abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49035669
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:04 schreef Miss_S het volgende:
echt dun vind ik alleen mooi als het toch nog een erg vrouwelijk figuur is
Ik vind dun alleen mooi met mooie kleren. Naakt vind ik het echt niet mooi meer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49035717
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind dun alleen mooi met mooie kleren. Naakt vind ik het echt niet mooi meer.
ja daar heb je ook weer gelijk in
pi_49035976
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 13:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat je pas op je 20ste bij de beroepsbrandweer mocht. Maar ik hoop dat ik het mis heb en dat je gewoon wordt aangenomen. En ik denk dat veel trainen in ieder geval positief overkomt
haha nee hoor, ideale leeftijd ligt tussen 18 en 35 jaar (volgens elke website ) en je kan vanaf de jeugdbrandweer doorstromen naar de beroeps..
pi_49036071
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:19 schreef Thrilled het volgende:
haha nee hoor, ideale leeftijd ligt tussen 18 en 35 jaar (volgens elke website ) en je kan vanaf de jeugdbrandweer doorstromen naar de beroeps..
Dan neem ik aan dat je onder de 20 dus alleen bij de jeugdbrandweer kan en daarna in aanmerking komt voor beroeps. Je wilt dus beroeps worden?

mijn oom is als brandweerman omgekomen bij een brand, maar dat is wel erg offtopic...heb heel veel respect voor brandweermensen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49036300
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan neem ik aan dat je onder de 20 dus alleen bij de jeugdbrandweer kan en daarna in aanmerking komt voor beroeps. Je wilt dus beroeps worden?

mijn oom is als brandweerman omgekomen bij een brand, maar dat is wel erg offtopic...heb heel veel respect voor brandweermensen
wow heftig, er komen niet vaak brandweermensen om in Nederland. Maar je kan van je 12e tot je 18e bij de jeugdbrandweer.. en als ik plaats is kan je gelijk naar de beroepsbrandweer en met beroeps bedoel ik in 1 woord de "echte" brandweer. Want ik solliciteer als vrijwilliger, dat wil zeggen dat ik een pieper op zak heb , en opgepiept wordt wanneer ik nodig ben.
pi_49037143
ik moet aan stage opdrachten beginnen maar ik heb echt geen zin
pi_49040768
Nou ik noem dit behoorlijk dun maar vind dit echt ontzettend mooi hoor:
pi_49041406
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 17:51 schreef heaven7 het volgende:
Nou ik noem dit behoorlijk dun maar vind dit echt ontzettend mooi hoor:
[afbeelding]
dit is inderdaad nog niet te mager
maar zelf zou ik er zo niet uit willen zien, dat zou ook niet gaan met mijn figuur
  zaterdag 5 mei 2007 @ 18:29:06 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49041816
Oh zo zou ik er wel uit willen zien, hoor . Maar ik blijf realistisch . Alhoewel, ietsje dikker vind ik mooier .
Niet meer actief op Fok!
pi_49042299
Dat vind ik ook niet mager hoor, Viking84, dat is gewoon superslank en voor de meeste vrouwen niet weggelegd

Ik weet niet of hier nog mensen tussen de 18 en 23 zitten die wel een keer superchic uit eten willen? Dit is je kans: Alliance week 25 t/m 29 juni! (bijv. Librije compleet verzorgd incl wijn en champagne voor 40 euro, met een meeting hebben wij er gemiddeld 150 euro pp voor betaald). Je kan je vanaf dinsdag a.s. opgeven.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:47:12 #111
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49045804
Hoi allemaal, ik ben net een weekje weggeweest. Vanaf nu is dus ook het lijnen echt begonnen.
Deze week ga ik even niet wegen.....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_49045957
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:47 schreef Ticootje het volgende:
Hoi allemaal, ik ben net een weekje weggeweest. Vanaf nu is dus ook het lijnen echt begonnen.
welkom terug
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:55:25 #113
171890 Chicolate
Chemicals
pi_49046021
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:47 schreef Ticootje het volgende:
Waarom niet wegen? Wil je je startgewicht niet weten? (het voelt toch juist beter om te weten hoeveel kg je er wel niet afgekregen hebt uiteindelijk? ipv "ja ik heb er veel afgekregen, maar ik weet niet hoeveel want ik wilde me niet wegen") ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49047363
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waarom niet wegen? Wil je je startgewicht niet weten? (het voelt toch juist beter om te weten hoeveel kg je er wel niet afgekregen hebt uiteindelijk? ipv "ja ik heb er veel afgekregen, maar ik weet niet hoeveel want ik wilde me niet wegen") ...
dat is inderdaad wel goed om te weten
  zondag 6 mei 2007 @ 10:39:27 #115
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49056424
Ik had al mijn startgewicht gegeven... Maar het is nu nog steeds 69, dus geen veranderingen deze week...
pi_49056456
quote:
Op zondag 6 mei 2007 10:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik had al mijn startgewicht gegeven... Maar het is nu nog steeds 69, dus geen veranderingen deze week...
dat is toch goed dan?
tenminste niet aangekomen
  zondag 6 mei 2007 @ 10:42:54 #117
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49056471
Dat is helemaal waar, en ik heb niet echt opgelet... Veel gedronken (geen water) en lekker veel gegeten (niet gezond) en gesnoept....
pi_49056510
Maar misschien ben je wel veel buiten geweest en heb je veel gelopen ed, dat had ik in elk geval wel.

Wat betreft het complimentjes vissen trouwens: ik heb zelf ook geen goed beeld van m'n afgevallen zijn, al wordt het wel realistischer.
vb: voordat ik op het idee kwam de centimeter erbij te pakken, dacht ik totaal niets kwijt geraakt te zijn op m'n buik
vorige week pakte ik automatisch toch nog maat 40 in de winkel
In de spiegel zie ik het verschil nog niet echt...
Het mooi kotsende meisje.
pi_49056919
quote:
Op zondag 6 mei 2007 10:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Maar misschien ben je wel veel buiten geweest en heb je veel gelopen ed, dat had ik in elk geval wel.

Wat betreft het complimentjes vissen trouwens: ik heb zelf ook geen goed beeld van m'n afgevallen zijn, al wordt het wel realistischer.
vb: voordat ik op het idee kwam de centimeter erbij te pakken, dacht ik totaal niets kwijt geraakt te zijn op m'n buik
vorige week pakte ik automatisch toch nog maat 40 in de winkel
In de spiegel zie ik het verschil nog niet echt...
nee maar als ik tegen jou zeg dat je niet meer hoef af te vallen
zou je dan meteen stoppen?
pi_49056977
als we het toch over complimentjes vissen hebben

mijn outfit voor vandaag en een nieuw rokje (alweer ja )

detail van het rokje
  zondag 6 mei 2007 @ 11:26:56 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49057097
quote:
Op zondag 6 mei 2007 11:18 schreef Miss_S het volgende:
als we het toch over complimentjes vissen hebben

mijn outfit voor vandaag en een nieuw rokje (alweer ja )
[afbeelding]

detail van het rokje
[afbeelding]
Je ziet er goed uit, hoor . Vind je nu pas écht slank eruit zien.

maar je bent wél weer foto's aan het posten nu .
Niet meer actief op Fok!
pi_49057126
quote:
Op zondag 6 mei 2007 11:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je ziet er goed uit, hoor . Vind je nu pas écht slank eruit zien.

maar je bent wél weer foto's aan het posten nu .
ja nu deed ik het expres

ookal vind ik me nu inderdaad ook voor het echt pas slank eruit zien
wel een raar gevoel.....
  zondag 6 mei 2007 @ 11:34:33 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49057234
quote:
Op zondag 6 mei 2007 11:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja nu deed ik het expres

ookal vind ik me nu inderdaad ook voor het echt pas slank eruit zien
wel een raar gevoel.....
Dat heb je met bepaalde kleren hè . Zoals ik al zei reageerde mijn zus 2 kg geleden een stuk minder verrast dan vrijdag, terwijl je 2 kg verschil amper ziet. Dus dan moet het aan de kleren gelegen hebben . Maar je ziet er goed uit, hoor, wees maar heel trots .
Niet meer actief op Fok!
pi_49057382
quote:
Op zondag 6 mei 2007 11:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat heb je met bepaalde kleren hè . Zoals ik al zei reageerde mijn zus 2 kg geleden een stuk minder verrast dan vrijdag, terwijl je 2 kg verschil amper ziet. Dus dan moet het aan de kleren gelegen hebben . Maar je ziet er goed uit, hoor, wees maar heel trots .
ja kan inderdaad heel erg aan de kleren liggen
hoop alleen niet dat ik het koud krijg
  zondag 6 mei 2007 @ 12:12:47 #125
171890 Chicolate
Chemicals
pi_49057987
Hmmm ja maar als je steeds dunner wordt, zie je de kilo's ook steeds beter ... hoe slanker je bent, hoe duidelijker het is dat er weer een kilo af is (spreek uit ervaring, bij mij is ieder kilootje minder te zien, helaas is het ook meteen te zien als ik een dagje wat meer heb gegeten ...)

Ben je als je ongesteld bent, eigenlijk zwaarder of lichter dan gewoonlijk (onder normale omstandigheden)? Want ik zie er wel altijd een stuk dikker uit, opgezette buik enzo, maar merk weinig aan mn gewicht (weeg me dan gewoon nooit )

Ik eet steeds gezonder, en voel me nu alweer een stuk lekkerder dan een paar dagen geleden. Alleen wat last van mn nek en rug (verkeerd gelegen gisternacht)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49058024
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:12 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ja maar als je steeds dunner wordt, zie je de kilo's ook steeds beter ... hoe slanker je bent, hoe duidelijker het is dat er weer een kilo af is (spreek uit ervaring, bij mij is ieder kilootje minder te zien, helaas is het ook meteen te zien als ik een dagje wat meer heb gegeten ...)

Ben je als je ongesteld bent, eigenlijk zwaarder of lichter dan gewoonlijk (onder normale omstandigheden)? Want ik zie er wel altijd een stuk dikker uit, opgezette buik enzo, maar merk weinig aan mn gewicht (weeg me dan gewoon nooit )

Ik eet steeds gezonder, en voel me nu alweer een stuk lekkerder dan een paar dagen geleden. Alleen wat last van mn nek en rug (verkeerd gelegen gisternacht)
als ik ongesteld ben voel ik me altijd dikker
en inderdaad een opgezette buik maar aan mijn gewicht merk je het ook niet

trouwens iemand een idee wat voor schoenen ik er bij aan kan doen?
  zondag 6 mei 2007 @ 12:23:28 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49058231
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als ik ongesteld ben voel ik me altijd dikker
en inderdaad een opgezette buik maar aan mijn gewicht merk je het ook niet

trouwens iemand een idee wat voor schoenen ik er bij aan kan doen?
open schoenen zou ik zeggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_49058252
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

open schoenen zou ik zeggen .
ik denk dat ik maar voor zwarte slippers kies
pi_49058621
Leuke outfit Miss S!! En je ziet er idd mooi slank uit Weet niet of het aan de kleren ligt hoor, aangezien je wel een heleboel bloot hebt dus daar kun je niks aan flatteren

Ik heb gisteravond gezondigd. Ovenfriet gehad en 's avonds V&D knoflook en tijmbrood met verse kruidenroomkaas Maar het was wel HEERLIJK! Vandaag proberen wat rustiger aan te doen en morgen weer vol aan de bak. Het is toch niet zo rampzalig je in het weekend wat te laten gaan?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2007 12:38:41 ]
pi_49058754
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:38 schreef heaven7 het volgende:
Leuke outfit Miss S!! En je ziet er idd mooi slank uit Weet niet of het aan de kleren ligt hoor, aangezien je wel een heleboel bloot hebt dus daar kun je niks aan flatteren

Ik heb gisteravond gezondigd. Ovenfriet gehad en 's avonds V&D knoflook en tijmbrood met verse kruidenroomkaas Maar het was wel HEERLIJK! Vandaag proberen wat rustiger aan te doen en morgen weer vol aan de bak. Het is toch niet zo rampzalig je in het weekend wat te laten gaan?
in het weekend eet ik ook gewoon wat ik lekker vind, dat kan goed samengaan met afvallen

en dankje wel, er is inderdaad veel bloot dus wat je ziet is ook zo
pi_49063753
Nee ik zou niet stoppen ermee, maar het klopt wel dat m'n gewicht nu okee is. Nu nog buikomtrek.
Gister pakte ik meteen goede maat shirtjes dus nu weet ik al wel beter.
Het mooi kotsende meisje.
  zondag 6 mei 2007 @ 18:51:58 #132
172329 Tangarine
Vermetel
pi_49070648
ik zal vandaag ook nog even wat posten.

Vanmorgen lekker wat spul uitgezocht/opgeruimd, en vanmiddag even de stad in geweest ben eigenlijk de hele middag al ontzettend duf, heb echt niks zinnigs weten te doen... ga zo nog ff een schemaatje maken in excel, en dan in bed liggen denk ik
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49072941
Bwah, het is echt weer zondag...En ik heb zojuist pizza gegeten, bah.

Wel 2 nieuwe shirtjes gekocht, niet veel bijzonders, maar ze staan wel goed, al zeg ik het zelf
(ik zou er bijna een foto van willen maken, maar lukt niet echt hier )
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49075139
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Nee ik zou niet stoppen ermee, maar het klopt wel dat m'n gewicht nu okee is. Nu nog buikomtrek.
Gister pakte ik meteen goede maat shirtjes dus nu weet ik al wel beter.
ik pak ze nog steeds te groot

zo ook dit nieuwe rokje nu na een dag merk ik eigenlijk dat ik met gemak een maat kleiner aan had gekunt
pi_49075996
Nou, ik heb zojuist maar een ananas geslacht. Ik hoop maar dat dat mijn buik gaat kalmeren, want hij is nog steeds aan het borrelen van de pizza...En bij gebrek aan een galblaas wordt het een beetje moeilijk om al dat vet tegelijk te verteren
Nog een reden om geen pizza te eten
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49076111
Vandaag weer uitgebreid gebruncht en een berg toastjes gehad maar door omstandigheden geen avondeten dus dan valt het nog mee!
  zondag 6 mei 2007 @ 20:53:57 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49076370
Ik heb Chinees gehaald. Ik schepte net zoveel op als vroeger (het is een tijd geleden dat ik Chinees gehad heb) en ik kon misschien 1/3 op . Naja, is ook beter voor de lijn. Morgen eet ik de rest op, al zal er dan nóg wel wat overblijven (je krijgt zo enorm véél altijd), maar dat gaat de prullenbak in (niet vers meer dan).
Niet meer actief op Fok!
pi_49077138
ik heb vandaag redelijk veel gegeten voor mijn doen
pi_49077227
ik heb ook chinees op, en inderdaad, ik at ook minder dan normaal... dat merk ik met alles eigenlijk... voorheen was het altijd een middel friet met 2 snacks ofzo, en nu heb ik met 1 klein frietje + 1 snack al genoeg
pi_49077239
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:03 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag redelijk veel gegeten voor mijn doen

Dat hoort zo in het weekend
pi_49077491
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:05 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat hoort zo in het weekend
ja......maar ik wil ook een keer nog onder de 70 gaan wegen

maar goed over 4 weken ga ik echt streng doen
pi_49077695
Waarom pa sover 4 weken dan?
pi_49077721
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Waarom pa sover 4 weken dan?
omdat ik dan hele dagen te tijd heb om te sporten
nu kan ik hoogstens een uur per dag sporten
  zondag 6 mei 2007 @ 21:21:55 #144
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49078118
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

omdat ik dan hele dagen te tijd heb om te sporten
nu kan ik hoogstens een uur per dag sporten
Maar als je veel gaat sporten, moet je ook meer eten, want anders val je om.
pi_49078176
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:21 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Maar als je veel gaat sporten, moet je ook meer eten, want anders val je om.
dat zullen we wel zien hoe het gaat
ik kan goed met weinig eten
pi_49078220
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik vind jou zo grappig hè.
pi_49078272
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef hummus het volgende:

[..]

ik vind jou zo grappig hè.
is dat zo?
pi_49078370
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

is dat zo?
Je wordt steeds strenger en steeds "fanatieker" en volgens mij heb je het zelf niet eens door.
Ik hoop dat je jezelf niet obsessief bezig gaat houden met afvallen, want het begint er wel op te lijken.
pi_49078419
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:27 schreef hummus het volgende:

[..]

Je wordt steeds strenger en steeds "fanatieker" en volgens mij heb je het zelf niet eens door.
Ik hoop dat je jezelf niet obsessief bezig gaat houden met afvallen, want het begint er wel op te lijken.
wees maar niet bang hoor dat gebeurt niet
ik ben niet anders bezig dan 5 jaar geleden
  zondag 6 mei 2007 @ 21:31:06 #150
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_49078535
quote:
Op zondag 6 mei 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sorry voor de crosspost hoor, maareh... wat zit je dan in dat andere topic te zeuren over het weinige eten als je het zelf ook doet? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')