het straks thuis uit te zoeken! Het staat BTW ook op Wikipedia maar we gaan er van uit dat we die niet 100% vertrouwen. Het klopt wel .

Mara komop zeg iedereen weet dat toch,dat Toyota motorblokjes onvernietigbaar zijn. Laatst een Celica gezien op de keuring die al 400.000 had gelopen BENZINE! Deed het perfect. Mn pa's vorige auto (Corolla uit 1996) had ook 290.000 gelopen en startte echt in minder als een seconde, hij reed er meer als 40.000 per jaar mee, nooit een olielek of verbruik gehad. Motorisch altijd een kei geweest. Hij is weg omdat de lak naar de klote ging (rode auto's he).
Wauw, 4 ton, nou petje af hoor
een beetje fransoos haalt dat ook op zijn sloffen. En een volvo (een echte, niet zo'n ford aftreksel ) is bij 4 ton net ingereden
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_49636115
edit
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:32:07 #223
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49636185
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:29 schreef rival het volgende:

[..]

vreemd, want ik ben toch van mening dat honda blokken beter zijn!
Kan toch dat Honda beter is. Ik zeg alleen dat die van Toyota goed zijn. Maar waarom zijn die civicjes uit 1992 dan altijd in een zeer slechte staat, vergeleken met celica's en corolla's uit die tijd?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:33:08 #224
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49636212
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:20 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wauw, 4 ton, nou petje af hoor
een beetje fransoos haalt dat ook op zijn sloffen. En een volvo (een echte, niet zo'n ford aftreksel ) is bij 4 ton net ingereden
LOL hou al helemaal op over franse auto's en die nedcar volvo's want dat is echt niks. Renault uitgezonderd.

Citroen damn wat hebben wij er problemen mee gehad. Mn pa heeft Citroen vanaf toen helemaal afgezworen. Hij is nu helemaal into Jappen/Koreanen. Sinds toen is het ook afgelopen met de problemen
pi_49636223
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:32 schreef Draganta het volgende:

[..]

Kan toch dat Honda beter is. Ik zeg alleen dat die van Toyota goed zijn. Maar waarom zijn die civicjes uit 1992 dan altijd in een zeer slechte staat, vergeleken met celica's en corolla's uit die tijd?
dat zeg jij.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:33:43 #226
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_49636231
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:32 schreef Draganta het volgende:

[..]

Wel eens gekeken naar het volk wat er in civicjes rijdt van 1992 ? (jonge medelanders) en het volk wat in toyota's rondrijdt (opa en oma)

denk dat dat wel eea verklaard en dan vind ik het juist extra knap van die honda blokjes
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:37:15 #227
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49636338
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wel eens gekeken naar het volk wat er in civicjes rijdt van 1992 ? (jonge medelanders) en het volk wat in toyota's rondrijdt (opa en oma)

denk dat dat wel eea verklaard en dan vind ik het juist extra knap van die honda blokjes
Ik zou mn opa wel in een Celica willen zien rijden . Maar wat boeit het of Honda of Toyota beter is, fijn iedereen mag denken watie wilt. Behalve als je denkt dat franse auto's goed zijn, want dat is HELEMAAL verkeerd!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:39:27 #228
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49636394
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:33 schreef rival het volgende:

[..]

dat zeg jij.
Ik heb een tijdje voor een Civic hatchback gekeken, die uit 1992-1993. Er was op marktplaats geen die goed was. Bij de een tikte de motor, bij de ander startte de motor soms niet, die zoop weer meer olie als benzine etc etc. Ik heb ook flink wat Celica's uit 1986 gezien met meer als 300.000 erop, ben ook gaan kijken. Ik vond ze en stuk beter. Maar dat kan ook dat het net die auto's waren, maar wel toevallig dan.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:44:44 #229
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_49636536
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:37 schreef Draganta het volgende:

[..]

Ik zou mn opa wel in een Celica willen zien rijden . Maar wat boeit het of Honda of Toyota beter is, fijn iedereen mag denken watie wilt. Behalve als je denkt dat franse auto's goed zijn, want dat is HELEMAAL verkeerd!
Zeg je dat nou om mij uit de tent te lokken?

Een franse auto gaat MINSTENS net zo lang mee als een toyota. Punt uit, geen discussie mogelijk.
Enige is dat een franse auto wat kieskeuriger is met zijn onderhoudsbeurten. Een toyota kun je bij wijze van spreken een jaar of 5 rond laten rijden zonder een beurtje te laten geven en een franse auto geeft dan wel eens problemen. Zeker bij gecompliceerde systemen als hydraulische vering van bv citroen is het noodzakelijk dat er op tijd olie vervest wordt ed.

Motorisch ed gaat het allemaal echt net zo lang mee, tis alleen misschien wat minder hufterproof

Ach iedereen moet gewoon rijden waar hij of zij prettig in rijdt. De een kiest voor de betrouwbare naam van toyota, de ander valt voor de soberheid van een duitser, de ander gaat voor het comfort van een fransoos.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:48:09 #230
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49636642
quote:
Ja
pi_49638559
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:22 schreef Draganta het volgende:

Laatst een Celica gezien op de keuring die al 400.000 had gelopen BENZINE! Deed het perfect.
Tsjonge. Nee, nu is duidelijk dat JIJ veel verstand hebt van auto's... Hiermee is onomstotelijk bewezen dat Toyota de beste auto is.
pi_49638602
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Tsjonge. Nee, nu is duidelijk dat JIJ veel verstand hebt van auto's... Hiermee is onomstotelijk bewezen dat Toyota de beste auto is.
inderdaad, zoiets dacht ik ook al toen ik et las!
pi_49638760
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:44 schreef Metro2005 het volgende:

Motorisch ed gaat het allemaal echt net zo lang mee, tis alleen misschien wat minder hufterproof
Franse auto's zijn motorisch zelfs redelijk hufterproof. Wat er meestal stuk gaat is hetgeen rondom de motor zit (en met name indien het electrisch is...).

Mijn vriendin reed als student een BX. Bij verkoop had die auto er tegen de 350.000 km op zitten en er ging niet vaak iets stuk. Niet alleen omdat er niet zoveel op zat dat stuk kon gaan, maar ook omdat ze er normaal mee reed. De motor verbruikte ook 0,0 olie! Misschien wel omdat het blok zo vervuild was geraakt dat de olie daar niet doorheen kwam...

De auto snort tegenwoordig nog steeds rond (verkocht aan Pools uitzendbureau) en heeft tegenwoordig ruim 400.000 km gelopen. Een BX. Ruim 15 jaar oud. Thans blootstaand aan dagelijkse Poolse mishandeling.
pi_49639044
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Een franse auto gaat MINSTENS net zo lang mee als een toyota. Punt uit, geen discussie mogelijk.
Als je het zo zegt ben ik idd overtuigd
pi_49641739
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Franse auto's zijn motorisch zelfs redelijk hufterproof. Wat er meestal stuk gaat is hetgeen rondom de motor zit (en met name indien het electrisch is...).
Dat is de spijker op z'n kop.
Ik denk dat er weinig auto's zijn waar motoren echt problemen geven. Alles wat er omheen hangt geeft bij b.v. Italianen en Franse auto's over het algemeen eerder problemen dan bij b.v. een Jap of Duitser.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:32:03 #236
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49642470
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zei ik dat het bewijs was? Nope. Voorbeeld? Jaaaaaa.

Sukkel Tegenwoordig echt veel vroege schoolverlaters zeg!
pi_49642600
quote:

[..]

quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:32 schreef Draganta het volgende:

[..]

we wachten nog steeds op bewijs!
pi_49643273
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:32 schreef Draganta het volgende:

Ook als voorbeeld dient het nergens toe.
quote:
Zo lang dit jouw niveau van discussie voeren is, mag jij de schoenveters van een vroege schoolverlater nog niet strikken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 13:59:47 #239
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49643579
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ook als voorbeeld dient het nergens toe.
[..]

Zo lang dit jouw niveau van discussie voeren is, mag jij de schoenveters van een vroege schoolverlater nog niet strikken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen. Basisschool is geen opleiding .
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:02:57 #240
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49643700
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toyota

En begin niet te blaten dat iedereen dat kan veranderen want als je er onzin in zet wissen ze het. Zet maar eens bij Citroen zoiets erin is het zo gewist.

Meer bewijs komt straks als ik thuis zin heb om in encyclopedieen te kijken .

PS. Oh ja DS4 je bent een raar mannetje .

[ Bericht 14% gewijzigd door Draganta op 22-05-2007 14:03:26 (DS4 afkrake) ]
pi_49643843
ik heb het hele verhaal voor je gelezen draganta, echter, ik kon niks vinden over jouw mening dat toyota de beste motorblokken produceerd!
pi_49643908
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:59 schreef Draganta het volgende:

MBO stelt ook geen donder voor. Dus nog steeds past het jou om een minder grote mond te hebben.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:08:16 #243
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49643937
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 13:59 schreef Draganta het volgende:

[..]

Hahaha...

Hoe oud ben je eigenlijk? 8?
©DiscoveryChannel
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:11:17 #244
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49644080
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Hahaha...

Hoe oud ben je eigenlijk? 8?
Hahahahaha Nee jij anders wel?

De link sloeg op mijn vorige reacties dat Toyota's de beste auto's waren dat dat veel wordt gezegd en dat staat daar volgens mij ook hoor .
pi_49644107
quote:
Anno 2006 kent Toyota nog steeds de minste mankementen per geproduceerde auto
Maar ik mis wel enige brondvermelding..
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:12:24 #246
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49644125
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

MBO stelt ook geen donder voor. Dus nog steeds past het jou om een minder grote mond te hebben.
Ik heb geen grote mond, dit is maar een forum . En MBO stelt ook geen donder voor daarom ga ik volgend jaar ook verder met HBO.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:13:26 #247
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49644179
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:11 schreef 1299 het volgende:

[..]

Bel ANWB eens op en vraag eens om statistieken. Ik weet niet zeker of dit klopt (kan dat hij maar wat lult) maar iemand van de ANWB zei tegen mij dat Toyota's heel zelden geholpen moesten worden.
pi_49644198
draganta we wachten nog op bewijs hoor!
pi_49644202
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:02 schreef Draganta het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toyota

En begin niet te blaten dat iedereen dat kan veranderen want als je er onzin in zet wissen ze het. Zet maar eens bij Citroen zoiets erin is het zo gewist.
Wikipedia is niet 100% betrouwbaar. Dat toyota de minste gebreken heeft per geproduceerde auto is een zeer discutabele bewering. Er zal best ergens een onderzoek zijn waar dat uit "blijkt". Net zo goed als dat er een onderzoek is waaruit "blijkt" dat momenteel de Golf de meest betrouwbare auto is.

Laat ik het zo zeggen: ik ken meerdere toyota eigenaren die allerminst te spreken zijn over het product, met name de in de EU geproduceerde modellen.
quote:
Meer bewijs komt straks als ik thuis zin heb om in encyclopedieen te kijken .
Dat was idd. gevraagd.
quote:
PS. Oh ja DS4 je bent een raar mannetje .
Zo lang ik dat in jouw belevingswereld ben zal het met mij best goed komen.
pi_49644248
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:11 schreef 1299 het volgende:

[..]

joh, en zie je daar iets staan over de kwaliteit van hun motorblokken? ik zie dat ze per auto de minste mankementen hebben! misschien hebben ze maar 1 mankement per auto en zit dat net in het blok?

tsjah, de mercedes E klasse van 2000 ofzo heeft de meeste mankementen van alle auto's die bestaan...

maar over dat motorblok denk ik niet dat ik iemand hoor klagen
pi_49644299
we willen gewoon echte bewijzen zien! en tot die tijd heeft hier niemand gelijk
pi_49644303
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:12 schreef Draganta het volgende:
En MBO stelt ook geen donder voor daarom ga ik volgend jaar ook verder met HBO.
Nog steeds ben ik niet onder de indruk. En al zou ik dat van het HBO moeten zijn, dan nog: eerst waarmaken en dan pas blaten. Of liever: niet blaten.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:18:59 #253
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49644402
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:16 schreef rival het volgende:
we willen gewoon echte bewijzen zien! en tot die tijd heeft hier niemand gelijk
Jij wel toch?

PS. Fijn dan ben je niet onder de indruk ik probeer je ook niet onder de indruk te krijgen heb normaal wel wat beters te doen maar vandaag is stage extra saai.

En hopelijk is de opleiding logopedie op de HBO een stuk uitdagender want wat ik nu doe stelt inderdaad niks voor dat kan jij nog makkelijk halen volgens mij!

Maar ik zag net de topic titel...
pi_49644419
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:13 schreef Draganta het volgende:
Bel ANWB eens op en vraag eens om statistieken. Ik weet niet zeker of dit klopt (kan dat hij maar wat lult) maar iemand van de ANWB zei tegen mij dat Toyota's heel zelden geholpen moesten worden.
Niemand hier betwist dat toyota bekend staat als betrouwbaar. Niemand hier zegt dat toyota slecht is. Iedereen is het er wel over eens dat toyota betrouwbare auto's maakt.

Het ging alleen om jou wel discutabele stelling dat toyota duidelijk "de beste" is. Nu je e.e.a. moet bewijzen ga je afzwakken, hetgeen er op duidt dat je kennelijk zelf ook wel in ziet dat die stelling moeilijk vol te houden is.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:21:09 #255
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49644482
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:19 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niemand hier betwist dat toyota bekend staat als betrouwbaar. Niemand hier zegt dat toyota slecht is. Iedereen is het er wel over eens dat toyota betrouwbare auto's maakt.

Het ging alleen om jou wel discutabele stelling dat toyota duidelijk "de beste" is. Nu je e.e.a. moet bewijzen ga je afzwakken, hetgeen er op duidt dat je kennelijk zelf ook wel in ziet dat die stelling moeilijk vol te houden is.
Ben ik af aan het zwakken? Sorry was niet de bedoeling:

TOYOTA IS DE BESTE ER IS GEEN AUTOMERK DAT BETER IS (behalve Lexus, maar dat is ook Toyota)

Duidelijk?
pi_49644503
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:18 schreef Draganta het volgende:

[..]

Jij wel toch?
ik wel. want ik zeg simpel....

iedereen die van jappen houd, basht VW e.d.
andersom precies etzelfde!

nou ik kan je vertellen, heb auto's uit alle landen gereden. allemaal hebben ze hun goede en slechte modellen en kanten en trekjes.

iemand die hier beweert dat "zijn" merk beter is dan de rest mag dat dus eerst gaan bewijzen voordat zijn mening een feit wordt!
pi_49644523
quote:

En hopelijk is de opleiding logopedie op de HBO een stuk uitdagender want wat ik nu doe stelt inderdaad niks voor dat kan jij nog makkelijk halen volgens mij!
Wat probeer jij nu eigenlijk te bewijzen?
pi_49644535
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:21 schreef Draganta het volgende:

[..]

TOYOTA IS DE BESTE ER IS GEEN AUTOMERK DAT BETER IS (behalve Lexus, maar dat is ook Toyota)

Duidelijk?
stop nou gewoon met typen, je hebt thuis toch bewijs liggen? dan zou je eigenlijk lekker achterover kunnen gaan zitten lachen tot je thuis komt om het bewijs hier te posten?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:24:09 #259
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49644610
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:22 schreef rival het volgende:

[..]

stop nou gewoon met typen, je hebt thuis toch bewijs liggen? dan zou je eigenlijk lekker achterover kunnen gaan zitten lachen tot je thuis komt om het bewijs hier te posten?
Ja en ik zou ook graag met een Toyota langs willen komen maar jullie wonen te ver weg waarschijnlijk

Maar als er straks een scan komt uit een encyclopedie niet gaan zeuren dat het bewerkt is ofzo want dat doe ik echt niet .
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:24:33 #260
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49644630
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat probeer jij nu eigenlijk te bewijzen?
Wat?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:24:48 #261
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49644637
quote:

[..]

Maar ik zag net de topic titel...
Zolang er bij mij op de universiteit lui zijn die hun veters nieteens zelfstandig vastkrijgen zou ik hier ook niet echt een harde lat van krijgen...
©DiscoveryChannel
pi_49644653
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:21 schreef Draganta het volgende:

Duidelijk?
Het is mij vooral duidelijk geworden waar jouw ondertitel op slaat.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:26:01 #263
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49644693
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is mij vooral duidelijk geworden waar jouw ondertitel op slaat.
Met curry is echt heerlijk
pi_49644746
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Draganta het volgende:

Ja en ik zou ook graag met een Toyota langs willen komen maar jullie wonen te ver weg waarschijnlijk
We wonen binnen Nederland, maar jij bent bang dat die toyota (waar jij niet in reed, toch?) het niet haalt? Volgens mij is er toch iets goed mis met de betrouwbaarheid van toyota...
pi_49644767
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:24 schreef Draganta het volgende:

Wat?
Ja.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:28:59 #266
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49644801
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

We wonen binnen Nederland, maar jij bent bang dat die toyota (waar jij niet in reed, toch?) het niet haalt? Volgens mij is er toch iets goed mis met de betrouwbaarheid van toyota...
Ik denk eerder dat het met zin te maken heeft. Mijn pa is met die Toyota (die ik niet heb, maar heb mogen lenen van mn pa totdat ik een eigen auto had) 2000 km heen en terug gereden vorig jaar en het jaar daar voor dus die paar metertjes in NL maken niet veel uit denk ik maar over kinderachtig gesproken hoor wie het zegt .
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:30:00 #267
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49644843
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja.
Damn wat zou ik jou toch eens in het echt willen ontmoeten was echt dikke pret geweest .

Maar BTW Hij is te koop voor 1950 mag hij weg. Uit 1996 , hatchback, 2000cc rood van kleur, moet weg wegens aankoop nieuwe auto.
pi_49644946
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:30 schreef Draganta het volgende:

Damn wat zou ik jou toch eens in het echt willen ontmoeten was echt dikke pret geweest .
Hoezo? Ben jij dan WEL te genieten?
quote:
Maar BTW Hij is te koop voor 1950 mag hij weg. Uit 1996 , hatchback, 2000cc rood van kleur, moet weg wegens aankoop nieuwe auto.
Ik heb al een auto. Een hele echte coupé...
  dinsdag 22 mei 2007 @ 14:34:25 #269
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49645009
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hoezo? Ben jij dan WEL te genieten?
[..]

Ik heb al een auto. Een hele echte coupé...
Heb je een auto of een citroen, indien dat laatste maak ik wel een mooi prijsje voor je .
pi_49645710
edit
pi_49646025
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:34 schreef Draganta het volgende:

Heb je een auto of een citroen, indien dat laatste maak ik wel een mooi prijsje voor je .
Een auto. Een Duitse auto zelfs. Maar geen VW.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:06:53 #272
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49646384
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ga ik door voor de koelkast als ik het raad?
©DiscoveryChannel
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:09:26 #273
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49646496
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 14:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wow 1 ding wat we gemeen hebben hoe is dat mogelijk!
pi_49646776
Het niveau stijgt hier gestaag per minuut..

Wat is er zo leuk aan een golf? Geen idee, is nogal subjectief.. wat is er zo goed aan? IMO is hij overprised voor wat je er voor krijgt. Je betaald net als bij sommige merkkleding extra voor de naamsverbondenheid die er aanhangt.

Tijdje terug een offerte laten maken voor een Polo.. moest je zelfs voor een bekerhouder bijbetalen.. sorry hoor maar dat is echt diep bedroevend. Bij een Jap zitten de meeste opties er standaard op.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:18:27 #275
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49646860
Wat een geneuzel hier

Doe es lief tegen elkaar

Wat er zo leukis aan een Golf? Een Golf I is leuk omdat het VW van de ondergang heeft gered. De Golf II is leukomdat ie zo lelijk is en omdat er een terreinversie van is. En de Golf V is leuk omdat ik mn rijbewijs heb gehaald in zo'n ding. De III en IV zijn niet leuk

En bok alsjeblieft eens op in elk topic die schrale Japanse auto's er aan de haren bij te slepen Een Gofl is een Golf en een Civic een Civic. Klaar.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 15:31:22 #276
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_49647414
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
De III en IV zijn niet leuk
Wat is er niet leuk aan een Mk4?

Ik rij momenteel zowel in een 4 (privé) en een 5 (zakelijk) en ze rijden allebei net zo fijn. Hey misschien die 4 nog wel fijner omdat m'n 5 mij te sportief geveerd is. Z'n 6 versnellingen maken weer een hoop goed

MK4

Maar goed, smaken verschillen. Jammer dat m'n volgende auto geen 4 is, want alle model jaren heb ik nu wel zo'n beetje gehad.
pi_49647865
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:06 schreef MikeyMan het volgende:

Ga ik door voor de koelkast als ik het raad?
Het gebruiken van voorkennis ter zelfverrijking is strafbaar...
pi_49648359
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef Draganta het volgende:

Wow 1 ding wat we gemeen hebben hoe is dat mogelijk!
Ik zie het probleem. Ik ga vandaag nog een VW halen!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:00:43 #279
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49648660
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:31 schreef Gunner het volgende:

[..]

Wat is er niet leuk aan een Mk4?
Nog nooit in gereden, maar hij is me te saai en anoniem.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:06:05 #280
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_49648898
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zie het probleem. Ik ga vandaag nog een VW halen!
Mag ik je huidige hebben?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:13:19 #281
175278 Supra_Turbo
Roarende ITB's !!
pi_49649151
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 09:22 schreef Draganta het volgende:Mara komop zeg iedereen weet dat toch,dat Toyota motorblokjes onvernietigbaar zijn.
Zeker nog nooit een 7M-GE of 7M-GTE gehad...
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:20:21 #282
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49649431
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:13 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

In de basis ook best een betrouwbaar blok...

Met een minor-flaw...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:23:43 #283
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_49649551
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het gebruiken van voorkennis ter zelfverrijking is strafbaar...

Zo zou natuurlijk nooit iemand een quiz kunnen winnen
©DiscoveryChannel
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:26:00 #284
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49649657
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:13 schreef Supra_Turbo het volgende:

[..]

ja, hoi, Golfjes!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:23:00 #285
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49652009
ff zwaaien naar de posts die hier stonden
pi_49652044
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ff zwaaien naar de posts die hier stonden
jij hebt het vandaag druk hè?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:25:23 #287
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49652083
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

jij hebt het vandaag druk hè?
Ja, dus kappen met baggeren graag, ik heb betere dingen te doen
pi_49652230
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, dus kappen met baggeren graag, ik heb betere dingen te doen
Neen, zolang niet iedereen in dit topic accepteerd dat een Peugeot 404 de beste auto ter wereld is, een VW Golf emotieloos en traag is en een Corolla 1.6 alles en iedereen zoek rijdt, stop ik niet met "baggeren".
pi_49653011
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Neen, zolang niet iedereen in dit topic accepteerd dat een Peugeot 404 de beste auto ter wereld is, een VW Golf emotieloos en traag is en een Corolla 1.6 alles en iedereen zoek rijdt, stop ik niet met "baggeren".
Met een -d wil ik het wel accepteren. Maar zodra het met een -t is...
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:53:28 #290
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_49653033
nou, vooruit, bagger m maar vol dan, maar er komt geen deel 2
pi_49653187
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

ai, pijnlijk dit
pi_49654397
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat er zo leukis aan een Golf? Een Golf I is leuk omdat het VW van de ondergang heeft gered. De Golf II is leukomdat ie zo lelijk is en omdat er een terreinversie van is. En de Golf V is leuk omdat ik mn rijbewijs heb gehaald in zo'n ding. De III en IV zijn niet leuk
Ey, een Golf 2 is echt niet lelijk!!
pi_49654463
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:26 schreef Toewan het volgende:

[..]

Ey, een Golf 2 is echt niet lelijk!!
Afschuwelijk zelfs, bovendien enorm emotieloos moet ik zeggen.
pi_49654862
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:52 schreef DS4 het volgende:

[..]

Uiteindelijk ben je het wel met mij eens toch?
pi_49656051
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Uiteindelijk ben je het wel met mij eens toch?
Als je nou eens om te beginnen van de 404 een 504 Coupé maakt, dan wil ik met je mee gaan denken. Ok?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 19:11:47 #296
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_49656132
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Afschuwelijk zelfs, bovendien enorm emotieloos moet ik zeggen.
Golf type 2 is King of the Road.
Golf Type 2 GTD FTW!!!!!
pi_49656348
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:11 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Golf type 2 is King of the Road.
Golf Type 2 GTD FTW!!!!!
Ding trekt nog geen worst van tafel
pi_49656765
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:16 schreef 1299 het volgende:

[..]

Ding trekt nog geen worst van tafel
Super droog. Maar ontopic, een golf is best een degelijke auto, maar blinkt nergens in uit. Het is een compromis van alle andere auto's, wat hem emotieloos maakt...
pi_49657059
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:26 schreef Nnelis het volgende:

[..]

Super droog. Maar ontopic, een golf is best een degelijke auto, maar blinkt nergens in uit. Het is een compromis van alle andere auto's, wat hem emotieloos maakt...
Precies, nergens het beste in, een echte compromissen-, poldermodel-auto.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_49657179
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als je nou eens om te beginnen van de 404 een 504 Coupé maakt, dan wil ik met je mee gaan denken. Ok?
Herken ik daar nou gevoel voor smaak en stijl?

De 504 coupe is inderdaad erg mooi maar de 404 "heeft het allemaal";
De karakteristieke achtervinnen, de grote grille, de versnellingspook aan het stuur, de prachtige lederen zetels waar je als een vorst inzit, het comfort, een uiterst goede wegligging en natuurlijk is de 404 onverwoestbaar .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')