abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 mei 2007 @ 17:26:39 #61
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_49040133
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

zo&zo?

Maakt zijn punt niet minder waar . Spel-, stijl- en grammaticale fouten lees ik tegenwoordig maar overheen, anders is er geen beginnen aan
Internetjosti!
pi_49040925
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 01:28 schreef RiLo het volgende:

[..]

Het beste is dus uiteindelijk een lieve klootzak.
Dat is het gewoon! Het compromis!
Klootzakken zijn sukkels en lieve brave jongens zijn ook sukkels...
Ik ga er voor
Wie doet mee?
pi_49040959
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 13:37 schreef jaoka het volgende:
-hoort bij de natuur
-vrouwen willen een sterke man, soms zijn het klootzakken, soms niet
-vrouwen hebben liever een klootzak dan een zelfmedelijdend watje
-vrouwen vallen op uiterlijk
-sommige vrouwen hebben juist liever wel een watje
-mannen zijn degenen die andere mannen als klootzakken betitelen, niet omdat ze het zijn, maar omdat deze 'klootzakken' hebben wat zij niet hebben (seksappeal)
Nou idd! Als ik even voor mezelf mag spreken

En weet je waarom? Omdat een man met seksappeal je van tijd tot tijd een echte vrouw kan laten voelen. Het is gewoon heerlijk, zo'n vent die je verovert (en dit vol kan blijven houden).

Maar als je mij vraagt te kiezen tussen Mr. Seksappeal of broertje-vriendje.. dan moet ik ook het antwoord schuldig blijven.. Wil het gewoon allebei!
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_49041256
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:07 schreef JoeyT het volgende:

[..]

zo&zo?

Sorry, was een lange dag toen ik dat intikte
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:20:19 #65
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_49044957
Gat in markt:

Boek met titel: "From pussy to asshole"
  zaterdag 5 mei 2007 @ 20:20:49 #66
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_49044971
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:20 schreef SynchroSteve het volgende:
Gat in markt:

Boek met titel: "From pussy to asshole met de sterren"
Beter nog,
  zaterdag 5 mei 2007 @ 22:21:43 #67
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49048367
Nou ja... de eerste stap naar een beter sexleven is een topic openen op Fok! over klootzakken met zelfvertrouwen...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_49053686
Misschien interessant om deze eens door te lezen, een hele theorie over het dit nu precies in zijn werking gaat: http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html

Stukje van de site:
quote:
Competition - I almost titled this section disinterest. The two are closely related. We can only pursue what runs away from us. A man who is devoted to something else besides the woman is autmatically more attractive. Any intellectual whore who has ever listened to a girl complain about how her boyfriend-ran-off-with-a-slut or how her boyfriend-is-really-not-dumb-he's-just-streetsmart-and-he- has-to-sell-weed-to-support-his-baby's-mama or he's-really-nice-even-though-he-ignores-me-and-hits-me-sometimes-but-you-don't- know-what-he's-like-when-we're-alone or he's-not-emotionally-available-that's-why-I-like-talk-to-you-until-it's-time-to-go-fuck-him while he himself is sitting right there and would like nothing better than to be with her but of course is sitting solidly on the friends ladder knows this intuitively. Ultimately, almost all guys learn this truth for themselves: The best way to never score with a woman is to show too much interest in her.

Women seem to especially like it if you are more devoted to your bad music, biker gang, forearm tattoo or marijuana. These all seem to work wonders. There are some interests you can show in a woman that will help you to fuck her: a healthy interest in destroying her self-esteem and in fucking her friends more than her seem to work wonders. Note that the following topics of disinterest have been field tested and shown conclusively not to work: Unix, literature, poetry, international politics, and sodomy.
  zondag 6 mei 2007 @ 02:07:20 #69
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_49053741
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:45 schreef Disorder het volgende:
Vrouwen willen een sterk mannetje omdat ze zo 'geprogrammeerd' zijn. Sterke mannetjes zijn meestal zelfzuchtige eikels.
ja maar...ja maar...eh
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_49056782
quote:
Op zondag 6 mei 2007 02:03 schreef Logician het volgende:
Misschien interessant om deze eens door te lezen, een hele theorie over het dit nu precies in zijn werking gaat: http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html

Stukje van de site:
[..]
En zo gaat het andersom dan ook.

De broertjes blijven namelijk maar rennen achter de vrouwen die meer interesse hebben in een ander.

Wie is er dan eigenlijk wanhopig bezig?
pi_49057033
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 20:20 schreef SynchroSteve het volgende:
Gat in markt:

Boek met titel: "From pussy to asshole"
Geloof het of niet, er bestaan al een hele hoop van dit soort boeken.
pi_49057317
Die url van de ladder theorie was voor mij echt een eye opener, zo van hmmm oops..
pi_49057328
quote:
Op zondag 6 mei 2007 02:07 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja maar...ja maar...eh
De waarheid komt hard aan...
  zondag 6 mei 2007 @ 11:48:18 #74
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_49057477
quote:
Op zondag 6 mei 2007 11:22 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Geloof het of niet, er bestaan al een hele hoop van dit soort boeken.
Linkje?
  zondag 6 mei 2007 @ 12:00:09 #75
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49057713
quote:
Zo'n theorie is natuurlijk erg zwart-wit, maar in de basis klopt het zeker, .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_49058076
Wat een theorieen allemaal, zeg.
Je moet een vrouw gewoon als gelijke behandelen, simple as that. Niet op een voetstuk zetten, maar ook niet onderaan je prioriteitenlijstje. De gulden middenweg, zullen we maar zeggen.
pi_49058603
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:17 schreef dawg het volgende:
Wat een theorieen allemaal, zeg.
Je moet een vrouw gewoon als gelijke behandelen, simple as that. Niet op een voetstuk zetten, maar ook niet onderaan je prioriteitenlijstje. De gulden middenweg, zullen we maar zeggen.
Maar ook dan is er zeker nog sprake van de twee ladders zoals beschreven op intellectual whores
pi_49058675
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:37 schreef JeRa het volgende:

[..]

Maar ook dan is er zeker nog sprake van de twee ladders zoals beschreven op intellectual whores
Dat kan wel zijn, maar aantrekkingskracht en meer van zulks zijn niet zo simplistisch te rationaliseren. Uberhaupt niet eigenlijk.
pi_49058987
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:40 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar aantrekkingskracht en meer van zulks zijn niet zo simplistisch te rationaliseren. Uberhaupt niet eigenlijk.
Nee, neemt niet weg dat de perceptie ervan (en niet de werkelijkheid) wel zo te rationaliseren is bovendien is het grappig.
pi_49059124
Het is onzin dat ALLE vrouwen op klootzakken vallen, dat is een bepaald type vrouw. Ken genoeg super-aardige gasten met een vriendin, dus de theorie gaat niet altijd op.
pi_49060193
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:58 schreef g4st het volgende:
Het is onzin dat ALLE vrouwen op klootzakken vallen, dat is een bepaald type vrouw. Ken genoeg super-aardige gasten met een vriendin, dus de theorie gaat niet altijd op.
Klopt, maar ze trappen er wel vaak in, met een bord voor hun kop En daarna is het weer huilen...
pi_49062276
quote:
Geweldig! Hij schrijft zelfs over exen. Heb echt wel genoten van de tekst (lees: filosofie) op de site.
Leuke tip Logician!
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_49062792
quote:
Op zondag 6 mei 2007 13:40 schreef Nnelis het volgende:

[..]

Klopt, maar ze trappen er wel vaak in, met een bord voor hun kop En daarna is het weer huilen...
Watjes trappen elke keer weer in vrouwen die hen als broertjes behandelen, met een bord voor hun kop . En daarna is het weer huilen...

Meewarig doen over de naiviteit van de een, maar zelf precies net zo wanhopig doen
pi_49064767
quote:
Op zondag 6 mei 2007 15:09 schreef jaoka het volgende:

[..]

Watjes trappen elke keer weer in vrouwen die hen als broertjes behandelen, met een bord voor hun kop . En daarna is het weer huilen...

Meewarig doen over de naiviteit van de een, maar zelf precies net zo wanhopig doen
Ik moet toch toegeven dat je daar een punt hebt
  zondag 6 mei 2007 @ 17:12:14 #85
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_49066845
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:40 schreef dawg het volgende:

[..]

Niet persé naar een individueel geval, maar zo'n trend blijft net zo goed geldig.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_49068821
quote:

Stukje van de site:
[..]
Afgaand op wat daar staat ben ik zo'n cuddle bitch en zal ik nooit van m'n leven überhaupt een kans krijgen. Yeah fucking right
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_49070066
quote:
Op zondag 6 mei 2007 14:52 schreef MNR het volgende:

[..]

Geweldig! Hij schrijft zelfs over exen. Heb echt wel genoten van de tekst (lees: filosofie) op de site.
Leuke tip Logician!
... en ja er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen (en iedereen vind zichzelf natuurlijk de uitzondering )

Maar ik vond hem eigenlijk wel heel erg dichtbij de waarheid komen of misschien beter

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2007 18:34:40 ]
  zondag 6 mei 2007 @ 18:35:56 #88
78918 SeLang
Black swans matter
pi_49070132
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html

Edit: ow was al gepost, maar goed hier staat alles dus uitgelegd. Klopt 100%
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_49070185
die dus ja
  zondag 6 mei 2007 @ 18:43:44 #90
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_49070366
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:06 schreef FatalException het volgende:
Steeds meer mensen moeten naar de psycholoog. De enige oorzaak die ik daarvan kan noemen zijn gewoon de vrouwen.

Immers de jongens die arrogant en hufterig zijn kunnen de meeste vrouwen krijgen omdat vrouwen daardoor aangetrokken worden (is biologisch geprogrammeerd omdat vrouwen niets anders dan vrouwelijke apen zijn).

Vervolgens worden ze gedumpt of krijgen ze op een andere manier verdriet omdat die hufter vreemdgaat, haar geen aandacht geeft, haar louter gebruikt voor de seks of alle andere dingen die jongens doen waar vrouwen opvallen.

Gevolg -> Vrouw ongelukkig en moet naar psycholoog.

Echter er blijft een groep "nice-guys" over waar vrouwen zich niet toe aangetrokken voelen. Nice Guys voelen zich daarover kut, eenzaam.

Gevolg -> Nice guys ongelukkig en moet naar psycholoog.

Enige lachende derde partij zijn de kleine groep Arrogante "lekkere" jongens, maar ook die zullen niet gelukkig zijn omdat zij geen liefde kennen.

Gevolg -> Players ongelukkig en moeten naar psycholoog.

Conclusie: Alle depressieviteit en ongelukkigheid wordt veroorzaakt door vrouwen.

Wil er nog wel even aan toevoegen dat DE grote vijand van de Arrogante Hufters de "biologische klok" is. Zodra die gaat tikken hebben vrouwen ineens vlagen van rationaliteit en kiezen ze voor een betrouwbare, lieve man.

Althans, dat hoop ik, want anders ben ik bang dat we de huidige verloedering van de maatschappij (openbare seks in clubs, playah breezah gold diggah style bij de jeugd) ook volledig kunnen toeschrijven aan vrouwen die de Arrogante, domme Hufters hebben geneukt, EN zwanger zijn geraakt.

Damn, vrouwen zuigen big time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')