abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 mei 2007 @ 22:18:51 #201
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_49081088
ja idd en 25 kg is knap, maar in 5 jaar geen wereldprestatie hoor... een beetje respect voor andere mensen zou ook op zijn plaats zijn, ik ben zelf ook 28 kg kwijt en loop ook niet in alle topics de betweter uit te hangen en overal foto's te spammen...

en ik vind je eetpatroon en hou jij over het dieeeten en sporten praat eerlijk gezegd best zorgwekkend
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_49081108
de sfeer wordt steeds gezelliger...
pi_49081140
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja idd en 25 kg is knap, maar in 5 jaar geen wereldprestatie hoor... een beetje respect voor andere mensen zou ook op zijn plaats zijn, ik ben zelf ook 28 kg kwijt en loop ook niet in alle topics de betweter uit te hangen en overal foto's te spammen...

en ik vind je eetpatroon en hou jij over het dieeeten en sporten praat eerlijk gezegd best zorgwekkend
ik heb ook respect voor iedereen die hier gewicht verliest
en vind het ook niet geweldig wat ik heb gedaan maar ik vind ook niet dat ik iets fout heb gedaan
  zondag 6 mei 2007 @ 22:20:55 #204
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_49081176
Behalve voor mij, want ik kies de makkelijke weg .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 6 mei 2007 @ 22:22:06 #205
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_49081227
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb ook respect voor iedereen die hier gewicht verliest
en vind het ook niet geweldig wat ik heb gedaan maar ik vind ook niet dat ik iets fout heb gedaan
misschien zou het dan af en toe helpen om iets minder snel mensen te bekritiseren, want ook al ben jij veel afgevallen, misschien doen andere mensen het op een andere manier, en is die methode ook prima... ik denk ook niet dat je het verkeerd bedoeld, maar het komt soms wel erg beroerd over m.i.
pi_49081287
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:22 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

misschien zou het dan af en toe helpen om iets minder snel mensen te bekritiseren, want ook al ben jij veel afgevallen, misschien doen andere mensen het op een andere manier, en is die methode ook prima... ik denk ook niet dat je het verkeerd bedoeld, maar het komt soms wel erg beroerd over m.i.
ach ik houd vanzelf me mond wel als ik overal commentaar op krijg

want wie bekritiseer ik nu hier dan?
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2007 @ 22:24:37 #207
43556 miss_dynastie
pi_49081347
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef k_i_m het volgende:
Behalve voor mij, want ik kies de makkelijke weg .
Hoezo? Laat jij ook een operatie uitvoeren? Want dat is de simpele weg hoor, dat is in de dieetclub al bepaald door bepaalde mensen (noem geen namen )
  zondag 6 mei 2007 @ 22:26:29 #208
14746 k_i_m
pi_49081446
Nee, ik doe een bepaald dieet met heel weinig calorieën. En dat gaat vrij rap als je je daaraan houdt. En omdat het makkelijk was om niet te eten was het de makkelijke weg kiezen .
In my life
Why do I smile
  zondag 6 mei 2007 @ 22:27:16 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_49081471
en dit is ook net de reden dat ik bijna niet meer post in beide topics.... ben het gehaaibaai zat, kon mezelf alleen ff niet meer inhouden, omdat ik me al een poosje loop te irriteren...

als iedereen mekaar nou gewoon in zijn waarde zou laten en blij zou zijn voor een ander als die gewicht verliest (en ook steunt als het ff niet lukt..) dan zouden deze topics een stuk leuker worden...

en ik vind de keuze voor een operatie juist moedig...(de meeste die deze keuze maken hebben al JAREN allerlei dingen geprobeert)
  zondag 6 mei 2007 @ 22:27:46 #210
14746 k_i_m
pi_49081505
Ik denk dat een tijdelijk dieet (in mijn ogen) makkelijker is dan aan je laten sleutelen. Maar dat is persoonlijk denk ik......
In my life
Why do I smile
  zondag 6 mei 2007 @ 22:29:57 #211
14746 k_i_m
pi_49081596
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
als iedereen mekaar nou gewoon in zijn waarde zou laten en blij zou zijn voor een ander als die gewicht verliest (en ook steunt als het ff niet lukt..) dan zouden deze topics een stuk leuker worden...
Daarom had ik me hier ook nog niet aangemeld. Zeker niet na 99% negatieve reacties in het topic over het dieet wat ik nu volg. Heel geen zin om me blijven te verdedigen tegen mensen die alleen maar willen lezen wat ze er zelf van vinden .
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † zondag 6 mei 2007 @ 22:30:49 #212
43556 miss_dynastie
pi_49081650
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik denk dat een tijdelijk dieet (in mijn ogen) makkelijker is dan aan je laten sleutelen. Maar dat is persoonlijk denk ik......
Ik denk dat het sowieso niet nuttig is om te praten over makkelijker of moeilijker. Al zou jouw keuze de mijne ook niet zijn hoor, maar dat is iets anders dan makkelijk/ moeilijk.
quote:
en ik vind de keuze voor een operatie juist moedig...(de meeste die deze keuze maken hebben al JAREN allerlei dingen geprobeert)
Daar ben ik het mee eens, maar dat moge duidelijk zijn
  zondag 6 mei 2007 @ 22:31:09 #213
14746 k_i_m
pi_49081664
Ik heb trouwens enorm veel zin in een verse meergranen boterham met kaas .
In my life
Why do I smile
  zondag 6 mei 2007 @ 22:33:30 #214
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_49081758
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:29 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Daarom had ik me hier ook nog niet aangemeld. Zeker niet na 99% negatieve reacties in het topic over het dieet wat ik nu volg. Heel geen zin om me blijven te verdedigen tegen mensen die alleen maar willen lezen wat ze er zelf van vinden .
neej idd... nou ik wens je in elk geval veel succes met je dieet...
en natuurlijk ook alle andere mensen hier..

en die negatieve reacties blijf je hier vast en zeker krijgen, want er zijn altijd mensen die denken alles beter te weten, maar iedereen moet zijn eigen keuzes maken....
pi_49081883
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 12:55 schreef Chicolate het volgende:
Uuuuh voorbeelden? xD ... die woorden zeggen me niet heel veel
Sorry voor het late antwoord. Een erg makkelijke oefening die je thuis ook kan doen, met of zonder gewichtjes die je gluteus maximus aansterkt: de lunge!

Hip bewegend plaatje:

Probeer niet te snel de oefening uit te voeren, maar langzaam en gecontroleerd. Je gaat voor de kwaliteit van de oefening. Lunges maak je vanzelf al bij traplopen en het 'uit-stappen' bij squashen bijvoorbeeld, min of meer. Probeer diep te zinken, maar niet de vloer te raken met je knie. Als je niet diep doorbuigt train je vooral je quadriceps (bovenbeen voor). Voor de Latijnse termen van die spieren kun je Google images gebruiken als het je totaaaaal niks zegt. Good luck!
  zondag 6 mei 2007 @ 22:37:00 #216
14746 k_i_m
pi_49081930
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:33 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

neej idd... nou ik wens je in elk geval veel succes met je dieet...
en natuurlijk ook alle andere mensen hier..

en die negatieve reacties blijf je hier vast en zeker krijgen, want er zijn altijd mensen die denken alles beter te weten, maar iedereen moet zijn eigen keuzes maken....
Dankje! Maar dat komt wel goed, ik ga als een speer . Ik had eerlijk gezegd niet zo'n normale aardige reply verwacht in dit topic . Is dat erg of niet? .
In my life
Why do I smile
pi_49081963
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:49 schreef k_i_m het volgende:
Niet intensief trainen? Train dan niet .
Aeroob trainen kan erg nuttig zijn als je voornamelijk vet wil verbranden.
  zondag 6 mei 2007 @ 22:39:09 #218
14746 k_i_m
pi_49082026
Je moet je inderdaad niet over de kop werken, maar op zo'n apparaat gaan staan om het daarna zo min mogelijk intensief te maken lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling .
In my life
Why do I smile
pi_49082072
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:35 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Sorry voor het late antwoord. Een erg makkelijke oefening die je thuis ook kan doen, met of zonder gewichtjes die je gluteus maximus aansterkt: de lunge!
[afbeelding]
Hip bewegend plaatje:
[afbeelding]
Probeer niet te snel de oefening uit te voeren, maar langzaam en gecontroleerd. Je gaat voor de kwaliteit van de oefening. Lunges maak je vanzelf al bij traplopen en het 'uit-stappen' bij squashen bijvoorbeeld, min of meer. Probeer diep te zinken, maar niet de vloer te raken met je knie. Als je niet diep doorbuigt train je vooral je quadriceps (bovenbeen voor). Voor de Latijnse termen van die spieren kun je Google images gebruiken als het je totaaaaal niks zegt. Good luck!
en is dit goed voor je kont?
wel zwaar voor je knieeen of niet?
pi_49082101
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:39 schreef k_i_m het volgende:
Je moet je inderdaad niet over de kop werken, maar op zo'n apparaat gaan staan om het daarna zo min mogelijk intensief te maken lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling .
ligt eraan hoelang je het doet
2 uur niet intensief heb je meer aan dan 10 minuten intensief
  zondag 6 mei 2007 @ 22:42:27 #221
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_49082184
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dankje! Maar dat komt wel goed, ik ga als een speer . Ik had eerlijk gezegd niet zo'n normale aardige reply verwacht in dit topic . Is dat erg of niet? .
neej dat is niet erg, er wordt hier ook veel kritiek gegeven...:) daarom kom ik hier zelf ook bijna niet meer ...(beide topics overigens)
succes
pi_49082281
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:39 schreef k_i_m het volgende:
Als je wil gaan sporten (op apparaten e.d.) moet je niet denken dat je er gemakkelijk vanaf komt. Net zo goed als je niet moet denken dat je een moeilijke taal op je sloffen aanleert door hem niet te spreken, en net zo min als je moet denken dat je je salaris wel krijgt als je uit je neus peutert. Belangrijke regel is dat je alleen kan oogsten, als je ook wat zaait, om een Engels spreekwoord raar te vertalen . Je zult je dus moeten inspannen, in dit geval vooral lichamelijk, om resultaten te behalen. Daarnaast wil ik benadrukken dat krachttraining heel erg nuttig is als je ook cardio doet. Het versterkt je botten en je stofwisseling blijft langer actiever dan bij alleen cardio. Sterke spieren hebben minder kans op blessures.
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:39 schreef Miss_S het volgende:
en is dit goed voor je kont?
wel zwaar voor je knieeen of niet?
Dit is goed voor je kont en de voorkant van je bovenbenen, afhankelijk van hoe ver je doorzakt. Maar volgens mij legde ik dat ook al uit: je gluteus maximus is:

De grote spier die je kont overlapt en je quadriceps zijn:

De spieren in je bovenbeen aan de voorkant. En die train je ermee. Als je diep doorzakt meer je glutei en als je niet zo ver doorzakt vooral je quadriceps.
pi_49082306
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:40 schreef Miss_S het volgende:
ligt eraan hoelang je het doet
2 uur niet intensief heb je meer aan dan 10 minuten intensief
Hangt af van wat je doel is.
pi_49082340
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:44 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Als je wil gaan sporten (op apparaten e.d.) moet je niet denken dat je er gemakkelijk vanaf komt. Net zo goed als je niet moet denken dat je een moeilijke taal op je sloffen aanleert door hem niet te spreken, en net zo min als je moet denken dat je je salaris wel krijgt als je uit je neus peutert. Belangrijke regel is dat je alleen kan oogsten, als je ook wat zaait, om een Engels spreekwoord raar te vertalen . Je zult je dus moeten inspannen, in dit geval vooral lichamelijk, om resultaten te behalen. Daarnaast wil ik benadrukken dat krachttraining heel erg nuttig is als je ook cardio doet. Het versterkt je botten en je stofwisseling blijft langer actiever dan bij alleen cardio. Sterke spieren hebben minder kans op blessures.
[..]

Dit is goed voor je kont en de voorkant van je bovenbenen, afhankelijk van hoe ver je doorzakt. Maar volgens mij legde ik dat ook al uit: je gluteus maximus is:
[afbeelding]
De grote spier die je kont overlapt en je quadriceps zijn:
[afbeelding]
De spieren in je bovenbeen aan de voorkant. En die train je ermee. Als je diep doorzakt meer je glutei en als je niet zo ver doorzakt vooral je quadriceps.
heb je ook nog iets voor de spieren aan de achterkant van je bovenbenen?
pi_49082362
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Hangt af van wat je doel is.
vet verbranden
  zondag 6 mei 2007 @ 22:49:55 #226
14746 k_i_m
pi_49082508
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:44 schreef -Trinity- het volgende:

[..]
Daarnaast wil ik benadrukken dat krachttraining heel erg nuttig is als je ook cardio doet. Het versterkt je botten en je stofwisseling blijft langer actiever dan bij alleen cardio. Sterke spieren hebben minder kans op blessures.
[..]
Ik heb een gare schouder, dus echte krachttraining heeft er tijden niet ingezeten . Echter ben ik erachter gekomen dat mijn sportschool ook Xco lessen geeft, die helpen ook met verstevigen van spieren. Dat gaat echt goed èn het is leuk. Ik kan het iedereen aanraden .
In my life
Why do I smile
pi_49082622
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:35 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Probeer diep te zinken, maar niet de vloer te raken met je knie. Als je niet diep doorbuigt train je vooral je quadriceps (bovenbeen voor). Voor de Latijnse termen van die spieren kun je Google images gebruiken als het je totaaaaal niks zegt. Good luck!
Nog een speciale reden daarvoor? Bij de bodypump lessen moeten we deze oefening namelijk ook doen, maar dan in 2 manieren. De éne manier is zoals het gifje wat jij post, de andere manier is 1 been op een step (zoals je op het gifje uitstapt, maar dan heel de tijd de voet op het stepje houden) en dan alleen buigen en weer omhoog komen... dit dan met een stang gewichten in je nek.. tijdens de les schreeuwt de instructeur dat (mocht je hem zwaarder willen doen) je de knie onder de step moet laten zakken. Dus op het gifje zou dat "door" de grond heen zijn.. ik vind hem altijd wel lekker pittig/zwaar..
pi_49082715
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef Miss_S het volgende:
vet verbranden
Aëroob, dus niet superintensief. Lang, en matig intensief sporten boek je het meeste resultaat mee inderdaad.
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef Miss_S het volgende:
heb je ook nog iets voor de spieren aan de achterkant van je bovenbenen?
Sure. Je hamstrings zitten daar, en die buigen je been, de beenbuigers. Squats willen dan wel goed zijn, en squats zijn een soort kniebuigingen, vaak met verzwaring omdat de oefening op zich niet zo intensief is. Squats doen tegelijkertijd ook de voorkant van je bovenbenen en je bilspieren mee, dus het is een goede oefening, mits je hem niet te zwaar en correct uitvoert natuurlijk. To squat is trouwens hurken in het Engels .

Hij staat overigens ook hier uitgelegd, samen met waar je op moet letten. Als je iets naar beneden scrollt kom je trouwens ook de lunges nog uitgelegd plus foto's tegen .
pi_49082779
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:55 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Aëroob, dus niet superintensief. Lang, en matig intensief sporten boek je het meeste resultaat mee inderdaad.
[..]

Sure. Je hamstrings zitten daar, en die buigen je been, de beenbuigers. Squats willen dan wel goed zijn, en squats zijn een soort kniebuigingen, vaak met verzwaring omdat de oefening op zich niet zo intensief is. Squats doen tegelijkertijd ook de voorkant van je bovenbenen en je bilspieren mee, dus het is een goede oefening, mits je hem niet te zwaar en correct uitvoert natuurlijk. To squat is trouwens hurken in het Engels .
[afbeelding]
Hij staat overigens ook hier uitgelegd, samen met waar je op moet letten. Als je iets naar beneden scrollt kom je trouwens ook de lunges nog uitgelegd plus foto's tegen .
dankje wel
leuke informatie

moet toch echt weer bootcamp gaan doen kom ik wel achter daar zitten ook veel squats in
pi_49082880
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:49 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een gare schouder, dus echte krachttraining heeft er tijden niet ingezeten . Echter ben ik erachter gekomen dat mijn sportschool ook Xco lessen geeft, die helpen ook met verstevigen van spieren. Dat gaat echt goed èn het is leuk. Ik kan het iedereen aanraden .
Wat moet ik me voorstellen bij een gare schouder? Ik heb ook een gare voet en moet juist kracht opbouwen, onder toezicht van een fysiotherapeut. Revalideren dus .
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:53 schreef Thrilled het volgende:
Nog een speciale reden daarvoor? Bij de bodypump lessen moeten we deze oefening namelijk ook doen, maar dan in 2 manieren. De éne manier is zoals het gifje wat jij post, de andere manier is 1 been op een step (zoals je op het gifje uitstapt, maar dan heel de tijd de voet op het stepje houden) en dan alleen buigen en weer omhoog komen... dit dan met een stang gewichten in je nek.. tijdens de les schreeuwt de instructeur dat (mocht je hem zwaarder willen doen) je de knie onder de step moet laten zakken. Dus op het gifje zou dat "door" de grond heen zijn.. ik vind hem altijd wel lekker pittig/zwaar..
Zo kan je hem ook uitvoeren, maar ter vervanging zou ik niet de vloer aantikken met mijn knie. Het is niet prettig voor je knie, om mee te beginnen. Daarnaast haal je de spanning van je spier af als je op de vloer gaat leunen: daarom laat je bij krachttraining tijdens de oefening ook nooit de gewichten weer de stapel raken: je wil de spanning op je spieren houden. Als je die oefening zwaarder wil maken, evt met gewicht, kun je dieper doorzakken, maar dan moet het inderdaad wel op een verhoging.
pi_49082881
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:53 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Bij de bodypump lessen .....
Zijn die leuk? Ik ben net gisteren lid geworden van een sportschool die ook allemaal Les Mills lessen geeft. Mag/kan niet meer hardlopen
pi_49082928
quote:
en dit is ook net de reden dat ik bijna niet meer post in beide topics.... ben het gehaaibaai zat, kon mezelf alleen ff niet meer inhouden, omdat ik me al een poosje loop te irriteren...

prachtige post!

Ik post nu een paar topics mee en ik voelde al meteen de jaloezie en het gezeik hier hangen. En waarom? Is er niet al genoeg gezeik in de wereld? Nee laten wij het nog ff een stapje erger maken

Mensen die elkaar het licht in de ogen niet gunnen

Wel jammer, ik had verwacht meer te hebben aan mensen die allemaal hetzelfde einddoel hebben..........
pi_49082982
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:00 schreef runaway het volgende:

[..]

prachtige post!

Ik post nu een paar topics mee en ik voelde al meteen de jaloezie en het gezeik hier hangen. En waarom? Is er niet al genoeg gezeik in de wereld? Nee laten wij het nog ff een stapje erger maken
dat krijg je als je teveel vrouwen bij elkaar zet
pi_49083055
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat krijg je als je teveel vrouwen bij elkaar zet
bullshit, dat ligt maar net aan onszelf.........

Als iedereen zijn eigen jaloezie en onzekerheid eens overboord zou gooien, dat zou het al een stuk gezelliger maken.
pi_49083092
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:49 schreef k_i_m het volgende:
Wat houden Xco lessen in? Ik heb daar nog nooit eerder van gehoord.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49083099
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef runaway het volgende:

[..]

bullshit, dat ligt maar net aan onszelf.........

Als iedereen zijn eigen jaloezie en onzekerheid eens overboord zou gooien, dat zou het al een stuk gezelliger maken.
ja maar dat zie je nu eenmaal vaak terug bij vrouwen
niet zo snel bij een groep mannen
  zondag 6 mei 2007 @ 23:06:02 #237
14746 k_i_m
pi_49083158
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:59 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Wat moet ik me voorstellen bij een gare schouder? Ik heb ook een gare voet en moet juist kracht opbouwen, onder toezicht van een fysiotherapeut. Revalideren dus .
[..]
Zwaar last gehad van RSI. Eerst twee keer in de week naar de fysio, later de fysio ingeruild voor een chiropractor, wat aardig lijkt te werken. Ik voel het "erin schieten" als ik te zwaar train, maar dat is nu bijna niet meer .
In my life
Why do I smile
  zondag 6 mei 2007 @ 23:07:40 #238
14746 k_i_m
pi_49083213
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat houden Xco lessen in? Ik heb daar nog nooit eerder van gehoord.
Er was al een topic over; XCO-trainer al ontdekt? Ervaringen graag!

Ik vind het zo leuk dat ik zelfs mijn eigen Xco setje heb aangeschaft, voor thuis .
In my life
Why do I smile
pi_49083456
quote:
Op zondag 6 mei 2007 22:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb trouwens enorm veel zin in een verse meergranen boterham met kaas .
Dan eet je dat toch
  zondag 6 mei 2007 @ 23:14:52 #240
14746 k_i_m
pi_49083498
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dan eet je dat toch
Mag nog niet . .
In my life
Why do I smile
pi_49083511
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Dan eet je dat toch
dat mag niet volgens het dieet
pi_49083639
allemaal dikke mensen die elkaar aan t uitschelden zijn
grapje
pi_49083667
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:14 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Mag nog niet . .
Huh? Maar brood met kaas is toch om af te vallen?
Ik niet snap
  zondag 6 mei 2007 @ 23:23:47 #244
14746 k_i_m
pi_49083862
Ik doe een dieet met speciale dieetvoeding met heel weinig calorieën. Het is de bedoeling dat je daarmee zo ongeveer dezelfde staat bereikt als bij het Atkins dieet, waardoor je snel gaat afvallen. Dit moet je uiteindelijk ook weer opbouwen met gewoon eten daarbij, en brood pasta en aardappels worden pas als laatste toegevoegd .
In my life
Why do I smile
pi_49083883
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:07 schreef k_i_m het volgende:

Er was al een topic over; XCO-trainer al ontdekt? Ervaringen graag!

Ik vind het zo leuk dat ik zelfs mijn eigen Xco setje heb aangeschaft, voor thuis .
Hmm, dat is nog best prijzig. Maar het bevalt dus wel heel erg goed?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49083949
Ah op die manier ! Ik wil ook nog wel wat afvallen voor de zomer maar om nou helemaal zo een dieet te nemen, nee dat gaat te furr
Hoeveel ben je te dik dan? Want als ik in je fotoboek kijk zie ik niet echt dat er 30kg af moet? En voor 5kg als je stopt met snoepen is 't ook wel zo weg?
pi_49083976
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik doe een dieet met speciale dieetvoeding met heel weinig calorieën. Het is de bedoeling dat je daarmee zo ongeveer dezelfde staat bereikt als bij het Atkins dieet, waardoor je snel gaat afvallen. Dit moet je uiteindelijk ook weer opbouwen met gewoon eten daarbij, en brood pasta en aardappels worden pas als laatste toegevoegd .
Laat weten of het werkt, ik ben altijd sceptisch over diëten waarbij er 'extreem' wordt gedaan, dus helemaal geen voedingsmiddel 'x' meer. Vaak brengt het een jojo-effect teweeg enzo .
  zondag 6 mei 2007 @ 23:26:57 #248
14746 k_i_m
pi_49083986
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmm, dat is nog best prijzig. Maar het bevalt dus wel heel erg goed?
Ja, ik ga er echt met plezier naartoe. Ik zou het alleen wel eerst in de sportschool proberen, voordat je inderdaad zo'n set aanschaft . Het zou zonde zijn als je het echt niet leuk zou vinden.
In my life
Why do I smile
pi_49083996
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ah op die manier ! Ik wil ook nog wel wat afvallen voor de zomer maar om nou helemaal zo een dieet te nemen, nee dat gaat te furr
Hoeveel ben je te dik dan? Want als ik in je fotoboek kijk zie ik niet echt dat er 30kg af moet? En voor 5kg als je stopt met snoepen is 't ook wel zo weg?
Ik wil er (maar) 3kg af en stoppen met snoepen helpt niet .
pi_49084026
quote:
Op zondag 6 mei 2007 23:06 schreef k_i_m het volgende:
Zwaar last gehad van RSI. Eerst twee keer in de week naar de fysio, later de fysio ingeruild voor een chiropractor, wat aardig lijkt te werken. Ik voel het "erin schieten" als ik te zwaar train, maar dat is nu bijna niet meer .
Ok, rustig aan doen dus. Sterkte nog met het laatste stukje .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')