abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:17:05 #151
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52356752
OOOhh, ik wil ook een tuin
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52357387
Lekker dat er een aantal problemen alweer opgelost zijn Sugar en dat er schot in zit met stukadoren.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:55:15 #153
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52361100
Wat gaat het allemaal snel Sugar, fijn voor jullie!

Mag ik je (of iemand anders natuurlijk) nog eens vragen naar het verven van de tegels. Dit hadden jullie zo vlug gedaan, dat het dus heel makkelijk moet gaan? Ging er veel voorbereiding aan vooraf?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:17:48 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52361795
In de herrrrrrhaling :
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 09:56 schreef Sugar het volgende:
Ja hoor, PM, gewoon verven. Eerst met ammoniak schoonmaken, niks schuren en gewone lak.
Er bestaat ook tegellak, maar volgens de Praxisdame niet in felle, donkerdere kleuren (ook niet te mengen in fel/donker), dus gewone verf gebruikt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 16:30:33 #155
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52362222
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 16:17 schreef Sugar het volgende:
In de herrrrrrhaling :
[..]

Ok, dankjewel! Idee voor hier thuis, want de tegels zijn wel zo prachtig gemarmerd....
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52371202
Het wordt echt prachtig!

Ik ben zo jaloers Helemaal omdat ik mijn droomhuis te koop heb zien staan in de buurt waar ik echt heel graag wil wonen
Helaas kunnen we het waarschijnlijk net niet betalen en is het qua timing sowieso niet echt te doen nu
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:15:24 #157
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52385528
Oh, dat is wel balen, piglet, als je iets ziet wat het hélemaal is, maar je er toch nu niks mee kunt.
Maar je hebt dan weer wel iets leuks in je buik!

Ik heb net even de trapleuningen en het hekje bij de trappen geschuurd. Verven kan pas na alle stucwerkzaamheden, maar dit kon nu alvast. Zalmroze is het nu, iehl. Het wordt mooi net-niet-wit.

Meteen ook maar even de kersenkleurige vlakken in de keuken licht opgeschuurd, dat moet voordat de kunststofprimer erop kan. Echt ruw wordt het niet, maar vast wel goed genoeg. Misschien dat ik vrijdag dan die primer erop ga doen.

Het echte verven kan toch allemaal pas na de spachtelputz, want daarvoor plakken ze veel af en bij het weghalen van de tape komt de verf nog wel eens mee, werd er gezegd. Dus dat moet allemaal volgende week nog.
Dan dus doen:
- trapleuningen verven
- slaapkamer verven (4 wanden die nu nog gestuukt moeten worden)
- kersenkleurige vlakken in keuken verven
Valt wel mee, eigenlijk? Ik heb ongeveer anderhalf tot twee dagen ervoor...

Nu ga ik onze gymkast verven. De lange kanten worden wit.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:28:44 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_52385883
Hé Sugar! Het wordt mooi hè? Hoe doe jij dat eigenlijk samen met de kinderen? Wij verbouwen al vier jaar en komen maar heel langzaam verder omdat onze twee schatjes zo gezellig in de weg kunnen lopen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_52386062
Wat is/wordt het mooi Sugar! Ik krijg helemaal de kriebels...

net nieuwbouw huis gekocht wat pas over 1,5 jaar klaar is... Tot nu toe vond ik dat wachten niet zo erg ivm de kleine die op komst is, maar nu gaat het toch kriebelen!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 13:07:28 #160
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52386954
Tinkepink, ik werk nog niet alle uren, dus ik heb vandaag een dag voor mezelf. Daardoor kan ik nu zoiets doen in en aan het huis. De andere dingen doen we of als er oppas is, of in de avond, of als één van ons wel een beetje kan opletten op de kinderen. Maar kan me voorstellen dat kinderen in een echte verbouwing toch snel in de weg lopen, ja.

Ik heb de gymkast geverfd. Schuren en verven, dat is eigenlijk zo gedaan, he?
Maar hij moet wel een tweede keer, want nu is het wit niet op alle plekken even wit. Straks foto's.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 15:00:37 #161
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52390717
Foto's!

Voor:

Na:

woensdag 15 augustus 2007 @ 15:03:00 #162
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52390808
Die is leuk geworden alleen krijg ik er allemaal enge flashbacks over gymles van
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52392505
He Sug, wat een heerlijk suikerhuis ga jij en je co krijgen!
De retrostyle wordt ook hier weer lekker doorgevoerd, komt er vast supergezellig uit zien!
Succes met de klus verder!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_52395616
Leuk Sugar! Misschien nog een tip, met 1 deel azijn en 2 delen lijnzaadolie maak je heel gemakkelijk een onderhoudsmiddeltje voor leer. Met een schone doek inwrijven (oppassen voor kleren!) en dan een dag nog een keer met een droge doek wrijven om de restjes weg te halen.

Zijn ze vandaag alweer goed opgeschoten met de muren?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_52395660
Wauw sugar, ziet er leuk uit met dat wit. Het lijkt wel nieuw zo .

Misschien een idee om de trapleuningen eraf te halen? Dan zou je ze eventueel buiten kunnen verfen of ze na het verfen ergens neerzetten waar ze niet hoeven af te plakken. Alleen dan heb je dus even geen trapleuningen en dat is misschien ook niet altijd handig. En ik weet niet hoe makkelijk die dingen te verwijderen zijn... (moet hier eigenlijk ook nodig gebeuren, want ze zijn aardig kaal aan het worden ).
Fake it till you make it...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:59:43 #166
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52404448
Dank voor de tip, Étoile!

En ja, de stucadoor doet aardig zijn best en heeft al best veel gedaan. Maar ik ga morgen wel even kijken weer en even checken hoe de planning zit.

Nijna, de leuning die ik geschuurd heb is het gedeelte van de trap dat niet tegen de muur zit. Gewoon het echte hekje dus en de leuning aan de kant van de trap zonder muur dus. Krijg het niet goed uitgelegd. In elk geval niet eraf te schroeven.
De leuning tegen de muur is er inderdaad al af voor zover dat ging.
pi_52405283
Wat een mooi en heerlijk huis, Sugar!!!
En het wordt zo leuk!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 07:23:03 #168
103793 kozakken
Living the life
pi_52413372
Oh Suug.. wat een heerlijk huis!!
ik wil ook zo'n opleukkast
  donderdag 16 augustus 2007 @ 18:59:06 #169
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52430361
Nou, even wat kiekjes van hoe het nu is.
Gewoon van strak geworden muren, lelijke zalmroze trapleuningen en een slaapkamer waar veel behang af is en nog meer behang af moet.

Strakke muur

Hier zie je de andere kant van de vaste kast (die ik dus heb opgeleukt aan de speelkamerkant) en een net gestuukte muur.

Weg met die rode muur!

Behang...

De trap, klaar voor verf en en tapijt, maar dat duurt nog even.
pi_52431984
Wauw wat een verschil zeg die muren!

Het ziet er gelijk veel frisser uit! Schiet lekker op volgens mij?

Ga je met de woonkamer kast ook nog iets doen? En wat zijn de plannen voor t weekend?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:23:51 #171
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52432828
De kast die je daar ziet, is in de werkkamer (u weet wel, die werkkamer met eigen voordeur ). Ik denk dat we die even zo laten en als het echt te saai blijkt met alle spullen erin, dan leuk ik die vast ook nog op.

Het schiet wel op, maar toch ook weer niet. De droogtijd van het stucwerk houdt de boel dadelijk gewoon een beetje op. Want als het droog is, zijn ze nog 2 dagen bezig met de spachtelputz en dat is dan wel weer heel snel droog. Maar dingen verven kan dus nog niet (keukenstukjes en trapleuning), vanwege afplakken.
Komt erop neer dat we zelf heel weinig kunnen nu. Er hóeft gelukkig ook niet veel, maar dat wat er moet, zal waarschijnlijk pas midden of eind volgende week kunnen gebeuren. Blijft nog even op handen zitten, dus.

Ik ga morgen vast de primer in de keuken erop smeren. Daarvoor kan tape niet veel kwaad.
pi_52434211
Oi ja dat krijg je met dat soort dingen dat alles opschuift. Wel lastig dat je het dan doordeweeks moet doen? Maar ik hoop dat jullie (jij) niet teveel last van verhuis stress hebben? Anders stuur ik even een paar rustgevende mantra's die kant op hoor!

Eigenlijk onvoorstelbaar hoe snel het gegaan is van 'goh misschien eens verder kijken' naar alweer bijna in jullie nieuwe huis wonen! Hopelijk komen er nog een paar hele mooie weken aan zodat de kindjes lekker kunnen genieten van de mooie tuin.
pi_52434215
Sugar dat wordt volgens mij echt mooi .
Jammer dat je nu even niet zoveel kan, volgens mij jeuken je handen .
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:29:04 #174
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52443091
Ja, klopt, Nijna.
Ik zit stiekem ook te denken of ik niet toch de trapleuning al ga doen....
Aaaargh.
pi_52460608
Heb je je kunnen inhouden vandaag of ben je toch maar met de trapleuning aan de slag gegaan? Hihi. Lekker dat je zo enthousiast bent, klus ze
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:56:33 #176
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52462690
Nee, ik heb me met de trapleuning in kunnen houden. Het stucwerk vordert gestaag, morgen wordt er ook gewerkt, zodat ze donderdag in elk geval helemaal klaar zijn en eruit kunnen.

Een vraag aan iedereen hier: we hebben de luxe dat we zomaar een kamertje helemaal "over" hebben. Het is een iniminikamertje, waar net geen bed in past. We hebben het niet echt nodig als bergruimte, dus we vragen ons af: "Wat voor leuks gaan we met dat kamertje doen?"

Post hier alsjeblieft al je spontane, praktische, bizarre, avontuurlijke, creatieve of duistere ideeën!

Oh ja, het gaat om het kamertje rechtsboven op de plattegrond:
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:58:05 #177
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52462745
Ik zou er een soortement van inloopkast van maken! Compleet met grote spiegels en inbouwspotjes!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_52462811
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:58 schreef Ireth het volgende:
Ik zou er een soortement van inloopkast van maken! Compleet met grote spiegels en inbouwspotjes!
Ja zoiets! En dan met een soort kaptafel!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52462886
Een "bibliotheek(je)" met zo'n grote kast met een trap (wellicht niet persé nodig, maar het ziet er zo echt uit dan) en een lekkere luie stoel met zo'n lampje erboven .
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:04:19 #180
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52462962
Hihi, goedzo, ga door, ga door!
Want we hebben al een grote kast voor op de slaapkamer, héél groot, dus een inloopkast is niet nodig...

Ik dacht zelf aan dit:
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:06:35 #181
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52463032
Een ballenbak!!!!!

Of een geluidsdichte kamer met drumstel enzo
pi_52463043
Oeh ja Nijna, dat lijkt me gaaf Met boeken tot aan het plafond

Of een rookkamer, met kussens op de grond en grote waterpijp in het midden
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:08:23 #183
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52463088
Waar ga je zelf eigenlijk slapen?

- Vloer bedekken met judomatten en kinderen kunnen onbeperkt gymmen en koprollen en zelf kun je natuurlijk judo-en en boksballen (en yoga-en)
- Alvast geluidsdicht maken en een drumstel neerzetten
- Een doolhof maken voor jullie toekomstige huisdieren
- Gewoon een hele grote tafel neerzetten en oud spul op de grond zodat een ieder kan knutselen en bouwen en knoeien en stinken zonder dat iemand er last van heeft, of er iemand aan kan komen
- Of een doka
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:08:52 #184
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52463098
Ja, ja, ja! Meeeeeeer!!!!

Of dit natuurlijk. Maar dan wordt het zo'n móet-kamertje.

Bovendien heb ik zo'n ding niet.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:09:18 #185
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52463109
Of een grote loungekamer met zacht materiaal op de grond, boel kussentjes en dan een beamer op de muur richten voor films op af te pslen!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:10:21 #186
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52463148
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:08 schreef Luchtbel het volgende:
Waar ga je zelf eigenlijk slapen?

- Vloer bedekken met judomatten en kinderen kunnen onbeperkt gymmen en koprollen en zelf kun je natuurlijk judo-en en boksballen (en yoga-en)
Goed idee ook! Serieus!!!!
quote:
- Gewoon een hele grote tafel neerzetten en oud spul op de grond zodat een ieder kan knutselen en bouwen en knoeien en stinken zonder dat iemand er last van heeft, of er iemand aan kan komen
Ja, een scheetkamer!
pi_52463162
Ballenbak is leuk! Ben heel benieuwd wat het gaat worden!
pi_52463167
Zo'n ballenbad lijkt me ook wel wat .

Geen "moeten"-kamertje van maken sugar, iets waar je lekker kan ontspannen ofzo.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:16:32 #189
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52463346
Maar waar moet je zelf dan slapen?

Een judomattenkamer is leuk, kun je later ook logeerfeestjes laten houden
pi_52463387
haha, een scheetkamer

Wij hebben een meditatiekamer. Mooi rustgevend ingericht waar je tot jezelf kan komen met mooie muziek...(wierook enzo)
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:19:20 #191
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52463440
Oooo, judo-matten! En een klimrek aan de muur, schommel of ringen aan het plafond... Heerlijk voor de kinderen als het rotweer is. En die ballen kun je er dan altijd nog ingooien.

Of eerst even wachten misschien. Tot je weet wat je 'mist' , of in ieder geval graag zou hebben. Ze hebben natuurlijk al een hele eigen speelkamer.
Jij of S. geen fotograaf in spe, zodat het een doka kan worden? Die bibliotheek klonk trouwens ook leuk! (Maar je hebt natuurlijk ook al een werkkamer, MET voordeur!) (Wat een ruimte joh! Heerlijk!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_52463479
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef Lishe het volgende:
Oooo, judo-matten! En een klimrek aan de muur, schommel of ringen aan het plafond... Heerlijk voor de kinderen als het rotweer is. En die ballen kun je er dan altijd nog ingooien.
klinkt geweldig, maar 2.00m bij 2.00m lijkt me zo klein daarvoor...
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:22:45 #193
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52463558
We slapen zelf op de slaapkamer aan de voorkant, Storm op de slaapkamer naast het kleine kamertje en Maria gaat de hele zolderverdieping bezetten, Luchtbel.

Een fysiek uitleefkamertje, dat zie ik het meest zitten, ja. Met zachte vloer en een boxbal ofzo! En wie weet ballen.
De speelkamer is meer een speelhoek waar al het speelgoed kan staan en waar bijvoorbeeld een gasfornuisje kan staan om mee te spelen. En een bankje. Niet echt een afgesloten ruimte, dus is zoiets erbij voor het betere stoeiwerk wel heel leuk, denk ik.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:23:40 #194
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52463584
Ja, Lishe, jij slaat een klein beetje op hol.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:25:31 #195
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52463632
Oh ja een zolder vergeten.
pi_52464495
Ben je niet bang dat je kids dat kamertje na een tijdje wel hebben gezien? Ik zou er echt een relaxkamertje van maken met een beamer, een grote loungebank of juist veel kussens.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:20:45 #197
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52479340
Cyan, nee, ik denk dat ze voorlopig nog wel klein genoeg zijn om dat een hele tijd leuk te vinden. En het voordeel van dit idee vind ik óók dat het kamertje dan toch als logeerplek gebruikt kan worden! Omdat er over de hele vloer dan matten of matrassen liggen.

Ik heb vandaag weer wat foto's gemaakt, komt ie!

Het behang is ein-de-lijk van onze slaapkamer af!

Dit is dat heel erg kleine kamertje:

Kastje (officieel een commode) dat ik gisteren op de kop heb getikt in een kringloop. Komt op onze slaapkamer te staan straks.

Kistje dat we aan de muur gaan hangen boven ons bed, als hangnachtkastje.

Trapgat gestuukt (vanochtend zijn de plafonds nog gedaan!)

Stucwerk achterpui, gewoon voor het beeld

Kleur van veel vlakken in de keuken

Dat vinden we lelijk, dus op alle plekken waar het echt vlakken waren waartegen je steeds aankeek, heb ik nu 2 keer primer gesmeerd. Morgen verven met dezelfde kleur (ongeveer uiteraard) als de deurtjes in de keuken.

Ook deze buitenste plaat was dat kersen.

Zie deze oude foto:

Close-up aanrechtblad
pi_52481433
Kost dat eigenlijk veel, muren laten stucken?
Na het verwijderen van het behang bij ons, is het ook net een gatenkaas...
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:47:25 #199
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52485020
Zie dit topic, BassMiss: Alles over (laten) stuken
Ik kan je zo geen duidelijke prijs vertellen, maar ik dacht dat er in het topic wel wat staat als richtlijn.

Iemand nog briljante ideeën hoe we goedkoop aan matten komen of passende matrassen?
En hoe we aan kinderklimgrepen komen, voor aan de muur? Het moet gewoon echt een heerlijk stoei- en klimkamertje (hok) worden. Tips?
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:06:09 #200
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52485458

Ringen voor kinderen bij Ikea

Touwladder bij Ikea

Klimrek op Marktplaats

En op Martplaats staan ook judomatten
pi_52485579
wat een leuk/ mooi huis
leuke plannen voor die "overgebleven" kamer
misschien de muren nog een leuke muurschildering geven

voor die matten zul je denk ik op marktplaats wel iets kunnen vinden..
somewhere only we know.. thats the place to be
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:21:00 #202
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52485802
Ha, dankjewel! Ik had nog niet eens aan Ikea gedacht.
Marktplaats wel, maar ik heb nog niets terug gehoord van de judomat-aanbieder.
Dat klimrek is ook cool, dankjewel!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:31:51 #203
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52486077
Tsssk, en dat noemt mij op hol slaanderig?
Het schiet mooi op sugar!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:12:38 #204
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52487053
Misschien kun je ook wel van die muurklimgrepen kopen/gebruiken. Een ex-collega van mij had zo'n wand in zijn huis. Volgens mij zijn kinderen vrij snel in staat daar ook wel gebruik van te maken, op Parkpop zag ik ze iig als een speer naar boven sjezen op zo'n klimmuur (wel iets grotere kinderen natuurlijk)
  zondag 19 augustus 2007 @ 06:53:02 #205
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52494333
Ja, daarnaar was ik op zoek en die heb ik ook wel gevonden, maar die zijn ook heel duur.
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:03:49 #206
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52500875
Wat een superidee zeg (van LB toch?), om dat kamertje met judomatten te bekleden en er een stoeihol van te maken!

Suug, ik kom je even bedanken.
Huh? Waarvoor?
Nou, je kluslust heeft me geïnspireerd. Wij hebben een prachtig jaren '20 herenhuis, fantastische spullen (brocante en retro, staat erg goed bij elkaar), maar we zijn allebei niet van die 'afmakers'. We beginnen vol goede moed maar als we dan halverwege zijn met iets dan hebben we geen zin meer, of geen tijd, of komt er iets anders tussen, en staat eea te verst/loffen. Heel zonde! Plus we zijn ook nog eens chaotisch, dus een stoel ligt al gauw vol met rommel.
Maar, door jouw topic (en dat van Truttebosje) heb ik de smaak te pakken en ben ik van de week aan een stoeltje verven begonnen (is nog niet af, maar dat ga ik zéker doen!!!). En vanochtend heb ik de slaapkamer helemaal omgegooid en netjes gemaakt. Zelfs elektriciteitskabels ben ik aan het vastmaken met haakjes. Nou, dat heb ik echt nog nooit gedaan!

Dus, bedankt!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:36:29 #207
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52537086
Dat is leuk, Moonah! Open een topic, da's een goeie stimulans.

Weg met kersenkleurig fineer in de keuken!

De slaapkamer is gestuukt!

Woensdag kan ik hem gaan texen, ik geloof dat ik dan eerst voorstrijk erop moet doen ofzo? Iemand duidelijke info?

Vandaag 2 jaar getrouwd en bloemen gekregen. Maar alle vazen bleken al in het nieuwe huis te staan, in dozen. Ergens. Dus maar een oude melkkan gebruikt, die óók al daar stond. En een mooi plekkie gegeven.
  maandag 20 augustus 2007 @ 19:41:53 #208
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52537247
Mooi! En gefeliciteerd
pi_52539684
Heel netjes zo, die keuken
Gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijk
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:25:24 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52540767
Wat een lieve foto, met dat bosje bloemen
Gefeliciteerd ook
pi_52544837
Wat een fantastisch huis, Sugar
En die tuin, was dat gewoon zo al? Zo ja, perfect, zo nee, ook perfect

En gefeli uiteraard...
Je wordt gewoon helemaal vrolijk van dit topic, echt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 08:41:22 #212
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52550704
Wat leuk dat jullie het ook zo fijn vinden. Wij ook echt!
Elke keer als we er komen zijn we blij. met het licht, de ruimte, de afwerking, de tuin inderdaad, de keuken die steeds meer wordt zoals wij mooi vinden... Ik kan echt bijna niet wachten tot we zaterdagavond daar echt wonen!

Nu beetje stress, inpakken, bah, veel. Geen tijd met de kinderen om die dingen te doen. Maar ik probeer blij te blijven.
pi_52550906
nog gefeli Sugar, keuken ziet er super uit zo !
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:12:44 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52551105
Suger is dit misschien een optie?
A-keuze klimgrepen bij Neoliet

Prijzen incl. BTW

0-50 kg ¤ 10,-
50-150 kg ¤ 9,25
150-500 kg ¤ 8,50
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:00:36 #215
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52552095
Bedankt, Ynske. Ik zal me er eens in verdiepen binnenkort.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:42:33 #216
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52554695
Sugar, de buuf liep net langs met het nieuwe krantje van de Gamma.
In een flits zag ik wat leuke nieuwe behangetjes. Zou er zeker even naar gaan kijken.

En nog gefeliciteerd!
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:48:38 #217
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52554888
Phluphy! We krijgen overal spachtelpu-hooooeeeeets!!! Dus geen behang!
Alleen onze slaapkamer blijft glad stucwerk, maar dat gaan we verven (één muur mooi grijsblauw, andere muren gebroken wit).

Maar toch bedankt!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:24:58 #218
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_52557807
Ow ja tuurlijk, dat klopt ook. Ik was er door m@x denk ik helemaal op gefocussed, en omdat jullie er onderling over spraken....blabla.... nou ja, de rest is duidelijk.

Maar ze zijn zo leu-heuk! Krijg je ook spachtelputz op de wc?

Of anders nog plek op de kast?
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:50:39 #219
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52558621
Heb je gezien hoe mooi de wc nu is, door mijn verfacties?

Spachtelputz olé olé olé!
Overal beneden.

pi_52559371
Wauw Sugar dat ziet er echt al goed uit, lekker strak die muren!
De keuken is ook een stuk mooier zo.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:17:13 #221
24188 Belana
kloon van belana
pi_52563086
man! wat leuk allemaal sjoeg! I'm impressed! kan ik je inhuren?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:45:52 #222
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_52564013
Sugar, wat ziet je huis er ge-wel-dig uit!
pi_52569158
ik ben echt zoooo jaloers maar gun het je van harte hoor!

Ik heb trouwens hier in haarlem een aap noot miesbord met losse plaatjes en letters gezien (groot formaa) Als je interesse hebt wil ik wel een foto maken en kijken hoeveel het moet kosten.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:56:32 #224
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52569400
Hihi, dankjulliewel.
Jelief, nee dankje, eerlijk gezegd hebben we genoeg! (Dat zie je meestal pas bij het inpakken, he? )

Enne, ik scroll steeds terug naar de foto's om te zien waar jullie dan zo jaloers op zijn? Ik ben heel blij met het huis, maar ik kan op de foto's niet eens de helft zien van hoe mooi het allemaal is!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:45:27 #225
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52587074
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')