Wat het niet minder triest maaktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
[DGK FB # 4] Vragen en opmerkingen mbt het DGK-forum
AT-toeristen die zichzelf belachelijk maken omdat ze een link in de OP niet aanklikken zijn eigenlijk zieliger dan newbies in het DGK-subforum die niet weten hoe ze een PM moeten versturen.quote:
Hoe zielig is het dat ik precies weet waar dit over gaat?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
AT-toeristen die zichzelf belachelijk maken omdat ze een link in de OP niet aanklikken zijn eigenlijk zieliger dan newbies in het DGK-subforum die niet weten hoe ze een PM moeten versturen.
Komt wel goed morgen, ze passen zich aan de kinderbedtijd aan, hebben ook een leven naast DGK zijn gebrainwashed door de redactie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Over TT: Ze slapen allemaal in de FB geloof ik?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:36 schreef APK het volgende:
[..]
Komt wel goed morgen, ze passen zich aan de kinderbedtijd aan, hebben ook een leven naast DGK zijn gebrainwashed door de redactie.![]()
Ik ben een oldbie die niet wist hoe PM werktequote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
AT-toeristen die zichzelf belachelijk maken omdat ze een link in de OP niet aanklikken zijn eigenlijk zieliger dan newbies in het DGK-subforum die niet weten hoe ze een PM moeten versturen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik wacht in spanning af. Even om deze SC te rechtvaardigen een echt lekker stukje ontopic post:
"KAN AJB DAT AKELIGE MENS DE LAAN UIT ZONDE VAN HET PROGRAMMA EN VOOR DE STREAMERS , MAAR JA KIJKCIJFERS HE "
En welterusten![]()
Maar het zieligst zijn natuurlijk DGK adictenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet nog iets ergers. Oldbies die niet weten hoe ze een pm moeten versturenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
Is de TT zo goed?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:31 schreef Lieve het volgende:
Hoe lang onderhouden en handhaven jullie personeel dat zich komt afreageren? Wat een KUTWIJF is die Palma!
Iedere miljonair ontslaat iemand die op de vroege morgen een personeelslid voor zich krijgt dat hem 'achterlijke mongool' noemt!
IK VIND DIT WALCHELIJK! RESPECTOOS! en ook ik kijk hier naar! Zonder vooroordeel!
Het is de hoogste tijd dat er werkelijke objectieviteit komt!
Palma zou werkelijk nodig ontslagen moeten worden!
vind je het gek, met die 4 betaalde streamersquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Complimenten voor Tien die alles vandaag weer lekker op rolletjes heeft laten lopen! Gaat nu eindelijk de goede kant op met Talpa![]()
Complimenten voor talpa dat ze er niet eens voor kunnen zorgen dat iedereen kan kijken...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Complimenten voor Tien die alles vandaag weer lekker op rolletjes heeft laten lopen! Gaat nu eindelijk de goede kant op met Talpa![]()
Wel eens van een PI gehoord?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:34 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
vind je het gek, met die 4 betaalde streamers![]()
Wat een gemisquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
Waar ís Lieve eigenlijk?
Wie anders zal Zonder vooroordeel! de redactie tot de orde roepen over Lieke, de slavin van Pannekoek.
Het is de hoogste tijd dat er werkelijke objectieviteit komt! Dit is ZIEK EN ONCHEHOORD!!!
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Mijn post was sarcastisch, zie PIquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:16 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb maar 2 streams tegen 3 streams gisteren.
Nog even tot 1 juni wachten en ik heb 0 streams
Kun je dat voortaan even achter de schermen vragen?quote:
hoe??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:24 schreef Gert het volgende:
Ik heb trouwens vier bufferloze en haarscherpe streams.
En nog gratis ook!
Dankjewel lieve mensjes van Tien!
I'm with you!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef Fonk het volgende:
Zou dat een optie zijn met ze allen een stem uitbrengen?
Dat WIJ kijkers die zo trouw alle streams volgen HUN inkomsten uiteindelijk zijn.
Dat wij Streamers alleen maar een goede keuze kunnen maken als we de streams kunnen volgen m.b.t. het SMSen naar je fan ?
Dat dus de TV uitzending geen totaal beeld geeft van de acteur op de set.
Dat SMS-en 10 ook al geld oplevert.
Dat streams beter gratis moeten zijn omdat door ons kijkgedrag en SMS gedrag er toch wel geld in het laadje komt?
Dat er geen nette Poll is geweest of we wel wilde betalen en vooral hoe?
Dat er geen Poll is geweest waar het geld heen zou moeten gaan --> Goed doel bijvoorbeeld?
Dat deze manier van geld verdienen aan ons gewoon niet correct is?
En als laatste dat als het echt niet anders kan dat :
IEDEREEN DIE NU AL MEER DAN 10 EURO HEEFT OVERGEMAAKT ZONDER RESULTAAT ZIJN GELD TERUG MOET OF MINIMAAL 1 WEEK GRATIS MOET KUNNEN KIJKEN!
Dat het niet onze schuld is dat HUN betaalsysteem niet werkt (Ligt aan hun, ze hadden weken kunnen testen voor het in de lucht te laten gaan)
Al met al, een dom besluit (ik spreek voor mezelf) maar ik denk een hoop streamers het met mij eens zijn.
Ik vind dat er alsnog een actie moet komen om 10 er van te overtuigen dat ookal is het 4 euro of 5 euro of straks 10 per maand door een duur betaalnummer, onnodige stres geeft en een slecht imago.
Wie weet kan er een actie starten, of iets om de makers duidelijk te maken wat onze (kijkers) mening is over deze situatie?
Al zijn er 10000 topics, de makers moeten onze stem horen, zeker als ik al lees dat mensen nu al 20 euro of meer kwijt zijn zonder resultaat.
Dat is mijn mening en zal niet snel veranderen.
*Maak de streams weer gratis toegankelijk!*
quote:
Dus wel he (ik niet trouwens)quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:48 schreef Napster het volgende:
Waarom moet je eigenlijk betalen voor de streams?
Er zijn toch niet echt mensen die hebben betaald?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdiend. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte. (...)
Maar natuurlijk. Zet anders ff een helpdesk-linkje op jullie site naar www.fok.nl Scheelt ook weer in de kosten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ben geen techneut helaas, maar: Gebruik je IE, WMP 10 of 11, niet teveel tegelijk open, is je comp een beetje up to date? Volgens mij is er hier ergens ook een hulp topic
Er is geen 9-man tellende internet-redactie nodig om alleen maar de internet-streams door te geven. En ik vraag me af of er daadwerkelijk voor de bandbreedte betaald wordt, of dat het zoals gebruikelijk via peering-overeenkomsten geregeld wordt. Vrijwel alle verkeer gaat over de AMS-IX.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Tja, zo'n website met alles erop en eraan kost een bak met geld. Dat moet linksom of rechtsom ook terug worden verdiend. Als je bedenkt dat er op de DGK internet redactie alleen al 9 mensen werken. En dan spreek ik nog niet over de bandbreedte. (...)
Niemand zei dat die 9 man alleen bezig zijn met streams. Er worden ook stukjes geselecteerd en geschreven. En natuurlijk wordt er voor bandbreedte betaald. 5000 streamers x 2 mbit is 10 gigabit, denk je dat Versatel dat gratis weggeeft? Enig idee hoeveel een 10GE interface kost? Enig idee wat het kost om een site te ontwikkelen van deze complexiteit? Idioot.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:10 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Er is geen 9-man tellende internet-redactie nodig om alleen maar de internet-streams door te geven. En ik vraag me af of er daadwerkelijk voor de bandbreedte betaald wordt, of dat het zoals gebruikelijk via peering-overeenkomsten geregeld wordt. Vrijwel alle verkeer gaat over de AMS-IX.
Ik heb het niet over de site, die is voor de internet-streams geheel overbodig. Dat de infrastructuur niet goedkoop is ben ik mij volledig van bewust, maar die is niet louter en alleen voor DGK ontwikkeld. Wat de overeenkomst is m.b.t. dataverkeer vraag ik mij dus af. En schelden doe je maar thuisquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:14 schreef soylent het volgende:
Niemand zei dat die 9 man alleen bezig zijn met streams. Er worden ook stukjes geselecteerd en geschreven. En natuurlijk wordt er voor bandbreedte betaald. 5000 streamers x 2 mbit is 10 gigabit, denk je dat Versatel dat gratis weggeeft? Enig idee hoeveel een 10GE interface kost? Enig idee wat het kost om een site te ontwikkelen van deze complexiteit? Idioot.
Die overeenkomst is flink pieken lappen. Net zoals voor de servers en WindowsMedia licenties.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:23 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de site, die is voor de internet-streams geheel overbodig. Dat de infrastructuur niet goedkoop is ben ik mij volledig van bewust, maar die is niet louter en alleen voor DGK ontwikkeld. Wat de overeenkomst is m.b.t. dataverkeer vraag ik mij dus af. En schelden doe je maar thuis![]()
99% van alles wat je ziet op tv is geregisseerd, het verschil is dat ze hier live streams hebben zodat je het af en toe ook kan zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:13 schreef kadet het volgende:
Goudenkooi word echt slecht, betalen voor streams, alles word zowat geregiseerd nu!
En al die reclame op hun site zullen dat zeker niet dekken?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:23 schreef soylent het volgende:
[..]
Die overeenkomst is flink pieken lappen. Net zoals voor de servers en WindowsMedia licenties.
Who the fuck is loeeeeeeeeeesssssssssssssssssquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
Loeeeeeeeeeeeeeessssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
Ik kom net thuis en mn streams doen het nogdat is 5,5 uur gratis
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Who the fuck is loeeeeeeeeeesssssssssssssssss
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wonderkind Loes Zwol van Talpa heeft alle fokkers een mailtje gestuurd met daarin de aanwijzingen van hoe gebruik te maken van hun maandje gratis FOK...
En het gebruiken van BCC vond ze kennelijk niet nodig![]()
![]()
![]()
Alle fokkers?quote:
Dan hadden ze het een stuk duurder gemaaktquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:01 schreef Veulen het volgende:
Bovendien hadden ze van te voren kunnen bedenken dat dit soort dingen geld kosten. Wat hadden ze gedaan als dat programma echt zo'n superhit was geworden als bv BB1? Dan waren er nog meer mensen op die streams gedoken.
Ben je wel een fokker ?quote:
Met pieken en dalen, maar wel sinds vorige eeuwquote:
dinsdag 30 november 1999 , toen de gulden nog bestondquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met pieken en dalen, maar wel sinds vorige eeuw
Wat cheweldig lief dat je me hebt gemist Gert! Super dat ik ...mezelf teruchlees.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
Waar ís Lieve eigenlijk?
Wie anders zal Zonder vooroordeel! de redactie tot de orde roepen over Lieke, de slavin van Pannekoek.
Het is de hoogste tijd dat er werkelijke objectieviteit komt! Dit is ZIEK EN ONCHEHOORD!!!
Oke! Net mijn mail bekeken en ik heb ook niks?!quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zou hem er gelijk afbijten, dat zal hem leren!
De vieze geldwolf.
Een dealer doet dat trouwens ook he? Eerst geven ze gratis drugs, tot ze weten dat er verslaving is opgetreden, en dan wordt het betalen![]()
Het is véél minder pijnlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 04:25 schreef Lieve het volgende:
overgeslagen uit beschermende overwegingen van Mevrouw Flens?of slachtoffer van de almachtige verlatingsangst? Of... er gewoon niet toe doen? Nooit eens gewoon mee mogen doen? Niet eens als je er heel erg je best voor doet?
het is alsof niemand je kiest met Gymnastiek en je het laatste kind op de bank bent? Ik mag toch wel meedoen? IK toch wel?
)
Die waren er toch al voor je betaalde, al waren ze toen gratis gratis.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:17 schreef ruby het volgende:
Betalen voor de streams, dat kan ik wel aan. Maar streamlocks trek ik niet zo goed. Kap daar mee!
Dat bedoel ik. Dus nu ik moet betalen, wil ik geen streamlocks of dat soort shit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:18 schreef Ifa het volgende:
[..]
Die waren er toch al voor je betaalde, al waren ze toen gratis gratis.
Heb je dat Talpa ook laten weten voordat je betaalde?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dus nu ik moet betalen, wil ik geen streamlocks of dat soort shit.![]()
Dat niet, maar dit soort opmerkingen zijn vaak genoeg gemaakt in bepaalde topics voordat bekend werd dat er betaald moest worden. En aangezien ze meelezen.....hmmm?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef Ifa het volgende:
[..]
Heb je dat Talpa ook laten weten voordat je betaalde?
Da's waar. Ik denk dat ze nu ook wel begrepen hebben dat dat zo niet langer meer kan, en dat ze er nu in het vervolg wel rekening mee zullen houden, en het nooit meer zullen doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:39 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat niet, maar dit soort opmerkingen zijn vaak genoeg gemaakt in bepaalde topics voordat bekend werd dat er betaald moest worden. En aangezien ze meelezen.....hmmm?
Dat denk ik ook ja. Je laat de streamers natuurlijk niet zomaar in de kou staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:05 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Da's waar. Ik denk dat ze nu ook wel begrepen hebben dat dat zo niet langer meer kan, en dat ze er nu in het vervolg wel rekening mee zullen houden, en het nooit meer zullen doen![]()
Nee niet echt. Met reclame op je site verdien je onvoorstelbaar weinig... Meestal een paar cent per persoon die daadwerkelijk op een banner klikt, of een paar kwartjes per 1000 bezoekers.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
En al die reclame op hun site zullen dat zeker niet dekken?![]()
... hier geldt gewoon vraag en aanbod... het is duidelijk dat er een vraag is... kennelijk zijn er genoeg mensen die willen betalen voor streams die haperen of waar een streamlock op komt...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Je laat de streamers natuurlijk niet zomaar in de kou staan.![]()
Avonne , er zijn nu 2 topics, heb mijn uitleg voor je in de FB gezetquote:Op maandag 28 mei 2007 00:08 schreef avonne het volgende:![]()
Is de regie doof of zo? Gooi die microfoon van Natasia eens UIT als ze aan het gillen is
kijk dat krijg je er van, redactie!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Avonne , er zijn nu 2 topics, heb mijn uitleg voor je in de FB gezet![]()
Omdat Brian tijdens de spannende momenten zichzelf in een kwaad daglicht stelt. En dat past niet in het script van de gedoodverfde winnaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:53 schreef ParaBrother het volgende:
waarom gaat de DGK redactie de hele boel censureren als er eindelijk weer eens iets spannends gebeurt?
Ja precies. Nu als brian maar een beetje boos begint te worden zetten ze hem al op stream lock. Stel je voor dat er bewijs komt en ze hun lievelingetje straf moeten geven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat Brian tijdens de spannende momenten zichzelf in een kwaad daglicht stelt. En dat past niet in het script van de gedoodverfde winnaar.
Donder dan allemaal lekker op.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:33 schreef Nostalgist het volgende:
Denken jullie nu heus dat iemand jullie nog serieus neemt, als jullie Natasia in het spel laten ?????
IMHO, de meerderheid van de DGK-FOKkers in ieder geval niet.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Donder dan allemaal lekker op. [afbeelding]
Stop met kijken en -vooral- met posten in het DGK subforum.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |