abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 13:26:18 #101
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_49098003
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:35 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Wat je in je OP beschrijft zou ik inderdaad ook bestempelen als een "klootzak", en er zijn gewoon vrouwen die zoiets leuk vinden, maar het is zeker een minderheid die dat vindt.
ik denk dat je je vergist in het aantal vrouwen dat van "drama" houdt.
pi_49103657
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:35 schreef Xeanor het volgende:

[..]

Ja... en helaas was mijn reactie een reactie op de kapers

Maar, imo, zijn vrouwen die iets willen met een man waarvan ze weten dat ze zo'n dingen hebben gedaan zoals wat je beschrijft in je OP, gewoon domme kutten. Wat je in je OP beschrijft zou ik inderdaad ook bestempelen als een "klootzak", en er zijn gewoon vrouwen die zoiets leuk vinden, maar het is zeker een minderheid die dat vindt.
Ze gaat gewoon met die gast. ook al weet ze dat hij haar slecht zal behandelen. ach ja, sommige mensen (lees: vrouwen) volgen teveel hun emoties.
pi_49117803
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:07 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

whaha, ik weet al jaren dat je zodra een meid je leuk vind, je haar onbeschoft moet gaan behandelen om haar interesse te houden. Dus bovenstaande is niet bedoeld als vrouwenhaat, maar als een bevestiging van het hilarische niet-rationele gedrag van de vrouwelijke apen.

Ik suggereer nergens dat ik me niet zo nu en dan verlekker aan een vrouwelijk aapje.

Dus hier nog even het stappenplan met garantie voor succes bij de ladies:

1. Wees een broertje om haar interesse te wekken (je Begrijpt haar tenminste, itt haar huidige partner, die haar als stront behandelt)
2. Bij het eerste signaal van affectie ga je steeds meer afstand nemen en behandel je haar langzaam maar zeker als stront.
3. Zorg ervoor dat haar nieuwe broertje (inderdaad: jouw opvolger) niet teveel overwicht krijgt door zo nu en dan lief voor haar te zijn. Sla niet door naar te lief, want dan wordt het nieuwe broertje interessant.

En de garantie tot succes wordt bepaalt door de vrouwelijke overloop drang. Waarom denk je dat bijna alle relaties uitgaan op initiatief van de vrouw?

Dus: wees een broertje in den beginne, en zodra je beet hebt wijs je haar op d'r plaats. That's how it works. Get laid or die trying...but never fall victim to no bitch.
Oh, ik geloof je best hoor, dat je wel eens vrouwelijke apen voor je wint. Ze kunnen immers moeilijk van je weglopen in de zoo.

Denk alleen dat ze je aantrekkelijker vinden wanneer je je wat op een gespierde, behaarde bast slaat dan dat je zo gaat lopen zemelen met een stappenplan. Ze verstaan je immers toch niet
quote:
Op maandag 7 mei 2007 15:46 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Ze gaat gewoon met die gast. ook al weet ze dat hij haar slecht zal behandelen. ach ja, sommige mensen (lees: vrouwen) volgen teveel hun emoties.
Ach gut, en die broertjes, die weten dat de vrouw hen slecht gaat behandelen maar er achteraan blijven lopen, die volgen natuurlijk hun verstand
pi_49119089
Damn, je hebt gelijk. Broertjes zijn ook dom omdat ze over zich heen laten lopen.
pi_49119273
je moet gewoon de gulden middenweg volgen. je hoeft geen klootzak te zijn om je vriendin af en toe op haar plaats te kunnen wijzen. en je hoeft geen lief broertje te zijn om naar haar te kunnen luisteren.
pi_49119368
Het is de vraag of die broertjes uberhaupt ooit wel een kans bij die meiden hadden gehad, zelfs al waren ze niet zo 'begripvol' en 'aardig'. Het zijn denk ik jongens met een zachter karakter (of gewoon nerds die doen alsof ze dat zijn om het meisje het bed in te kunnen krijgen) en tenzij ze hun hele karakter om hadden gegooid (wat me bijna onmogelijk lijkt) hadden ze waarschijnlijk nooit veel contact met het betreffende meisje gehad als ze zich niet als broertje gedroegen.

Ik denk niet dat er 'broertjes' zijn die zichzelf getransformeerd hebben naar een jongen waar veel meisjes op vallen...
pi_49120648
fout.
Meld zich.
  maandag 7 mei 2007 @ 22:12:29 #108
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_49120694
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:06 schreef FatalException het volgende:
Steeds meer mensen moeten naar de psycholoog. De enige oorzaak die ik daarvan kan noemen zijn gewoon de vrouwen.

Immers de jongens die arrogant en hufterig zijn kunnen de meeste vrouwen krijgen omdat vrouwen daardoor aangetrokken worden (is biologisch geprogrammeerd omdat vrouwen niets anders dan vrouwelijke apen zijn).

Vervolgens worden ze gedumpt of krijgen ze op een andere manier verdriet omdat die hufter vreemdgaat, haar geen aandacht geeft, haar louter gebruikt voor de seks of alle andere dingen die jongens doen waar vrouwen opvallen.

Gevolg -> Vrouw ongelukkig en moet naar psycholoog.

Echter er blijft een groep "nice-guys" over waar vrouwen zich niet toe aangetrokken voelen. Nice Guys voelen zich daarover kut, eenzaam.

Gevolg -> Nice guys ongelukkig en moet naar psycholoog.

Enige lachende derde partij zijn de kleine groep Arrogante "lekkere" jongens, maar ook die zullen niet gelukkig zijn omdat zij geen liefde kennen.

Gevolg -> Players ongelukkig en moeten naar psycholoog.

Conclusie: Alle depressieviteit en ongelukkigheid wordt veroorzaakt door vrouwen.
The more debt, the better
pi_49120866
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef g4st het volgende:
Het is de vraag of die broertjes uberhaupt ooit wel een kans bij die meiden hadden gehad, zelfs al waren ze niet zo 'begripvol' en 'aardig'. Het zijn denk ik jongens met een zachter karakter (of gewoon nerds die doen alsof ze dat zijn om het meisje het bed in te kunnen krijgen) en tenzij ze hun hele karakter om hadden gegooid (wat me bijna onmogelijk lijkt) hadden ze waarschijnlijk nooit veel contact met het betreffende meisje gehad als ze zich niet als broertje gedroegen.

Ik denk niet dat er 'broertjes' zijn die zichzelf getransformeerd hebben naar een jongen waar veel meisjes op vallen...
Ik denk dat een 'broertje' toch heel wat meer kans maakt bij de vrouwen, wanneer hij gewoon een nuchtere peer is waar ze af en toe een biertje mee drinken dan wanneer hij zo wanhopig het snuit-je-neus-er-maar-in-kussen uithangt. Denk niet dat mannen veel respect hebben voor een meisje dat elke dag aan hun deur komt om te vragen of hun schoenen nog gepoetst moeten worden, dat geldt andersom ook.

Dus grenzen aangeven en niet te ver meegaan in het troosten bij allemaal drama's ed. Vriendschap met wat ulterior motives kan best, maar draaf er niet te ver in door
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:42 schreef jorgentol het volgende:
Damn, je hebt gelijk. Broertjes zijn ook dom omdat ze over zich heen laten lopen.
Ik weet het
pi_49121079
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:15 schreef jaoka het volgende:

[..]

Ik denk dat een 'broertje' toch heel wat meer kans maakt bij de vrouwen, wanneer hij gewoon een nuchtere peer is waar ze af en toe een biertje mee drinken dan wanneer hij zo wanhopig het snuit-je-neus-er-maar-in-kussen uithangt. Denk niet dat mannen veel respect hebben voor een meisje dat elke dag aan hun deur komt om te vragen of hun schoenen nog gepoetst moeten worden, dat geldt andersom ook.
Maar had Keesje ooit een kans bij Truusje gehad als ie wat minder aandacht aan d'r had besteed? Dan kon ie niet dichtbij komen en was het bij een goede kennis gebleven...
quote:
Dus grenzen aangeven en niet te ver meegaan in het troosten bij allemaal drama's ed.
Dan kom je dus weer over als iemanddie zich niet al te veel bekommert om het verdriet van dat meisje lijkt me.
pi_49121270
Dat waren ook 2 van mijn grootste veranderingen. Ik moest
a)Beter mijn grenzen definiėren. zeggen wanneer ze te ver gaan, ze op hun plaats zetten etc.
b)een attitude krijgen van: er zijn teveel mooie vrouwen om me heen. ik moet snel de goede vinden en selectief zijn. Onverschilligheid tegen mooie vrouwen.

Dus eigenlijk geen watje meer zijn combineren met onverschilligheid waren de 2 grootste punten voor me.
Dit duurde ongeveer een half jaar. Het heeft mijn leven echt verandert.
Ik verbeter mijn karakter nog steeds elke dag en ik groei steeds meer in de man die ik altijd al wilde zijn.
pi_49121312
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef g4st het volgende:
Dan kom je dus weer over als iemanddie zich niet al te veel bekommert om het verdriet van dat meisje lijkt me.
Pcies. En dat is nou onverschilligheid.
pi_49121687
quote:

[..]

Maar had Keesje ooit een kans bij Truusje gehad als ie wat minder aandacht aan d'r had besteed? Dan kon ie niet dichtbij komen en was het bij een goede kennis gebleven...
[..]

Het is duidelijk dat broertje-uithuilkussen spelen gewoon niet werkt. Dan kan je wat zo dichtbij zijn als maar kan, maar zal ze nog niks met je nemen.
Kijk, het woord broertje zegt het al. Broers behoren tot een klasse mensen waar vrouwen niet mee kunnen gaan, daar heeft de natuur namelijk allemaal truucjes voor bedacht om aantrekkingskracht tussen mensen die met elkaar opgegroeid zijn tegen te gaan. Door je als broertje (of als een soort vriendin, ook een groep mensen waar hetero vrouwen niks mee krijgen) te gedragen, wordt je gewoon gevoegd bij de groep niet-relatie. Bovendien, zeg eens eerlijk, de interesse in de problemen van het meisje is vaak niet gemeend. Ook dat wordt duidelijk wanneer het er te dik bovenop ligt, waardoor het broertje alleen maar wanhopig en fake lijkt.

Het lijkt me trouwens niet dat je je in allerlei bochten hoeft te wringen om eens een keer wat dichter bij een meisje in de buurt te komen hoor. Zoek desnoods eens op wat voor hobbies ze heeft en vindt zo meer aansluiting met der. Komt ze eens met verdriet naar der toe, dan kan je der best een beetje troosten, maar doe dat dan wat meer op een wat minder vriendinnen-manier:

Dus:
"Die baas klinkt inderdaad als een klojo, maar gewoon schijt hebben aan die vent hoor" (en niet te ver op zo'n onderwerp doorgaan, zeker niet wanneer het niet al te ernstig is)

En niet:
"Oh wat vreselijk voor je. *geeft zakdoek* misschien heb je gelijk en ligt het inderdaad aan zijn slechte jeugd dat hij zo knorrig is. Misschien moeten we manieren bedenken om erachter te komen hoe het zo komt dat hij.... etc"
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef jorgentol het volgende:
Dat waren ook 2 van mijn grootste veranderingen. Ik moest
a)Beter mijn grenzen definiėren. zeggen wanneer ze te ver gaan, ze op hun plaats zetten etc.
b)een attitude krijgen van: er zijn teveel mooie vrouwen om me heen. ik moet snel de goede vinden en selectief zijn. Onverschilligheid tegen mooie vrouwen.

Dus eigenlijk geen watje meer zijn combineren met onverschilligheid waren de 2 grootste punten voor me.
Dit duurde ongeveer een half jaar. Het heeft mijn leven echt verandert.
Ik verbeter mijn karakter nog steeds elke dag en ik groei steeds meer in de man die ik altijd al wilde zijn.
Ja, iemand die grenzen kan stellen en niet hijgend achter elk beetje leuk uitziend meisje aanloopt is een stuk aantrekkelijker inderdaad.

Goed dat je trouwens aan jezelf bent gaan werken en geen attitude aanmeet van als je eenmaal een watje bent komt het nooit meer goed

[ Bericht 11% gewijzigd door jaoka op 07-05-2007 22:39:07 ]
pi_49122418
quote:
het ligt eraan, of het een vriendin is of je vriendin. als het een vriendin is moet ze maar bij haar vriendinnen gaan uithuilen, die zijn daar allemaal veel beter in. als het je eigen vriendin is, tsja, dan ga ik er vanuit dat je het je sowieso wel aantrekt. maar je moet ook kunnen zeggen dat ze nou toch echt moet ophouden met die aanstellerij, als het dat is.
pi_49149096
Dank je.
En inderdaad, zodra je het je din is mag ze natuurlijk wel af en toe komen uithuilen.
pi_49152601
Kijk, je hebt jagers en negers. Je hebt hufters en hofdames. Als jij denkt dat je verder bij een meisje komt met je aardige, begripvolle gelul dan luister je naar wat vrouwen zeggen dat ze willen, kijk naar wat ze doen. Dat is de enige tip die ik je mee kan geven.
Verbaal terrorist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')