Welja... (voor Electrica Salsa van Off dat niemand kent)quote:Op zondag 6 mei 2007 11:22 schreef bukgeit het volgende:
Hmm, dan heb ik wel een puntje verdiend, niet?
Nu bij langs de lijnquote:
wat madmaster zegtquote:Op zondag 6 mei 2007 15:11 schreef tong80 het volgende:
Bartrid ken jij het antwoord ?
Algemene Kennis Quiz deel 743
quote:By the mid-1980s,was among the most visible producers and remixers in all of contemporary music, working on tracks for artists as varied as Depeche Mode, Einsturzende Neubaten, Simply Red, the Woodentops and Ministry. He became increasingly involved in industrial music as the decade wore on, producing tracks for Cabaret Voltaire, Skinny Puppy, KMFDM and Nine Inch Nails
Is het de volgende keer niet wat beter om de naam van Kurt Cobain weg te laten in je vraagstelling? Zo wordt het ons wel erg makkelijk gemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:44 schreef Licko het volgende:
In eerste instantie is er vrij weinig van verkocht in de Verenigde Staten, in Groot-Brittannië brak de band eigenlijk al door met de plaat. Jason Everman is te zien op de hoes en wordt vermeld als tweede gitarist maar hij is in geen enkel nummer te horen. Het gerucht gaat dat Kurt Cobain hem wilde bedanken voor het betalen van de opnames (600 dollar).
om welke plaat gaat het hier
had je het anders geweten? dan kon het bijna over elke artiest gaan waarvan het eerste album een niet al te groot succes wasquote:Op zondag 6 mei 2007 16:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Is het de volgende keer niet wat beter om de naam van Kurt Cobain weg te laten in je vraagstelling? Zo wordt het ons wel erg makkelijk gemaakt.
alleen voor het onterecht zeggen dat het geen hit is geweestquote:Op zondag 6 mei 2007 15:00 schreef MadMaster het volgende:
Welja... (voor Electrica Salsa van Off dat niemand kent)
dude, ik stelde de vraag toch?ik ga ook nie waine bij jullie vragen?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:48 schreef ranja het volgende:
[..]
snap je het doel van het spel eigenlijk wel? weet je wat 'trivia' betekent?
Hoezo lieten groeien?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:50 schreef knars het volgende:
Ik had die naam niet herkend, maar herken de anekdote wel. En aangezien hier nog wel wat mensen rondhuppelen die begin jaren 90 houthakkershemden droegen en een sikje lieten groeien (of in ieder geval een poging deden), denk ik dat iemand het wel had geweten.
Que?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:51 schreef Licko het volgende:
[..]
dude, ik stelde de vraag toch?ik ga ook nie waine bij jullie vragen?
spele
Nee, voor het herkennen van Sven Väth.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:47 schreef ranja het volgende:
[..]
alleen voor het onterecht zeggen dat het geen hit is geweest![]()
dat ga ik ook eens prooberen. zoveel bands komen hier voorbij zonder hits
Die heeft bij mijn weten nooit iets met industrial en dub gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |