Jaloers?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef Byte_Me het volgende:
en dat terwijl ze in principe geen gebrek heeft aan mannelijke aandacht en makkelijk genoeg een fatsoenlijke vent zou kunnen krijgen.
nee hoor, ik vind het alleen jammer omdat ze zoveel beter kan krijgen en daar bedoel ik dus niet mezelf mee.quote:
Het klinkt raar, maar er is een bepaald type vrouw dat van dit soort dingen juist een egoboost krijgt. Ze zijn vaak onzeker, hoewel ze juist zelfverzekerd over kunnen komen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef Byte_Me het volgende:
een vriendin van me is al een tijdje vrijgezel en is nu sinds een paar maanden samen met een jongen aan wie ze altijd een gruwelijke hekel had. die jongen is uitgegaan met een goede vriendin van haar en heeft haar met een stuk of vijf vrouwen bedrogen.
So true. Maar kan me er verder niet druk om makenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:37 schreef birdydontfly het volgende:
the good girls always want the bad guys
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:06 schreef FatalException het volgende:
Steeds meer mensen moeten naar de psycholoog. De enige oorzaak die ik daarvan kan noemen zijn gewoon de vrouwen.
Immers de jongens die arrogant en hufterig zijn kunnen de meeste vrouwen krijgen omdat vrouwen daardoor aangetrokken worden (is biologisch geprogrammeerd omdat vrouwen niets anders dan vrouwelijke apen zijn).
Vervolgens worden ze gedumpt of krijgen ze op een andere manier verdriet omdat die hufter vreemdgaat, haar geen aandacht geeft, haar louter gebruikt voor de seks of alle andere dingen die jongens doen waar vrouwen opvallen.
Gevolg -> Vrouw ongelukkig en moet naar psycholoog.
Echter er blijft een groep "nice-guys" over waar vrouwen zich niet toe aangetrokken voelen. Nice Guys voelen zich daarover kut, eenzaam.
Gevolg -> Nice guys ongelukkig en moet naar psycholoog.
Enige lachende derde partij zijn de kleine groep Arrogante "lekkere" jongens, maar ook die zullen niet gelukkig zijn omdat zij geen liefde kennen.
Gevolg -> Players ongelukkig en moeten naar psycholoog.
Conclusie: Alle depressieviteit en ongelukkigheid wordt veroorzaakt door vrouwen.
sjit, ja man, dat doe ik ook altijd.... en ik weet ook dondersgoed dat de mannen tot wie ik mij aangetrokken voel echte klootzakken zijn. Das ook een reden waarom ik geen relatie hebquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef KroJo het volgende:
Grappig is dat zulke vrouwen die het liefste neuken met een gigantische klootzak die hen veel leed gaat aandoen (wat ze weten) ook altijd dol zijn op het hebben van een 'broertje-vriendje' die zo perfect lief en aardig is en nooit iets gemeens zou doen, en waaraan ze 'al hun problemen' kunnen vertellen ...
meestal weten ze ook verdomd goed dat 'broertje-vriend' stiekem verliefd op hen is, maar daarop ingaan zouden ze nou nooit doen, ze genieten teveel van de aandacht en bemoederende lieve toon die 'broertje-vriendje' altijd heeft
Opzich klopt het eigenlijk wel....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:06 schreef FatalException het volgende:
Steeds meer mensen moeten naar de psycholoog. De enige oorzaak die ik daarvan kan noemen zijn gewoon de vrouwen.
Immers de jongens die arrogant en hufterig zijn kunnen de meeste vrouwen krijgen omdat vrouwen daardoor aangetrokken worden (is biologisch geprogrammeerd omdat vrouwen niets anders dan vrouwelijke apen zijn).
Vervolgens worden ze gedumpt of krijgen ze op een andere manier verdriet omdat die hufter vreemdgaat, haar geen aandacht geeft, haar louter gebruikt voor de seks of alle andere dingen die jongens doen waar vrouwen opvallen.
Echter er blijft een groep "nice-guys" over waar vrouwen zich niet toe aangetrokken voelen. Nice Guys voelen zich daarover kut, eenzaam.
Enige lachende derde partij zijn de kleine groep Arrogante "lekkere" jongens, maar ook die zullen niet gelukkig zijn omdat zij geen liefde kennen.
Conclusie: Alle depressieviteit en ongelukkigheid wordt veroorzaakt door vrouwen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:06 schreef FatalException het volgende:
Hhahahaha!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:06 schreef FatalException het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef Byte_Me het volgende:
een vriendin van me
en dan bedoel je jezelf zeker? Die "klootzak" pakt het goed aan..terwijl jij elke avond rukkend klaarkomt terwijl je over haar fantaseert, pompt hij zijn zaad in haar poesjequote:en dat terwijl ze in principe geen gebrek heeft aan mannelijke aandacht en makkelijk genoeg een fatsoenlijke vent zou kunnen krijgen.
Ben ik de enige die dit een vreemde reden vindt om iets met iemand te beginnen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:33 schreef Byte_Me het volgende:
nu gaat ze dus zelf met hem uit om "te kijken of hij veranderd is.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:58 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit een vreemde reden vindt om iets met iemand te beginnen?
Heb geen idee waar je het over hebt, maar t zal wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:04 schreef tlepel het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht effe dat Amanda weg was uit DGK
nee hoor, waarom schijnt iedereen dat toch te denken. is een ex van me die ik niet meer terug wil als relatie, maar die wel een goede vriendin van me is. ik heb alweer een nieuwe vriendin die ik lekker "volpomp". en ja ik ben wel fatsoenlijk, niet dat ik nog nooit een slippertje heb gemaakt, maar dat was toen ik nog jong en onbezonnen was.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:56 schreef Flashwin het volgende:
[..]
[..]
en dan bedoel je jezelf zeker? Die "klootzak" pakt het goed aan..terwijl jij elke avond rukkend klaarkomt terwijl je over haar fantaseert, pompt hij zijn zaad in haar poesje![]()
maar he, gelukkig ben jij tenminste fatsoenlijk!
Omdat vrouwen zich "aangetrokken" moeten voelen maar niet beseffen dat dat iets is wat nog uit het apenrijk komt. De enige goedlopende relaties is tussen partners waarbij de vrouw niet haar lusten achterna loopt, en ze per se erg aangetrokken moet zijn tot de man (want dat is een dierlijk iets), maar haar verstand gebruikt heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:20 schreef Byte_Me het volgende:
en vooral vind ik het een mysterie waarom iemand die je een jaar geleden de grootste klootzak vond die je kende, die een goede vriendin van je meermaals heeft bedrogen en belogen, uitzoekt als vriend.
Haha ja dat ken ik ja, ik was het 'broertje-vriendje' van een vriendin van me die telkens aanpapte met "klootzakken". De ene snoof meer coke in de week dan ik poedersuiker op mijn pannekoek gooi (en geloof me, dat is heel wat), een andere bleek een compulsieve leugenaar te zijn (verdween plotseling hele dagen ook zomaar in het niets) en nog wat van dat soort losers. En elke keer kon ik weer naar de problemen en het gezeik luisteren (ik vond dat toen niet erg, what are friends for?).quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef KroJo het volgende:
Grappig is dat zulke vrouwen die het liefste neuken met een gigantische klootzak die hen veel leed gaat aandoen (wat ze weten) ook altijd dol zijn op het hebben van een 'broertje-vriendje' die zo perfect lief en aardig is en nooit iets gemeens zou doen, en waaraan ze 'al hun problemen' kunnen vertellen ...
meestal weten ze ook verdomd goed dat 'broertje-vriend' stiekem verliefd op hen is, maar daarop ingaan zouden ze nou nooit doen, ze genieten teveel van de aandacht en bemoederende lieve toon die 'broertje-vriendje' altijd heeft
Klinkt me niet zo onlogisch in de oren. Waarschijnlijk dat ze denken, dat, als al die andere vrouwen voor die kerel vallen dat die man toch wel iets speciaals moet hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:49 schreef jaspah het volgende:
ik las laatst dat vrouwen op mannen vielen op wie veel vrouwen vallen..
rare zin
kijk dat bedoel ik. dan ga je toch niet meer geloven dat zo iemand rationeel denktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:46 schreef sjippen het volgende:
Ken er ook zo een. Het was eerst een tijdje aan met die kerel, hij rijdt met z'n stoere tune car haar en en haar halve familie halfdood, zij eerst niet kwaad, achteraf dan wel. Een tijdje heeft ze hem gehaat als ik haar moest geloven: de hypocriet veinsde zijn verontschuldigingen en blablaa
Vorige week hoorde ik dat ze terug met die kerel was...![]()
Ik heb haar ook altijd leuk gevonden maar bij zo'n acties is dat plots over...![]()
Dat je dat ueberhaupt nog verwachtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:13 schreef Byte_Me het volgende:
kijk dat bedoel ik. dan ga je toch niet meer geloven dat zo iemand rationeel denkt![]()
Mijn broertje vriendje is nu mn vriend hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:35 schreef KroJo het volgende:
Ah! Dat klinkt als heul veul werk voor me, later als ik groot ben!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:06 schreef FatalException het volgende:
Het beste is dus uiteindelijk een lieve klootzak.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:19 schreef katerwater het volgende:
Weet je wat gek is? Ik heb een goeie vriendin waaraan ik eens vertelde dat ik zin had om gewoon de klootzak te spelen en puur voor de sex te gaan. Wat gebeurde er? Ze werd kwaad! IK mocht zo niet zijn, alleen de 'anderen', want het is nutteloos, enz enz... Terwijl ze zelf constant aanpapt met zulke kerels!
Dat vond ik vreselijk kortzichtig van haar. Alsof een klootzak altijd een klootzak is en een lieve jongen altijd een lieve jongen...
zo&zo?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 02:58 schreef * het volgende:
Dat vrouwen op klootzakken vallen is vrij duidelijk. "aardige" jongen zijn gewoon zo&zo delul. Dat hele "als ze jong zijn vallen ze op klootzakken en als ze ouder worden willen ze een aardige jongen" mentaliteit kan ik ook niet echt waarderen. Als vrouwen hun lol gehad hebben en saai willen settlen, dan zijn de aardige jongens er wel in ene goed voor.
Moreel van het verhaal: Doe je ding, pik geen broertjes/praatpaal mentaliteit van vrouwen tegenover jou en leer zelfverzekerd te zijn.
Je hoeft niet een klootzak te zijn om zelfverzekerd te zijn, heelaas moet je wel zelfverzekerd zijn om een klootzak te zijn. Dit schept de verwarring op
PS een chick die op extreme klootzakken valt wil je zo & zo niet. Die zijn meestal hoeren en/of zijn helemaal niet zelfverzekerd.
Dat noem je een man of een goede leider.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:28 schreef RiLo het volgende:
[..]
Het beste is dus uiteindelijk een lieve klootzak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |