Huilie.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:34 schreef Marelle het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad met Jaap, snap niet dat dit mag........
Dit is niet uit te zenden dus het zal wel over moetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:34 schreef Marelle het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad met Jaap, snap niet dat dit mag........
Ik haal je uit de droom Huub houdt hem erin, heeft hij vanmiddag gezegd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:34 schreef Frasier het volgende:
Dat lelijke jong Brain zal 'm er wel weer in houden
en ze zullen vanmiddag bij de FEBO al wel gestemd hebben ook..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik haal je uit de droom Huub houdt hem erin, heeft hij vanmiddag gezegd.
meesterlijk!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef Liess het volgende:
"Was er iets Natasia"
Deze wel moest ff sptitten. Ik henb wel 8 backups maar tot nu toequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef carpediem23 het volgende:
Streams werken niet meer jezus he wat kut, wil iemand het opnemen voor de rest lees ik lekker mee met jullie....
Nee, dat maakt deel uit Huub's complot.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik haal je uit de droom Huub houdt hem erin, heeft hij vanmiddag gezegd.
Daar ben je straks vast vanaf met een stuk minder kijkers.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Fuck off met die kutbuffers verdomme! HIER betaal ik toch niet voor!?
Precies..en daarom is het een stumper...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap: Ik heb zoiets van 'Je hoort mensen te laten uitpraten'![]()
![]()
![]()
Jammer dat de streamertjes zo anti-Jaap zijn, maar ach: de mensen met verstand weten precies wat Jaap doet.
ga ik ECHT niet doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:35 schreef elrosa het volgende:
[..]
en morgen mogen jullie daar lekker voor betalen
Ik hoop het!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar ben je straks vast vanaf met een stuk minder kijkers.
Zou me niets verbazenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
Huub heeft de ontslagronde aangevraagt dus hij kan niet tegen stemmen zegt ie, of zal DGK dit opéens veranderd hebben?
Dat zou geniaal zijn, en dan tegen iedereen net doen of hij Jaap eruit stemt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
Huub heeft de ontslagronde aangevraagt dus hij kan niet tegen stemmen zegt ie, of zal DGK dit opéens veranderd hebben?
volgens mij verzint ie dat ter plekke.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:38 schreef Liess het volgende:
Als je hebt aangevraagd mag je zowel VOOR als TEGEN stemmenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Heeft Huub de ontslagronde aangevraagd voor Jaap?? Want als dat zo is, dan mag Huub iid niet voor stemmen. Maar ik weet het niet zeker
PReciesquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:36 schreef mootie het volgende:
Een sigaret uit je handen laten vallen is niet hetzelfde als uitgetrapte peukjes all over the place. Ik verwacht dan ook niet dat deze actie iets oplevert.
een klein kind dat niet weet van ophouden, triest!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:40 schreef KonnieKipke het volgende:
wat een zielepoot die jaap met die sigaretten...
volgens mij niet dus... of hoor ik dingenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:40 schreef getl0st het volgende:
Huub in gesprek met Brian.. Ze houden jaap erin
Das dus gelul, je mag gewoon voor of tegen stemmen volgens mij. Misschien is 't edan toch 'n plannetje van hem, dat ie hoopt dat Brian 'm er uit wil voor Natas en Amanda o.i.d., en dat hij 't dan onverwachts ook kan doen. Hup, belangrijke backup kwijt voor Brian.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:40 schreef Clank het volgende:
Huub zegt dat diegene die de ontslagronde heeft aangevraagd niet tegen kan stemmen... Huub heeft de ontslagronde aangevraagd.
Jep, dat is vanmiddag ook al besproken. Eric, Lieke en Amanda weten ook al dat Huub Jaap er in houdt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:40 schreef getl0st het volgende:
Huub in gesprek met Brian.. Ze houden jaap erin
Huub zei: Na mijn stem.. wat die ook mag zijn.. staan we op en zeggen we dat nicolaas volgende keer aan de beurt is..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
volgens mij niet dus... of hoor ik dingen
Hij bedoelt hiermee dat hij Jaap er juist wel uit móet stemmen!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zou geniaal zijn, en dan tegen iedereen net doen of hij Jaap eruit stemt.
Juist! Ik hóóp dat dat 't is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:43 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij bedoelt hiermee dat hij Jaap er juist wel uit móet stemmen!!
Tegen iedereen zeggen dat hij Jaap er in gaat houden maar hij kan het niet.
Brian denkt omdat Huub hem er in houdt hij veilig kan zeggen dat hij Jaap wegstemt.. om zo vriendjes te blijven met Natasia, Carlos.. enz..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |