thanx!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef Sugar het volgende:
Hierissiedan, hier is ie dan, topic over de tafel: Tuig op die tafel, stoffeer een stoel, behang je bank!
Ow sorry, ik zie het nu ook.quote:Op zondag 6 mei 2007 07:18 schreef Sugar het volgende:
Ik weet even niet welke twee grote kamers je bedoelt, Leonieke? Er zijn op de eerste verdieping 2 grote kamers en één heel kleine en op de 2e verdieping is de 3e grote kamer. We gaan het allemaal zo laten en de kinderen krijgen dus allebei een grote kamer. (Er gaat hier nooit een derde kindje komen.)
Vandaar de vraag of het wel handig wasquote:Op zondag 6 mei 2007 07:18 schreef Sugar het volgende:
Sanger, dacht je dat ik serieus kon werken als mijn kinderen straks actief aan het spelen zijn?Het 'kantoor' is dus meer een plek waar je af en toe even achter je pc kruipt en waar je eventueel op dagen dat de kinderen naar het kdv zijn echt kunt werken.
Kan ik me voorstellen, maar het aftellen kan nu toch beginnen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:52 schreef Sugar het volgende:
En verder hebben we er vooral zo'n zin in!!!!![]()
Wat is het toch snel gegaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:19 schreef Sugar het volgende:
Oké, oké, we zitten er nog láng niet in (helaas), maar toch open ik alvast een verkneukeltopic over ons nieuwe huis.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |