Wat is er niet leuk aan een Mk4?quote:
Het gebruiken van voorkennis ter zelfverrijking is strafbaar...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:06 schreef MikeyMan het volgende:
Ga ik door voor de koelkast als ik het raad?![]()
Ik zie het probleem. Ik ga vandaag nog een VW halen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef Draganta het volgende:
Wow 1 ding wat we gemeen hebben hoe is dat mogelijk!
Mag ik je huidige hebben?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem. Ik ga vandaag nog een VW halen!
Zeker nog nooit een 7M-GE of 7M-GTE gehad...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:22 schreef Draganta het volgende:Mara komop zeg iedereen weet dat toch,dat Toyota motorblokjes onvernietigbaar zijn.
In de basis ook best een betrouwbaar blok...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:13 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Zeker nog nooit een 7M-GE of 7M-GTE gehad...![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het gebruiken van voorkennis ter zelfverrijking is strafbaar...![]()
ja, hoi, Golfjes!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:13 schreef Supra_Turbo het volgende:
[..]
Zeker nog nooit een 7M-GE of 7M-GTE gehad...![]()
jij hebt het vandaag druk hè?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ff zwaaien naar de posts die hier stonden
Neen, zolang niet iedereen in dit topic accepteerd dat een Peugeot 404 de beste auto ter wereld is, een VW Golf emotieloos en traag is en een Corolla 1.6 alles en iedereen zoek rijdt, stop ik niet met "baggeren".quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dus kappen met baggeren graag, ik heb betere dingen te doen
Met een -d wil ik het wel accepteren. Maar zodra het met een -t is...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Neen, zolang niet iedereen in dit topic accepteerd dat een Peugeot 404 de beste auto ter wereld is, een VW Golf emotieloos en traag is en een Corolla 1.6 alles en iedereen zoek rijdt, stop ik niet met "baggeren".
ai, pijnlijk ditquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met een -d wil ik het wel accepteren. Maar zodra het met een -t is...![]()
Ey, een Golf 2 is echt niet lelijk!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat er zo leukis aan een Golf? Een Golf I is leuk omdat het VW van de ondergang heeft gered. De Golf II is leukomdat ie zo lelijk is en omdat er een terreinversie van is. En de Golf V is leuk omdat ik mn rijbewijs heb gehaald in zo'n ding. De III en IV zijn niet leuk
Uiteindelijk ben je het wel met mij eens toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:52 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met een -d wil ik het wel accepteren. Maar zodra het met een -t is...![]()
Als je nou eens om te beginnen van de 404 een 504 Coupé maakt, dan wil ik met je mee gaan denken. Ok?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Uiteindelijk ben je het wel met mij eens toch?
Golf type 2 is King of the Road.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Afschuwelijk zelfs, bovendien enorm emotieloos moet ik zeggen.
Ding trekt nog geen worst van tafelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Golf type 2 is King of the Road.
Golf Type 2 GTD FTW!!!!!
quote:
Precies, nergens het beste in, een echte compromissen-, poldermodel-auto.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:26 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Super droog. Maar ontopic, een golf is best een degelijke auto, maar blinkt nergens in uit. Het is een compromis van alle andere auto's, wat hem emotieloos maakt...
Herken ik daar nou gevoel voor smaak en stijl?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je nou eens om te beginnen van de 404 een 504 Coupé maakt, dan wil ik met je mee gaan denken. Ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |