Noooohhhh, MEER MEER!!quote:
Oh, niks mis mee met die meiden hoor.. alleen zo frontaal hoef ik ze niet te zienquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat vind je van de dames die hier gepost worden dan?en leuke foto, zal proberen te onthouden dat het je tas is
en hoezo zijn dames in string niet sexy dan?
Nee, hij is 1.94 m en ik maar 1.70 meter... dus voor het effect van deze foto moest ie ff krom staanquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef Damzkieee het volgende:
Is je vriend Quasimodo Miss?
Of lijkt dat zo op die foto?
Je kijkt in de OP van dit topic, daar staat onderin: de OP is te vinden op wikipedia blabla. Het stuk op wikipedia doe je copy-paste in de openingspost. Klaar is kees.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef Cuckoo het volgende:
Mensen excuses voor het niet aanmaken! Weet niet hoe dat moet![]()
Had al wel Damzkieee en Roycooo gePMd met de mededeling of ze het ff voor mij konden doen![]()
toch 4 hele uurtjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef Bootje84 het volgende:
pff. heb 4 uurtjes kunnen genieten van míjn topic..
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef Cuckoo het volgende:
Mensen excuses voor het niet aanmaken! Weet niet hoe dat moet![]()
Had al wel Damzkieee en Roycooo gePMd met de mededeling of ze het ff voor mij konden doen![]()
en ff een mooie TT verzinnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je kijkt in de OP van dit topic, daar staat onderin: de OP is te vinden op wikipedia blabla. Het stuk op wikipedia doe je copy-paste in de openingspost. Klaar is kees.
quote:
Jong geleerd = oud gedaan!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:39 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Btw; wist wel hoe je een nieuw topic aan moest maken, maar niet hoe je al die info (avaters etc.) erin krijgt! Ga nu weer voor post 300 en dan zelf proberen![]()
Mijn avatar klopt trouwens niet meerquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:39 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Btw; wist wel hoe je een nieuw topic aan moest maken, maar niet hoe je al die info (avaters etc.) erin krijgt! Ga nu weer voor post 300 en dan zelf proberen![]()
Geen haar op mn hoofd die eraan denkt nog een naamtopic voor hem te makenquote:
!!! iedereen dus wachten met posten, laat Cuckoo nummer 300 maar posten !!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:39 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
quote:
Nieuwe topic, nieuwe kansenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef Bootje84 het volgende:
pff. heb 4 uurtjes kunnen genieten van míjn topic..
Moet je zelf maar ff aanpassen dan ik kom er niet helemaal uit welke van jou wasquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:40 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Mijn avatar klopt trouwens niet meer
Een gebroken Cuckoo :quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Damzkieee het volgende:
Cuckoo moet morgenochtend vroeg open wij blijven tot na 3en hangen
Ik schat de kans groter dat je er niet eens in komtquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:45 schreef Damzkieee het volgende:
I use to go through the backdoor aaightquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:46 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik schat de kans groter dat je er niet eens in komt![]()
Oh oh, hoe doe ik dat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:44 schreef DaFan het volgende:
[..]
Moet je zelf maar ff aanpassen dan ik kom er niet helemaal uit welke van jou was
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:46 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik schat de kans groter dat je er niet eens in komt![]()
JAGSHEMASH!! I likeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 3 mei 2007 11:50 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
I use to go through the backdoor aaight
gewoon bovenaan de Wiki zoeken naar de juiste link, de link die naar jouw oude plaatje verwijst... en die even aanpassen, de nieuwe link er inzettenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh oh, hoe doe ik dat?Die lekkere kerel was van mij, Michael Scofield uit Prison Break.
Ik ga eens in wiki neuzen..
Maak de boel niet stuk hè! Anders krijg je heibel in de keet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:50 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh oh, hoe doe ik dat?Die lekkere kerel was van mij, Michael Scofield uit Prison Break.
Ik ga eens in wiki neuzen..
Denk dat het gelukt isquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon bovenaan de Wiki zoeken naar de juiste link, de link die naar jouw oude plaatje verwijst... en die even aanpassen, de nieuwe link er inzettenopslaan en klaar is miss-scofield
Ik heb m'n best gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maak de boel niet stuk hè! Anders krijg je heibel in de keet.
volgens mij leeft de OP nog en klopt jouw plaatje in het volgende topic weerquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Denk dat het gelukt is![]()
[..]
Ik heb m'n best gedaan
Ben benieuwd hoe de (interim) trainer dit gaat managenquote:
Klopt, we snoeien wat af!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
Eagles zoekt nog een kampioenenmaker hoorde ik
Was t niet positief dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef PieterBas het volgende:
Altijd leuk... een buitenlands telefoontjes als je het niet verwacht![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
Eagles zoekt nog een kampioenenmaker hoorde ik
Idd, Martijn! Zag je aankomen hé!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:58 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Present! Je mag ook Martijn zeggen hoor..![]()
Tsjah, Koeman weg, was te verwachten.
vertel!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:57 schreef PieterBas het volgende:
Altijd leuk... een buitenlands telefoontjes als je het niet verwacht![]()
Ja wel hoor... maar goed.. dan moet je ff snel omschakelenquote:
klopt, kloptquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja wel hoor... maar goed.. dan moet je ff snel omschakelen
onee he, wat gaan jullie doen danquote:
Tuurlijkquote:
Verjaardag van Cuckoo. We hebben een geweldig kado voor die gozertquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
onee he, wat gaan jullie doen danik ga zo naar de stad, geld uitgeven
naar chicky.. uh, wat doen weet ik nog niet. misschien strippoker ofzo. vind ze leukquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Cuckoo is jarigquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoe weetje dat? Gisteren moest je de regels nog vragenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
naar chicky.. uh, wat doen weet ik nog niet. misschien strippoker ofzo. vind ze leuk
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hallo, ik ben er terug van vergadering
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
Jongens, ik ga even douchen en aankleden enzo!!
Tot zooo
wbquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hallo, ik ben er terug van vergadering
waar ga je heen dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
Jongens, ik ga even douchen en aankleden enzo!!
Tot zooo
ja klopt.. hihiquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoe weetje dat? Gisteren moest je de regels nog vragen
ik bedoelde het meer als: waar ga je heen? (omdat je je nu gaat douchen en aankleden)quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:09 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Euhhh, naar bad- en slaapkamer!! Daar kan ik mij tenslotte douchen en aankleden![]()
![]()
zoiets jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:05 schreef Bootje84 het volgende:
piet, had je geen keniaan aan de lijn die zei dat je 5 miljoen erfenis had gehad van je apen-oom in afrika? en dat je ff 3 miljoen moet storten om de transactie te lappen?
Voorstelling van [half]naakte vrouw enzoquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Voorstelling van [half]naakte vrouw enzo![]()
Oh, naar 6x lezen begrijp ik 'm pas. Ga niet veel doen vandaag, maar vind het nu wel eens tijd om me te fatsoeneren enzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik bedoelde het meer als: waar ga je heen? (omdat je je nu gaat douchen en aankleden)
Whaha, onder de douche ben ik naakt hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Voorstelling van [half]naakte vrouw enzo![]()
hoezo kan je daar moeilijk in lopen miss? Is je "pyjama" te klein?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh, naar 6x lezen begrijp ik 'm pas. Ga niet veel doen vandaag, maar vind het nu wel eens tijd om me te fatsoeneren enzoKan toch moeilijk dehele dag in m'n 'pyjama' lopen
![]()
ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Whaha, onder de douche ben ik naakt hoorJij niet dan?
kan makkelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:14 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oh, naar 6x lezen begrijp ik 'm pas. Ga niet veel doen vandaag, maar vind het nu wel eens tijd om me te fatsoeneren enzoKan toch moeilijk dehele dag in m'n 'pyjama' lopen
![]()
Whaha, nee! Maar mijn pyjama stelt niet echt veel voor! (boxer met hemdje)quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoezo kan je daar moeilijk in lopen miss? Is je "pyjama" te klein?
iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:18 schreef Stienn het volgende:
Whehehe, iedereen zit hier te kwijlen omdat er iemand van het vrouwlijk geslacht onder de douch springt..
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:20 schreef miss-scofield het volgende:
@ ReMcOrE, alles kan!
R3mc0r3quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
(bedankt voor het goed typen van mijn naam
![]()
)
Dat was ook héééééél moeilijk jaquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..](en bedankt voor het goed typen van mijn naam
![]()
)
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:18 schreef Stienn het volgende:
Whehehe, iedereen zit hier te kwijlen omdat er iemand van het vrouwlijk geslacht onder de douch springt..
Houwelquote:
doeiquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:23 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat was ook héééééél moeilijk ja![]()
![]()
Okaayyy, ik gaaa!!![]()
douch en aankleed zequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:23 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dat was ook héééééél moeilijk ja![]()
![]()
Okaayyy, ik gaaa!!![]()
die heb ik nog niet gehoordquote:
sexyquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die doucht met kleding aan?
dan is er toch iets te raden, bedoel jequote:
als het nog moet komen maakt het dat spannender, vind ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan is er toch iets te raden, bedoel je
Uiteraard. Maar omdat je je aan... laat maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Whaha, onder de douche ben ik naakt hoorJij niet dan?
aan wat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar omdat je je aan... laat maar![]()
samen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef Houniet het volgende:
nou, hardwerkende stage rukkersik ben hetzelfde als miss doen
foto's van mannen posten?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef Houniet het volgende:
quote:
vakantie vieren?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef Houniet het volgende:
nee, anders zei ik wel dat ik samen met miss wat ging doenquote:
ik ben al de hele week vrij jongenquote:
dat doe ik dus ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
Vakantie is voor mietjes man. En dan leer je immers niks!
Werken jullie!
werkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
Vakantie is voor mietjes man. En dan leer je immers niks!
Werken jullie!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:40 schreef Casual-T het volgende:
(Wat) heb je getrackteerd op je stage cuckoo?
quote:
maar als je werkt, mag je ook pauze houden, dus dat ga ik over een 40 minuten maar even doenquote:
Hij is ziekquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef Casual-T het volgende:
Is SOK trouwens ook op vakantie???
Ik ben aan het pokeren..quote:
SOK41quote:
nu je het zegtquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef Casual-T het volgende:
Is SOK trouwens ook op vakantie???
Uiteraard mag dat. Ik net ook gehad. Heerlijk rijst met babi pangang gegeten. Goeie kantine hierquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar als je werkt, mag je ook pauze houden, dus dat ga ik over een 40 minuten maar even doen
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nu je het zegtik heb hem niet eens gemist eigenlijk
![]()
ik ga gewoon voor m'n bammetjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Uiteraard mag dat. Ik net ook gehad. Heerlijk rijst met babi pangang gegeten. Goeie kantine hier![]()
Komt omdat je zelf het hele topic volblaft met spemquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik mis ook niemand als die persoon er een keer niet is
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Komt omdat je zelf het hele topic volblaft met spem
Net weer mijn bammetjes gehad en een broodje frikandelquote:
Vlaaienquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:40 schreef Casual-T het volgende:
(Wat) heb je getracteerd op je stage cuckoo?
wbquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:51 schreef Freshthinking het volgende:
hoi, weer terug.
LOLLERCAUST!!!111één1`1`1`1!!!!!!!einzweidrei!!!1111`1````111~~~``11`~~~~~!!! ROFLCOPTERquote:
Ik ging ook voor een nominatie; meest matige grap van de dagquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
LOLLERCAUST!!!111één1`1`1`1!!!!!!!einzweidrei!!!1111`1````111~~~``11`~~~~~!!! ROFLCOPTER
WAT EEN GARP![]()
mijn stem heb jequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:56 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik ging ook voor een nominatie; meest matige grap van de dag![]()
Welkom terugquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:51 schreef Freshthinking het volgende:
hoi, weer terug.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:56 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Lekker..![]()
Limburgse vlaaien..![]()
Ik wordt altijd zo misselijk van die gebakjes of slagroomtaart..
Alweer een stem erbij! Dat zijn er al 2quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:58 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een slechte kutgarp Cuckoo.
Je moest eens weten, toen Lienelien hier wasquote:
lienelienquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:00 schreef Bootje84 het volgende:
LIENELIEN WANNABEE'S!!!
En dat zijn ze!quote:
dat herinnert mij er aan, de radio staat hier helemaal niet aanquote:
ik luister gewoon naar muziek op mijn iPod, daar heb ik helemaal geen last van reclamequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat herinnert mij er aan, de radio staat hier helemaal niet aangauw ff doen
en ook nog kraaiend?quote:
nee ik sta nog onder de douchequote:
als de andere vertegenwoordiger hier straks ook weg is, dan gaat er hardstyle door het kantoor heenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik luister gewoon naar muziek op mijn iPod, daar heb ik helemaal geen last van reclame
nee men, jumpstyle en dan zelf ook gaan jumpenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als de andere vertegenwoordiger hier straks ook weg is, dan gaat er hardstyle door het kantoor heen![]()
neequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:12 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
nee men, jumpstyle en dan zelf ook gaan jumpen
ik vraag me af hoeveel (wannabe) jumpers hun spieren hebben verrekt of afgescheurdquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:12 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:12 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
ik hoop veelquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik vraag me af hoeveel (wannabe) jumpers hun spieren hebben verrekt of afgescheurd![]()
te weinigquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik vraag me af hoeveel (wannabe) jumpers hun spieren hebben verrekt of afgescheurd![]()
Silent Alarm?quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:14 schreef Goover het volgende:
Gister in de auto heb ik heel hard Bloc Party cd opgezet om mezelf wakker te houden met de cruise control aan
Straks als kop in de krantquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Straks als kop in de krant
Verzekeraars maken zich zorgen over spierscheuring bij jumpers.![]()
Miss Scofield.quote:
miss-scofield, zij post foto's van mannen, dus post Goover een foto van een vrouwquote:
soort van oog om oog.. tand om tand...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
miss-scofield, zij post foto's van mannen, dus post Goover een foto van een vrouw
Sollicitatiegesprek? Vertel..quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
over 2 uur en 30 minuten ga ik weekend vieren
(morgenvroeg nog wel sollicitatiegesprek
en NU ga ik pauze houden, tot straks(waarschijnlijk in het nieuwe topic ofzo
)
Tot straksquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:30 schreef ReMcOrE het volgende:
over 2 uur en 30 minuten ga ik weekend vieren
(morgenvroeg nog wel sollicitatiegesprek
en NU ga ik pauze houden, tot straks(waarschijnlijk in het nieuwe topic ofzo
)
Wordt je idd niet vrolijk van!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wat is het hier saai man. vandaag nog maar 3 telefoontjes gehad ofzo
En ik moet nog 3 uur...
Boeiuh jaquote:
quote:
K zit ook ff aan mijn bammetjequote:
www.mooievrouwen.nlquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
ik wil meer foto's van vrouwuh!
Google is your friendquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:36 schreef Bootje84 het volgende:
ik wil meer foto's van vrouwuh!
Goed voor mekander!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:42 schreef Casual-T het volgende:
Ooohhh... d'r zit gehakt op mn brood van de balletjes van gister...![]()
Effe curry halen voor d'rop..![]()
En nog ff pauze houden..
een natte muismat.. .. zat nog maar voor kwart vol, gelukkigquote:
Ieder nadeel heb zn voordeel!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een natte muismat.. .. zat nog maar voor kwart vol, gelukkig
wel weer een schoon bureaublad
Ik zou voor de zekerheid toch een waterdicht toetsenbord bestellenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een natte muismat.. .. zat nog maar voor kwart vol, gelukkig
wel weer een schoon bureaublad
misschien wel een goed ideequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:59 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid toch een waterdicht toetsenbord bestellen
morgenmiddag (ze belden net, verplaatst) gesprek in Eibergen voor de functie van Beginnend Assistent Accountant... niet helemaal waar ik uiteindelijk in af ben gestudeerd, maar dit leek me wel interessantquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:30 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprek? Vertel..
Ik ga morgen naar Schiphol..
zolang je maar niet opgepakt wordt door de politie net als die gasten van geenstijlquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:07 schreef Houniet het volgende:
vrouwen in de stad bootje![]()
![]()
zal ik pics maken? post ik ze morgen
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:07 schreef Houniet het volgende:
vrouwen in de stad bootje![]()
![]()
zal ik pics maken? post ik ze morgen
![]()
Hehe was idd wel hilarisch. Lui onder de rokjes tsjekkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zolang je maar niet opgepakt wordt door de politie net als die gasten van geenstijl
bij mij ook.. zij zit nu Casino Royale te kijken..quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:11 schreef Roycoooooo het volgende:
Houniet!
Fock it man, heb hier een secretaresse achter mij zitten die recht op mijn scherm kijkt!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
bij mij ook.. zij zit nu Casino Royale te kijken..![]()
Gelukkig verschillen smakenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:15 schreef Stienn het volgende:
Nee man! die is echt niet mooi!
Vind ik ook nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:15 schreef Stienn het volgende:
Nee man! die is echt niet mooi!
die wordt 25 augustus 40quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:14 schreef Freshthinking het volgende:
Weet je wie ik trouwens een milf vind? Miryana van Reeden![]()
http://www.allekleuren.nl/media/m84.jpg
Goed dat je t zegt, die moet ik ook nog ff hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
bij mij ook.. zij zit nu Casino Royale te kijken..![]()
Of Ellen Hoogquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die wordt 25 augustus 40
Geef mij maar gewoon Fatima
Duh, daarom is ze ook milfquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die wordt 25 augustus 40
Geef mij maar gewoon Fatima
Fotoquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:11 schreef Roycoooooo het volgende:
Houniet!
Fock it man, heb hier een secretaresse achter mij zitten die recht op mijn scherm kijkt!
ziet er inderdaad ook niet slecht uitquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:14 schreef Freshthinking het volgende:
Weet je wie ik trouwens een milf vind? Miryana van Reeden![]()
http://www.allekleuren.nl/media/m84.jpg
die is zeerquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ziet er inderdaad ook niet slecht uiten is nog jonger ook
http://freenet-homepage.de/nicolette/hoog/hoog03jan2006-w2.jpg
geboren op 26 maart 1986
* ReMcOrE kan met jou pratenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:22 schreef Bootje84 het volgende:
doe mij idd maar die ellen hoog!
damn lekker chicky
Naisquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geboren op 26 maart 1986
Eeej, k zei als eerste Ellen Hoogquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]