Zoals altijd. Natasia weer mmm-mmm-mmm-en de kindjes van God zijn weer blij, samen in hun zelfbedachte paradijs.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:51 schreef the_undertaker het volgende:
Dat wordt straks inderdaad weer rechtlullen voor Brian bij Vislip....
Doen we.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:52 schreef bunnyma het volgende:
Goedemorgen.
Ik hoop dat diegenen die na 12 uur kunnen streamen wel duidelijke en uitgebreide verslagen schrijven.
Ben nu even inlezen.
Ik geloof dat Nicolaas nog nicotinepleisters had en dat hij en Eric daar gisteravond al mee in de weer waren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:54 schreef Black_king het volgende:
Zouden ze nicotinepleisters krijgen ?
Mijn hemel, dan is de BB-situatie helemaal terug....
haha... zelfbedachte paradijs... das een mooiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals altijd. Natasia weer mmm-mmm-mmm-en de kindjes van God zijn weer blij, samen in hun zelfbedachte paradijs.
Alleen Etiënne er nog bijquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:54 schreef Black_king het volgende:
Zouden ze nicotinepleisters krijgen ?
Mijn hemel, dan is de BB-situatie helemaal terug....
Die heeft zijn pikkie toch al een Jaap uitgeleend?quote:
brian heeft een spiegeltjes-en-kraaltjes-schoolpein-gedrag...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:02 schreef Meganog het volgende:
Brain denkt dat Huub is uitgespeeld.
Ik snap nog steeds niet wat er volgens Brian zo briljant is waar vooral Huub de negatieve gevolgen van zal ondervinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:02 schreef Dark het volgende:
B:" Gisteren heeft er iets briljants plaatsgevonden."
Waarop Natas zei: ja maar voor evenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:02 schreef Dark het volgende:
B:" Gisteren heeft er iets briljants plaatsgevonden."
Nou, Brian heeft het zelf uitgelegdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er volgens Brian zo briljant is waar vooral Huub de negatieve gevolgen van zal ondervinden.
De opgelegde stemming? Iedereen in de villa weet ondertussen wel dat de redactie een grote vinger in de pap heeft.
Het rookverbod? Lijkt me ook niet dat mensen dat Huub in de schoenen gaan schuiven.
Wie o wie helpt me deze genialiteit van Brian te begrijpen?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:05 schreef Marrije het volgende:
Nou, Brian heeft het zelf uitgelegdDe acties die Jaap nog zal ondernemen zal de anderen zo irriteren dat ze het Huub kwalijk nemen.
Wat een hond die Brian.. je zou hem maar als vriend hebben. Gelukkig heeft Jaap het nu ook door.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:05 schreef Dark het volgende:
B tegen A:" Huub heeft gisteren een hele grote klootzak voor jou erin gelaten."
Kweenie, maar ik geloof dat Brian daar een grotere rol in heeft gespeeld. Als laffe, lachende hyena op de achtergrond.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:08 schreef Polonium-120 het volgende:
huub heeft speltechnisch bewerkstelligd dat jaap je grote vriend je gaat lastig vallen.... (brian tegen amanda)
Ik denk. . .dat die gedachte voortkomt uit wat opmerkingen van anderen naar hemzelf. Carlos zei bv, nadat Jaap de training had verstoord, dankzij jou zit Jaap er nog in! En ook Aman en Natas zeiden een paar keer tegen hem, na een actie van Jaap, dat het door hem kwam omdat hij hem erin heeft gehouden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik verbaas me elke keer weer over het feit dat iemand zo in zijn eigen wacko hersenspinsels blijft geloven.
quote:
Gelukkig begint Natasia te zingen. Dat klinkt een stuk beter.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef vinnieboy het volgende:
Kan brian geen poliep krijgen op zijn stembanden word misselijk van die stem
HOE ONNOZELquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef blomst het volgende:
Amanda is allang blij dat Brian tegen haar praat.
[afbeelding]
brian kan alleen het spel bewerkstelligen met zijn harem... moeder netty heeft haar zoon vrouwvriendelijk opgevoed...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kweenie, maar ik geloof dat Brian daar een grotere rol in heeft gespeeld. Als laffe, lachende hyena op de achtergrond.
en een blaasontsteking net als plasma palma?...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef vinnieboy het volgende:
Kan brian geen poliep krijgen op zijn stembanden word misselijk van die stem
Brian zou in de oorlog ook fout zijn, geen twijfel over mogelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef Meganog het volgende:
Amanda mag van Brian Huub gaan aanvallen. En blijft zelf buiten schot.
Ja en ze moet het ook nog even in de groep doen van Brian, want anders lult hij Amanda weer om, zoals altijd. Amanda zegt ik doe het gewoon wanneer ik het wil.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef Prosac het volgende:
Brian: Huub is alleen maar bezig zichzelf te coveren.
Heb je het over jezelf Brian?
Brian tegen Amanda: "Confronteer hem daarmee, goed argument"
Doe het zelf even Brian, oh nee.. dat durf je niet.
Omdat ze vriendjes willen blijven met "achter"quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:17 schreef Prosac het volgende:
Waarom vallen Natasia en Amanda nu wel Huub af, maar vorige keer Brian niet?
... simpel, het zijn simpele zielen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:17 schreef Prosac het volgende:
Ik kan niet eens en hekel aan haar krijgen. Ze is gewoon te dom en te beinvloedbaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:18 schreef ericahysterica het volgende:
ik had nog enige sympathie met dellie.........dat is nu volledig weg. Zij is niet minder fout dan rat.
... de enige inhoud die zij had waren de spermacellen van brian... helaas is ook dat bij een toiletbezoek weggespoeld...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:18 schreef ericahysterica het volgende:
ik had nog enige sympathie met dellie.........dat is nu volledig weg. Zij is niet minder fout dan rat.
Ja hier nog een, dat kind kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik kan niet eens en hekel aan haar krijgen. Ze is gewoon te dom en te beinvloedbaar.
dat zijn de gevaarlijkste mensen......sluw en onvoorspelbaar. Dat had hupio goed gezien.......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik kan niet eens en hekel aan haar krijgen. Ze is gewoon te dom en te beinvloedbaar.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:20 schreef Prosac het volgende:
Als ze met die borsten van Natasia aan de slag gaan, kan er dan per ongeluk een scalpel door die stembanden?
Volgens mij had ze er ook zelf weinig of niets aan gedaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:21 schreef vinnieboy het volgende:
Vond men dat amanda het goed had gedaan met die make upstelletje slijmballen barbie zag er beter uit
Ze is geboren voor het ongeluk. Macho mannen die haar total loss slaan, gebruikt worden voor haar opblaastieten. Ze is eigenlijk wel lief soms, maar echt TE dom en ik denk dat ze ook heel onzeker is en natuurlijk zal ze thuis wel het een of ander gezien hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hier nog een, dat kind kan er niets aan doen.
Onvoorspelbaar wel inderdaad. maar niet sluw. Wel heel makkelijk door sluwe mensen (Huub, Brian, Natasia) voor hun karretje te spannen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat zijn de gevaarlijkste mensen......sluw en onvoorspelbaar. Dat had hupio goed gezien.......
Echte leiders dwingen dat af.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:17 schreef Prosac het volgende:
Huh, dit klopt niet.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:33 schreef Meganog het volgende:
Eric twijfelt aan de eerlijkheid van Huub: "Ik geloof jou eerder dan Jaap."
och niet mega verliefd.... is geen ontkenning.... hij is dus wel gewoon verliefdquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:30 schreef Black_king het volgende:
Huub is niet zo megaverliefd op Lieske. Zeker niet vergelijkbaar met wat er tussen Bart en Lesley aan gevoelens was.....
En daar gaan we weer .............................quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:41 schreef Black_king het volgende:
Brian wordt boos. "Donder op, donder op"
A: "Jij kan je eigen fouten niet eens inzien" "Wees gewoon eerlijk"
Goed zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:41 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
En daar gaan we weer .............................
Gezellig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:39 schreef Black_king het volgende:
Há gezellig, weer het praten over de vermeende klap tussen Amanda en Brian.
Natas en Amanda vallen hem aan.
Ik ben een oud wijf denk ik want ik vind beffen in het algemeen geen leuk woord.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gezellig..
"Beffen" klinkt vies sinds Brian het honderd keer in z'n mond nam.
thnxquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:42 schreef itsme het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
Wat heb jij een onwijs grappige sig
Precies, en amanda heeft het niet gemeld omdat ze haar mannetje niet kwijt wilde. Had ze dus niet bang voor hoeven zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef Ecila111 het volgende:
Dus Brian slaat Amanda, Amanda durft dat niet meteen te melden (is meestal zo met mishandeling) conclusie: Amanda is fout omdat ze het niet meteen gezegd heeft.
t Komt er opeens weer allemaal uit. Zo sterk als ze zich gisteren hield in het kantoor. . .zo hard komt het er nu toch uit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:44 schreef F04 het volgende:
Amanda gaat weer ruzie zoeken.
Dan is ze gekleed.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:46 schreef Marrije het volgende:
Heel gek, op gympen en in deze kleding vind ik Amanda een stuk leuker eruit zien.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:47 schreef Dark het volgende:
Amanda mag Eric er niet bij betrekken van Natas! Dat doe jij toch ook, zegt Amanda.
"Ik ben neutraal" zegt Natas![]()
Dat is nu niet bepaald een achievement te noemenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:47 schreef F04 het volgende:
Jaap is wel sowiso slimmer dan Amanda.
ik..... ook Huub heeft meer oprechte gevoels ri. Amanda dan Brianquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef Marrije het volgende:
Bij eric heb ik nog wel het idee dat hij oprecht met Amanda meevoelt.
Ik vind Eric best sympathiekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:49 schreef Marrije het volgende:
Bij eric heb ik nog wel het idee dat hij oprecht met Amanda meevoelt.
Ach, 't gaat even niet om haar en dat valt zwaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:50 schreef Dark het volgende:
Natasia begint weer te krijsen, een teken dat ze zwaar gefrustreerd is!
Eric = lief.quote:
Nico kennende steekt ie m dan wel opquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:53 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nicolaas zit te snakken naar een peuk
had hij er vanochtend een opgestoken?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:53 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nicolaas zit te snakken naar een peuk
En dit is al de 2e dagquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:54 schreef FSR het volgende:
Terring, welke pillen / sextool heeft Nastasia gehad..
Ze is een partij neurotisch..
Ik heb vanmorgen gezien dat ie 1 peuk opstakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:54 schreef itsme het volgende:
[..]
had hij er vanochtend een opgestoken?
Ik zou gewoon lekker door roken. begrijp dat dus ook niet van de rest. Staking!!!!!!!!!!!!!!!!
Lassie, lik um eens dichtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef Likkende_Lassie het volgende:
kan natasia ff dr bek dichthouden?
stembanden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef Marrije het volgende:
Mooi, juffie judith komt niet!!
Vanmiddag mag ze weer een uurtje alle stress uit haar lijf en leden slapen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef Marrije het volgende:
En dit is al de 2e dag![]()
Maar het gaat hartstikke goed met dr.
Ze zit er al een paar dagen helemaal doorheen. Ze gaat van volledige apathie in de armen van Brian tot hysterisch schreeuwen tot kinderliedjes zingen. En ze is de hele tijd moe.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:54 schreef FSR het volgende:
Terring, welke pillen / sextool heeft Nastasia gehad..
Ze is een partij neurotisch..
idd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:57 schreef Varen het volgende:
Brian biedt Amanda zijn excuus aan
ohhh.... jammerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:55 schreef Marrije het volgende:
Mooi, juffie judith komt niet!!
Puur eigenbelang uiteraard, maar helaas zal Amanda dat niet doorzien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:57 schreef Marrije het volgende:
Brian biedt zijn excuses aan bij Amanda!
Maaaar het komt wel door Jaap he, dat ie haar stoephoer noemt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:57 schreef Varen het volgende:
Brian biedt Amanda zijn excuus aan
Heel diep plekje waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:58 schreef Marrije het volgende:
Brian: het zit heel diep bij mij
Wat nu weer, hij had het toch een plekje gegeven?![]()
Dagenlange smerige beschuldigingen en insinuatie's van Brian over 'die avond' richting Amanda hebben haar eindelijk gebroken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:59 schreef farceman het volgende:
Amanda wat ben je toch zwak, jammer
Die hoor je echt overal bovenuit,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:00 schreef Marrije het volgende:
Een mijl verderop zit Natas te brullen.
Klopt, maar dat wil ze ook zelf.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:00 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij lult brian gewoon net zo veel onzin totdat Amanda het niet meer snapt en denkt "hij zal wel gelijk hebben"
Een paar keer "bewerkstelligen" en "etcetera" erin en Amanda snapt het allemaal niet meerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:00 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij lult brian gewoon net zo veel onzin totdat Amanda het niet meer snapt en denkt "hij zal wel gelijk hebben"
Tís duidelijk te horen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:00 schreef Marrije het volgende:
Een mijl verderop zit Natas te brullen.
Laatste rondje van de zaakquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:01 schreef Marrije het volgende:
Hey, we hebben zomaar 4 streams
op de achtergrond, het lijkt wel alsof ze naast me zitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:02 schreef Markeerstift het volgende:
waarom hoor je natasia zo hard op de achtergrond ?
Waar kwam deze tirade ineens vandaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:03 schreef Sanne het volgende:
Natas: Ik zou me niet laten naaien voor een grammetje coke. Vuile stinkhoer!
Vuile bewerkstelligende kuthufter.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:05 schreef Prosac het volgende:
Brian: "Het beste is nu dat niemand er meer met je over praat"
Dit meen je niet: zei hij dat echt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:05 schreef Prosac het volgende:
Brian: "Het beste is nu dat niemand er meer met je over praat"
her sick brain?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:06 schreef schatje het volgende:
Jaap moet vannacht maar eens naakt bij Natasia in bed gaan liggen.
Van een 10 minuten terug toen Amanda haar verhaal wilde doen bij Eric, dat mocht niet van Natas waarop Eric zei nou kom maar mee Aman, maak me op en vertel het dan maarquote:
Of zijn reet aan haar lakens afvegenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:06 schreef schatje het volgende:
Jaap moet vannacht maar eens naakt bij Natasia in bed gaan liggen.
Ach, als je gewoon op haar plekje aan tafel gaat zitten dan is ze al zwaar over de zeikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:08 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Of zijn reet aan haar lakens afvegen![]()
Klopt, was het even vergetenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Van een 10 minuten terug toen Amanda haar verhaal wilde doen bij Eric, dat mocht niet van Natas waarop Eric zei nou kom maar mee Aman, maak me op en vertel het dan maar
Jup.quote:
Denk het. . .maar ik heb nog geen codequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:10 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zouden nu om 12.00 uur alle streams op zwart gaan?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jup.
daarna zei hij nog "Als iemand, Eric of Huub, er euh of Brian of Jaap er met je over begint, dan direct afkappen en zeggen dat je het een plekje hebt gegeven"
noppe... ik ga betalen (hoeso verslaafd?)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:10 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zouden nu om 12.00 uur alle streams op zwart gaan?
Hij denkt echt dat ie gespierd isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom heeft Brian zijn shirt uitgetrokken?? Bah
Ik ook niet. Maar heb me voorgenomen om vanaf 12u andere dingen te gaan doen. Word gek van mezelf, uren achter die lap te hangen. Ik begin op Jaap te lijken.quote:
code'?quote:
Nog 3 kwartier en dan gaan bij mij dus ook die dingen op zwartquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:14 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik ook niet maar hoef ik niet ook![]()
Tegen wie ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:15 schreef shmoopy het volgende:
Natasia fluistert, ga je koffers maar pakken!
Tegen Herma, over Lieke, ze is als de dood dat Lieke met Brian aan gaat pappen.quote:
Ik denk eerder dat bedoelt wordt dat ze zelf haar koffers mag pakken, wegens fluisteren.quote:
Nope, ze bekijken het maarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog 3 kwartier en dan gaan bij mij dus ook die dingen op zwart![]()
Ik houd niet zo van die dealer achtige praktijken van 10 met die 1 maand gratis en dan toch betalen
Ik denk alleen op tien?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:18 schreef lillkiss het volgende:
maar kan je wel als je betaalt ook op andere servers kijken of moet het persee op tien.tv?
Jouw stream loopt voor op de mijne!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:20 schreef Meganog het volgende:
Brian vraagt of Jaap begrepen heeft wat er gisteren is gebeurd.
check je pm pleasequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
1 maand gratis streams voor 100 trouwe FOK!/DGK-ers!
Hij mag het van mij proberen hoor, alleen Jaap is geen Amanda.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef shmoopy het volgende:
Brian gaat zijn tegenstem goedlullen bij Jaap, en lekker Huub zwart maken, wat een hufter is het ook.
Ja, Rip, je bent weer lekker op tijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef Ripley het volgende:
echt iets voor mij om te gaan streamen een uurtje voordat je moet gaan betalen overigens
Ze moeten overdag hun stem al uitbrengen, zodat ze voor 's avonds de tafelschikking kunnen bepalen. Belachelijk natuurlijk dat een stem dan niet meer te wijzigen is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:23 schreef Leandra het volgende:
Dan moeten ze toch op voorhand hun stem "achter" hebben doorgegeven anders had Huub rustig Jaap eruit kunnen stemmen, hij stemde immers na Brian.
Nog effe gratis profiterenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef Ripley het volgende:
echt iets voor mij om te gaan streamen een uurtje voordat je moet gaan betalen overigens
Volgens mij zijn de inlog mailadressen gewoon doorgegeven aan Tien, en dat zijn immers adressen die zij ook al in hun bestand hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef lillkiss het volgende:
nog geen code ontvangen hoor op mn pm
Geestelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:24 schreef the_undertaker het volgende:
Is Amanda al weer bewerkstelligt?
Of weer een waarschuwing.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:15 schreef shmoopy het volgende:
Natasia fluistert, ga je koffers maar pakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |