quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:43 schreef Blight het volgende:
Wat vinden jullie van Roda JC's Kah?
Ik heb die jongen niet wekelijks zien spelen dus wellicht is mijn oordeel niet terecht, maar het lijkt mij wel een welkome versterking achterin bij Ajax. Betaalbaar, fysiek sterk, loopvermogen en weet zich net als Jaap Stam vast te bijten in een tegenstander. Bovendien is hij niet vies van een beetje intimidatie en dat kunnen we bij Ajax zeker gebruiken. Met spelers als Stam en Davids komen we al dichterbij dat "1 - 0 voor Ajax nog voor de aftrap" gevoel. Ik denk dat hij daar zowel voetballend en als persoon aan kan bijdragen.
En als ie dan scoort hij bijbehorende nummer van THe Offspring door de arena....quote:
Denk t ook niet, opbouwend schort er nog wel wat aan denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:05 schreef borisz het volgende:
Kah, dat rijmt op tja, ik weet het niet. Denk niet echt wat voor Ajax
Ik weet het ook niet, zo constant is hij nu ook weer niet geweest dit seizoen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:05 schreef borisz het volgende:
Kah, dat rijmt op tja, ik weet het niet. Denk niet echt wat voor Ajax
als hij ergens iets kan opbouwen zoals bij RKC is het helemaal geen verkeerde trainer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:06 schreef toma het volgende:
beetje offtopic maar ik ben wel benieuwd welke club Koeman nu naar de klote gaat helpen
Is er dan al bekend dat hij weggaat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:06 schreef toma het volgende:
beetje offtopic maar ik ben wel benieuwd welke club Koeman nu naar de klote gaat helpen
Erwin, ja.quote:
Erg interessant staaltje statistiek!quote:PSV klaarwakker, Ajax slaapt te lang na rust
2/5/2007 16:10
PSV heeft het kampioenschap behaald in het eerste kwartier na rust. Tussen de 46ste en 60ste minuut sloeg de ploeg van Ronald Koeman het grootste gat met Ajax, dat op de streep één doelpunt tekort kwam voor de landstitel.
De Eindhovenaren scoren dan wel het minst vaak direct na de hervatting (negen keer), maar krijgen bijna geen doelpunt tegen in die fase (één). De Amsterdammers maakten er meer (elf) maar kregen er acht tegen.
In slechts één periode gaan de twee kemphanen gelijkop wat betreft doelsaldo. Het tweede kwartier levert zowel PSV als Ajax hetzelfde op: plus elf.
Ook in de slotfase bleek PSV veel dodelijker. Aan de negentigste minuut (plus blessuretijd) hield de landskampioen vijf goals over. Ajax, dat bekend staat als lucky in die periode, scoorde maar één keer op de valreep.
Concentratiegebrek!! Krijg je meer zoiets van: doen we wel ''ff'' en knallen er nog een paar meer in.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Klopt idd wel, als Ajax voor rust voorstaat (al dan niet dik) dan werd het de 2de helft echt nooit meer wat. Zoveel partijen gezien die met 3-0 de rust in gingen en daarna scoorde Ajax of niet zelf meer of kreeg zelfs goals tegen.
Vitesse, Sparta etc.....
Lijkt mij ook. Bovendien denk ik dat hij met de juiste begeleiding kan groeien tot een topper.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:29 schreef MaxC het volgende:
Als Kah niet te duur is kan je hem best halen. We moeten toch nog een extra verdediger hebben voor Grygera. Bovendien moet je meer verdedigers in je selectie hebben. (zie periode van Werder Bremen uit)
die is al oud, en wil het liefst naar het buitenland.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:44 schreef jna het volgende:
Ajax kon beter Hansson halen dan
quote:Bas schreef:
Ik wil even iets van me afschrijven:
Toen ik nog een Amsterdams straatschoffie was kreeg ik veelal te maken met mensen die van de wetgevende hand waren. Mijn moeder was er nooit voor me, mijn vader heb ik nooit gekend en mijn oma was een kwalijk te nemen zelfingenomen heks. Zo een van het ergste soort, die je alleen voedt omdat het door de maatschappij van haar verwacht wordt. Niet omdat ze het je gunt of omdat je het nodig hebt om te overleven. Dat krijg je met een moeder die haar doos door elke van de straat geplukte rijke laat opvullen met wild vlees en er nooit voor je is. Op een willekeurige dag heb ik het hele zooitje maar in de steek gelaten. Niets voor mij dat overbodige aanhankelijke. Onafhankelijk zijn is zó veel beter te verantwoorden tegenover je geweten.
Maar, zoals alles, op een gegeven moment moet je. Je wilt kleren, het is koud. Je moet eten, je hebt honger. Dus daar sta je dan op je 14e een kruidenierszaak met twee van je beste kameraden te beroven, om uiteindelijk drie weken gevangenisstraf te omarmen. Het leven is geen pretje en dat realiseer ik me maar al te goed. Als je op je 16e wordt gedwongen de prostitutie in te gaan dan denk je wel drie keer na over een makkelijk leven. Het bleef gelukkig bij één klant. Nu ben ik 31, een tikkeltje wijzer, groter en verstandiger. Ik wens niemand toe wat ik heb meegemaakt. Maar Phillip Cocu, die bij heeft gedragen aan de 5-1 overwinning en het kampioenschap van PSV, komt wel heel erg in de buurt. Het kampioenschap was te proeven. En dan toch… …in dat laatste kwartiertje…
lmaoquote:
Kah zie ik ook niet zo zitten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:00 schreef koningdavid het volgende:
Kah? Nee bedankt. Dan liever Sankoh of Koenders.
Verthongen kun je op meerdere plekken kwijt. Perez trouwens ook, van mij mag ie komenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:37 schreef N.i.c.k het volgende:
Als ik het goed heb speelt Motta dus op links. Stel Sneijder gaat weg, dan staan daar nog Davids, Perez, evt. Urby, en Vertongen (die komt gewoon terug lijkt me). Is het niet handiger een back up voor Gabri te hebben ? Want Maduro in die rol vind ik niet zo.
Een speler als Motta mag van mij altijd komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef toma het volgende:
[..]
Verthongen kun je op meerdere plekken kwijt. Perez trouwens ook, van mij mag ie komen
quote:Unieke t-shirts
De Supportersvereniging Ajax heeft ook dit jaar weer een uniek t-shirt laten ontwerpen. Deze shirts worden voorafgaand aan de wedstrijd aan een ieder (gratis) uitgedeeld. De Supportersvereniging Ajax en Ajax wil iedereen oproepen dit t-shirt tijdens de wedstrijd te dragen. Zo krijgen we een mooi rood/wit vak en laten we AZ zien dat we met z’n allen achter ons aller Ajax staan.
Dankjequote:
kutzooi waarom zijn we nou geen kampioen?quote:Ajax hoopt weer op versterkingen uit Barcelona
03 mei 2007
Ajax hoopt komende zomer opnieuw te kunnen winkelen bij FC Barcelona. Afgelopen zomer slaagden de Amsterdammers er al in om Gabri los te weken bij de Catalaanse topclub en in het Algemeen Dagblad spreekt Ajax-directeur Martin van Geel de hoop uit dat hij ook dit jaar zaken kan doen met de Spanjaarden.
"Barcelona kan een optie voor ons zijn", zegt Van Geel. In Spaanse media werd onder meer supertalent Bojan Krkic al in verband gebracht met een overstap naar Amsterdam, maar Van Geel houdt die boot nog even af. "Die jongen is nog wel heel erg jong", oordeelt hij over de pas 16-jarige spits, die in de jeugd van Barcelona een doelpuntengemiddelde van drie goals per duel had.
Volgens Van Geel maakt het feit dat Ajax net naast de titel gegrepen is, het lastiger om gericht op zoek te gaan naar versterkingen. "Bij een landstitel was het vrij overzichtelijk geweest. Dan ben je verzekerd van Champions League-inkomsten en konden we ons na de bekerfinale volledig richten op volgend seizoen. Nu moeten we eerst de play-offs nog winnen en dan is het nog afwachten tot de voorronde van de Champions League in augustus", aldus de technisch directeur.
Was wel grappig, verder niet iets wat je het hele jaar aantrekt ofzo hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:07 schreef De_Brandweer het volgende:
Waren die shirts vorig jaar mooi?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:07 schreef De_Brandweer het volgende:
Waren die shirts vorig jaar mooi?
ADquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:07 schreef koningdavid het volgende:
Waar komt dat Motta verhaal eigenlijk vandaan?
14.00 lijkt mij een mooie tijd om te vertrekken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Was wel grappig, verder niet iets wat je het hele jaar aantrekt ofzo hoor
12:00 begint de instapprocedure, maar waarom op M?
2e keusquote:'Motta tweede keus bij Ajax'Geplaatst op 03-05-2007 12:22 door Gijs Dreijer - Bron: RTV Noord Holland
Indien de transfer van de 20-jarige Keniaanse middenvelder McDonald Mariga niet rondkomt, is Thiago Motta tweede keus bij Ajax. De middenvelder is op een zijspoor belandt bij FC Barcelona en mag daarom vertrekken bij de Azulgranas.
Trainer Henk ten Cate zat afgelopen week op de tribune voor Mariga, die momenteel in Zweden voor Helsingborg speelt. Afgelopen zomer trok Ajax ook al Gabri van FC Barcelona aan, waardoor een transfer van Motta naar de Amsterdammers niet onwaarschijnlijk lijkt.
Hij zal ook vast wel kunnen voetballen. Schijnt alleen nogal veel kaarten te pakken, 8 gele en 1 rode in 24 wedstrijden. Verder vind ik 5,5miljoen te veel voor een speler van 20 uit de Zweedse competitie. Krijgen we weer van die Rosenberg taferelen. Ben weer aan het werk, kijk later wel of je filmpjes hebtquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:44 schreef Wooldoor het volgende:
van Geel en ten Cate lijken toch wat te gaan doen met die Keniaan die in Zweden speelt:
http://www.ad.nl/sport/article1340338.ece
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=42836
Straks ff zoeken naar wat filmpjes van hem
quote:Tien pakt uit met bekerfinale
De televisiezender Tien pakt zondag flink uit met de bekerfinale. De wedstrijd tussen Ajax en AZ wordt gevolgd met 26 camera's. "Niet eerder werd een voetbalwedstrijd in Nederland op deze wijze in beeld gebracht'', aldus Tien. De strijd om de KNVB-beker is rechtstreeks te volgen.
De uitzending begint al om 16.00 uur, twee uur voor de aftrap. Voorafgaand aan de wedstrijd zijn onder meer live-beelden te zien van de laatste kilometers van de spelersbussen op weg naar de Kuip in Rotterdam, waar de finale plaatsvindt. De bussen worden met een helikopter gevolgd.
én de bussenquote:
lol had van mij niet gehoevenquote:
ze zijn echt wanhopig. Gaan ze de spelersbussen volgen met camera'squote:
We weten nu wel dat je naar Anderlecht gaat..quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Genoeg belspellen,
ben gelukkig het land uit voor die kermis![]()
Haha ik wilde het net zeggen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je naar Anderlecht gaat..
www.ajax.nlquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:59 schreef denthemen het volgende:
Als de huldiging daar is ga ik er heen, anders niet
Voorbeschouwing van 2 uur is wellicht wat overdreven, maar dat van die 26 camera's is wel tof.quote:
www.ajax.nlquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:57 schreef Noshiba het volgende:
Eventuele huldiging op Museumplein
Amsterdam, 03 mei 2007
Als Ajax er in slaagt ten koste van AZ de KNVB Beker ook dit seizoen te winnen, wordt de ploeg op maandag 7 mei gehuldigd op het Museumplein.
Ajax speelt zondag 6 mei om 18.00 uur tegen AZ in de finale van de KNVB Beker. Het duel wordt gespeeld in de Kuip in Rotterdam.
Als Ajax er in slaagt om voor de tweede keer op rij de Beker te veroveren, wordt het team op maandag 7 mei in Amsterdam gehuldigd. Dan zal op het Museumplein een groot podium verschijnen waarop de Ajacieden de Cup aan hun supporters kunnen tonen en met hen de winst kunnen vieren.
De huldiging begint om 19.00 uur.
Lijkt me ook niet, maken we maar een paar miljioen winst.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:37 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
15 miljoen doen we het niet voor mag ik toch hopen.
Wat is jouw probleemquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:59 schreef Noshiba het volgende:
Informatie opstappen treinen
De instapprocedure start om 12.00 uur bij ingang M van de de Amsterdam ArenA. Er is een rookverbod in de trein van kracht. Legitimatie verplicht. Wij adviseren iedereen op tijd aanwezig te zijn. De kaartnummers (T-1 t/m T-8) zijn verder niet van toepassing tijdens het instappen.
CHAOOSSSSSS!!!!!
Wie dan wel volgens jouwquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:11 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk niet dat Alves of Ari da Silva het gaan maken bij Ajax.
En waarom denk je dat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:11 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik denk niet dat Alves of Ari da Silva het gaan maken bij Ajax.
Wat is jou probleem met wat hij typt dan ?quote:
Chaos? Hoezo chaos.. het is geen feyenoord uit.. dat is pas chaosquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat is jou probleem met wat hij typt dan ?
Dit is ongeveer hetzelfde bij het instappen....was vorig jaar ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Chaos? Hoezo chaos.. het is geen feyenoord uit.. dat is pas chaos![]()
Dat valt wel mee al sta je er gewoon optijd heb je trein 1 of 2, daar gaat 1500-1600 man heen, nu gaan er 6400 met de trein waarvan in verwacht dat 3200 wel met trein 1 of 2 wilt, dus wat word het dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Chaos? Hoezo chaos.. het is geen feyenoord uit.. dat is pas chaos![]()
die mening deel ik ook!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dit is ongeveer hetzelfde bij het instappen....was vorig jaar ook
t was bij ons vorig jaar gewoon normaal rustig..quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dit is ongeveer hetzelfde bij het instappen....was vorig jaar ook
Denk dat Alves niet met de druk om kan gaan. Als-ie volgend seizoen nog bij Heerenveen speelt en hij maakt weer 30 goals, dan ben ik overtuigd.quote:
Ik heb geen idee, Huntelaar is op dit moment de perfecte spits voor Ajax. Denk niet dat er beter rondloopt, dat naar Ajax wil komen.quote:
t kan wel maar je moet het beperkt houden, ze zijn wel de goede weg ingeslagen door het aantrekken van oudere spelers met meer ervaring, je ziet wel dat hun er voor blijven gaan. Daar moeten die jonkies echt aan werken!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Ze moeten KJH gewoon houden, en Sneijder ook.
Ze blaten al jaren over ambitie, Ajax moet weer groot worden, blablabla. Dat lukt je nooit met elk jaar weer jonkies.
idd; Sneijder en Huntelaar mogen pas gaan als ze kampioen zijn gewordenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Ze moeten KJH gewoon houden, en Sneijder ook.
Ze blaten al jaren over ambitie, Ajax moet weer groot worden, blablabla. Dat lukt je nooit met elk jaar weer jonkies.
Dat hadden ze gvd moeten zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:36 schreef toma het volgende:
[..]
idd; Sneijder en Huntelaar mogen pas gaan als ze kampioen zijn geworden
Je moet familie banden hebben met de Mol want anders zou je zoiets nooit roepen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voorbeschouwing van 2 uur is wellicht wat overdreven, maar dat van die 26 camera's is wel tof.
Daarom is Tien ook zoveel beter dan de NOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |