Jaloers?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef Byte_Me het volgende:
en dat terwijl ze in principe geen gebrek heeft aan mannelijke aandacht en makkelijk genoeg een fatsoenlijke vent zou kunnen krijgen.
nee hoor, ik vind het alleen jammer omdat ze zoveel beter kan krijgen en daar bedoel ik dus niet mezelf mee.quote:
Het klinkt raar, maar er is een bepaald type vrouw dat van dit soort dingen juist een egoboost krijgt. Ze zijn vaak onzeker, hoewel ze juist zelfverzekerd over kunnen komen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef Byte_Me het volgende:
een vriendin van me is al een tijdje vrijgezel en is nu sinds een paar maanden samen met een jongen aan wie ze altijd een gruwelijke hekel had. die jongen is uitgegaan met een goede vriendin van haar en heeft haar met een stuk of vijf vrouwen bedrogen.
So true. Maar kan me er verder niet druk om makenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:37 schreef birdydontfly het volgende:
the good girls always want the bad guys
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:06 schreef FatalException het volgende:
Steeds meer mensen moeten naar de psycholoog. De enige oorzaak die ik daarvan kan noemen zijn gewoon de vrouwen.
Immers de jongens die arrogant en hufterig zijn kunnen de meeste vrouwen krijgen omdat vrouwen daardoor aangetrokken worden (is biologisch geprogrammeerd omdat vrouwen niets anders dan vrouwelijke apen zijn).
Vervolgens worden ze gedumpt of krijgen ze op een andere manier verdriet omdat die hufter vreemdgaat, haar geen aandacht geeft, haar louter gebruikt voor de seks of alle andere dingen die jongens doen waar vrouwen opvallen.
Gevolg -> Vrouw ongelukkig en moet naar psycholoog.
Echter er blijft een groep "nice-guys" over waar vrouwen zich niet toe aangetrokken voelen. Nice Guys voelen zich daarover kut, eenzaam.
Gevolg -> Nice guys ongelukkig en moet naar psycholoog.
Enige lachende derde partij zijn de kleine groep Arrogante "lekkere" jongens, maar ook die zullen niet gelukkig zijn omdat zij geen liefde kennen.
Gevolg -> Players ongelukkig en moeten naar psycholoog.
Conclusie: Alle depressieviteit en ongelukkigheid wordt veroorzaakt door vrouwen.
sjit, ja man, dat doe ik ook altijd.... en ik weet ook dondersgoed dat de mannen tot wie ik mij aangetrokken voel echte klootzakken zijn. Das ook een reden waarom ik geen relatie hebquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef KroJo het volgende:
Grappig is dat zulke vrouwen die het liefste neuken met een gigantische klootzak die hen veel leed gaat aandoen (wat ze weten) ook altijd dol zijn op het hebben van een 'broertje-vriendje' die zo perfect lief en aardig is en nooit iets gemeens zou doen, en waaraan ze 'al hun problemen' kunnen vertellen ...
meestal weten ze ook verdomd goed dat 'broertje-vriend' stiekem verliefd op hen is, maar daarop ingaan zouden ze nou nooit doen, ze genieten teveel van de aandacht en bemoederende lieve toon die 'broertje-vriendje' altijd heeft
Opzich klopt het eigenlijk wel....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:06 schreef FatalException het volgende:
Steeds meer mensen moeten naar de psycholoog. De enige oorzaak die ik daarvan kan noemen zijn gewoon de vrouwen.
Immers de jongens die arrogant en hufterig zijn kunnen de meeste vrouwen krijgen omdat vrouwen daardoor aangetrokken worden (is biologisch geprogrammeerd omdat vrouwen niets anders dan vrouwelijke apen zijn).
Vervolgens worden ze gedumpt of krijgen ze op een andere manier verdriet omdat die hufter vreemdgaat, haar geen aandacht geeft, haar louter gebruikt voor de seks of alle andere dingen die jongens doen waar vrouwen opvallen.
Echter er blijft een groep "nice-guys" over waar vrouwen zich niet toe aangetrokken voelen. Nice Guys voelen zich daarover kut, eenzaam.
Enige lachende derde partij zijn de kleine groep Arrogante "lekkere" jongens, maar ook die zullen niet gelukkig zijn omdat zij geen liefde kennen.
Conclusie: Alle depressieviteit en ongelukkigheid wordt veroorzaakt door vrouwen.
Hhahahaha!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:06 schreef FatalException het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef Byte_Me het volgende:
een vriendin van me
en dan bedoel je jezelf zeker? Die "klootzak" pakt het goed aan..terwijl jij elke avond rukkend klaarkomt terwijl je over haar fantaseert, pompt hij zijn zaad in haar poesjequote:en dat terwijl ze in principe geen gebrek heeft aan mannelijke aandacht en makkelijk genoeg een fatsoenlijke vent zou kunnen krijgen.
Ben ik de enige die dit een vreemde reden vindt om iets met iemand te beginnen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef Byte_Me het volgende:
nu gaat ze dus zelf met hem uit om "te kijken of hij veranderd is.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:58 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit een vreemde reden vindt om iets met iemand te beginnen?
Heb geen idee waar je het over hebt, maar t zal wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:04 schreef tlepel het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht effe dat Amanda weg was uit DGK
nee hoor, waarom schijnt iedereen dat toch te denken. is een ex van me die ik niet meer terug wil als relatie, maar die wel een goede vriendin van me is. ik heb alweer een nieuwe vriendin die ik lekker "volpomp". en ja ik ben wel fatsoenlijk, niet dat ik nog nooit een slippertje heb gemaakt, maar dat was toen ik nog jong en onbezonnen was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:56 schreef Flashwin het volgende:
[..]
[..]
en dan bedoel je jezelf zeker? Die "klootzak" pakt het goed aan..terwijl jij elke avond rukkend klaarkomt terwijl je over haar fantaseert, pompt hij zijn zaad in haar poesje![]()
maar he, gelukkig ben jij tenminste fatsoenlijk!
Omdat vrouwen zich "aangetrokken" moeten voelen maar niet beseffen dat dat iets is wat nog uit het apenrijk komt. De enige goedlopende relaties is tussen partners waarbij de vrouw niet haar lusten achterna loopt, en ze per se erg aangetrokken moet zijn tot de man (want dat is een dierlijk iets), maar haar verstand gebruikt heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:20 schreef Byte_Me het volgende:
en vooral vind ik het een mysterie waarom iemand die je een jaar geleden de grootste klootzak vond die je kende, die een goede vriendin van je meermaals heeft bedrogen en belogen, uitzoekt als vriend.
Haha ja dat ken ik ja, ik was het 'broertje-vriendje' van een vriendin van me die telkens aanpapte met "klootzakken". De ene snoof meer coke in de week dan ik poedersuiker op mijn pannekoek gooi (en geloof me, dat is heel wat), een andere bleek een compulsieve leugenaar te zijn (verdween plotseling hele dagen ook zomaar in het niets) en nog wat van dat soort losers. En elke keer kon ik weer naar de problemen en het gezeik luisteren (ik vond dat toen niet erg, what are friends for?).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef KroJo het volgende:
Grappig is dat zulke vrouwen die het liefste neuken met een gigantische klootzak die hen veel leed gaat aandoen (wat ze weten) ook altijd dol zijn op het hebben van een 'broertje-vriendje' die zo perfect lief en aardig is en nooit iets gemeens zou doen, en waaraan ze 'al hun problemen' kunnen vertellen ...
meestal weten ze ook verdomd goed dat 'broertje-vriend' stiekem verliefd op hen is, maar daarop ingaan zouden ze nou nooit doen, ze genieten teveel van de aandacht en bemoederende lieve toon die 'broertje-vriendje' altijd heeft
Klinkt me niet zo onlogisch in de oren. Waarschijnlijk dat ze denken, dat, als al die andere vrouwen voor die kerel vallen dat die man toch wel iets speciaals moet hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:49 schreef jaspah het volgende:
ik las laatst dat vrouwen op mannen vielen op wie veel vrouwen vallen..
rare zin
kijk dat bedoel ik. dan ga je toch niet meer geloven dat zo iemand rationeel denktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:46 schreef sjippen het volgende:
Ken er ook zo een. Het was eerst een tijdje aan met die kerel, hij rijdt met z'n stoere tune car haar en en haar halve familie halfdood, zij eerst niet kwaad, achteraf dan wel. Een tijdje heeft ze hem gehaat als ik haar moest geloven: de hypocriet veinsde zijn verontschuldigingen en blablaa
Vorige week hoorde ik dat ze terug met die kerel was...![]()
Ik heb haar ook altijd leuk gevonden maar bij zo'n acties is dat plots over...![]()
Dat je dat ueberhaupt nog verwachtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:13 schreef Byte_Me het volgende:
kijk dat bedoel ik. dan ga je toch niet meer geloven dat zo iemand rationeel denkt![]()
Mijn broertje vriendje is nu mn vriend hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef KroJo het volgende:
Ah! Dat klinkt als heul veul werk voor me, later als ik groot ben!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:06 schreef FatalException het volgende:
Het beste is dus uiteindelijk een lieve klootzak.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:19 schreef katerwater het volgende:
Weet je wat gek is? Ik heb een goeie vriendin waaraan ik eens vertelde dat ik zin had om gewoon de klootzak te spelen en puur voor de sex te gaan. Wat gebeurde er? Ze werd kwaad! IK mocht zo niet zijn, alleen de 'anderen', want het is nutteloos, enz enz... Terwijl ze zelf constant aanpapt met zulke kerels!
Dat vond ik vreselijk kortzichtig van haar. Alsof een klootzak altijd een klootzak is en een lieve jongen altijd een lieve jongen...
zo&zo?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:58 schreef * het volgende:
Dat vrouwen op klootzakken vallen is vrij duidelijk. "aardige" jongen zijn gewoon zo&zo delul. Dat hele "als ze jong zijn vallen ze op klootzakken en als ze ouder worden willen ze een aardige jongen" mentaliteit kan ik ook niet echt waarderen. Als vrouwen hun lol gehad hebben en saai willen settlen, dan zijn de aardige jongens er wel in ene goed voor.
Moreel van het verhaal: Doe je ding, pik geen broertjes/praatpaal mentaliteit van vrouwen tegenover jou en leer zelfverzekerd te zijn.
Je hoeft niet een klootzak te zijn om zelfverzekerd te zijn, heelaas moet je wel zelfverzekerd zijn om een klootzak te zijn. Dit schept de verwarring op
PS een chick die op extreme klootzakken valt wil je zo & zo niet. Die zijn meestal hoeren en/of zijn helemaal niet zelfverzekerd.
Dat noem je een man of een goede leider.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:28 schreef RiLo het volgende:
[..]
Het beste is dus uiteindelijk een lieve klootzak.
So true, so true.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef KroJo het volgende:
100% eenschquote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:58 schreef * het volgende:
Dat vrouwen op klootzakken vallen is vrij duidelijk. "aardige" jongen zijn gewoon zo&zo delul. Dat hele "als ze jong zijn vallen ze op klootzakken en als ze ouder worden willen ze een aardige jongen" mentaliteit kan ik ook niet echt waarderen. Als vrouwen hun lol gehad hebben en saai willen settlen, dan zijn de aardige jongens er wel in ene goed voor.
Moreel van het verhaal: Doe je ding, pik geen broertjes/praatpaal mentaliteit van vrouwen tegenover jou en leer zelfverzekerd te zijn.
Je hoeft niet een klootzak te zijn om zelfverzekerd te zijn, heelaas moet je wel zelfverzekerd zijn om een klootzak te zijn. Dit schept de verwarring op
PS een chick die op extreme klootzakken valt wil je zo & zo niet. Die zijn meestal hoeren en/of zijn helemaal niet zelfverzekerd.
nou ja dat auto-ongeluk was een ongelukkig accidentje. Hij reed "maar" 80 per uur over een drempel en knalde tegen een boom zodat iedereen buiten bewustzijn was, behalve het betreffende meisje, dat totaal ontredderd haar doodbloedende race held van achter het stuur moest zien bevrijd worden door de brandweer.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:13 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik. dan ga je toch niet meer geloven dat zo iemand rationeel denkt![]()
Laat me raden, jij bent zo'n broertje-vriendje?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef KroJo het volgende:
Ik geloof ook niet zo dat alle vrouwen voor klootzakken gaan. Een bepaald soort vrouwen wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:05 schreef nozem het volgende:
In mijn omgeving zie ik anders een heleboel heel aardige, sociale gozers met een ontzettend leuke vriendin.
Ik geloof niet zo dat vrouwen altijd voor klootzakken gaan. Volgens mij is die stelling de wereld ingeholpen door gefrustreerde mannetjes die niks voor elkaar krijgen bij de andere sekse..
Maakt zijn punt niet minder waarquote:
Dat is het gewoon! Het compromis!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:28 schreef RiLo het volgende:
[..]
Het beste is dus uiteindelijk een lieve klootzak.
Nou idd! Als ik even voor mezelf mag sprekenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:37 schreef jaoka het volgende:
-hoort bij de natuur
-vrouwen willen een sterke man, soms zijn het klootzakken, soms niet
-vrouwen hebben liever een klootzak dan een zelfmedelijdend watje
-vrouwen vallen op uiterlijk
-sommige vrouwen hebben juist liever wel een watje
-mannen zijn degenen die andere mannen als klootzakken betitelen, niet omdat ze het zijn, maar omdat deze 'klootzakken' hebben wat zij niet hebben (seksappeal)
Beter nog,quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:20 schreef SynchroSteve het volgende:
Gat in markt:
Boek met titel: "From pussy to asshole met de sterren"
quote:Competition - I almost titled this section disinterest. The two are closely related. We can only pursue what runs away from us. A man who is devoted to something else besides the woman is autmatically more attractive. Any intellectual whore who has ever listened to a girl complain about how her boyfriend-ran-off-with-a-slut or how her boyfriend-is-really-not-dumb-he's-just-streetsmart-and-he- has-to-sell-weed-to-support-his-baby's-mama or he's-really-nice-even-though-he-ignores-me-and-hits-me-sometimes-but-you-don't- know-what-he's-like-when-we're-alone or he's-not-emotionally-available-that's-why-I-like-talk-to-you-until-it's-time-to-go-fuck-him while he himself is sitting right there and would like nothing better than to be with her but of course is sitting solidly on the friends ladder knows this intuitively. Ultimately, almost all guys learn this truth for themselves: The best way to never score with a woman is to show too much interest in her.
Women seem to especially like it if you are more devoted to your bad music, biker gang, forearm tattoo or marijuana. These all seem to work wonders. There are some interests you can show in a woman that will help you to fuck her: a healthy interest in destroying her self-esteem and in fucking her friends more than her seem to work wonders. Note that the following topics of disinterest have been field tested and shown conclusively not to work: Unix, literature, poetry, international politics, and sodomy.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:45 schreef Disorder het volgende:
Vrouwen willen een sterk mannetje omdat ze zo 'geprogrammeerd' zijn. Sterke mannetjes zijn meestal zelfzuchtige eikels.
En zo gaat het andersom dan ook.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:03 schreef Logician het volgende:
Misschien interessant om deze eens door te lezen, een hele theorie over het dit nu precies in zijn werking gaat: http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
Stukje van de site:
[..]
Geloof het of niet, er bestaan al een hele hoop van dit soort boeken.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:20 schreef SynchroSteve het volgende:
Gat in markt:
Boek met titel: "From pussy to asshole"
Linkje?quote:Op zondag 6 mei 2007 11:22 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Geloof het of niet, er bestaan al een hele hoop van dit soort boeken.
Zo'n theorie is natuurlijk erg zwart-wit, maar in de basis klopt het zeker,quote:Op zondag 6 mei 2007 02:03 schreef Logician het volgende:
Misschien interessant om deze eens door te lezen, een hele theorie over het dit nu precies in zijn werking gaat: http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html
Maar ook dan is er zeker nog sprake van de twee ladders zoals beschreven op intellectual whoresquote:Op zondag 6 mei 2007 12:17 schreef dawg het volgende:
Wat een theorieen allemaal, zeg.
Je moet een vrouw gewoon als gelijke behandelen, simple as that. Niet op een voetstuk zetten, maar ook niet onderaan je prioriteitenlijstje. De gulden middenweg, zullen we maar zeggen.
Dat kan wel zijn, maar aantrekkingskracht en meer van zulks zijn niet zo simplistisch te rationaliseren. Uberhaupt niet eigenlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:37 schreef JeRa het volgende:
[..]
Maar ook dan is er zeker nog sprake van de twee ladders zoals beschreven op intellectual whores
Nee, neemt niet weg dat de perceptie ervan (en niet de werkelijkheid) wel zo te rationaliseren isquote:Op zondag 6 mei 2007 12:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar aantrekkingskracht en meer van zulks zijn niet zo simplistisch te rationaliseren. Uberhaupt niet eigenlijk.
Klopt, maar ze trappen er wel vaak in, met een bord voor hun kopquote:Op zondag 6 mei 2007 12:58 schreef g4st het volgende:
Het is onzin dat ALLE vrouwen op klootzakken vallen, dat is een bepaald type vrouw. Ken genoeg super-aardige gasten met een vriendin, dus de theorie gaat niet altijd op.
Geweldig! Hij schrijft zelfs over exen. Heb echt wel genoten van de tekst (lees: filosofie) op de site.quote:Op zondag 6 mei 2007 02:03 schreef Logician het volgende:
Watjes trappen elke keer weer in vrouwen die hen als broertjes behandelen, met een bord voor hun kopquote:Op zondag 6 mei 2007 13:40 schreef Nnelis het volgende:
[..]
Klopt, maar ze trappen er wel vaak in, met een bord voor hun kopEn daarna is het weer huilen...
Ik moet toch toegeven dat je daar een punt hebtquote:Op zondag 6 mei 2007 15:09 schreef jaoka het volgende:
[..]
Watjes trappen elke keer weer in vrouwen die hen als broertjes behandelen, met een bord voor hun kop. En daarna is het weer huilen...
Meewarig doen over de naiviteit van de een, maar zelf precies net zo wanhopig doen![]()
Niet persé naar een individueel geval, maar zo'n trend blijft net zo goed geldig.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar aantrekkingskracht en meer van zulks zijn niet zo simplistisch te rationaliseren. Uberhaupt niet eigenlijk.
Afgaand op wat daar staat ben ik zo'n cuddle bitch en zal ik nooit van m'n leven überhaupt een kans krijgen. Yeah fucking rightquote:Op zondag 6 mei 2007 02:03 schreef Logician het volgende:
Stukje van de site:
[..]
... en ja er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen (en iedereen vind zichzelf natuurlijk de uitzonderingquote:Op zondag 6 mei 2007 14:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Geweldig! Hij schrijft zelfs over exen. Heb echt wel genoten van de tekst (lees: filosofie) op de site.
Leuke tip Logician!
Nee man. Ik houd van mooie vrouwenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:43 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
![]()
Wil er nog wel even aan toevoegen dat DE grote vijand van de Arrogante Hufters de "biologische klok" is. Zodra die gaat tikken hebben vrouwen ineens vlagen van rationaliteit en kiezen ze voor een betrouwbare, lieve man.
Althans, dat hoop ik, want anders ben ik bang dat we de huidige verloedering van de maatschappij (openbare seks in clubs, playah breezah gold diggah style bij de jeugd) ook volledig kunnen toeschrijven aan vrouwen die de Arrogante, domme Hufters hebben geneukt, EN zwanger zijn geraakt.
![]()
Damn, vrouwen zuigen big time.
Wat een vrouwenhaat zeg.quote:Op zondag 6 mei 2007 18:43 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
![]()
Wil er nog wel even aan toevoegen dat DE grote vijand van de Arrogante Hufters de "biologische klok" is. Zodra die gaat tikken hebben vrouwen ineens vlagen van rationaliteit en kiezen ze voor een betrouwbare, lieve man.
Althans, dat hoop ik, want anders ben ik bang dat we de huidige verloedering van de maatschappij (openbare seks in clubs, playah breezah gold diggah style bij de jeugd) ook volledig kunnen toeschrijven aan vrouwen die de Arrogante, domme Hufters hebben geneukt, EN zwanger zijn geraakt.
![]()
Damn, vrouwen zuigen big time.
whaha, ik weet al jaren dat je zodra een meid je leuk vind, je haar onbeschoft moet gaan behandelen om haar interesse te houden. Dus bovenstaande is niet bedoeld als vrouwenhaat, maar als een bevestiging van het hilarische niet-rationele gedrag van de vrouwelijke apen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:09 schreef jaoka het volgende:
[..]
Wat een vrouwenhaat zeg.
Wordt lekker homo of zo, ben je van al het gedonder af, jankerd![]()
Of draag je misschien zelf tot alle ellende bij door je als een broertje te blijven gedragen in plaats van als een echte vent?
Maar ja, ik snap dat het een beetje eng is om daar over na te denken. Het zou je zelfmedelijden-bubbel wel eens uit elkaar kunnen doen spatten als je zelf verantwoordelijkheid moet nemen voor je eigen leven, ipv het allemaal bij een ander neer te leggen![]()
OP gelezen? het gaat over een specifiek geval waar de man wel een klootzak is (of iig was). alleen wordt mn topic gekaapt door vrouwenhaters en playersquote:Op maandag 7 mei 2007 12:25 schreef Xeanor het volgende:
Een betere definitie van een "klootzak" mag ook wel eens worden gegeven hier.
Volgens mij komt dit topic veel overeen met een topic over "vrouwen willen een man die tegengas geeft". Een klootzak vatten sommige vrouwen hier al op als een man die niet zomaar alles doet wat de vrouw wilt, of iets in die richting.
Je moet gewoon geen watje zijn waar iedereen zo overheen loopt, zolang je dat niet bent komt het wel goed met je in de relatiemarkt.
Ja... en helaas was mijn reactie een reactie op de kapersquote:Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
OP gelezen? het gaat over een specifiek geval waar de man wel een klootzak is (of iig was). alleen wordt mn topic gekaapt door vrouwenhaters en players
ik denk dat je je vergist in het aantal vrouwen dat van "drama" houdt.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:35 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Wat je in je OP beschrijft zou ik inderdaad ook bestempelen als een "klootzak", en er zijn gewoon vrouwen die zoiets leuk vinden, maar het is zeker een minderheid die dat vindt.
Ze gaat gewoon met die gast. ook al weet ze dat hij haar slecht zal behandelen. ach ja, sommige mensen (lees: vrouwen) volgen teveel hun emoties.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:35 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ja... en helaas was mijn reactie een reactie op de kapers
Maar, imo, zijn vrouwen die iets willen met een man waarvan ze weten dat ze zo'n dingen hebben gedaan zoals wat je beschrijft in je OP, gewoon domme kutten. Wat je in je OP beschrijft zou ik inderdaad ook bestempelen als een "klootzak", en er zijn gewoon vrouwen die zoiets leuk vinden, maar het is zeker een minderheid die dat vindt.
Oh, ik geloof je best hoor, dat je wel eens vrouwelijke apen voor je wint. Ze kunnen immers moeilijk van je weglopen in de zoo.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:07 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
whaha, ik weet al jaren dat je zodra een meid je leuk vind, je haar onbeschoft moet gaan behandelen om haar interesse te houden. Dus bovenstaande is niet bedoeld als vrouwenhaat, maar als een bevestiging van het hilarische niet-rationele gedrag van de vrouwelijke apen.
Ik suggereer nergens dat ik me niet zo nu en dan verlekker aan een vrouwelijk aapje.
Dus hier nog even het stappenplan met garantie voor succes bij de ladies:
1. Wees een broertje om haar interesse te wekken (je Begrijpt haar tenminste, itt haar huidige partner, die haar als stront behandelt)
2. Bij het eerste signaal van affectie ga je steeds meer afstand nemen en behandel je haar langzaam maar zeker als stront.
3. Zorg ervoor dat haar nieuwe broertje (inderdaad: jouw opvolger) niet teveel overwicht krijgt door zo nu en dan lief voor haar te zijn. Sla niet door naar te lief, want dan wordt het nieuwe broertje interessant.
En de garantie tot succes wordt bepaalt door de vrouwelijke overloop drang. Waarom denk je dat bijna alle relaties uitgaan op initiatief van de vrouw?
Dus: wees een broertje in den beginne, en zodra je beet hebt wijs je haar op d'r plaats. That's how it works. Get laid or die trying...but never fall victim to no bitch.
Ach gut, en die broertjes, die weten dat de vrouw hen slecht gaat behandelen maar er achteraan blijven lopen, die volgen natuurlijk hun verstandquote:Op maandag 7 mei 2007 15:46 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Ze gaat gewoon met die gast. ook al weet ze dat hij haar slecht zal behandelen. ach ja, sommige mensen (lees: vrouwen) volgen teveel hun emoties.![]()
Ik denk dat een 'broertje' toch heel wat meer kans maakt bij de vrouwen, wanneer hij gewoon een nuchtere peer is waar ze af en toe een biertje mee drinken dan wanneer hij zo wanhopig het snuit-je-neus-er-maar-in-kussen uithangt. Denk niet dat mannen veel respect hebben voor een meisje dat elke dag aan hun deur komt om te vragen of hun schoenen nog gepoetst moeten worden, dat geldt andersom ook.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef g4st het volgende:
Het is de vraag of die broertjes uberhaupt ooit wel een kans bij die meiden hadden gehad, zelfs al waren ze niet zo 'begripvol' en 'aardig'. Het zijn denk ik jongens met een zachter karakter (of gewoon nerds die doen alsof ze dat zijn om het meisje het bed in te kunnen krijgen) en tenzij ze hun hele karakter om hadden gegooid (wat me bijna onmogelijk lijkt) hadden ze waarschijnlijk nooit veel contact met het betreffende meisje gehad als ze zich niet als broertje gedroegen.
Ik denk niet dat er 'broertjes' zijn die zichzelf getransformeerd hebben naar een jongen waar veel meisjes op vallen...
Ik weet hetquote:Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef jorgentol het volgende:
Damn, je hebt gelijk.Broertjes zijn ook dom omdat ze over zich heen laten lopen.
Maar had Keesje ooit een kans bij Truusje gehad als ie wat minder aandacht aan d'r had besteed? Dan kon ie niet dichtbij komen en was het bij een goede kennis gebleven...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:15 schreef jaoka het volgende:
[..]
Ik denk dat een 'broertje' toch heel wat meer kans maakt bij de vrouwen, wanneer hij gewoon een nuchtere peer is waar ze af en toe een biertje mee drinken dan wanneer hij zo wanhopig het snuit-je-neus-er-maar-in-kussen uithangt. Denk niet dat mannen veel respect hebben voor een meisje dat elke dag aan hun deur komt om te vragen of hun schoenen nog gepoetst moeten worden, dat geldt andersom ook.
Dan kom je dus weer over als iemanddie zich niet al te veel bekommert om het verdriet van dat meisje lijkt me.quote:Dus grenzen aangeven en niet te ver meegaan in het troosten bij allemaal drama's ed.
Pcies. En dat is nou onverschilligheid.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef g4st het volgende:
Dan kom je dus weer over als iemanddie zich niet al te veel bekommert om het verdriet van dat meisje lijkt me.
Het is duidelijk dat broertje-uithuilkussen spelen gewoon niet werkt. Dan kan je wat zo dichtbij zijn als maar kan, maar zal ze nog niks met je nemen.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef g4st het volgende:
[..]
Maar had Keesje ooit een kans bij Truusje gehad als ie wat minder aandacht aan d'r had besteed? Dan kon ie niet dichtbij komen en was het bij een goede kennis gebleven...
[..]
Dan kom je dus weer over als iemanddie zich niet al te veel bekommert om het verdriet van dat meisje lijkt me.
Ja, iemand die grenzen kan stellen en niet hijgend achter elk beetje leuk uitziend meisje aanloopt is een stuk aantrekkelijker inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef jorgentol het volgende:
Dat waren ook 2 van mijn grootste veranderingen. Ik moest
a)Beter mijn grenzen definiėren. zeggen wanneer ze te ver gaan, ze op hun plaats zetten etc.
b)een attitude krijgen van: er zijn teveel mooie vrouwen om me heen. ik moet snel de goede vinden en selectief zijn. Onverschilligheid tegen mooie vrouwen.
Dus eigenlijk geen watje meer zijn combineren met onverschilligheid waren de 2 grootste punten voor me.
Dit duurde ongeveer een half jaar. Het heeft mijn leven echt verandert.
Ik verbeter mijn karakter nog steeds elke dag en ik groei steeds meer in de man die ik altijd al wilde zijn.
het ligt eraan, of het een vriendin is of je vriendin. als het een vriendin is moet ze maar bij haar vriendinnen gaan uithuilen, die zijn daar allemaal veel beter in. als het je eigen vriendin is, tsja, dan ga ik er vanuit dat je het je sowieso wel aantrekt. maar je moet ook kunnen zeggen dat ze nou toch echt moet ophouden met die aanstellerij, als het dat is.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef g4st het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |