Geldquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:24 schreef Liess het volgende:
Lalala
Zometeen wel, als er gekozen is tussen de miljonairs.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm Huub niet als laatste aan tafel.....
huub niet als laatste hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Marelle het volgende:
spannend, maar goed Huub is de laatste dus eigenlijk weten we het al.......
Yep.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Copycat het volgende:
Brian op het eind van het rondje?
waarom volg je het nog dan...?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Taurus het volgende:
Ik vind er niks aan. Ik wil helemaal niet dat Jaap blijft en dat ie daarna weer op zo'n irritante koningmanier de rest kan toespreken. En ik vind 't ook niet leuk dat Huub opeens partij voor hem kiest. Ik vind Huub stom met z'n Lieke en z'n Jaap, en alleen Syl had ik de eindstreep gegund en die is nu weg dus dan nu maar Eric of Amanda ofzo..![]()
Mag niet, de stemming van 's middags is bindend.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ze durven Huub natuurlijk niet als laatste te laten, voor het geval dat iedereen Jaap eruit stemt en Huub zich op het laatste moment bedenkt.
Ze mogen zich niet bedenken, vanmiddag hebben ze al een keuze gemaakt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ze durven Huub natuurlijk niet als laatste te laten, voor het geval dat iedereen Jaap eruit stemt en Huub zich op het laatste moment bedenkt.
Stem ligt al vast hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Of hebben ze het vooral achter moeten aangeven.
Dat mag toch niet? De stemming achter de schermen is volgens mij bindend.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Wie is Syl ???quote:
Okay, dat is wel jammer, maar ook logisch.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze mogen zich niet bedenken, vanmiddag hebben ze al een keuze gemaakt.
Ik vind deze stemming niks aan, ik zeg toch nergens dat ik 't helemaal niet meer ga volgen? Ik vind Jaap alleen 'n sukkel en ik begrijp de pro-houding jegens hem echt totaal niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
waarom volg je het nog dan...?
Toen zat hij ook op die plekquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:27 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat een 'nena-stemronde' doen....
Klopt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mag toch niet? De stemming achter de schermen is volgens mij bindend.
Die strategie gaat het slagershoedje van Brian denk ik ver te bovenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:28 schreef blomst het volgende:
Jaap kan ook met Brian hebben afgesproken omdat hij van huub al weet dat hij er niet word uitgestemd.
Dan houden ze Huub voor de gek.
die moet nog heel veel lerenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt.
En Lieke gaat in op Jaap dus Lieke snapt het niet.
Dat zit Huub nog niet..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:29 schreef Marrije het volgende:
Dat Huub als laatste zit. . .betekent dat dat Brian Jaap er toch uitstemt?
Ik vind ook dat anderen de streams moeten uitzetten voor jou hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mensen, even serieus. Dit is mijn laatste streamdagje dus ik wil geen gebuffer op de streams. Ik eis nu dat minimaal 50 mensen de streams uitzetten. Zet hieronder je naam als je solidair bent met mij.
ik ook, hij hoort zichzelf te graag pratenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:29 schreef Kinga het volgende:
Ik kots zo op die monologen van Huub.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef Kinga het volgende:
Jaap gaat die actie met die sigaretten doen...
Geintje hebben ze afgesproken vanmiddagquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef Taurus het volgende:
Heeft Huub 't echt gehad met Eric of is dat 'n geintje?![]()
Dit hebben ze van tevoren afgesprokenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef Taurus het volgende:
Zieligquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef Liess het volgende:
Jaap gaat zijn sigarettentruc doen.
Geintje neem ik aan.. heb ze gisteren nog hele betogen horen geven van hoe ze elkaar zullen blijven steunen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef Taurus het volgende:
LULquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef Kinga het volgende:
Jaap gaat die actie met die sigaretten doen...
Mooi, ik hoop dat Huub Eric niet los laat. Ik vind 't veel leuker als er twee kampjes zijn dan wanneer alles schots en scheef door elkaar gaat. En met Jaap en Nicolaas is dat al 'n beetje 't geval..quote:
Hij blijft niet op de grond liggen dus niets aan de handquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De eerste sigaret
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef pullup het volgende:
Dom toneelstukje van Jaap en niet lollig
Dat heb ik nou met Jaap, Natasia, Amanda en Brian....quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:29 schreef Kinga het volgende:
Ik kots zo op die monologen van Huub.
Tuurlijk blijft hijquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf!? Blijft Jaap nou of niet?!
Vorige keer was het nog soort van leuk, maar er is nu geen zak meer aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef pullup het volgende:
Dom toneelstukje van Jaap en niet lollig
Huilie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:34 schreef Marelle het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad met Jaap, snap niet dat dit mag........
Dit is niet uit te zenden dus het zal wel over moetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:34 schreef Marelle het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad met Jaap, snap niet dat dit mag........
Ik haal je uit de droom Huub houdt hem erin, heeft hij vanmiddag gezegd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:34 schreef Frasier het volgende:
Dat lelijke jong Brain zal 'm er wel weer in houden
en ze zullen vanmiddag bij de FEBO al wel gestemd hebben ook..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik haal je uit de droom Huub houdt hem erin, heeft hij vanmiddag gezegd.
meesterlijk!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef Liess het volgende:
"Was er iets Natasia"
Deze wel moest ff sptitten. Ik henb wel 8 backups maar tot nu toequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef carpediem23 het volgende:
Streams werken niet meer jezus he wat kut, wil iemand het opnemen voor de rest lees ik lekker mee met jullie....
Nee, dat maakt deel uit Huub's complot.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik haal je uit de droom Huub houdt hem erin, heeft hij vanmiddag gezegd.
Daar ben je straks vast vanaf met een stuk minder kijkers.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck off met die kutbuffers verdomme! HIER betaal ik toch niet voor!?
Precies..en daarom is het een stumper...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Ik heb zoiets van 'Je hoort mensen te laten uitpraten'![]()
![]()
![]()
Jammer dat de streamertjes zo anti-Jaap zijn, maar ach: de mensen met verstand weten precies wat Jaap doet.
ga ik ECHT niet doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef elrosa het volgende:
[..]
en morgen mogen jullie daar lekker voor betalen
Ik hoop het!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar ben je straks vast vanaf met een stuk minder kijkers.
Zou me niets verbazenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
Huub heeft de ontslagronde aangevraagt dus hij kan niet tegen stemmen zegt ie, of zal DGK dit opéens veranderd hebben?
Dat zou geniaal zijn, en dan tegen iedereen net doen of hij Jaap eruit stemt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
Huub heeft de ontslagronde aangevraagt dus hij kan niet tegen stemmen zegt ie, of zal DGK dit opéens veranderd hebben?
volgens mij verzint ie dat ter plekke.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
Als je hebt aangevraagd mag je zowel VOOR als TEGEN stemmenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeft Huub de ontslagronde aangevraagd voor Jaap?? Want als dat zo is, dan mag Huub iid niet voor stemmen. Maar ik weet het niet zeker
PReciesquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
Een sigaret uit je handen laten vallen is niet hetzelfde als uitgetrapte peukjes all over the place. Ik verwacht dan ook niet dat deze actie iets oplevert.
een klein kind dat niet weet van ophouden, triest!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:40 schreef KonnieKipke het volgende:
wat een zielepoot die jaap met die sigaretten...
volgens mij niet dus... of hoor ik dingenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:40 schreef getl0st het volgende:
Huub in gesprek met Brian.. Ze houden jaap erin
Das dus gelul, je mag gewoon voor of tegen stemmen volgens mij. Misschien is 't edan toch 'n plannetje van hem, dat ie hoopt dat Brian 'm er uit wil voor Natas en Amanda o.i.d., en dat hij 't dan onverwachts ook kan doen. Hup, belangrijke backup kwijt voor Brian.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:40 schreef Clank het volgende:
Huub zegt dat diegene die de ontslagronde heeft aangevraagd niet tegen kan stemmen... Huub heeft de ontslagronde aangevraagd.
Jep, dat is vanmiddag ook al besproken. Eric, Lieke en Amanda weten ook al dat Huub Jaap er in houdt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:40 schreef getl0st het volgende:
Huub in gesprek met Brian.. Ze houden jaap erin
Huub zei: Na mijn stem.. wat die ook mag zijn.. staan we op en zeggen we dat nicolaas volgende keer aan de beurt is..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
volgens mij niet dus... of hoor ik dingen
Hij bedoelt hiermee dat hij Jaap er juist wel uit móet stemmen!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zou geniaal zijn, en dan tegen iedereen net doen of hij Jaap eruit stemt.
Juist! Ik hóóp dat dat 't is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij bedoelt hiermee dat hij Jaap er juist wel uit móet stemmen!!
Tegen iedereen zeggen dat hij Jaap er in gaat houden maar hij kan het niet.
Brian denkt omdat Huub hem er in houdt hij veilig kan zeggen dat hij Jaap wegstemt.. om zo vriendjes te blijven met Natasia, Carlos.. enz..
Lees ff goed, Huub heeft ontslagronde aangevraagd voor Jaap dus hij MOET hem eruit stemmenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zou geniaal zijn, en dan tegen iedereen net doen of hij Jaap eruit stemt.
Yep, normaal gesproken wel maar ja regels veranderen daar als het uikomt natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Lees ff goed, Huub heeft ontslagronde aangevraagd voor Jaap dus hij MOET hem eruit stemmen
Ik hoop dat je gelijk hebt..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Lees ff goed, Huub heeft ontslagronde aangevraagd voor Jaap dus hij MOET hem eruit stemmen
Vind je het gek? Hij beseft nu dat brian heel slim is geweest. Brian stemt Jaap er uit en dan zit Huub met de gebakken peren want die heeft jaap er in gehouden en kan dus niet zijn stem veranderenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:44 schreef getl0st het volgende:
Huub gedraagd zich ERG zenuwachtig..
"Rot aub op, Dankjewel"quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:46 schreef Liess het volgende:
Eric stemt hem naar Huis.
Huub weet zeker dat Brian Jaap er niet uit stemt, dus probeert hij close met Jaap te worden door hem er in te houden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Waarom niet jaap eruit nu??? Ik begrijp Brain en Huub niet.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:46 schreef Maanvis het volgende:
Mmm, zou het dan echt gaan gebeuren?
geloof ik ook hoor. Ik heb hem diverse keren horen zeggen vanmiddag dat hij jaap er in ging houden om tactische redenen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt..
Maar volgens mij zoog hij dat zwaar uit zijn duim
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef Eisenheim. het volgende:
De streams hebben het hier in ieder geval geheel opgegeven...
Zieke terro heb je hem vannacht gezien wat een soort van smerige pies en poep humor (letterlijk)quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef F04 het volgende:
Ik hoop eigelijk dat Joop d'r inblijft.
Terror.
JAhaaa, pure smaad en lasterquote:
Precies, er is een voorstemming geweest.. en daar moet ie zich aan houden, toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind je het gek? Hij beseft nu dat brian heel slim is geweest. Brian stemt Jaap er uit en dan zit Huub met de gebakken peren want die heeft jaap er in gehouden en kan dus niet zijn stem veranderen
Hoezo moet die niet nog stemmen? Hij kan toch alsnog straks hem eruit stemmen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind je het gek? Hij beseft nu dat brian heel slim is geweest. Brian stemt Jaap er uit en dan zit Huub met de gebakken peren want die heeft jaap er in gehouden en kan dus niet zijn stem veranderen
Mannenhumorquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zieke terro heb je hem vannacht gezien wat een soort van smerige pies en poep humor (letterlijk)![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:46 schreef Maanvis het volgende:
Mmm, zou het dan echt gaan gebeuren?
Dat kan niet,Huub heeft zelf de ontslagronde aan gevraagd, dus moet hij tegenstemmen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:47 schreef F04 het volgende:
Brian zal vast Jaap eruit stemmen.
Onze HuisHomoMartelaar is alleen maar lekker ( voor de liefhebber ) wanneer je hem 50 euro'tjes betaaldquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een smerig praatje weer van Eric.
En humor heeft hij ook al niet.
Zo ja, dan is dat afgesproken met Brian denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:47 schreef F04 het volgende:
Brian zal vast Jaap eruit stemmen.
Staat dat in de spelregels?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan niet,Huub heeft zelf de ontslagronde aan gevraagd, dus moet hij tegenstemmen.
Psies.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:48 schreef Napster het volgende:
Brain stemt hem weg, en Huub stemt hem niet weg
If only!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:48 schreef F04 het volgende:
Brian stemd joop d'r uit.
Hoezo? Hij is er gewoon ingeluisd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:49 schreef Taurus het volgende:
Huub is 'n lul en ik hoop dat ie dat nu gaat weten ook. Weg fanmail![]()
Zeer waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:49 schreef Maanvis het volgende:
Huub voelt zich verraden. Brian zou 'm er ook in houden?
ERG lullig!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
De redactie heeft Huub verraden richting Brian. Moet wel.
Maar Huub nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian gooit Jaap eruit.
quote:
Absoluut!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
De redactie heeft Huub verraden richting Brian. Moet wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |