Hoezo lieten groeien?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:50 schreef knars het volgende:
Ik had die naam niet herkend, maar herken de anekdote wel. En aangezien hier nog wel wat mensen rondhuppelen die begin jaren 90 houthakkershemden droegen en een sikje lieten groeien (of in ieder geval een poging deden), denk ik dat iemand het wel had geweten.
Que?quote:Op zondag 6 mei 2007 16:51 schreef Licko het volgende:
[..]
dude, ik stelde de vraag toch?ik ga ook nie waine bij jullie vragen?
spele
Nee, voor het herkennen van Sven Väth.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:47 schreef ranja het volgende:
[..]
alleen voor het onterecht zeggen dat het geen hit is geweest![]()
dat ga ik ook eens prooberen. zoveel bands komen hier voorbij zonder hits
Die heeft bij mijn weten nooit iets met industrial en dub gehad.quote:
quote:
Jaja, hij wel.quote:Op zondag 6 mei 2007 19:44 schreef bukgeit het volgende:
Adrian Sherwood
En nog de verkeerde smilie ookquote:Op zondag 6 mei 2007 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Waarom moet ik er zo nodig een smilie achter plaatsen???
Maar biggie schreef er 'toch?' achterquote:Op zondag 6 mei 2007 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Waarom moet ik er zo nodig een smilie achter plaatsen???
Ja, maar ik schreef ' Wende Snijders' en ging vervolgens naar de preview-modus om de smilie te kiezen.quote:
Erg snel en correct volgens mij!quote:Op zondag 6 mei 2007 21:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Echo & the Bunnymen - The Cutter
Bryan Adams - Cuts Like A knife
Gloria Estefan - Cuts both ways
Rod Stewart - The First cut is the deepest
Spandau ballet - To cut a long story short
Cut copy
Coldcut
Haircut 100
Cutting crew
The Longcut
Nederlandse chanoinessequote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef bartrid het volgende:
Wie is Wende Snijders?
Een Nederlandse zangeres die bekend is geworden met Franse chansons, maar op haar laatste album ook Nederlandstalige nummers zingt...quote:Op zondag 6 mei 2007 21:48 schreef bartrid het volgende:
Wie is Wende Snijders?
Kom op met die vraag, je bent toch nog online...quote:Op zondag 6 mei 2007 22:12 schreef n0r het volgende:
Doen jullie maar een vraag, ik sluit nu me pc af, en kan dus ook niet controleren.
Tot later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |