Of bloemendaal nu zo groot isquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Caprera (het openluchttheater) is 10 minuutjes van ons huis vandaan, dus zo aan de andere kant wonen wij er nou ook niet vandaan.
Qua oppervlakte is Bloemendaal een uitgestrekte gemeente, 3856 ha. De lengte van de gemeente is ongeveer 14 kilometer van noord naar zuid. Even ten zuiden van Overveen (ter hoogte van Elswout) is ze van oost naar west nog geen kilometer breed. In het brede deel (Bloemendaal-Overveen) is de gemeente 5½ kilometer breed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Of bloemendaal nu zo groot isAl zullen er niet veel huizen tussen zitten
![]()
Ja men heeft ruimte nodig voor al die villa'squote:Op donderdag 3 mei 2007 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Qua oppervlakte is Bloemendaal een uitgestrekte gemeente, 3856 ha. De lengte van de gemeente is ongeveer 14 kilometer van noord naar zuid. Even ten zuiden van Overveen (ter hoogte van Elswout) is ze van oost naar west nog geen kilometer breed. In het brede deel (Bloemendaal-Overveen) is de gemeente 5½ kilometer breed.
Best wel groot dus, zeker in vergelijking tot andere plaatsen.
Ook mooi nummer.quote:
Phil verkiezen boven CCR hoe durf jequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook mooi nummer.
TT is genoemd naar een nummer van Phil Collins (met medewerking van Eric Clapton)
die vind ik nou wel bij jou passenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:12 schreef borisz het volgende:
ik ben al blij dat je niet de plaat van kane hebt genoemd![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die vind ik nou wel bij jou passen
Die was ik al weer vergeten, totdat een andere fokker dacht dat ik dat nummer als inspiratie had genomen voor de tt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:12 schreef borisz het volgende:
Kane is zo'n onwijs goede band. Mooie stem heeft die zanger ook, ongelovelijk!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:12 schreef borisz het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Phil verkiezen boven CCR hoe durf je![]()
Volgens mij druipt het sarcasme er van af....quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kane is zo'n onwijs goede band. Mooie stem heeft die zanger ook, ongelovelijk!
weet het wel zekerquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij druipt het sarcasme er van af....
of![]()
*ruitenwissers op beeldscherm aanzet*quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij druipt het sarcasme er van af....
of![]()
Als je dit morgen leest: He's got a point.quote:
Utrecht.quote:
Zeist.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:Uithof dan wel maarja beter dan zeist
Alohaquote:
Hoi rare jongenquote:
Op de bank speelt 'ie ook niet veel klaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Roks is trouwens een behoorlijke klootzak in het veld.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:04 schreef Suijk het volgende:
Maandag gaat het regenen, maar van mij hoeft dat toch niet hoor. Of 's nachts dan een beetje.
Ja, maar jij bent toch raarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is toch morgen?Het is ná middernacht
00.00-06.00: nachtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is toch morgen?Het is ná middernacht
En jij niet dan?quote:
Ik ben apart dat is weer iets andersquote:
ik schaam me als friesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14200/ed88b0c3/index.html.
mss heb je hier wat aanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet:
Het gaat zo van badapapa. papadada... etc. etc...
ik heb al in hoe heet dit nummer deel [..] gevraagd, maar ik wil het zo snel mogelijk weten.
quote:Ik weet t outwork feat mr gee electro toch??
lekker nummer ja
had ik ook al, maar die 1e link levert eigenlijk alleen wat op. Maar daar staat-ie niet in. In hoor dat nummer volgens mij best vaak op de radioquote:
Ik weet trouwens welk nummer je zoekt, kom alleen niet op naam en titel...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
ik schaam me als fries![]()
Die met die treinnegert was ook geweldig trouwens.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet trouwens welk nummer je zoekt, kom alleen niet op naam en titel...
Ik denk het ook te herkennenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet trouwens welk nummer je zoekt, kom alleen niet op naam en titel...
quote:
Negerin dan toch wel?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
Je weet wel, echt zon gezellig zomersfeertje met een negertje die een liedje doet met een simpel tekstje.
dat is volgens mij geen burka.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:31 schreef tong80 het volgende:
Lachen bij Andries Knevel op Ned-1. Zit iemand in een burka met de modernste bril op
Maar dus niet outworkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
Je weet wel, echt zon gezellig zomersfeertje met een negertje die een liedje doet met een simpel tekstje.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
is het allemaal gelukt met verhuizen?
Heel andere stijl...quote:
gefeliciteerd iig met je nieuwe stekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
hoewel zeil verwijderen uit andere kamer dat onder de vloerbedekking lag die ik had overgenomen minder was
en beetje auw en moe maar hele dag weg dus wil effe rustig genieten van mn eigen plekje vandaar dat ik nog wakker ben
Heb jij daar een reden voor nodig?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef rubbereend het volgende:
daar moet op gedronken worden!
Ik denk dat het voor mij een ooow jaatje wordtquote:
nee ik vind er altijd een reden voorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heb jij daar een reden voor nodig?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:25 schreef Grulez het volgende:
Waarom staat er trouwens in je profiel opleiding en in je fotoboek studierichting (beide wordt eenzelfde antwoord)?
Geen idee meneerquote:
koos werkloosquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik heb vakantie totdat ik afgestudeerd ben en een baan krijg.....
MP3 collectie doorbladert...... gevondenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef Da_Sandman het volgende:"Turned blue like New Orleans... And went down like... Southern Sun..."
.
Geen zin eigenlijk om te slapen...
Ik krijg maar nooit genoeg ervanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
MP3 collectie doorbladert...... gevonden
aanzet
dat werd gedraaid bij de huldiging van PSVquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar bedankt.. nu zit dat nummer wel in mn kopf.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar bedankt.. nu zit dat nummer wel in mn kopf.
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaat iemand mij nog vertellen hoe die bananana plaat heet vanavond?
Is het niet een nummer van Jan Waynequote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaat iemand mij nog vertellen hoe die bananana plaat heet vanavond?
Hè jesses, daar gaat m'n plan om te rellen en een specifieke mod te irriteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:13 schreef dndiek het volgende:
Wisten jullie al dat jullie een weekend lang geen last gaan hebben van één VBL-mod?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:15 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb nooit last van de VBL mods, en dat zal gelden voor iedereen die zich hier normaal gedraagd t.
quote:
De kelder van de flat telt niet.quote:
Die Franse auto?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:38 schreef golfer het volgende:
Moggeh!
Autootje naar garage gebracht voor APK en kleine beurt.
Hopelijk vanmiddag weer klaar en ophalen.
Collegaquote:
Spannendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:25 schreef dndiek het volgende:
Weekendje weg met vrienden
naar een nog geheime locatie
Oow ja ik moest jou nog mailenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Spannend
Stuur ze trouwens maar op, lijkt erop dat het niet gaat lukken namelijk![]()
Je hoeft niet te mailenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Oow ja ik moest jou nog mailen
Dat is jammer, ik weet zelf ook nog niet of ik het ga redden
Is het misschien cupid's chokehold van de gym class heroes?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet:
Het gaat zo van badapapa. papadada... etc. etc...
ik heb al in hoe heet dit nummer deel [..] gevraagd, maar ik wil het zo snel mogelijk weten.
Wel ja, waarom zou je werkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:11 schreef pascalheister het volgende:
blijft toch een ongeloofelijk verhaal van die ex collega van me, iedereen hiert zit er de hele dag maar aan te denken en over te praten
Zijn de examens alweer begonnen joh?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
25 % van de examens deze maand achter de rug.
Tweetalig gedoe. You would not understand.quote:
Pfff tweetalig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Tweetalig gedoe. You would not understand.
Heb jij je schoen nou al opgegeten?quote:
Had hem op de BBQ gegooid... maar die schoen werd heel snel heel kleinquote:
fijn weekend en drink niet teveelquote:
Das balen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Had hem op de BBQ gegooid... maar die schoen werd heel snel heel klein
Maar waar moet ik nu mn bier uit drinken?quote:
2-taligquote:
Direct uit de tap. Taphangen dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar waar moet ik nu mn bier uit drinken?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar waar moet ik nu mn bier uit drinken?
Das zo onhygiënisch met zn allen...quote:
quote:
Vertappingen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Een paar vertappingen aanleggen en hoppa.
Als je het over het concert in dat gedrocht hebt,quote:
1 van de mooiste stadions van Nederland bedoel je ??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je het over het concert in dat gedrocht hebt,.
zal niet de eerste keer zijn dan ons met de shit laat zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:13 schreef dndiek het volgende:
Wisten jullie al dat jullie een weekend lang geen last gaan hebben van één VBL-mod?
Leukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
1 van de mooiste stadions van Nederland bedoel je ??
Maar ik ga ook
Nog met de cupfinal ook...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:05 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
zal niet de eerste keer zijn dan ons met de shit laat zitten
Nou die gaat vast voor enorm veel rellen zorgen.quote:
dit stadionquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
1 van de mooiste stadions van Nederland bedoel je ??
Maar ik ga ook
Ik zie geen stadion hoorquote:
Daar moeten wij morgen ook tegen, zijn koploper bij ons in de competitiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:44 schreef Bjoro het volgende:
Morgen na-competitie tegen Cobu-boys uit Amersfoort.....kent iemand die club
Nopequote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leuk, ik probeer Clau ook nog steeds zo gek te krijgen...
Je hebt wel gewoon veldkaarten neem ik aan?
Heb je gefaald tot nu toe?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet hetquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, eigenlijk wel... Tis nogal een afstand he.
En sien. Zitten is saai
.
Maar als het begint ga ik ook wel staan (dat doen de meeste gelukkig)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:20 schreef rubbereend het volgende:
zitten tijdens een concert
die keren dat ik zitkaarten had (o.a. Frans Bauer in Ahoy) hebben we gewoon gestaan, feesten moet je
noudan, dan zit je helemaal niet saaiquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar als het begint ga ik ook wel staan (dat doen de meeste gelukkig)
Ik wil ook wel een wachtstoel meenemen als ik op het veld sta... maar dat ziet er zo gek uitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
noudan, dan zit je helemaal niet saaidat puur een wacht stoel tot het begint
quote:
Ja maar ja maar ja maar..ALS ik ergens heen ga, zal het CAS worden..maar das zelfs niet zeker...Eindhovuh wordt um niet denk ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
In elk geval geen problemen met het vervoer erheen dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoi![]()
![]()
heb vandaag nieuwe huisarts en tandarts geregeld en ze zijn gevestigd in/bij de galgenwaard
CAS moet je zeker doen, kan wel van alles geregeld worden denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja maar ja maar ja maar..ALS ik ergens heen ga, zal het CAS worden..maar das zelfs niet zeker...Eindhovuh wordt um niet denk ik.
Nou dan ga ik ook maar eens mijn best doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja maar ja maar ja maar..ALS ik ergens heen ga, zal het CAS worden..maar das zelfs niet zeker...Eindhovuh wordt um niet denk ik.
weet niet of er nog mensen zijn die graag witbier drinkenquote:JUPILLE - Het witbier Hoegaarden is bijna op. Niet door de grote vraag op zonnige terrassen, maar door ernstige problemen bij de productie.
De Belgische bierbrouwer InBev slaagt er niet in de juiste smaak en kleur te brouwen op de nieuwe locatie in Jupille. Het witbier is te bruin of smaakt niet fruitig genoeg.
Als noodoplossing is de productie opgevoerd in de oude brouwerij in Hoegaarden zelf, wat eigenlijk een museum had moeten worden. "De helft van de installatie in Hoegaarden was al afgebroken en verhuisd naar Jupille. We schatten dat we momenteel maar aan de helft van de vraag kunnen voldoen", aldus een vakbondsman bij het bedrijf vrijdag in Het Laatste Nieuws.
In België krijgen grote supermarktketens als Carrefour niet meer geleverd, voor het eerst in de historie.
Recept
Hoegaarden is in de jaren zestig op de markt gebracht door de Belg Pierre Celis, die in zijn huiskamer een oud recept had uitgeprobeerd. Zijn bedrijf is later overgenomen door InBev, de grootste brouwer ter wereld. InBev besloot in 2006 tot verhuizing, om kosten te besparen.
Celis waarschuwde in 2006 dat de verhuizing ten koste zou gaan van de smaak. Het andere water, andere brouwketels, een andere manier van brouwen, zou de smaak aantasten.
Verzet
De verhuizing van de brouwerij uit Hoegaarden leidde tot veel verzet bij werknemers en bewoners in het gelijknamige dorp. Drieduizend bierliefhebbers hielden in december zelfs een betoging.
Was me al opgevallen ja, de Hoegaarden witbier en Wieckse witte zijn bij ons in de supermarkt al 2 weken uitverkocht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
weet niet of er nog mensen zijn die graag witbier drinken
Zoals?Mail es?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
CAS moet je zeker doen, kan wel van alles geregeld worden denk ik.
Hum das kut. Stellen de voorstellen wat voor of zijn die ook gewoon kut?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:30 schreef clauwheee het volgende:
Ik krijg ontslag. Nu definitief. Kwam ie net nog ff melden voor het weekend aan. Voorstellen gekregen, mag ik mijn weekend aan besteden en dan maandag uitsluitsel geven.
Boe.
Borrel?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:30 schreef clauwheee het volgende:
Ik krijg ontslag. Nu definitief. Kwam ie net nog ff melden voor het weekend aan. Voorstellen gekregen, mag ik mijn weekend aan besteden en dan maandag uitsluitsel geven.
Boe.
Borrel?
Ik heb een voorkeur voor eentje (voor mij het gunstigste). Maar dan wil ik het zwart op wit en daar doet ie moeilijk over. Ja moiiiiiiiiiiiiiiiiiuh!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hum das kut. Stellen de voorstellen wat voor of zijn die ook gewoon kut?
Euh ja iddquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:55 schreef Grulez het volgende:
Waarom stelt hij het dan voor...
Lekker vrolijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:57 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net bij een bevriende kunstenaar een ets gekocht om kado te geven aan m'n broer en familie.
Wonen sinds 3 weken in een nieuw gekocht huis. Daar hoort iets aan de wand.
[afbeelding]
Punt 1: nooit formeel accoord gaan met het ontslag en schriftelijk bezwaar daar tegen aan tekenen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:53 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb een voorkeur voor eentje (voor mij het gunstigste). Maar dan wil ik het zwart op wit en daar doet ie moeilijk over. Ja moiiiiiiiiiiiiiiiiiuh!
Ze wilde niet onder zijn bureau werken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:30 schreef Suijk het volgende:
Waarom wil hij eigenlijk zo graag van je af, heeft 'ie dat ook verteld?
Heb ik in het verleden diverse keren tegen moeten spelen, zijn over het algemeen 'stevige'wedstrijdenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:44 schreef Bjoro het volgende:
Morgen na-competitie tegen Cobu-boys uit Amersfoort.....kent iemand die club
Geldkwestie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:30 schreef Suijk het volgende:
Waarom wil hij eigenlijk zo graag van je af, heeft 'ie dat ook verteld?
Je moet ook niet uit shoppen gaan op kosten van de baas...quote:
Maar tja wie krijgt er dan ook een salaris van ¤ 6000,- bruto... je had best iets lager gekundquote:
Nope, 220,- inclusief BTW.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:57 schreef Grulez het volgende:
En nu...? WC's schoonmaken op centraal?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Even zonder gekheid, maar dat stinkt een uur in de wind, clau...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een wachtstoel meenemen als ik op het veld sta... maar dat ziet er zo gek uit
O trouwens.. waarschijnlijk wil appeldinnetje volgend jaar wel mee naar de CL wedstrijden van PSV
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:35 schreef rubbereend het volgende:
succes ermee Clau en laat je iig niet gek maken door hem!
Lezen Catjuh. Clauw gaat zelf naar Bonairequote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Moet je gewoon vragen of je mee mag naar Bonaire
Volgens mij gaat dr baas toch echtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lezen Catjuh. Clauw gaat zelf naar Bonaire
Je hebt gelijk,quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dr baas toch echt.
Was het maar waarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lezen Catjuh. Clauw gaat zelf naar Bonaire
Ben wel benieuwd hoe hij gaat reageren als je op vrijdag gaat overwerkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Was het maar waar
Ik ga afsluiten, hij bekiekt het mor hier!
En ook niet op een (verlaten) brugquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:58 schreef tong80 het volgende:
Verkering uit. Huis moeten verkopen. Baan kwijt. Snotverkouden.
Clauwheee ik wil je voorlopig niet in de buurt van een treinstation zien.
Of de Martinitorenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:58 schreef tong80 het volgende:
Verkering uit. Huis moeten verkopen. Baan kwijt. Snotverkouden.
Clauwheee ik wil je voorlopig niet in de buurt van een treinstation zien.
Die was toch al gereserveerd voor SCH?quote:
Ze heeft alleen nog een beetje moeite met het feit dat ze een PSV card moet betalen ( ze wil hem gratisquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]dus nu moet je 2 clubcards aanvragen.... wel op tijd doen
Mooi van jequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:31 schreef golfer het volgende:
En 2 bosjes bloemen om straks om 20:00 uur even bij het Hannie Schaft-monument te leggen.
Doe ik al zolang ik hier in Bloemendaal woon (21 jaar). Hannie Schaftmunument zit vlakbij ons in Haarlem.quote:
dat ze met die vinger niks anders wilquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze heeft alleen nog een beetje moeite met het feit dat ze een PSV card moet betalen ( ze wil hem gratis)Maar goed dan betaal ik wel voor haar
En nu zegt ze dat ze liever schoenen krijgt van mij dan een clubcardje geeft ze een vinger...
Daar draait het om. Er zijn al te veel mensen die zichzelf serieus nemenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Tong, zelfspot is je niet vreemd.
tis dat je nu zelf over schoenen begint......................quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze heeft alleen nog een beetje moeite met het feit dat ze een PSV card moet betalen ( ze wil hem gratis)Maar goed dan betaal ik wel voor haar
En nu zegt ze dat ze liever schoenen krijgt van mij dan een clubcardje geeft ze een vinger...
Dat schijnt moeilijk te zijn?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo twee minuutjes mn mond houden...
Fok gaat op zwart neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo twee minuutjes mn mond houden...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat schijnt moeilijk te zijn?
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat we dit nog steeds herdenken.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:07 schreef pascalheister het volgende:
tijd voor een bierella
Okeequote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net bij boulevard
http://www.foxnews.com/story/0,2933,269917,00.html
Dat is wel weer waar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
pas na een uur is het officieel een dooie boel![]()
Braaaiiiinssss.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:23 schreef borisz het volgende:
pas na een uur is het officieel een dooie boel![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:05 schreef clauwheee het volgende:
Helleuh!
Als mensen hun bek houden wel ja .. vriendin en ik zaten in een restaurant en er was een groep ouderen die gewoon het niet op konden brengen om 2 minuten hun bek te houdenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:02 schreef rubbereend het volgende:
altijd indrukwekkend die stilte
bij mij ook ik zat met wat mensen ergens wat te drinken, muziek enzo netjes uit iedereen stil behalve 2 of 3 huppelkutten die maar door bleven giebelen enzo en niet doorhadden dat het stil was, na een paar blikken die kant op werd het min of meer duidelijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als mensen hun bek houden wel ja .. vriendin en ik zaten in een restaurant en er was een groep ouderen die gewoon het niet op konden brengen om 2 minuten hun bek te houden![]()
Zwaar leven soms he!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef Aanvoerder het volgende:
aaargh, al een week niet geschoren en helemaal geen zin nu, maar ja, zal wel moeten als ik wil stappen.
Ik heb ze tig blikken gegeven, maar ze bleven maar kwekken.....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij mij ook ik zat met wat mensen ergens wat te drinken, muziek enzo netjes uit iedereen stil behalve 2 of 3 huppelkutten die maar door bleven giebelen enzo en niet doorhadden dat het stil was, na een paar blikken die kant op werd het min of meer duidelijk
Doet meestal behoorlijk zeer als je een baard van een week moet scheren...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:08 schreef Aanvoerder het volgende:
aaargh, al een week niet geschoren en helemaal geen zin nu, maar ja, zal wel moeten als ik wil stappen.
Hier zou je dezelfde verschillende gemengde hebben gehad. Zit wel een stuk herkenbaarheid in.quote:
Da's Rijssen/quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hier zou je dezelfde verschillende gemengde hebben gehad. Zit wel een stuk herkenbaarheid in.
Was erg leuk jaquote:
Wapenwinkels, da's typisch Rijssenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar klederdracht en dat boerse gedoe dat is typisch Staphorst.
Oddjob.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met hoeden frisbeeën kan dodelijk zijn inderdaad.
prachtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |