En krijgt hij daar ook toestemming voor?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
Ach, Brainless mag dus bellen met de FEBO of hij mag slapen , omdat hij zo moe is. Hoezo geen privileges?
wat een niveauquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:49 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Check wat ik over Amanda gezegd heb.....zondag in de weekcompilatie op de geweldige zender Tien!
(snel copy-pasten en over het hele internet laten gaan aub)
Afgelopen week heeft die stoephoer van een Amanda de sfeer in De Gouden Kooi flink verziekt. Tja als zij ervoor kiest om het ranzige slijm van Huub in haar grote toverdoos te later verdwijnen, dan vind ik dat geen stijl. Brian was toch haar fuckbuddy? Kennlijk is iedereen goed genoeg voor onze kleine meid. De komende week gaat het mijn beurt worden om die toverdoos volledig uit te wonen. Ik ben toch al aan ''t terroriseren, dus wat mij betreft een grote soa epidemie hier in de ranskooi. Laat de orgie-oorlog beginnen en mag degene met het grootste libido winnen! Ik ga ernaast staan lachen. Elke keer weer. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest in mijn leven als de afgelopen week in De Gouden Kooi. Voor eeuwig gevangen in TERROR!
En dat helpt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft een klacht ingediend bij de redactie over wat Jaap over haar heeft geschreven.
Ik zou dat persoonlijk eerder doen voor dat gluren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft een klacht ingediend bij de redactie over wat Jaap over haar heeft geschreven.
Wat zijn die 2 toch een stel fijne en goede mensen, echt de kindjes van god.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:52 schreef mootie het volgende:
Wil Brian nu een medaille omdat hij niet gedronken heeft de laatste dagen?
ging niet door er was te laat een toestel besteld voor hem. Ze waren al volgeboekt aldus ratquote:
Ging niet door. Alle kisten waren volgeboekt.quote:
Dat ze ter plekke maar een lading stront over zich heen mogen krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:53 schreef Borga het volgende:
[..]
Wat zijn die 2 toch een stel fijne en goede mensen, echt de kindjes van god.
Maar hij zit er niet meequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:53 schreef schatje het volgende:
Wifebeater B. vindt Huub een zielig ventje.
Mag een lading volt ook?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef schatje het volgende:
Dat ze ter plekke maar een lading stront over zich heen mogen krijgen.
Zouden ze echt in de veronderstelling leven dat de kijkers hen eerlijke, fijne mensen vinden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef Black_king het volgende:
Huub en Lieke proosten op een lange tijd in de villa.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef schatje het volgende:
[..]
En dan ook nog zeggen dat Amanda oogkleppen op heeftquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Maar hij zit er niet mee
Huub doet hem niks... dat heeft ie allang een plaatsje gegeven
.....BETON......quote:
tja dat denkt hij echt........en hij vindt dat dellie haar eigen wereld creeertquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Zouden ze echt in de veronderstelling leven dat de kijkers hen eerlijke, fijne mensen vinden?
Het is net "Wie is de Mol" soms..... Alléén is de lol ervan af, als je weet wie de mol is.....quote:
Wanneer zou Nena een plaatsje krijgen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Maar hij zit er niet mee
Huub doet hem niks... dat heeft ie allang een plaatsje gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |