Geldquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:24 schreef Liess het volgende:
Lalala
Zometeen wel, als er gekozen is tussen de miljonairs.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm Huub niet als laatste aan tafel.....
huub niet als laatste hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Marelle het volgende:
spannend, maar goed Huub is de laatste dus eigenlijk weten we het al.......
Yep.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Copycat het volgende:
Brian op het eind van het rondje?
waarom volg je het nog dan...?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Taurus het volgende:
Ik vind er niks aan. Ik wil helemaal niet dat Jaap blijft en dat ie daarna weer op zo'n irritante koningmanier de rest kan toespreken. En ik vind 't ook niet leuk dat Huub opeens partij voor hem kiest. Ik vind Huub stom met z'n Lieke en z'n Jaap, en alleen Syl had ik de eindstreep gegund en die is nu weg dus dan nu maar Eric of Amanda ofzo..![]()
Mag niet, de stemming van 's middags is bindend.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ze durven Huub natuurlijk niet als laatste te laten, voor het geval dat iedereen Jaap eruit stemt en Huub zich op het laatste moment bedenkt.
Ze mogen zich niet bedenken, vanmiddag hebben ze al een keuze gemaakt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ze durven Huub natuurlijk niet als laatste te laten, voor het geval dat iedereen Jaap eruit stemt en Huub zich op het laatste moment bedenkt.
Stem ligt al vast hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Of hebben ze het vooral achter moeten aangeven.
Dat mag toch niet? De stemming achter de schermen is volgens mij bindend.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef Peter6000 het volgende:
Wie is Syl ???quote:
Okay, dat is wel jammer, maar ook logisch.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze mogen zich niet bedenken, vanmiddag hebben ze al een keuze gemaakt.
Ik vind deze stemming niks aan, ik zeg toch nergens dat ik 't helemaal niet meer ga volgen? Ik vind Jaap alleen 'n sukkel en ik begrijp de pro-houding jegens hem echt totaal niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
waarom volg je het nog dan...?
Toen zat hij ook op die plekquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:27 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat een 'nena-stemronde' doen....
Klopt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mag toch niet? De stemming achter de schermen is volgens mij bindend.
Die strategie gaat het slagershoedje van Brian denk ik ver te bovenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:28 schreef blomst het volgende:
Jaap kan ook met Brian hebben afgesproken omdat hij van huub al weet dat hij er niet word uitgestemd.
Dan houden ze Huub voor de gek.
die moet nog heel veel lerenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt.
En Lieke gaat in op Jaap dus Lieke snapt het niet.
Dat zit Huub nog niet..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:29 schreef Marrije het volgende:
Dat Huub als laatste zit. . .betekent dat dat Brian Jaap er toch uitstemt?
Ik vind ook dat anderen de streams moeten uitzetten voor jou hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Mensen, even serieus. Dit is mijn laatste streamdagje dus ik wil geen gebuffer op de streams. Ik eis nu dat minimaal 50 mensen de streams uitzetten. Zet hieronder je naam als je solidair bent met mij.
ik ook, hij hoort zichzelf te graag pratenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:29 schreef Kinga het volgende:
Ik kots zo op die monologen van Huub.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef Kinga het volgende:
Jaap gaat die actie met die sigaretten doen...
Geintje hebben ze afgesproken vanmiddagquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef Taurus het volgende:
Heeft Huub 't echt gehad met Eric of is dat 'n geintje?![]()
Dit hebben ze van tevoren afgesprokenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef Taurus het volgende:
Zieligquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef Liess het volgende:
Jaap gaat zijn sigarettentruc doen.
Geintje neem ik aan.. heb ze gisteren nog hele betogen horen geven van hoe ze elkaar zullen blijven steunen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef Taurus het volgende:
LULquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef Kinga het volgende:
Jaap gaat die actie met die sigaretten doen...
Mooi, ik hoop dat Huub Eric niet los laat. Ik vind 't veel leuker als er twee kampjes zijn dan wanneer alles schots en scheef door elkaar gaat. En met Jaap en Nicolaas is dat al 'n beetje 't geval..quote:
Hij blijft niet op de grond liggen dus niets aan de handquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De eerste sigaret
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef pullup het volgende:
Dom toneelstukje van Jaap en niet lollig
Dat heb ik nou met Jaap, Natasia, Amanda en Brian....quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:29 schreef Kinga het volgende:
Ik kots zo op die monologen van Huub.
Tuurlijk blijft hijquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf!? Blijft Jaap nou of niet?!
Vorige keer was het nog soort van leuk, maar er is nu geen zak meer aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef pullup het volgende:
Dom toneelstukje van Jaap en niet lollig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |