Of bloemendaal nu zo groot isquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Caprera (het openluchttheater) is 10 minuutjes van ons huis vandaan, dus zo aan de andere kant wonen wij er nou ook niet vandaan.
Qua oppervlakte is Bloemendaal een uitgestrekte gemeente, 3856 ha. De lengte van de gemeente is ongeveer 14 kilometer van noord naar zuid. Even ten zuiden van Overveen (ter hoogte van Elswout) is ze van oost naar west nog geen kilometer breed. In het brede deel (Bloemendaal-Overveen) is de gemeente 5½ kilometer breed.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Of bloemendaal nu zo groot isAl zullen er niet veel huizen tussen zitten
![]()
Ja men heeft ruimte nodig voor al die villa'squote:Op donderdag 3 mei 2007 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Qua oppervlakte is Bloemendaal een uitgestrekte gemeente, 3856 ha. De lengte van de gemeente is ongeveer 14 kilometer van noord naar zuid. Even ten zuiden van Overveen (ter hoogte van Elswout) is ze van oost naar west nog geen kilometer breed. In het brede deel (Bloemendaal-Overveen) is de gemeente 5½ kilometer breed.
Best wel groot dus, zeker in vergelijking tot andere plaatsen.
Ook mooi nummer.quote:
Phil verkiezen boven CCR hoe durf jequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook mooi nummer.
TT is genoemd naar een nummer van Phil Collins (met medewerking van Eric Clapton)
die vind ik nou wel bij jou passenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:12 schreef borisz het volgende:
ik ben al blij dat je niet de plaat van kane hebt genoemd![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die vind ik nou wel bij jou passen
Die was ik al weer vergeten, totdat een andere fokker dacht dat ik dat nummer als inspiratie had genomen voor de tt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:12 schreef borisz het volgende:
Kane is zo'n onwijs goede band. Mooie stem heeft die zanger ook, ongelovelijk!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:12 schreef borisz het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Phil verkiezen boven CCR hoe durf je![]()
Volgens mij druipt het sarcasme er van af....quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kane is zo'n onwijs goede band. Mooie stem heeft die zanger ook, ongelovelijk!
weet het wel zekerquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij druipt het sarcasme er van af....
of![]()
*ruitenwissers op beeldscherm aanzet*quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij druipt het sarcasme er van af....
of![]()
Als je dit morgen leest: He's got a point.quote:
Utrecht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |