http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.htmlquote:
Net zo saai als Nicolaaaaquote:
wil dit zeggen dat jij voor Lieke gaat??quote:
keequote:
Ik ga voor niemand daar...quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:21 schreef Marelle het volgende:
[..]
wil dit zeggen dat jij voor Lieke gaat??![]()
![]()
Kwestie van smaal denk ik, want ik vind het ook een mooie meid.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:24 schreef Marrije het volgende:
Huub: ik ben geen borstenman
Lieke: billenman?
Huub: ik ga meer voor kop
Wat doet ie dan met Lieke?![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:24 schreef Marrije het volgende:
Huub: ik ben geen borstenman
Lieke: billenman?
Huub: ik ga meer voor kop
Wat doet ie dan met Lieke?![]()
zeker een kwestie van smaak ik vind er niks an heel die meid niet. De uitstraling van een goudvis, sluw schonkig en bokkigquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kwestie van smaal denk ik, want ik vind het ook een mooie meid.
Kan Brian niet Brians back-up worden? Net zo handig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
Brian blijft gewoon Brian. Brian met verstand, aldus Brian.
ik hoop alleen dat het niet zoals vandaag blijft gaan, constant op elkaars lip gatverquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kwestie van smaal denk ik, want ik vind het ook een mooie meid.
Dat material girl muziekje op de achtergrondquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Bij nieuwste video's: Lieke blijft.......waarom.
Ik denk toch echt dat Lieke daar tijdelijk is. Huub maakt zo echt geen TV. Of de FEBO wil hem toch uit DGK.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef Marelle het volgende:
[..]
ik hoop alleen dat het niet zoals vandaag blijft gaan, constant op elkaars lip gatver![]()
en dat gaat er voorlopig ook niet uitquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:33 schreef blomst het volgende:
weer over het beffen, brian heeft het allemaal verwerkt.
Maar het zit hem nog steeds in zijn hoofd.
Flink in d'r zak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat material girl muziekje op de achtergrond![]()
-edit- en ze heeft Huub in d'r zak![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dat gaat er voorlopig ook niet uit![]()
Op de laatse dag voor je moet betalen voor de streams?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Flink in d'r zak.
Ben wel op een goed moment weer gaan kijken naar de DGK![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:33 schreef blomst het volgende:
weer over het beffen, brian heeft het allemaal verwerkt.
Maar het zit hem nog steeds in zijn hoofd.
Beffen, vingeren ... kutsappen na de maaltijd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
Palma heeft aan Natasja verteld dat Huub Amanda ook gevingert heeft. Heeft Palma bionische ogen?
Remember Nenaquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:36 schreef Marelle het volgende:
Wat kan Brian zich toch altijd goed over iets heenzetten, hij blijft er maar een jaar mee bezig, knap hoor![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:36 schreef Lobasca het volgende:
B; het is bij hun 2 alleen maar de schuld bij de ander zoeken... over h en a
Amanda Balk?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Zo'n enorme balk in je oog moet toch reuze veel pijn doen?
waar het hart vol van is tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beffen, vingeren ... kutsappen na de maaltijd.
Hij heeft die balk in zijn reet, daarom merkt hij er niets van........quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Zo'n enorme balk in je oog moet toch reuze veel pijn doen?
Verhip!quote:
Dat wordt konijnen vanavond , en dan bedoel ik niet breenless en Amandelquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:39 schreef Suikeroom het volgende:
Huub zit weer bij zn liefje lieve verhaaltjes te vertellen tegen Lieke.![]()
Wat maakt het uit, hij zit er niet meequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:42 schreef Marrije het volgende:
Pffff, Brian: Amanda weet niet eens of Huub wel of niet zijn broek aan had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |