Geeft niet hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
En sorry van net Miss, had je niet zien staan!
Lol, zitten hier elkaar berichten te versturen via een soort pm systeem: ga eens bier halen!!
Gelukkig maarquote:
intern?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
En sorry van net Miss, had je niet zien staan!
Lol, zitten hier elkaar berichten te versturen via een soort pm systeem: ga eens bier halen!!
Ik wil ook chillen in de tuinquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:25 schreef miss-scofield het volgende:
Maar ja, jongens, ik ga ervandoor!!
Even chillen in de tuin!
Succes nog!!
net send shit, kende dat heul nietquote:
Naisquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:25 schreef miss-scofield het volgende:
Maar ja, jongens, ik ga ervandoor!!
Even chillen in de tuin!
Succes nog!!
als je dat bij ons op school doet.. kan je inlogaccount meteen inleverenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
net send shit, kende dat heul niet!
Lol, wel grappig. ff proberen op schoolquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
als je dat bij ons op school doet.. kan je inlogaccount meteen inleveren
Ik kan dan weer het smoesje gebruiken van... ja. Ik ben een Bedrijfskundige Informatica student. We moesten onderzoeken hoe mensen zouden reageren als we net send gebruiken, maar hadden we u toch over gemaild?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lol, wel grappig. ff proberen op school! Hoef hopelijk toch nog maar 2/2,5 maand!
Zal die vast wel vaker hebben gehoord!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kan dan weer het smoesje gebruiken van... ja. Ik ben een Bedrijfskundige Informatica student. We moesten onderzoeken hoe mensen zouden reageren als we net send gebruiken, maar hadden we u toch over gemaild?
Nee hoor..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zal die vast wel vaker hebben gehoord!
Ah, okequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee hoor..
De servicedesk op school raken al in paniek als ze een BSOD zien
ja.. maar dan komt het gehele ITIL verhaal natuurlijk om de hoek kijken..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:43 schreef DaFan het volgende:
Gewoon uit- en aanzetten, daar is nog nooit een PC van kapot gegaan.
gelukkig heb ik daar snds XP geen last meer van ff afkloppenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee hoor..
De servicedesk op school raken al in paniek als ze een BSOD zien
Bierzequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
K ga, ff pilsen en dan zu hause!!
Prettig weekend![]()
Biersequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
K ga, ff pilsen en dan zu hause!!
Prettig weekend![]()
* PieterBas is nog steeds presentquote:
hoe weet je wanneer je je 100ste post van de dag maakt? Waar kan je dat vinden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:13 schreef DaFan het volgende:
Nouja ff mn 100e post doen.
Weet niet 100% zeker maar toen ik eerst keek had ik er 8450
Kan niet maar ik had vanochtend nog ff gekeken en toen had ik er 8450, en nu meer dan 8550quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoe weet je wanneer je je 100ste post van de dag maakt? Waar kan je dat vinden?* Lucotr = n00b
lekker aan het spammenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:27 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kan niet maar ik had vanochtend nog ff gekeken en toen had ik er 8450, en nu meer dan 8550
aha vandaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:27 schreef DaFan het volgende:
[..]
Kan niet maar ik had vanochtend nog ff gekeken en toen had ik er 8450, en nu meer dan 8550
Nog 13 minutenquote:
ja.. en dan weekend vierenquote:
en voor een man zou het geen uitdaging zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:29 schreef Bootje84 het volgende:
shit he. 1 dag weg, 2 topics verder..
was net ff in een sexshop.. moest ff massageolie enzo hebben.. stond dr ff een dildo.. zo fucking groot..
"the american challenge"... nou voor een vrouw zou dat het idd zijn. ding was denk ik 40 cm hoog, cm of 7 doorsnede.. poe he. lol
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:29 schreef Bootje84 het volgende:
shit he. 1 dag weg, 2 topics verder..
was net ff in een sexshop.. moest ff massageolie enzo hebben.. stond dr ff een dildo.. zo fucking groot..
"the american challenge"... nou voor een vrouw zou dat het idd zijn. ding was denk ik 40 cm hoog, cm of 7 doorsnede.. poe he. lol
Ej boot, k zie geen chick voor ogen man oftewel hij doet t nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:36 schreef Bootje84 het volgende:
jongens, gisteren had ik het toch over die "how to convince your girlfriend to take a facial"-filmpje?
had em ff aan mn vriendin laten zien.. ze kon er de humor ook wel van inzien
ennuh, op veler verzoek
http://s67.photobucket.com/albums/h305/BootVluchteling/?action=view¤t=party_on_boat.flv
dat iue het niet deed, kwam ik ook achterquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:58 schreef Bootje84 het volgende:
spammert luctor.. uhm, hij schijnt niet te werken. zoek nog een uploadsite..
ik vind dat je wel het fatsoen op zou kunnen brengen om twee minuten gewoon stil te zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef Bootje84 het volgende:
tja luctor.. niet om het een of ander, maar het doet mij eigenlijk ook niet zoveel meer hoor...
Eens.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef DaFan het volgende:
Echt asociaal als je niet 2 min stil bent. Tis niet alleen voor de WO II maar voor álle gevallen slachtoffers tijdens oorlogen en vredesmissie over de hele wereld.
Dan ben je wel echt een pik als je dat niet op kan brengen.
precies en helaas zijn er nog altijd mensen in de wereld die dat dus geen enequote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef DaFan het volgende:
Echt asociaal als je niet 2 min stil bent. Tis niet alleen voor de WO II maar voor álle gevallen slachtoffers tijdens oorlogen en vredesmissie over de hele wereld.
En? Moet kunnen toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb daarna om 21:00 uur wel weer gewoon gelachen om De Lama's
vind het niet echt op deze dag gepast. Maar verder was het weer top. Alleen die neger (ben zijn naam ff kwijt) vond ik niet zo geweldigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En? Moet kunnen toch?
Zal ze even streamen trouwens, nieuwe nog niet gezien.
Dat kan ik op geen enkele dag dus goed werkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb daarna om 21:00 uur wel weer gewoon gelachen om De Lama's
Eh? Tisdat?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:stage-lijstje van vrijdag 4 mei 2007
De amateurs
![]()
026. 120 Roycoooooo
038. 099 DaFan
058. 084 PieterBas
130. 052 Houniet
182. 042 lienelien
188. 041 Frrreek
de Master himself
![]()
007. 209 Luctor.et.Emergo
![]()
het aantal posts dat je gisteren hebt gepostquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Topposters per dag van hele forum.
Link staat ergens naar boven.
jammer. Geen top 50 gisterenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:stage-lijstje van vrijdag 4 mei 2007
De amateurs
![]()
026. 120 Roycoooooo
038. 099 DaFan
058. 084 PieterBas
130. 052 Houniet
182. 042 lienelien
188. 041 Frrreek
de Master himself
![]()
![]()
dit weekend zal ik er niet in komen iig en morgen, kom ik niet eens op FOK! dus moet ik maandag weer ff aan mijn gemiddelde werkenquote:
Haha luctor, lekker hoor. Doe je weer lekker mee, ik mag ook niet klagen met mijn plekkie 26quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:stage-lijstje van vrijdag 4 mei 2007
De amateurs
![]()
026. 120 Roycoooooo
038. 099 DaFan
058. 084 PieterBas
130. 052 Houniet
182. 042 lienelien
188. 041 Frrreek
de Master himself
![]()
![]()
Kan je geen filmpjes uploaden via tinypic? Anders op youtube/google video zetten oid?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:47 schreef Bootje84 het volgende:
verdomme, waar moet ik em anders uploaden?
ik FOK! jou liever nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:56 schreef Roycoooooo het volgende:
Kijk ook net ff weer.. Tof man ReM! ff afwachten dus
!
Fijne zaterdagavond en we spreken (lees: fok!ken) elkaar![]()
er waren ook veel te veel jongens hier, dus wat meer vrouwelijke inbreng is altijd welkomquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:05 schreef DaFan het volgende:
Veel F5en en snel reageren.
Oh jongens tis een meisje
Dankje, ff uitvogelen hoe dan moet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
@ DaFan: fixed
@ vencodark: welkomgooi jezelf even in de OP en klets gezellig mee
(dat rijmt
)
In de OP staat in één van de laaste regels een linkje naar de OP op wiki. klik daar op bewerken en voeg je bij actieve Posters toe. Door je naam (linkje naar je persoonlijke pagina) en daarachter watvoor stage je doet. Dan zal ik je UI wel toevoegenquote:
Ik heb een bewerkingsconflict.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:20 schreef DaFan het volgende:
Dit wordt leuk Rem.
Deed ik het erg fout?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb de OP weer aangepast, ff gechecked wat vencodark er van gebrouwen had en aangepast waar nodig, daarnaast haar UI toegevoegd aan de OP
je linkte naar je geschiedenis ipv je profiel en je vergat om je naam te plaatsen. zo zou er een linkje naar je profiel in de OP komen staan ipv je naamquote:
dat is het alquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:20 schreef DaFan het volgende:
Dit wordt leuk Rem.
de verandere OP zie je pas bij het volgende deel, #131 dus, maar daar zijn we snel genoegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deed ik het erg fout?![]()
Ik zie trouwens nog mn naam niet staan daar.![]()
maandagmiddag hebben we dat al wel gehaald denk ik zoquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:32 schreef ReMcOrE het volgende:
de veranderde OP zie je pas bij het volgende deel, #131 dus, maar daar zijn we snel genoeg![]()
iddquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:31 schreef DaFan het volgende:
Als Houniet, Roycoooo en Damzkieeee en ReMcOrE beetje meehelpen zitten we er morgen wel an.
oh kejquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:39 schreef DaFan het volgende:
Jullie waren er al, ik had het over de mensen die er nu niet zijn.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:39 schreef DaFan het volgende:
Jullie waren er al, ik had het over de mensen die er nu niet zijn.
2x top 15 in 2 dagen qua postenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh kejIk voelde me al buitengesloten
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
2x top 15 in 2 dagen qua postenKan niet missen he
Geeft toch nietquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
morgen zal ik dat iig niet halen
![]()
dagje rust mag ook wel eens een keertje, hèquote:
zoals over Ticketonline, ofniet Houniet (als hij dit nog leest)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:52 schreef DaFan het volgende:
Ja dan kan je weinig doen he behalve met zn allen erover klagen
Doet me goed.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:47 schreef Freshthinking het volgende:
Je moet je lotgenoten toch ook in het weekend gezelschap houden
waarom begrijp je nou niet de diepere gedachte achter mijn reactie..?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef DaFan het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 mei 2007 08:17 schreef Bootje84 het volgende:
ow btw, ik ben zondag voor de 2e keer oom geworden.. van Jill![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.fveenman.nl/jill/IMG_3037.html
prodent smile FTW![]()
Jea, about time innit..quote:Op maandag 7 mei 2007 08:37 schreef Roycoooooo het volgende:
AJAX!!!!![]()
Goeiemogguh!!
Ha sok, weer beter?
Succesquote:Op maandag 7 mei 2007 08:49 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen.., ik begin vandaag later omdat ik zo mn laatste rijlesje heb en om 9.50 afrijden
.Ik begin om 11.00 op mijn stage...ik zie jullie later allemaal...
![]()
quote:
Succes!!quote:Op maandag 7 mei 2007 08:49 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen.., ik begin vandaag later omdat ik zo mn laatste rijlesje heb en om 9.50 afrijden
![]()
succesquote:Op maandag 7 mei 2007 08:49 schreef francis997 het volgende:
![]()
Spiderman niet veel aan? Had nog wel goede recenciesquote:Op maandag 7 mei 2007 08:59 schreef Goover het volgende:
oohwja, jullie moeten in het weekend niet zo actief doen!
francis997 suc6!!
Ik heb wel een lekker weekend gehad, donderdag naar de film geweest (Spiderman 3). Vrijdag naar het strand, zaterdag op een 5 mei markt rond gehobbeld, zondag uitgeslapen en een afvoersysteem voor de wasmachine in elkaar gezet.
Desmorgensquote:
Ik heb ook wel eens gehad dat een stampvolle bus alle haltes voorbij reed, gelukkig zat ik er toen al inquote:Op maandag 7 mei 2007 09:10 schreef DaFan het volgende:
Jezus wat een takkeweer. Normaal loop ik altijd maar kan ook de bus pakken (1 halte). Sta ik daar met nog 2 man, komt die bus....stampvol, rijdt ie door!!!
Kon ik alsnog gaan lopen. Wel stuk van 15 min nu in 10 min gedaan maar damn
Succesquote:Op maandag 7 mei 2007 08:49 schreef francis997 het volgende:
![]()
Haha nice onequote:Op maandag 7 mei 2007 09:14 schreef PieterBas het volgende:
"Van Gaal, geen beker en geen schaal... we huilen met je mee...alleen eentje niet.. want die heet Piet![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Succesen doe je best
![]()
btw Goedemorgen
Gisteravond nog even mijn oom (AZ-fan) die nu op vakantie is in Mexico een smsje gestuurd.. (namens mijn vader.. die kan niet overweg met T9 systeem)
"Van Gaal, geen beker en geen schaal... we huilen met je mee...alleen eentje niet.. want die heet Piet![]()
heb je wel mijn reactie goed gelezen? ben je niet de mening bedeeld dat 2 minuutjes je bek houden, niet gelijk staat tot een heel jaar ergens bewust van zijn? 2 minuutjes is hypocriet, er elke dag bewust van zijn is misschien overdreven, maar iig minder hypocriet..quote:Op maandag 7 mei 2007 09:11 schreef Goover het volgende:
Mensen die het onzin vinden om 2 min stil te zijn, die snappen het zelf gewoon niet.
Tuurlijk zijn we niet alleen op 4 mei tussen 20:00 en 20:02 bewust.. we herdenken op en rond dat moment alleen. Het is een manier om bewust te blijven. 2min stil zijn kan nutteloos lijken, maar het is een manier om mensen over 50 jaar nog steeds bewust te laten zijn..
Persoonlijk vind ik die 2 minuten stilte onzin, om iets wat er in een oorlog gebeurt is.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heb je wel mijn reactie goed gelezen? ben je niet de mening bedeeld dat 2 minuutjes je bek houden, niet gelijk staat tot een heel jaar ergens bewust van zijn? 2 minuutjes is hypocriet, er elke dag bewust van zijn is misschien overdreven, maar iig minder hypocriet..
Net of je elke dag aan de 2e WO en andere oorlogen denkt?!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heb je wel mijn reactie goed gelezen? ben je niet de mening bedeeld dat 2 minuutjes je bek houden, niet gelijk staat tot een heel jaar ergens bewust van zijn? 2 minuutjes is hypocriet, er elke dag bewust van zijn is misschien overdreven, maar iig minder hypocriet..
Dat is klote, gelukkig heb ik altijd de tram alle haltes voordat iedereen in staptquote:Op maandag 7 mei 2007 09:22 schreef Teije het volgende:
Goedemorgen enzo, lekker weertje he? Lekker 45min in de bomvolle metro gestaan omdat er een metro was uitgevallen.....
IK HEB MN KOP WEL GEHOUDEN ALLEEN ZEG IK DAT IK HET NIET WAS, OMDAT IK ZAT TE TYPENquote:Op maandag 7 mei 2007 09:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Net of je elke dag aan de 2e WO en andere oorlogen denkt?!
Vind t wel goed om er ff bij stil (op een gepast moment) te staan en om dan niet je bek te houden getuigt van weinig respect!
Heb ik het tegen jou dan? In t algemeen bedoel ik t!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
IK HEB MN KOP WEL GEHOUDEN ALLEEN ZEG IK DAT IK HET NIET WAS, OMDAT IK ZAT TE TYPEN
zucht. begrijpend lezen![]()
DenB heeft gewoon een punt.. en dezelfde als die van mij
Dat is jou interpretatie. Kunnen wij niks aan doen!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:30 schreef Bootje84 het volgende:
ik voel me wel aangesproken, omdat luctor ook al enigszins de aanval op mij had geopend..
Maandjequote:Op maandag 7 mei 2007 09:31 schreef denB het volgende:
Zucht, mensen![]()
Anyways, hoe lang moeten jullie nog stages?
Ik moet nog een kleine 200uur, maar dan ben ik wel geslaagd hoop ik
![]()
Mogguhquote:
Ik ga hierna gewoon nog door met "studeren". Doe nu nog MBO en wil minimaal HBO! voordat ik stop met naar school gaan en een baan zoekquote:Op maandag 7 mei 2007 09:34 schreef Freshthinking het volgende:
Eigenlijk best raar, de gedachte dat je straks klaar bent en op zoek moet naar werk. Dag studentenleven![]()
Geniet er dan nog maar even van. Ik heb straks mijn HBO-opleiding voltooid en moet daarna aan de arbeidquote:Op maandag 7 mei 2007 09:35 schreef denB het volgende:
[..]
Ik ga hierna gewoon nog door met "studeren". Doe nu nog MBO en wil minimaal HBO! voordat ik stop met naar school gaan en een baan zoek
(nog) niks..quote:
Nog iets van 140 uur.. en dan zomervakantiequote:Op maandag 7 mei 2007 09:31 schreef denB het volgende:
Zucht, mensen![]()
![]()
Geen idee, ik weet alleen dat er op het industrieterrein bij Tilburg vanaf zondagnacht 3:00 uur is een kledingsopslagplaats (of iets dergelijks) een brand woedde, die het hele pand heeft afgebrand.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
weet iemand btw wat er rond de A4/A12 THV prins clausplein in de fik stond? was dat die drukkerij uit rijswijk?
welke studie wil je gaan doen?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:35 schreef denB het volgende:
[..]
Ik ga hierna gewoon nog door met "studeren". Doe nu nog MBO en wil minimaal HBO! voordat ik stop met naar school gaan en een baan zoek
dan zal ik maar weer een s wat meer typen, wat ik moet natuurlijk mijn plek verdedigenquote:
Hierna volg ik Digitale onderzoeker, en daarna wil HBO gaan doen, in de richting van internet/netwerk beveiligingen.quote:
Ik moet nog het dubbelequote:Op maandag 7 mei 2007 09:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nog iets van 140 uur.. en dan zomervakantie
Khad een coldstart, ik stond in de file vanmorgen en was wat laterquote:Op maandag 7 mei 2007 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan zal ik maar weer een s wat meer typen, wat ik moet natuurlijk mijn plek verdedigen![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
weet iemand btw wat er rond de A4/A12 THV prins clausplein in de fik stond? was dat die drukkerij uit rijswijk?
Anyways, lijkt wel die Natasja uit DGK!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:31 schreef denB het volgende:
Zucht, mensen![]()
![]()
het is inderdaad lekker weerquote:Op maandag 7 mei 2007 09:22 schreef Teije het volgende:
Goedemorgen enzo, lekker weertje he? Lekker 45min in de bomvolle metro gestaan omdat er een metro was uitgevallen.....
ik ben bezig aan mijn laatste week en nog zoveel te doenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:31 schreef denB het volgende:
Zucht, mensen![]()
![]()
K ga ook nog verderquote:
Ciscoquote:Op maandag 7 mei 2007 09:45 schreef denB het volgende:
Hey mensen ik ben me verders aankleden, scheren, poetsen!!~
En dan pak ik de tram naar DH Centraal, en dan naar school.
Daar gezellig 1 Cisco Final maken![]()
Dan weer naar huis
Klinkt best stoerquote:Op maandag 7 mei 2007 09:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K ga ook nog verder!
Hierna naar de universiteit Erasmus in Rotterdam (als t goed is). K ga enterpreneurship, strategy and organisation economics studeren.
Morgen open dag, ff heen met 4 man![]()
K heb ook 1e jaar schakeljaar en daarna 1 jaar de master! Zal nog wel moeten aanpoten denk ikquote:Op maandag 7 mei 2007 09:45 schreef Casual-T het volgende:
Ik wil na mijn HBO ook nog wel verder studeren eigenlijk.
Alleen de WO-minor (afstudeerrichting) is voor mij te zwaar, denk ik. Stellen ze ook strenge eisen aan tegenwoordig. Dus dat wordt hem niet.
Dan wordt het daarna óf een schakeljaar plus masterjaar bij de EUR (zonder stufi) óf 'gewoon' een baan gaan zoeken na mijn studie (en dan eventueel in deeltijd studeren). In dit laatste geval ga ik de afstudeerrichting 'sparen en beleggen' doen, dat lijkt mij het leukste.
Afgestudeerd cq. werkloosquote:Op maandag 7 mei 2007 09:48 schreef Casual-T het volgende:
278 uurtjes..![]()
Nog 9 weken, dus wat langer dan jullie allemaal wel geloof ik.
Jullie hebben vakantie oid na stage?
Vakantie, daarna half jaar school en een half jaar afstuderenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:48 schreef Casual-T het volgende:
278 uurtjes..![]()
Nog 9 weken, dus wat langer dan jullie allemaal wel geloof ik.
Jullie hebben vakantie oid na stage?
Vond ik zelf ook welquote:
Wat is dan de planning verder?quote:
K ga nog ff een maandje werken bij Asito (waar ik al 6 jaar werk in de schrobploegleider, beetje de basisscholen van nieuwe vloeren voorzienquote:Op maandag 7 mei 2007 09:55 schreef DaFan het volgende:
Ik ga 2 maanden niks doen of proberen geld te verdienen (hoereren/jackpot winnen) anders kan ik niet eens op vakantie
Ja dat klinkt gezellig. Ze verzinnen steeds toffere namen, bij voorkeur in het engels, om indrukwekkend te klinken.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook wel!
Gisteren ook bij de voetbal, zat zo beetje te vertellen dat ik naar Rotterdam wil en daar ff een huis zoeken dit en dat.
Wat wil je studeren dan? Zeg zo dat hele riedeltje op, lui kijken mij aan van:![]()
![]()
Inderdaad, eerst even genieten. Eerst in juni een paar dagen naar Barcelona en eind augustus een maand naar Thailand. Als het goed is worden de tickets naar Bangkok deze week geboektquote:Op maandag 7 mei 2007 09:52 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Wat is dan de planning verder?
Even goed vakantie vieren lijkt me? Voordat het harde leven begint..![]()
Zit er zelf aan te denken om een maand (of 2) flink op vakantie te gaan oid volgend jaar (als mn studie klaar is).
Als je Cisco hebt moet je in buitenland gaan werken = kassa.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:59 schreef MaddoxX het volgende:
ciscokheb ergens de complete antwoorden liggen
(niet die stomme .txt's)
Vroeg ik mezelf ook al afquote:
Hoereren is ideaal, levert goud geld op.quote:Op maandag 7 mei 2007 09:55 schreef DaFan het volgende:
Ik ga 2 maanden niks doen of proberen geld te verdienen (hoereren/jackpot winnen) anders kan ik niet eens op vakantie
Prima tochquote:Op maandag 7 mei 2007 10:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoereren is ideaal, levert goud geld op.
![]()
Kost je een ritje naar Polen, maar het is het dubbel en dwars waard.
ik ben dus niet de enige die het niet weetquote:
Interesse!quote:Op maandag 7 mei 2007 09:59 schreef MaddoxX het volgende:
ciscokheb ergens de complete antwoorden liggen
(niet die stomme .txt's)
In Nederland is het ook kassa hoor, probleem met Cisco is dat niemand er in verder wilt gaan omdat er echt geen ruk aan isquote:Op maandag 7 mei 2007 10:01 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Als je Cisco hebt moet je in buitenland gaan werken = kassa.
Cisco Systems, Inc. is een bedrijf opgericht in 1984 welke oorspronkelijk vooral gespecialiseerd was in routers. Tegenwoordig produceert en verkoopt Cisco een grote variëteit aan apparatuur voor grote bedrijven en telecom bedrijvenquote:
had interesse..quote:
cisco is gewoon baggerquote:Op maandag 7 mei 2007 10:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
had interesse..
wat was cisco saai... Er was serieus maar 1 persoon in de klas die niet de antwoorden misbruikte... en ik was het niet![]()
Ook niet echt mijn dingquote:
dat is het enige wat ik heb onthouden...quote:Op maandag 7 mei 2007 10:18 schreef Bootje84 het volgende:
cisco is alles rondom netwerken.. je leert zo een beetje tot de basis van de computer.. 1 en 0-tjes.. dat elk datapakketje bestaat uit 7 delen, dat elk netwerk 5 lagen heeft ofzo..
allemaal meuk.. ik heb het gehaald middels de antwoorden. doe er nix meer mee gelukkig..
nietquote:Op maandag 7 mei 2007 10:22 schreef Freshthinking het volgende:
Goed, ander (en wellicht leuker) onderwerp: vakantie. Wat zijn de plannen voor dit jaar? Met dit baggerweer wellicht een aardige afleiding
een aardige iddquote:Op maandag 7 mei 2007 10:22 schreef Freshthinking het volgende:
Goed, ander (en wellicht leuker) onderwerp: vakantie. Wat zijn de plannen voor dit jaar? Met dit baggerweer wellicht een aardige afleiding
Vakantieplannen moeten nog gemaakt wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:22 schreef Freshthinking het volgende:
Kstuur dadelijk wel een PM met rapidshare linkquote:
Vijf maanden in Zweden studeren is best aardig. Zeker met het vooruitzicht dat er een hoop mooie vrouwen rondlopen daarquote:Op maandag 7 mei 2007 10:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
niet![]()
hoewel 5 maanden studeren in Sverige![]()
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:24 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Vijf maanden in Zweden studeren is best aardig. Zeker met het vooruitzicht dat er een hoop mooie vrouwen rondlopen daar
Mja, ik zit er over te denken om van de zomer nog een paar dagen naar een van de Scandinavische hoofdsteden te gaanquote:Op maandag 7 mei 2007 10:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Liepen (lopen) dr ook wat bij ons op school. Gvd wat mooi![]()
Hier graag ook een pm-etje maddoxxquote:Op maandag 7 mei 2007 10:24 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Kstuur dadelijk wel een PM met rapidshare link
Geen zin om hier publiek te postenLeraren checken mijn posts nu zo af en toe ook had ik gemerkt
Bruins, altijd mooiquote:Op maandag 7 mei 2007 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, dan ben ik er toch ook maar ffzaterdagavond naar de bios geweest met kameraad, gistermiddag wezen shoppen in Enschede met de vriendin
en gisteravond toch nog maar even naar Bruins geweest
dus lag om 02.00 in bed ben maar 40 minuten later begonnen, kon ik nog ff blijven liggen
maar goedemorgen dus
Mooi man, lijkt me ook wel wat. Vorig jaar met paar moaties naar Londen geweest, erg geslaagdquote:Op maandag 7 mei 2007 10:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Mja, ik zit er over te denken om van de zomer nog een paar dagen naar een van de Scandinavische hoofdsteden te gaanZal wel Stockholm of Kopenhagen worden...
Goedemorgenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:26 schreef ReMcOrE het volgende:
nou, dan ben ik er toch ook maar ffzaterdagavond naar de bios geweest met kameraad, gistermiddag wezen shoppen in Enschede met de vriendin
en gisteravond toch nog maar even naar Bruins geweest
dus lag om 02.00 in bed; ben maar 40 minuten later begonnen, kon ik wat langer blijven liggen
maar goedemorgen dus
die lui van Neo wel gezien jahquote:Op maandag 7 mei 2007 10:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bruins, altijd mooi! Nog sjikke harry's tegen gekomen van NEO? Kameraad speelt daarin, 1e is kampioen geworden..
Welke film btw?
kleren gehaald?
Ja, dat zijn leuke tripjes. Oost-Europa is ook wel gezellig, alleen ga je dan voor andere zaken daarheenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mooi man, lijkt me ook wel wat. Vorig jaar met paar moaties naar Londen geweest, erg geslaagd!
24-uurs biertent in Siofokquote:Op maandag 7 mei 2007 10:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ja, dat zijn leuke tripjes. Oost-Europa is ook wel gezellig, alleen ga je dan voor andere zaken daarheen
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:30 schreef MaddoxX het volgende:
zzz voeding kapot kan ik weer dell gaan bellen
Vetquote:Op maandag 7 mei 2007 10:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die lui van Neo wel gezien jahook nog wat dames die kampioen waren geworden ofzo
ben naar Wild Hogs geweest, leek ons wel geinig en we hebben echt vaak helemaal dubbel gelegen van het lachen, soms was het echt zo foute humor, schitterend!!!![]()
EDIT: ben 1 groen shirtje, 1 donkere spijkerbroek, 1 fris groen met wit gestreept overhemd en 1 met roze gestreept overhemd rijker![]()
Gister was het uitzicht in de Efteling ook niet verkeerd moet ik zeggenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Liepen (lopen) dr ook wat bij ons op school. Gvd wat mooi![]()
Eenschquote:Op maandag 7 mei 2007 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
Stage SC #131 Toe aan vakantie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |