Daar proost ik op meequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef Black_king het volgende:
Huub en Lieke proosten op een lange tijd in de villa.
Beter!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef the_undertaker het volgende:
Brian durft niet teveel te drinken omdat hij dan bang is de controle te verliezen of dat ie onverhoopt toch het verhaal Holloway op gaat biechten
NEE!!!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef schatje het volgende:
[..]
Mag ook.
Natasia gaat vragen of ze even mogen tukken.
Waarom zouden zij dat privilege mogen hebben?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:57 schreef schatje het volgende:
Mag ook.
Natasia gaat vragen of ze even mogen tukken.
Daar is Brian erg goed in, z'n eigen tekortkomingen op een ander projecterenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tja dat denkt hij echt........en hij vindt dat dellie haar eigen wereld creeert![]()
Denk 't niet nawat er allemaal de laatste tijd is gebeurd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:58 schreef Borga het volgende:
Hebben Amanda en Breenless alweer ''verkering''???
Wifebeater B. zei omdat ik nu eigenlijk had moeten vliegen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zouden zij dat privilege mogen hebben?
Hoop ut niet....quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:59 schreef F04 het volgende:
[..]
Denk 't niet nawat er allemaal de laatste tijd is gebeurd.
Dus?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:00 schreef schatje het volgende:
Wifebeater B. zei omdat ik nu eigenlijk had moeten vliegen.
Waarom mag zij slapen???quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
Natasja mag slapen, maar Brainless niet. Dit ivm zijn geweldige relatie met Amanda en de goeie gesprekken.
Beetje late reactie van mijn kant, maar pammetjes en drank mogen niet samen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:52 schreef mootie het volgende:
Wil Brian nu een medaille omdat hij niet gedronken heeft de laatste dagen?
Daarvoor moet je zijn bij Mevr. Deb Pannekoek.quote:
Omdat zij 33 is ofzo.......... geen touw aan vast te knopen vrees ik. Of alvast voorslapen voor de operatie? Who knows.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |