Ik vind dun alleen mooi met mooie kleren. Naakt vind ik het echt niet mooi meer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:04 schreef Miss_S het volgende:
echt dun vind ik alleen mooi als het toch nog een erg vrouwelijk figuur is
ja daar heb je ook weer gelijk inquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dun alleen mooi met mooie kleren. Naakt vind ik het echt niet mooi meer.
haha nee hoor, ideale leeftijd ligt tussen 18 en 35 jaar (volgens elke websitequote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je pas op je 20ste bij de beroepsbrandweer mocht. Maar ik hoop dat ik het mis heb en dat je gewoon wordt aangenomen. En ik denk dat veel trainen in ieder geval positief overkomt![]()
Dan neem ik aan dat je onder de 20 dus alleen bij de jeugdbrandweer kan en daarna in aanmerking komt voor beroeps. Je wilt dus beroeps worden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Thrilled het volgende:
haha nee hoor, ideale leeftijd ligt tussen 18 en 35 jaar (volgens elke website) en je kan vanaf de jeugdbrandweer doorstromen naar de beroeps..
wow heftig, er komen niet vaak brandweermensen om in Nederland. Maar je kan van je 12e tot je 18e bij de jeugdbrandweer.. en als ik plaats is kan je gelijk naar de beroepsbrandweerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je onder de 20 dus alleen bij de jeugdbrandweer kan en daarna in aanmerking komt voor beroeps. Je wilt dus beroeps worden?
mijn oom is als brandweerman omgekomen bij een brand, maar dat is wel erg offtopic...heb heel veel respect voor brandweermensen
dit is inderdaad nog niet te magerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:51 schreef heaven7 het volgende:
Nou ik noem dit behoorlijk dun maar vind dit echt ontzettend mooi hoor:
[afbeelding]
welkom terugquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:47 schreef Ticootje het volgende:
Hoi allemaal, ik ben net een weekje weggeweest. Vanaf nu is dus ook het lijnen echt begonnen.
Deze week ga ik even niet wegen.....
Waarom niet wegen? Wil je je startgewicht niet weten?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:47 schreef Ticootje het volgende:
Hoi allemaal, ik ben net een weekje weggeweest. Vanaf nu is dus ook het lijnen echt begonnen.
Deze week ga ik even niet wegen.....
dat is inderdaad wel goed om te wetenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom niet wegen? Wil je je startgewicht niet weten?(het voelt toch juist beter om te weten hoeveel kg je er wel niet afgekregen hebt uiteindelijk? ipv "ja ik heb er veel afgekregen, maar ik weet niet hoeveel want ik wilde me niet wegen") ...
dat is toch goed dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik had al mijn startgewicht gegeven... Maar het is nu nog steeds 69, dus geen veranderingen deze week...
nee maar als ik tegen jou zeg dat je niet meer hoef af te vallenquote:Op zondag 6 mei 2007 10:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Maar misschien ben je wel veel buiten geweest en heb je veel gelopen ed, dat had ik in elk geval wel.
Wat betreft het complimentjes vissen trouwens: ik heb zelf ook geen goed beeld van m'n afgevallen zijn, al wordt het wel realistischer.
vb: voordat ik op het idee kwam de centimeter erbij te pakken, dacht ik totaal niets kwijt geraakt te zijn op m'n buik
vorige week pakte ik automatisch toch nog maat 40 in de winkel
In de spiegel zie ik het verschil nog niet echt...
Je ziet er goed uit, hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:
als we het toch over complimentjes vissen hebben
mijn outfit voor vandaag en een nieuw rokje (alweer ja)
[afbeelding]
detail van het rokje
[afbeelding]
ja nu deed ik het expresquote:Op zondag 6 mei 2007 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit, hoor. Vind je nu pas écht slank eruit zien.
maar je bent wél weer foto's aan het posten nu.
Dat heb je met bepaalde kleren hèquote:Op zondag 6 mei 2007 11:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja nu deed ik het expres
ookal vind ik me nu inderdaad ook voor het echt pas slank eruit zien
wel een raar gevoel.....
ja kan inderdaad heel erg aan de kleren liggenquote:Op zondag 6 mei 2007 11:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heb je met bepaalde kleren hè. Zoals ik al zei reageerde mijn zus 2 kg geleden een stuk minder verrast dan vrijdag, terwijl je 2 kg verschil amper ziet. Dus dan moet het aan de kleren gelegen hebben
. Maar je ziet er goed uit, hoor, wees maar heel trots
.
als ik ongesteld ben voel ik me altijd dikkerquote:Op zondag 6 mei 2007 12:12 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ja maar als je steeds dunner wordt, zie je de kilo's ook steeds beter ... hoe slanker je bent, hoe duidelijker het is dat er weer een kilo af is(spreek uit ervaring, bij mij is ieder kilootje minder te zien, helaas is het ook meteen te zien als ik een dagje wat meer heb gegeten ...)
Ben je als je ongesteld bent, eigenlijk zwaarder of lichter dan gewoonlijk (onder normale omstandigheden)? Want ik zie er wel altijd een stuk dikker uit, opgezette buik enzo, maar merk weinig aan mn gewicht (weeg me dan gewoon nooit)
Ik eet steeds gezonder, en voel me nu alweer een stuk lekkerder dan een paar dagen geleden.Alleen wat last van mn nek en rug (verkeerd gelegen gisternacht)
open schoenen zou ik zeggenquote:Op zondag 6 mei 2007 12:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als ik ongesteld ben voel ik me altijd dikker
en inderdaad een opgezette buik maar aan mijn gewicht merk je het ook niet
trouwens iemand een idee wat voor schoenen ik er bij aan kan doen?
in het weekend eet ik ook gewoon wat ik lekker vind, dat kan goed samengaan met afvallenquote:Op zondag 6 mei 2007 12:38 schreef heaven7 het volgende:
Leuke outfit Miss S!! En je ziet er idd mooi slank uitWeet niet of het aan de kleren ligt hoor, aangezien je wel een heleboel bloot hebt dus daar kun je niks aan flatteren
Ik heb gisteravond gezondigd. Ovenfriet gehad en 's avonds V&D knoflook en tijmbrood met verse kruidenroomkaasMaar het was wel HEERLIJK! Vandaag proberen wat rustiger aan te doen en morgen weer vol aan de bak. Het is toch niet zo rampzalig je in het weekend wat te laten gaan?
ik pak ze nog steeds te grootquote:Op zondag 6 mei 2007 15:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Nee ik zou niet stoppen ermee, maar het klopt wel dat m'n gewicht nu okee is. Nu nog buikomtrek.
Gister pakte ik meteen goede maat shirtjesdus nu weet ik al wel beter.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:03 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag redelijk veel gegeten voor mijn doen
ja......maar ik wil ook een keer nog onder de 70 gaan wegenquote:
omdat ik dan hele dagen te tijd heb om te sportenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Waarom pa sover 4 weken dan?
Maar als je veel gaat sporten, moet je ook meer eten, want anders val je om.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat ik dan hele dagen te tijd heb om te sporten
nu kan ik hoogstens een uur per dag sporten
dat zullen we wel zien hoe het gaatquote:Op zondag 6 mei 2007 21:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar als je veel gaat sporten, moet je ook meer eten, want anders val je om.
quote:Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat zullen we wel zien hoe het gaat
ik kan goed met weinig eten
Je wordt steeds strenger en steeds "fanatieker" en volgens mij heb je het zelf niet eens door.quote:
wees maar niet bang hoor dat gebeurt nietquote:Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef hummus het volgende:
[..]
Je wordt steeds strenger en steeds "fanatieker" en volgens mij heb je het zelf niet eens door.
Ik hoop dat je jezelf niet obsessief bezig gaat houden met afvallen, want het begint er wel op te lijken.
Sorry voor de crosspost hoor, maareh... wat zit je dan in dat andere topic te zeuren over het weinige eten als je het zelf ook doet?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat zullen we wel zien hoe het gaat
ik kan goed met weinig eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |