Inderdaad!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:21 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij is dat Pere Ubu
Volgens mij is nipeng ook geweestquote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heb ze afgelopen woensdag ook live gezien, erg imposant optreden. Ik was ook één van de jongsten in het publiek, trouwens.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:04 schreef bukgeit het volgende:
Hij lijkt op Sven Väth.
Wist ik ook niet, totdat ik op zoek naar info over het gezochte nummer.quote:Eerste hit dat zou ik niet weten.
Prima hier, ben 2 weken op bezoek bij vrienden.quote:Alles ok daar op Aruba?
Hebben we het over een hit in de Nederlandse top40? Het zegt me echt helegaar niets.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Nee, geen clubhit. Een heuse Top 40 hit onder een andere (project)naam toen nog niemand van Sven Vath als DJ had gehoord. In het videoclipje is hij nadrukkelijk aanwezig als... zanger.
quote:In een stad in Perzië leefden eens twee broers. De ene heette Kassim en de andere Ali. Kassim was met een rijke vrouw getrouwd en leidde een gemakkelijk leventje. Maar Ali moest voor vrouw en kinderen de kost verdienen door in een naburig woud hout te hakken en dat in de stad te verkopen. Op zekere dag, toen Ali in het bos bezig was, zag hij een troep ruiters in een grote stofwolk naderen. Hij was bang dat het rovers waren en daarom klom hij langs een paar rotsen omhoog en verstopte zich. Toen ze vlakbij waren gekomen, sprongen de mannen van hun paarden en bonden ze vast aan de bomen. En nu kon Ali de mannen gemakkelijk tellen: het waren er veertig.
De mooist geklede man, die Ali voor de aanvoerder hield, liep de bosjes in en riep zo hard "Sesam, open u!", dat Ali het duidelijk kon horen. Bij deze woorden ging er een deur in de rotswand open. De hoofdman liet zijn mannen naar binnen gaan en volgde zelf als laatste. De deur ging vanzelf weer dicht.
...ga ik een stukje van de tekst openbaar maken:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:51 schreef tong80 het volgende:
En nu ?
quote:Baba baba - mmh mmh - aha aha - oh
dies ist die
äh - wie?
Baba baba - kannst du die Trompeten mal mit einschalten?
Geweldig toch om te zien hoe een inmiddels wereldberoemde DJ begonnen is...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef ranja het volgende:
Ach ja. Had ik moeten kunnen bedenken om op te gokken.
Nog nooit eerder gezien...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien niemand van de spaarzaam aanwezigen het nummer schijnt te weten, kunnen de nieuwsgierigen hier klikken en, naar ik gok, een ' O ja' ervaren.
Het nummer haalde #37 in de top 40 in 1987.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:37 schreef Charmian het volgende:
Heeftie hij daar serieus een hit mee gehad, niet verder gekomen dan #40 zeker? Het klinkt wel eighties maar het zegt me helemaal niets.
lijkt mij wel, ja.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:22 schreef bukgeit het volgende:
Hmm, dan heb ik wel een puntje verdiend, niet?
Welk nummer?quote:Het vuur in zijn sigaartje, zijn ogen scherp maar zacht
Op zijn hoofd niet een klein haartje, in strakke klederdracht
Je hem zomaar geloven, maar waarom dan ook niet
Alsons komt verlossen, dan zing ik graag dit lied
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:32 schreef bartrid het volgende:
Don Leo?
Dat was in het Engels.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:41 schreef ranja het volgende:
Pim Fortuijn![]()
edit: oja, wel nummer. At Your Service van Gerard Joling?
Nou, vooruit. Wimmetje gaat, Pimmetje komt van Vader Abraham.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:44 schreef knars het volgende:
Ja, dat lijkt me een Pim Fortuynliedje.
Pimmetje van Vader Abraham?
At your plastic?quote:Op zondag 6 mei 2007 11:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of die van Vanessa?
Tsja veel slechter kan niet inderdaad....quote:Op zondag 6 mei 2007 11:35 schreef knars het volgende:
[..]
laten we het hopen anders is het echt een rukseizoen![]()
Oeh, die laatste ken ik niet eens.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:56 schreef belsen het volgende:
Den Uil is in den olie van [afbeelding] en Boer Koekoek en Brinkman minister Brinkman natuurlijk.
Van wie zijn deze legendarische woorden?quote:Laat je speelgoed staan
Schuif gezellig aan
Oh jawel; meteen uitgeschakeld worden in de playoffs en Sparta die vervolgens wél de Intertoto ingaatquote:Op zondag 6 mei 2007 11:57 schreef bartrid het volgende:
[..]
Tsja veel slechter kan niet inderdaad....
F5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |