Daar proost ik op meequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef Black_king het volgende:
Huub en Lieke proosten op een lange tijd in de villa.
Beter!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef the_undertaker het volgende:
Brian durft niet teveel te drinken omdat hij dan bang is de controle te verliezen of dat ie onverhoopt toch het verhaal Holloway op gaat biechten
NEE!!!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Mag ook.
Natasia gaat vragen of ze even mogen tukken.
Waarom zouden zij dat privilege mogen hebben?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef schatje het volgende:
Mag ook.
Natasia gaat vragen of ze even mogen tukken.
Daar is Brian erg goed in, z'n eigen tekortkomingen op een ander projecterenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tja dat denkt hij echt........en hij vindt dat dellie haar eigen wereld creeert![]()
Denk 't niet nawat er allemaal de laatste tijd is gebeurd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:58 schreef Borga het volgende:
Hebben Amanda en Breenless alweer ''verkering''???
Wifebeater B. zei omdat ik nu eigenlijk had moeten vliegen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zouden zij dat privilege mogen hebben?
Hoop ut niet....quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:59 schreef F04 het volgende:
[..]
Denk 't niet nawat er allemaal de laatste tijd is gebeurd.
Dus?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:00 schreef schatje het volgende:
Wifebeater B. zei omdat ik nu eigenlijk had moeten vliegen.
Waarom mag zij slapen???quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
Natasja mag slapen, maar Brainless niet. Dit ivm zijn geweldige relatie met Amanda en de goeie gesprekken.
Beetje late reactie van mijn kant, maar pammetjes en drank mogen niet samen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:52 schreef mootie het volgende:
Wil Brian nu een medaille omdat hij niet gedronken heeft de laatste dagen?
Daarvoor moet je zijn bij Mevr. Deb Pannekoek.quote:
Omdat zij 33 is ofzo.......... geen touw aan vast te knopen vrees ik. Of alvast voorslapen voor de operatie? Who knows.quote:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de Italiaanse Vogue hiervoor al 10 spreads in het blad heeft ingeruimd. Topfotograaf Terry Richardson neemt de klus met beide handen aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
De glamourfotografen en bladen zullen in de rij staan om verslag te mogen doen van het hoogstaande partijtje modderworstelen.![]()
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht dat hij daar wel eens meer vanaf zou kunnen weten....quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef the_undertaker het volgende:
Brian durft niet teveel te drinken omdat hij dan bang is de controle te verliezen of dat ie onverhoopt toch het verhaal Holloway op gaat biechten
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de Italiaanse Vogue hiervoor al 10 spreads in het blad heeft ingeruimd. Topfotograaf Terry Richardson neemt de klus met beide handen aan.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:01 schreef Black_king het volgende:
Brian heeft niet mogen vliegen vandaag......
Vast omdat ze bang waren voor een kamikaze-actie....
Zij heeeeeeeeeeeeeft natuurlijk vvvvvvvvvvvvvveel meeeeeeeeeeeeeeeeeeer meeeeeeeeegemaaaaaakt in der leeeeeeeeeeeeeeeven.... Daarom is ze nu zo moe.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat zij 33 is ofzo.......... geen touw aan vast te knopen vrees ik. Of alvast voorslapen voor de operatie? Who knows.![]()
Jawel hoor!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze verdomme niks stijlvollers bedenken dan aandachtsgeile sletjes (verplicht in string) die elkaar in de modder betasten en zich daarna laten keuren op de vorm van hun borsten?![]()
Ik ga voor de schoenen, daar hebben wij als kijker het minst last vanquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel hoor!Een kalender Een eigen lingerielijn Bodypainting Een eigen schoenenlijn, ontworpen daar La Balk herself.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Telegraaf:
Suicide Brian boord cessna in Talpa gebouw
Goed opgelet!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
De vorige keer dat Brainless aan de pammetjes was, gingen de vlieglessen ook niet door, remember?![]()
Ik zie De Telegraaf inderdaad wel in staat tot zo'n spelfoutquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef PumaStreamer het volgende:
Telegraaf:
Suicide Brian boord cessna in Talpa gebouw
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga voor de schoenen, daar hebben wij als kijker het minst last van![]()
Het zijn miljonairs he, die doen dat soort dingen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze verdomme niks stijlvollers bedenken dan aandachtsgeile sletjes (verplicht in string) die elkaar in de modder betasten en zich daarna laten keuren op de vorm van hun borsten?![]()
Niet te bedenken de eigenaar van ut vliegtuig...cessna is niet goedkoop...ok ok een verre arie is duurder maar toch???!!!!!!!! en de natuur...brand die de crash veroorzaakt...nou...wij schrikken natuurlijk effe..dus de opvolgende zorg die we nodig hebben van het schokkende moment..en zo kan je wel door gaan hehaha.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goed opgelet!Is natuurlijk ook levensgevaarlijk voor onschuldigen op deze aarde.
Ik heb even een quote van haar gevonden.....:quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarvoor moet je zijn bij Mevr. Deb Pannekoek.
La Balk loollllquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel hoor!Een kalender Een eigen lingerielijn Bodypainting Een eigen schoenenlijn, ontworpen daar La Balk herself.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Telegraaf:
Suicide Brian AAN? boord cessna in Talpa gebouw
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie De Telegraaf inderdaad wel in staat tot zo'n spelfout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |