Of bloemendaal nu zo groot isquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Caprera (het openluchttheater) is 10 minuutjes van ons huis vandaan, dus zo aan de andere kant wonen wij er nou ook niet vandaan.
Qua oppervlakte is Bloemendaal een uitgestrekte gemeente, 3856 ha. De lengte van de gemeente is ongeveer 14 kilometer van noord naar zuid. Even ten zuiden van Overveen (ter hoogte van Elswout) is ze van oost naar west nog geen kilometer breed. In het brede deel (Bloemendaal-Overveen) is de gemeente 5½ kilometer breed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Of bloemendaal nu zo groot isAl zullen er niet veel huizen tussen zitten
![]()
Ja men heeft ruimte nodig voor al die villa'squote:Op donderdag 3 mei 2007 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Qua oppervlakte is Bloemendaal een uitgestrekte gemeente, 3856 ha. De lengte van de gemeente is ongeveer 14 kilometer van noord naar zuid. Even ten zuiden van Overveen (ter hoogte van Elswout) is ze van oost naar west nog geen kilometer breed. In het brede deel (Bloemendaal-Overveen) is de gemeente 5½ kilometer breed.
Best wel groot dus, zeker in vergelijking tot andere plaatsen.
Ook mooi nummer.quote:
Phil verkiezen boven CCR hoe durf jequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook mooi nummer.
TT is genoemd naar een nummer van Phil Collins (met medewerking van Eric Clapton)
die vind ik nou wel bij jou passenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:12 schreef borisz het volgende:
ik ben al blij dat je niet de plaat van kane hebt genoemd![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die vind ik nou wel bij jou passen
Die was ik al weer vergeten, totdat een andere fokker dacht dat ik dat nummer als inspiratie had genomen voor de tt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:12 schreef borisz het volgende:
Kane is zo'n onwijs goede band. Mooie stem heeft die zanger ook, ongelovelijk!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:12 schreef borisz het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Phil verkiezen boven CCR hoe durf je![]()
Volgens mij druipt het sarcasme er van af....quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kane is zo'n onwijs goede band. Mooie stem heeft die zanger ook, ongelovelijk!
weet het wel zekerquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij druipt het sarcasme er van af....
of![]()
*ruitenwissers op beeldscherm aanzet*quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij druipt het sarcasme er van af....
of![]()
Als je dit morgen leest: He's got a point.quote:
Utrecht.quote:
Zeist.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:49 schreef Memento-Mori het volgende:Uithof dan wel maarja beter dan zeist
Alohaquote:
Hoi rare jongenquote:
Op de bank speelt 'ie ook niet veel klaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Roks is trouwens een behoorlijke klootzak in het veld.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:04 schreef Suijk het volgende:
Maandag gaat het regenen, maar van mij hoeft dat toch niet hoor. Of 's nachts dan een beetje.
Ja, maar jij bent toch raarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is toch morgen?Het is ná middernacht
00.00-06.00: nachtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is toch morgen?Het is ná middernacht
En jij niet dan?quote:
Ik ben apart dat is weer iets andersquote:
ik schaam me als friesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef Da_Sandman het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14200/ed88b0c3/index.html.
mss heb je hier wat aanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet:
Het gaat zo van badapapa. papadada... etc. etc...
ik heb al in hoe heet dit nummer deel [..] gevraagd, maar ik wil het zo snel mogelijk weten.
quote:Ik weet t outwork feat mr gee electro toch??
lekker nummer ja
had ik ook al, maar die 1e link levert eigenlijk alleen wat op. Maar daar staat-ie niet in. In hoor dat nummer volgens mij best vaak op de radioquote:
Ik weet trouwens welk nummer je zoekt, kom alleen niet op naam en titel...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:28 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
ik schaam me als fries![]()
Die met die treinnegert was ook geweldig trouwens.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet trouwens welk nummer je zoekt, kom alleen niet op naam en titel...
Ik denk het ook te herkennenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik weet trouwens welk nummer je zoekt, kom alleen niet op naam en titel...
quote:
Negerin dan toch wel?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
Je weet wel, echt zon gezellig zomersfeertje met een negertje die een liedje doet met een simpel tekstje.
dat is volgens mij geen burka.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:31 schreef tong80 het volgende:
Lachen bij Andries Knevel op Ned-1. Zit iemand in een burka met de modernste bril op
Maar dus niet outworkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
Je weet wel, echt zon gezellig zomersfeertje met een negertje die een liedje doet met een simpel tekstje.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
is het allemaal gelukt met verhuizen?
Heel andere stijl...quote:
gefeliciteerd iig met je nieuwe stekquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
hoewel zeil verwijderen uit andere kamer dat onder de vloerbedekking lag die ik had overgenomen minder was
en beetje auw en moe maar hele dag weg dus wil effe rustig genieten van mn eigen plekje vandaar dat ik nog wakker ben
Heb jij daar een reden voor nodig?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef rubbereend het volgende:
daar moet op gedronken worden!
Ik denk dat het voor mij een ooow jaatje wordtquote:
nee ik vind er altijd een reden voorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heb jij daar een reden voor nodig?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:25 schreef Grulez het volgende:
Waarom staat er trouwens in je profiel opleiding en in je fotoboek studierichting (beide wordt eenzelfde antwoord)?
Geen idee meneerquote:
koos werkloosquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik heb vakantie totdat ik afgestudeerd ben en een baan krijg.....
MP3 collectie doorbladert...... gevondenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:59 schreef Da_Sandman het volgende:"Turned blue like New Orleans... And went down like... Southern Sun..."
.
Geen zin eigenlijk om te slapen...
Ik krijg maar nooit genoeg ervanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
MP3 collectie doorbladert...... gevonden
aanzet
dat werd gedraaid bij de huldiging van PSVquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar bedankt.. nu zit dat nummer wel in mn kopf.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar bedankt.. nu zit dat nummer wel in mn kopf.
Dan kan ik met een gerust hart gaan slapenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaat iemand mij nog vertellen hoe die bananana plaat heet vanavond?
Is het niet een nummer van Jan Waynequote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaat iemand mij nog vertellen hoe die bananana plaat heet vanavond?
Hè jesses, daar gaat m'n plan om te rellen en een specifieke mod te irriteren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:13 schreef dndiek het volgende:
Wisten jullie al dat jullie een weekend lang geen last gaan hebben van één VBL-mod?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:15 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb nooit last van de VBL mods, en dat zal gelden voor iedereen die zich hier normaal gedraagd t.
quote:
De kelder van de flat telt niet.quote:
Die Franse auto?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:38 schreef golfer het volgende:
Moggeh!
Autootje naar garage gebracht voor APK en kleine beurt.
Hopelijk vanmiddag weer klaar en ophalen.
Collegaquote:
Spannendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:25 schreef dndiek het volgende:
Weekendje weg met vrienden
naar een nog geheime locatie
Oow ja ik moest jou nog mailenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Spannend
Stuur ze trouwens maar op, lijkt erop dat het niet gaat lukken namelijk![]()
Je hoeft niet te mailenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Oow ja ik moest jou nog mailen
Dat is jammer, ik weet zelf ook nog niet of ik het ga redden
Is het misschien cupid's chokehold van de gym class heroes?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet:
Het gaat zo van badapapa. papadada... etc. etc...
ik heb al in hoe heet dit nummer deel [..] gevraagd, maar ik wil het zo snel mogelijk weten.
Wel ja, waarom zou je werkenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:11 schreef pascalheister het volgende:
blijft toch een ongeloofelijk verhaal van die ex collega van me, iedereen hiert zit er de hele dag maar aan te denken en over te praten
Zijn de examens alweer begonnen joh?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
25 % van de examens deze maand achter de rug.
Tweetalig gedoe. You would not understand.quote:
Pfff tweetalig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Tweetalig gedoe. You would not understand.
Heb jij je schoen nou al opgegeten?quote:
Had hem op de BBQ gegooid... maar die schoen werd heel snel heel kleinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |