thanx!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef Sugar het volgende:
Hierissiedan, hier is ie dan, topic over de tafel: Tuig op die tafel, stoffeer een stoel, behang je bank!
Ow sorry, ik zie het nu ook.quote:Op zondag 6 mei 2007 07:18 schreef Sugar het volgende:
Ik weet even niet welke twee grote kamers je bedoelt, Leonieke? Er zijn op de eerste verdieping 2 grote kamers en één heel kleine en op de 2e verdieping is de 3e grote kamer. We gaan het allemaal zo laten en de kinderen krijgen dus allebei een grote kamer. (Er gaat hier nooit een derde kindje komen.)
Vandaar de vraag of het wel handig wasquote:Op zondag 6 mei 2007 07:18 schreef Sugar het volgende:
Sanger, dacht je dat ik serieus kon werken als mijn kinderen straks actief aan het spelen zijn?Het 'kantoor' is dus meer een plek waar je af en toe even achter je pc kruipt en waar je eventueel op dagen dat de kinderen naar het kdv zijn echt kunt werken.
Kan ik me voorstellen, maar het aftellen kan nu toch beginnen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:52 schreef Sugar het volgende:
En verder hebben we er vooral zo'n zin in!!!!![]()
Wat is het toch snel gegaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:19 schreef Sugar het volgende:
Oké, oké, we zitten er nog láng niet in (helaas), maar toch open ik alvast een verkneukeltopic over ons nieuwe huis.![]()
Nee, we gaan over 2 weken pas erin. De stucadoor gaat stuken en spachtelputzen, dus we verhuizen de 25e!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:02 schreef phluphy het volgende:
Nu is het echt nog maar uurtjes aftellen.![]()
Gaan jullie dit weekend erin?
Hihi: verf!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 21:21 schreef Dinus het volgende:
Hoe heb je die wc toch zo prachtig gekregen??
Whahahaa!!! Waaaarom klik ik toch ook elke keer weer de laatste tijd op van die leuke linkjes!!!quote:
Wow! De tuin ziet er erg mooi uit! Lekker zeg, dat dat helemaal klaar is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 06:23 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi: verf!![]()
En de tuin is inderdaad echt heel leuk, Ingrid. Breed en mooi aangelegd, een zandbakje en dus die schommelplek (op de foto hangen de schommels er nog niet aan). Vanuit de bovenste verdieping:
[afbeelding]
En cattie, gefeliciteerd en succes! Spannend, open je ook een topic?
't lijkt net een witte expedit met pootjes eronder en gekleurde kartonnen bakken erinquote:
Die heb ik ooooook, leuk man klepper de klepper!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:37 schreef Sugar het volgende:
Ja!
hhahhaaaaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:25 schreef phluphy het volgende:
AH mooi, al opgelost.
Lekker hoor, beren afschieten.![]()
waarom klepper die klepper ? klepperen die?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:42 schreef becky27 het volgende:
[..]
Die heb ik ooooook, leuk man klepper de klepper!
quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:56 schreef Sugar het volgende:
Ja hoor, PM, gewoon verven. Eerst met ammoniak schoonmaken, niks schuren en gewone lak.![]()
Er bestaat ook tegellak, maar volgens de Praxisdame niet in felle, donkerdere kleuren (ook niet te mengen in fel/donker), dus gewone verf gebruikt.
quote:
Ja zoiets! En dan met een soort kaptafel!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef Ireth het volgende:
Ik zou er een soortement van inloopkast van maken! Compleet met grote spiegels en inbouwspotjes!
Goed idee ook! Serieus!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:08 schreef Luchtbel het volgende:
Waar ga je zelf eigenlijk slapen?
- Vloer bedekken met judomatten en kinderen kunnen onbeperkt gymmen en koprollen en zelf kun je natuurlijk judo-en en boksballen (en yoga-en)
Ja, een scheetkamer!quote:- Gewoon een hele grote tafel neerzetten en oud spul op de grond zodat een ieder kan knutselen en bouwen en knoeien en stinken zonder dat iemand er last van heeft, of er iemand aan kan komen
klinkt geweldig, maar 2.00m bij 2.00m lijkt me zo klein daarvoor...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef Lishe het volgende:
Oooo, judo-matten! En een klimrek aan de muur, schommel of ringen aan het plafond... Heerlijk voor de kinderen als het rotweer is. En die ballen kun je er dan altijd nog ingooien.
Very nice attitude.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:15 schreef milagro het volgende:
er moet af en toe effe iets tegenzitten, hoor, Sugar, anders is het 'niet echt' .
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef Rewimo het volgende:
Heel veel geluk in jullie nieuwe huisEnne, meer foto's mag gerust
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten!!!quote:Ziet er goed uit Suug! En toch ook al behoorlijk uitgepakt enzo ook! Wauw!
Ik geloof dat ik me er, keer op keer midden in de nacht tijdens het piesen, de nek op zou breken...quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:42 schreef Sugar het volgende:
We vinden dat leuk, pallets onder de lattenbodem, Stiekemurd.![]()
Oww hihi zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:42 schreef Sugar het volgende:
Hihi, dankjulliewel. Het gaat ook heel goed allemaal.
We vinden dat leuk, pallets onder de lattenbodem, Stiekemurd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |