Lees ff goed, Huub heeft ontslagronde aangevraagd voor Jaap dus hij MOET hem eruit stemmenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zou geniaal zijn, en dan tegen iedereen net doen of hij Jaap eruit stemt.
Yep, normaal gesproken wel maar ja regels veranderen daar als het uikomt natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Lees ff goed, Huub heeft ontslagronde aangevraagd voor Jaap dus hij MOET hem eruit stemmen
Ik hoop dat je gelijk hebt..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Lees ff goed, Huub heeft ontslagronde aangevraagd voor Jaap dus hij MOET hem eruit stemmen
Vind je het gek? Hij beseft nu dat brian heel slim is geweest. Brian stemt Jaap er uit en dan zit Huub met de gebakken peren want die heeft jaap er in gehouden en kan dus niet zijn stem veranderenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:44 schreef getl0st het volgende:
Huub gedraagd zich ERG zenuwachtig..
"Rot aub op, Dankjewel"quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:46 schreef Liess het volgende:
Eric stemt hem naar Huis.
Huub weet zeker dat Brian Jaap er niet uit stemt, dus probeert hij close met Jaap te worden door hem er in te houden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:42 schreef KonnieKipke het volgende:
Waarom niet jaap eruit nu??? Ik begrijp Brain en Huub niet.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:46 schreef Maanvis het volgende:
Mmm, zou het dan echt gaan gebeuren?
geloof ik ook hoor. Ik heb hem diverse keren horen zeggen vanmiddag dat hij jaap er in ging houden om tactische redenen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt..
Maar volgens mij zoog hij dat zwaar uit zijn duim
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef Eisenheim. het volgende:
De streams hebben het hier in ieder geval geheel opgegeven...
Zieke terro heb je hem vannacht gezien wat een soort van smerige pies en poep humor (letterlijk)quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef F04 het volgende:
Ik hoop eigelijk dat Joop d'r inblijft.
Terror.
JAhaaa, pure smaad en lasterquote:
Precies, er is een voorstemming geweest.. en daar moet ie zich aan houden, toch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind je het gek? Hij beseft nu dat brian heel slim is geweest. Brian stemt Jaap er uit en dan zit Huub met de gebakken peren want die heeft jaap er in gehouden en kan dus niet zijn stem veranderen
Hoezo moet die niet nog stemmen? Hij kan toch alsnog straks hem eruit stemmen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind je het gek? Hij beseft nu dat brian heel slim is geweest. Brian stemt Jaap er uit en dan zit Huub met de gebakken peren want die heeft jaap er in gehouden en kan dus niet zijn stem veranderen
Mannenhumorquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zieke terro heb je hem vannacht gezien wat een soort van smerige pies en poep humor (letterlijk)![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:46 schreef Maanvis het volgende:
Mmm, zou het dan echt gaan gebeuren?
Dat kan niet,Huub heeft zelf de ontslagronde aan gevraagd, dus moet hij tegenstemmen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:47 schreef F04 het volgende:
Brian zal vast Jaap eruit stemmen.
Onze HuisHomoMartelaar is alleen maar lekker ( voor de liefhebber ) wanneer je hem 50 euro'tjes betaaldquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een smerig praatje weer van Eric.
En humor heeft hij ook al niet.
Zo ja, dan is dat afgesproken met Brian denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:47 schreef F04 het volgende:
Brian zal vast Jaap eruit stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |