300 of 1300 is toch een verschil volgens mijquote:Op zondag 6 mei 2007 21:31 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Sorry voor de crosspost hoor, maareh... wat zit je dan in dat andere topic te zeuren over het weinige eten als je het zelf ook doet?.
ligt eraan hoe intensiefquote:Op zondag 6 mei 2007 21:32 schreef k_i_m het volgende:
Niet als je hele dagen wil sporten, mi.
Ik vind 1300 calorieen op een dag ook nog vrij karig, maar als je echt intensief wilt gaan sporten, dan trek je dat volgens mij gewoon niet en ga je dus echt roofbouw op je lichaam plegen.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
300 of 1300 is toch een verschil volgens mij
als ik meer ga sporten kijk ik wel of ik meer nodig heb maar zal waarschijnlijk met 1300 beginnen omdat ik dat meestal eetquote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik vind 1300 calorieen op een dag ook nog vrij karig, maar als je echt intensief wilt gaan sporten, dan trek je dat volgens mij gewoon niet en ga je dus echt roofbouw op je lichaam plegen.
Wat wil je trouwens gaan doen qua sporten? Want fanatiek sporten is natuurlijk ook relatief.
Gelukkig, het lig niet aan mijquote:Op zondag 6 mei 2007 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik vind 1300 calorieen op een dag ook nog vrij karig, maar als je echt intensief wilt gaan sporten, dan trek je dat volgens mij gewoon niet en ga je dus echt roofbouw op je lichaam plegen.
maar ik ga niet te weinig etenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:47 schreef Ticootje het volgende:
Tja, miss_s ik denk toch niet dat je heel goed bezig bent zo...
Als je te weinig eet en veel sport ga je spieren verbranden....
Maar wat ga je nu precies meer sporten? Hoeveel is meer sporten?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als ik meer ga sporten kijk ik wel of ik meer nodig heb maar zal waarschijnlijk met 1300 beginnen omdat ik dat meestal eet
wil de fitness apparaten gebruiken die ik thuis heb en de bootcamp dvds
dat weet ik nog nietquote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar wat ga je nu precies meer sporten? Hoeveel is meer sporten?
Kwantificeer het eens?
Niet intensief trainen? Train dan nietquote:Op zondag 6 mei 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ze had het ook over intensief trainen en ik niet
Ik zal je nog een keer quoten:quote:Op zondag 6 mei 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ze had het ook over intensief trainen en ik niet
Als je meer dan 1 uur wilt gaan sporten, dan is dat toch intensief?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat ik dan hele dagen te tijd heb om te sporten
nu kan ik hoogstens een uur per dag sporten
sporten kan ook gewoon een uur flink doorwandelen zijn of berg op wandelenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zal je nog een keer quoten:
[..]
Als je meer dan 1 uur wilt gaan sporten, dan is dat toch intensief?
Of bedoel je soms dat je meer aan denksport wilt gaan doen?![]()
Nouja, zoals ik al zei: kwantificeer het eens.
ik vind het lekkerquote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Blah, hele dagen sporten. Je moet er maar zin in hebben. In de vakantie zul je mij max 3 keer per week op de fiets zien voor een km of 30-40 (ong 2 uur per keer) en verder ga ik waarschijnlijk nog beginnen met hardlopen over een paar weken (als mijn sportcursussen voorbij zijn).
Maar hele dagen met sport bezig zijn, ben niet gek. Dat is nergens voor nodig.
Ik ga gewoon naar de sportschool hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat jij liever niets doen en niet eet betekent niet dat ik daar voor kies
niet alles hoeft intensief, hoor. Het gaat erom dat je beweegt. Je kunt onmogelijk de hele dag bootcampen of spinnen. En sommige mensen willen ook nog graag normaal kunnen ademhalen. Zo intensief sporten dat je volledig buiten adem bent is slecht.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
sporten kan ook gewoon een uur flink doorwandelen zijn of berg op wandelen
of een uur crosstrainer
en die dingen vind ik niet echt intensief
vorige week maandag was het koninginnedag, dus toen was er geen spinningquote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vind het lekker
ben je trouwens nog naar spinning geweest? heb je er niet meer over gehoort
wel dat bootcamp de tweede keer minder was
crosstrainer kan je ook zo instellen dat het niet intensief isquote:Op zondag 6 mei 2007 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet alles hoeft intensief, hoor. Het gaat erom dat je beweegt. Je kunt onmogelijk de hele dag bootcampen of spinnen. En sommige mensen willen ook nog graag normaal kunnen ademhalen. Zo intensief sporten dat je volledig buiten adem bent is slecht.
En ik denk niet dat iedereen het met je eens is dat trainen op de crosstrainer niet intensief is.
Oh ja, nog iets over hele dagen sporten: ik hoop dat je je wel realiseert dat je dat dan voor de rest van je leven moet blijven doen, omdat je anders binnen no time weer aankomt.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vind het lekker
ben je trouwens nog naar spinning geweest? heb je er niet meer over gehoort
wel dat bootcamp de tweede keer minder was
ow ik dacht alquote:Op zondag 6 mei 2007 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
vorige week maandag was het koninginnedag, dus toen was er geen spinning.
Morgen ga ik weer.
Nee, niet echtquote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ow ik dacht aler klopt iets niet
en heb je er zin in?
dat aankomen gebeurd nietquote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, nog iets over hele dagen sporten: ik hoop dat je je wel realiseert dat je dat dan voor de rest van je leven moet blijven doen, omdat je anders binnen no time weer aankomt.
Dus na vakantie ben je zo weer een paar kilo rijker. Waarom niet gewoon sporten in een ritme dat je voor altijd kunt volhouden en waarbij het niet zo heel erg is als je een tijdje uit de roulatie zou kunnen zijn vanwege bijv een scheur in je hamstring?.
En dat heeft zin?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
crosstrainer kan je ook zo instellen dat het niet intensief is
Ok, zelf weten danquote:Op zondag 6 mei 2007 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat aankomen gebeurd niet
ik heb dat al vaker gedaan
zolang je het niet te lang doet gebeurd dat niet
het is goed om afentoe iets anders te doen
Mee eens hoor. De hele dag sporten is m.i. nogal obsessief gedrag. Een paar uur wandelen of fietsen is normaal natuurlijk maar bij intensiever bewegen is een uur per dag ruim voldoendequote:Op zondag 6 mei 2007 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Maar hele dagen met sport bezig zijn, ben niet gek. Dat is nergens voor nodig.
ik bedoel ook niet de hele dag sporten maar ik zou wel de hele dag de tijd hebben, snap je?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok, zelf weten dan. Door schade en schande wordt men wijs
.
Ik heb zelf nog wel meer te doen dan alleen maar sporten: huishouden, boodschappen, leuke dingen doen met vrienden, de inwendige mens verzorgen (ga deze zomer verder met m'n cursus Latijn)... Beetje jammer dat sporten jouw leven zo beheerst.
Tof! Ben je al ver?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
(ga deze zomer verder met m'n cursus Latijn)...
nee hoor zo ben ik nu eenmaalquote:Op zondag 6 mei 2007 22:02 schreef Alcarin het volgende:
Ehm...juist. Waarom altijd die discussies hier, zou weinig eten dan echt zorgen voor prikkelbaarheid?
Dank! Ik begon al bijna het tegenovergestelde te vermoedenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:02 schreef Alcarin het volgende:
Ehm...juist. Waarom altijd die discussies hier, zou weinig eten dan echt zorgen voor prikkelbaarheid?
kim: welkom!![]()
Nou, dat weet je niet, want je bent al 5 jaar aan het lijnenquote:
ja maar daarvoor was ik ook zoquote:Op zondag 6 mei 2007 22:04 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou, dat weet je niet, want je bent al 5 jaar aan het lijnen![]()
ik wil alleen maar zeggen dat je het zelf wel zult merken als het verkeerd uitpakt (of niet).quote:Op zondag 6 mei 2007 22:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik bedoel ook niet de hele dag sporten maar ik zou wel de hele dag de tijd hebben, snap je?
nu ben ik van 8 tot 18.00 uur weg dus heb ik alleen tijd van te voren en daarna
en waarom zou ik door schade en schande wijs worden
ben je vergeten dat ik diegene ben die dit al 5 jaar doeten niet jij
ja maar jij geeft ook steeds mij het gevoel dat ik niet weet wat ik doequote:Op zondag 6 mei 2007 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik wil alleen maar zeggen dat je het zelf wel zult merken als het verkeerd uitpakt (of niet).
Verder moet je eens ophouden met steeds te insinueren dat jij dit 'al 5 jaar doet' en dat jij dus ook alles het beste weet, want je krijgt zoveel kritiek van anderen dat je dat onmogelijk vol kunt houden.
Verder moet je zelf eens gaan tellen hoe vaak je post dat je een crashdagje hebt gehad, want ik heb er in korte tijd (een week?) al twee geteld, terwijl jij zegt dat je dit maar heel af en toe doet.
Je lijkt roosjeroosje wel: die eet af en toe een reep chocola en af en toe is dan 1 reep in de 24 uur.
Ja, ik heb al een flink gedeelte gehad, maar m'n vocabulaire is nog om te jankenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Tof! Ben je al ver?
Je hebt gelijk hoor, je moet ook lol in je leven houden. Anders doe je het toch zoiezo allemaal voor niks?.
Dat weet niemand natuurlijk, en jij ook niet. Je kunt wel zeggen dat je dit al 5 jaar doet en dat de kilo's er 'dus' niet meer bij zullen komen, maar je zult niet je hele leven zo goed kunnen letten op wat je eet.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:
ja maar jij geeft ook steeds mij het gevoel dat ik niet weet wat ik doe
en dat ik de gevolgen nog wel te zien krijg met kilo's aan komen
Nee, ik denk inderdaad dat je niet weet wat je doet en dat geef je zelf ook aan. Je hebt meerdere keren laten doorschemeren dat je, als je een bepaald gewicht hebt bereikt, wel weer meer zou willen gaan eten, maar dat niet durft, omdat je bang bent dat je dan aankomt. En op andere momenten roep je de hele tijd dat je dit de rest van je leven wilt volhouden. Je kunt wel roepen dat de één minder energie nodig heeft dan een ander, maar 500 calorieën is voor iedereen te weinig. Punt. En door dat al 5 jaar te doen maak je je lichaam kapot. En dan kun je wel zeggen dat je dit maar heel af en toe doet, maar ik weet intussen wel beter.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar jij geeft ook steeds mij het gevoel dat ik niet weet wat ik doe
en dat ik de gevolgen nog wel te zien krijg met kilo's aan komen
en de afgelopen dagen heb ik ook meer gegeten dan normaal dus zit er ook vaker een crash dag tussen dat klopt
nee maar waarom moet dat tegen mij elke dag vertelt worden?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat weet niemand natuurlijk, en jij ook niet. Je kunt wel zeggen dat je dit al 5 jaar doet en dat de kilo's er 'dus' niet meer bij zullen komen, maar je zult niet je hele leven zo goed kunnen letten op wat je eet.
Ik neem aan dat je ooit uit huis zult gaan, zult gaan werken, misschien kinderen krijgt. Dat zet alles wat meer in perspectief, er is meer in het leven dan een mooi figuur namelijk. Bovendien heb je niet altijd tijd om uren per dag te sporten. Je weet het gewoon niet. Niemand die aan het afvallen is weet dat.
weet jij het?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maar waarom moet dat tegen mij elke dag vertelt worden?
Om te proberen je het hele afvallen te laten relativeren en niet tot hoofdzaak te betitelen, zodat het moment dat het iets minder gaat of je iets realistischer zult moeten worden in je calorie-inname en algemene afvaldoelen niet als een baksteen op die porseleinkast voor je hoofd zal vallen en je in een depressie zal doen schieten.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Omdat jij elke dag zegt dat regel x (bv: te weinig eten is niet gezond, te snel afvallen zorgt ervoor dat je later weer aankomt, enz.) voor jou niet opgaat, omdat jij al 5 jaar bezig bent.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:10 schreef Miss_S het volgende:
Veel teksten vertalen, dan leer je het vanzelfquote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een flink gedeelte gehad, maar m'n vocabulaire is nog om te janken. Heb iig de onregelmatige werkwoorden er al in zitten
.
ok zal wel gewoon niet meer posten hierquote:Op zondag 6 mei 2007 22:13 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Omdat jij elke dag zegt dat regel x (bv: te weinig eten is niet gezond, te snel afvallen zorgt ervoor dat je later weer aankomt, enz.) voor jou niet opgaat, omdat jij al 5 jaar bezig bent.
Dat was mijn punt niet...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:15 schreef Miss_S het volgende:
ok zal wel gewoon niet meer posten hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |