...ga ik een stukje van de tekst openbaar maken:quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:51 schreef tong80 het volgende:
En nu ?
quote:Baba baba - mmh mmh - aha aha - oh
dies ist die
äh - wie?
Baba baba - kannst du die Trompeten mal mit einschalten?
Geweldig toch om te zien hoe een inmiddels wereldberoemde DJ begonnen is...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef ranja het volgende:
Ach ja. Had ik moeten kunnen bedenken om op te gokken.
Nog nooit eerder gezien...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien niemand van de spaarzaam aanwezigen het nummer schijnt te weten, kunnen de nieuwsgierigen hier klikken en, naar ik gok, een ' O ja' ervaren.
Het nummer haalde #37 in de top 40 in 1987.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:37 schreef Charmian het volgende:
Heeftie hij daar serieus een hit mee gehad, niet verder gekomen dan #40 zeker? Het klinkt wel eighties maar het zegt me helemaal niets.
lijkt mij wel, ja.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:22 schreef bukgeit het volgende:
Hmm, dan heb ik wel een puntje verdiend, niet?
Welk nummer?quote:Het vuur in zijn sigaartje, zijn ogen scherp maar zacht
Op zijn hoofd niet een klein haartje, in strakke klederdracht
Je hem zomaar geloven, maar waarom dan ook niet
Alsons komt verlossen, dan zing ik graag dit lied
quote:Op zondag 6 mei 2007 11:32 schreef bartrid het volgende:
Don Leo?
Dat was in het Engels.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:41 schreef ranja het volgende:
Pim Fortuijn![]()
edit: oja, wel nummer. At Your Service van Gerard Joling?
Nou, vooruit. Wimmetje gaat, Pimmetje komt van Vader Abraham.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:44 schreef knars het volgende:
Ja, dat lijkt me een Pim Fortuynliedje.
Pimmetje van Vader Abraham?
At your plastic?quote:Op zondag 6 mei 2007 11:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Of die van Vanessa?
Tsja veel slechter kan niet inderdaad....quote:Op zondag 6 mei 2007 11:35 schreef knars het volgende:
[..]
laten we het hopen anders is het echt een rukseizoen![]()
Oeh, die laatste ken ik niet eens.quote:Op zondag 6 mei 2007 11:56 schreef belsen het volgende:
Den Uil is in den olie van [afbeelding] en Boer Koekoek en Brinkman minister Brinkman natuurlijk.
Van wie zijn deze legendarische woorden?quote:Laat je speelgoed staan
Schuif gezellig aan
Oh jawel; meteen uitgeschakeld worden in de playoffs en Sparta die vervolgens wél de Intertoto ingaatquote:Op zondag 6 mei 2007 11:57 schreef bartrid het volgende:
[..]
Tsja veel slechter kan niet inderdaad....
F5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |