quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:43 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, hij zit er niet mee![]()
Hij heeft het een plaats gegeven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prachtig om te lezen hoe Brian er al lang niet meer mee bezig is.
Dan blijft alleen Terror Jaap overquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:45 schreef Marelle het volgende:
Je bent GEWELDIG Brian GEWELDIG!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik weet nu zeker dat ik geen betaalde streams ga kijkenheb geen zin om nog langer het gezeik van Brian aan te horen, en het kleffe gedoe van Huub en Lieke.........
Een prominente plaats op de voorgrond.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:45 schreef Meganog het volgende:
Hij heeft het een plaats gegeven.
Ik geloof van de week toch duidelijk te hebben gezien en gehoord hoe Amanda Brian er met gemak uitlulde.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:46 schreef Marrije het volgende:
Brian: ik ken een meisje van 17 dat Amanda eruit praat
nee, ik heb liever Nicolaasquote:
Die weigert hij natuurlijk te ontvangen , zo dom is hij nu ook weer niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
Kutwijf Natasja wil Gaby gaan bellen....en dat met een big smile![]()
Zolang trek ik het niet meer hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:46 schreef Wopper1 het volgende:
Brian gaat binnen nu en een paar weken uit de kooi. Die jongen trekt het niet meer, let maar op.
Check wat ik over Amanda gezegd heb.....zondag in de weekcompilatie op de geweldige zender Tien!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
Amanda belt in elk geval wel naar de redactie om door te geven dat Jaap weer vreemde stukken over haar op zn log heeft geplaatst.
Maar hij zit er niet mee hoor!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:42 schreef Wopper1 het volgende:
Ai ai ai, je zet de stream aan en hoort brian: huub dit, huub dat, huub zus, huub zo..![]()
hehehehe, jammer voor der dat Eric dat gisteren al tegen Huub heeft verteld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:47 schreef Wopper1 het volgende:
Natasia gaat Gaby bellen..
Voor Natasia zelf of voor Huub??
Sommige mannen kunnen het ook met drank op hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:48 schreef Marelle het volgende:
[..]
nee, ik heb liever Nicolaas![]()
tenminste als ie niet teveel gedronken heeft....
Hij ging toch vliegen vandaag?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
Ach, Brainless mag dus bellen met de FEBO of hij mag slapen , omdat hij zo moe is. Hoezo geen privileges?
Eensquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:45 schreef Marelle het volgende:
Ik weet nu zeker dat ik geen betaalde streams ga kijkenheb geen zin om nog langer het gezeik van Brian aan te horen, en het kleffe gedoe van Huub en Lieke.........
En krijgt hij daar ook toestemming voor?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
Ach, Brainless mag dus bellen met de FEBO of hij mag slapen , omdat hij zo moe is. Hoezo geen privileges?
wat een niveauquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:49 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Check wat ik over Amanda gezegd heb.....zondag in de weekcompilatie op de geweldige zender Tien!
(snel copy-pasten en over het hele internet laten gaan aub)
Afgelopen week heeft die stoephoer van een Amanda de sfeer in De Gouden Kooi flink verziekt. Tja als zij ervoor kiest om het ranzige slijm van Huub in haar grote toverdoos te later verdwijnen, dan vind ik dat geen stijl. Brian was toch haar fuckbuddy? Kennlijk is iedereen goed genoeg voor onze kleine meid. De komende week gaat het mijn beurt worden om die toverdoos volledig uit te wonen. Ik ben toch al aan ''t terroriseren, dus wat mij betreft een grote soa epidemie hier in de ranskooi. Laat de orgie-oorlog beginnen en mag degene met het grootste libido winnen! Ik ga ernaast staan lachen. Elke keer weer. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest in mijn leven als de afgelopen week in De Gouden Kooi. Voor eeuwig gevangen in TERROR!
En dat helpt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft een klacht ingediend bij de redactie over wat Jaap over haar heeft geschreven.
Ik zou dat persoonlijk eerder doen voor dat gluren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft een klacht ingediend bij de redactie over wat Jaap over haar heeft geschreven.
Wat zijn die 2 toch een stel fijne en goede mensen, echt de kindjes van god.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:52 schreef mootie het volgende:
Wil Brian nu een medaille omdat hij niet gedronken heeft de laatste dagen?
ging niet door er was te laat een toestel besteld voor hem. Ze waren al volgeboekt aldus ratquote:
Ging niet door. Alle kisten waren volgeboekt.quote:
Dat ze ter plekke maar een lading stront over zich heen mogen krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:53 schreef Borga het volgende:
[..]
Wat zijn die 2 toch een stel fijne en goede mensen, echt de kindjes van god.
Maar hij zit er niet meequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:53 schreef schatje het volgende:
Wifebeater B. vindt Huub een zielig ventje.
Mag een lading volt ook?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef schatje het volgende:
Dat ze ter plekke maar een lading stront over zich heen mogen krijgen.
Zouden ze echt in de veronderstelling leven dat de kijkers hen eerlijke, fijne mensen vinden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef Black_king het volgende:
Huub en Lieke proosten op een lange tijd in de villa.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef schatje het volgende:
[..]
En dan ook nog zeggen dat Amanda oogkleppen op heeftquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Maar hij zit er niet mee
Huub doet hem niks... dat heeft ie allang een plaatsje gegeven
.....BETON......quote:
tja dat denkt hij echt........en hij vindt dat dellie haar eigen wereld creeertquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Zouden ze echt in de veronderstelling leven dat de kijkers hen eerlijke, fijne mensen vinden?
Het is net "Wie is de Mol" soms..... Alléén is de lol ervan af, als je weet wie de mol is.....quote:
Wanneer zou Nena een plaatsje krijgen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Maar hij zit er niet mee
Huub doet hem niks... dat heeft ie allang een plaatsje gegeven
Daar proost ik op meequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef Black_king het volgende:
Huub en Lieke proosten op een lange tijd in de villa.
Beter!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef the_undertaker het volgende:
Brian durft niet teveel te drinken omdat hij dan bang is de controle te verliezen of dat ie onverhoopt toch het verhaal Holloway op gaat biechten
NEE!!!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Mag ook.
Natasia gaat vragen of ze even mogen tukken.
Waarom zouden zij dat privilege mogen hebben?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef schatje het volgende:
Mag ook.
Natasia gaat vragen of ze even mogen tukken.
Daar is Brian erg goed in, z'n eigen tekortkomingen op een ander projecterenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tja dat denkt hij echt........en hij vindt dat dellie haar eigen wereld creeert![]()
Denk 't niet nawat er allemaal de laatste tijd is gebeurd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:58 schreef Borga het volgende:
Hebben Amanda en Breenless alweer ''verkering''???
Wifebeater B. zei omdat ik nu eigenlijk had moeten vliegen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zouden zij dat privilege mogen hebben?
Hoop ut niet....quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:59 schreef F04 het volgende:
[..]
Denk 't niet nawat er allemaal de laatste tijd is gebeurd.
Dus?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:00 schreef schatje het volgende:
Wifebeater B. zei omdat ik nu eigenlijk had moeten vliegen.
Waarom mag zij slapen???quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
Natasja mag slapen, maar Brainless niet. Dit ivm zijn geweldige relatie met Amanda en de goeie gesprekken.
Beetje late reactie van mijn kant, maar pammetjes en drank mogen niet samen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:52 schreef mootie het volgende:
Wil Brian nu een medaille omdat hij niet gedronken heeft de laatste dagen?
Daarvoor moet je zijn bij Mevr. Deb Pannekoek.quote:
Omdat zij 33 is ofzo.......... geen touw aan vast te knopen vrees ik. Of alvast voorslapen voor de operatie? Who knows.quote:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de Italiaanse Vogue hiervoor al 10 spreads in het blad heeft ingeruimd. Topfotograaf Terry Richardson neemt de klus met beide handen aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
De glamourfotografen en bladen zullen in de rij staan om verslag te mogen doen van het hoogstaande partijtje modderworstelen.![]()
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht dat hij daar wel eens meer vanaf zou kunnen weten....quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef the_undertaker het volgende:
Brian durft niet teveel te drinken omdat hij dan bang is de controle te verliezen of dat ie onverhoopt toch het verhaal Holloway op gaat biechten
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de Italiaanse Vogue hiervoor al 10 spreads in het blad heeft ingeruimd. Topfotograaf Terry Richardson neemt de klus met beide handen aan.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:01 schreef Black_king het volgende:
Brian heeft niet mogen vliegen vandaag......
Vast omdat ze bang waren voor een kamikaze-actie....
Zij heeeeeeeeeeeeeft natuurlijk vvvvvvvvvvvvvveel meeeeeeeeeeeeeeeeeeer meeeeeeeeegemaaaaaakt in der leeeeeeeeeeeeeeeven.... Daarom is ze nu zo moe.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat zij 33 is ofzo.......... geen touw aan vast te knopen vrees ik. Of alvast voorslapen voor de operatie? Who knows.![]()
Jawel hoor!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze verdomme niks stijlvollers bedenken dan aandachtsgeile sletjes (verplicht in string) die elkaar in de modder betasten en zich daarna laten keuren op de vorm van hun borsten?![]()
Ik ga voor de schoenen, daar hebben wij als kijker het minst last vanquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel hoor!Een kalender Een eigen lingerielijn Bodypainting Een eigen schoenenlijn, ontworpen daar La Balk herself.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Telegraaf:
Suicide Brian boord cessna in Talpa gebouw
Goed opgelet!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
De vorige keer dat Brainless aan de pammetjes was, gingen de vlieglessen ook niet door, remember?![]()
Ik zie De Telegraaf inderdaad wel in staat tot zo'n spelfoutquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef PumaStreamer het volgende:
Telegraaf:
Suicide Brian boord cessna in Talpa gebouw
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga voor de schoenen, daar hebben wij als kijker het minst last van![]()
Het zijn miljonairs he, die doen dat soort dingen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze verdomme niks stijlvollers bedenken dan aandachtsgeile sletjes (verplicht in string) die elkaar in de modder betasten en zich daarna laten keuren op de vorm van hun borsten?![]()
Niet te bedenken de eigenaar van ut vliegtuig...cessna is niet goedkoop...ok ok een verre arie is duurder maar toch???!!!!!!!! en de natuur...brand die de crash veroorzaakt...nou...wij schrikken natuurlijk effe..dus de opvolgende zorg die we nodig hebben van het schokkende moment..en zo kan je wel door gaan hehaha.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goed opgelet!Is natuurlijk ook levensgevaarlijk voor onschuldigen op deze aarde.
Ik heb even een quote van haar gevonden.....:quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarvoor moet je zijn bij Mevr. Deb Pannekoek.
La Balk loollllquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel hoor!Een kalender Een eigen lingerielijn Bodypainting Een eigen schoenenlijn, ontworpen daar La Balk herself.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Telegraaf:
Suicide Brian AAN? boord cessna in Talpa gebouw
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie De Telegraaf inderdaad wel in staat tot zo'n spelfout.
Moet Brian die moie, stoere metroman voorstellen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:12 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik heb even een quote van haar gevonden.....:
“De samenstelling van de groep is niet goed“, zegt producente Deborah Flens in De Telegraaf. “Natuurlijk, we hebben al een moeder. Dat hadden we niet kunnen bedenken, want welke ouder gaat nu minimaal een jaar weg bij de kinderen.”
“Maar met name bij de mannen zijn er leemtes, waar ik van wakker lig. We hebben de casting dan ook gewoon weer opengesteld.” Deborah is onder meer op zoek naar een soort Chris Zegers: een mooie, stoere metroman die de kijkcijfers moet opjagen. Verder zoekt Deborah naar een jonge, ambitieuze man met een frisse kijk op het leven en een hardwerkende man. Ook zijn de makers op zoek naar twee vrouwen. “In de groep zoeken we nog een jong stoer wijf à la Anouk, Ellen ten Damme, type Manuela Kemp en een sexy blondine als Pamela Anderson of Paris Hilton.”
Echt op de hand van Natasja kan ze dus ook niet zijn.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |