Dit meen je niet: zei hij dat echt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:05 schreef Prosac het volgende:
Brian: "Het beste is nu dat niemand er meer met je over praat"
her sick brain?quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:06 schreef schatje het volgende:
Jaap moet vannacht maar eens naakt bij Natasia in bed gaan liggen.
Van een 10 minuten terug toen Amanda haar verhaal wilde doen bij Eric, dat mocht niet van Natas waarop Eric zei nou kom maar mee Aman, maak me op en vertel het dan maarquote:
Of zijn reet aan haar lakens afvegenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:06 schreef schatje het volgende:
Jaap moet vannacht maar eens naakt bij Natasia in bed gaan liggen.
Ach, als je gewoon op haar plekje aan tafel gaat zitten dan is ze al zwaar over de zeikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:08 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Of zijn reet aan haar lakens afvegen![]()
Klopt, was het even vergetenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Van een 10 minuten terug toen Amanda haar verhaal wilde doen bij Eric, dat mocht niet van Natas waarop Eric zei nou kom maar mee Aman, maak me op en vertel het dan maar
Jup.quote:
Denk het. . .maar ik heb nog geen codequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:10 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zouden nu om 12.00 uur alle streams op zwart gaan?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jup.
daarna zei hij nog "Als iemand, Eric of Huub, er euh of Brian of Jaap er met je over begint, dan direct afkappen en zeggen dat je het een plekje hebt gegeven"
noppe... ik ga betalen (hoeso verslaafd?)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:10 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zouden nu om 12.00 uur alle streams op zwart gaan?
Hij denkt echt dat ie gespierd isquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom heeft Brian zijn shirt uitgetrokken?? Bah
Ik ook niet. Maar heb me voorgenomen om vanaf 12u andere dingen te gaan doen. Word gek van mezelf, uren achter die lap te hangen. Ik begin op Jaap te lijken.quote:
code'?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |