De kikkers blijven maar komenquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:38 schreef denB het volgende:
Mooie gele kicker, hoe hard kan die?
ik zie weer een kikkerquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:36 schreef Goover het volgende:
[..]
Kikker?
[afbeelding]
Zoiets was het, alleen iets langer volgens mij. Collega noemde een prijs van 30 mln en 3mln per jaar om hem varend te houden.. (bemanning x 10, brandstof etc etc)
Een betere grotere sterkerequote:Op donderdag 3 mei 2007 09:39 schreef Goover het volgende:
ohwjaik zie geen kikker, ff een betere zoeken..
dat zijn er tweequote:Op donderdag 3 mei 2007 09:40 schreef denB het volgende:
[..]
Een betere grotere sterkere
kikker?
[afbeelding] die?![]()
wil je mijn bootje ff niet aan iedereen showenquote:
Ik heb er 2quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wil je mijn bootje ff niet aan iedereen showen
hij is nu zeker al enorm smerigquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:46 schreef denB het volgende:
[..]
Ik heb er 2![]()
Iemand lenen, alleen de wil ik hem wel schoon en al terug
Niet verklappen!!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij is nu zeker al enorm smerig
idioten genoeg hierquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:56 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Whahahah! Nog meer idioten!!
Oh, en mogen er ook foto's van lekkere mannen in het topic?! Al die vrouwen..![]()
Oh, hoi!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:50 schreef Goover het volgende:
de 5,5 uur die ik overgewerkt heb mag ik met 1,5 vermenigvuldigen en vrij nemen. Komt dus uit op een volledige dag vrij![]()
Ik snap het nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
btw, piet en ik hadden geprobeert om dat filmpje van de vipcrew op YT en dumpert te plaatsen, maar was conflict met ToU
moet nog ff kijken waar ik em moet hosten.. (die boot met lekkere wijven-filmpje)
Hou het wel ff in de gaten, dumpert altijd mooie site met geweldige filmpjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
btw, piet en ik hadden geprobeert om dat filmpje van de vipcrew op YT en dumpert te plaatsen, maar was conflict met ToU
moet nog ff kijken waar ik em moet hosten.. (die boot met lekkere wijven-filmpje)
Klein grafbootjequote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:52 schreef Bootje84 het volgende:
btw, piet en ik hadden geprobeertd om dat filmpje van de vipcrew op YT en dumpert te plaatsen, maar was conflict met ToU
welke?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft uit verveling maar een film op zijn iPod gestart
Robin Hood - Men in Tights (als ik het zo goed schrijfquote:
Precies man, niks waar dat gevalletjequote:Op donderdag 3 mei 2007 09:59 schreef denB het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel hé... Waar moet je helikopter landen dan?
Die ken ik nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Robin Hood - Men in Tights (als ik het zo goed schrijf)
Die movie owned hem zo hard. Te droge engelse humorquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Robin Hood - Men in Tights (als ik het zo goed schrijf)
Schildpadden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:42 schreef Bootje84 het volgende:
gisteren was er nog een halve vijver doodgeneukt door kikkers.. stond op fok
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:02 schreef denB het volgende:
[..]
Die movie owned hem zo hard. Te droge engelse humor
dank je! klein feestje op mn stoelquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:57 schreef ReMcOrE het volgende:
Bootje, nog gefeliciteerd met het openen van je 1e topic![]()
cuckoo is jarig..quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:03 schreef Deansensitized het volgende:
Was iemand jarig hier toch?
Vervelend voor die gozertquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zit vandaag hier alleengroepsgenoot ziet thuis te bikkelen voor zijn alleralleralleraller-laatste herkansing voor een toets, die hij volgende week heeft... als hij hem niet haalt, mag hij ook niet afstuderen
![]()
dus ik ga maar even wat spul doorlezen, wat aanpassingen doen, stukje van hem even doorlezen en commentaar geven en dan zelf ook nog even wat uitwerken
morgen sollicitatiegesprek voor een baan als Junior Accountant
dan gooi je hem op photobucket, daar kan ik altijd alle soort filmpjes op kwijtquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dank je! klein feestje op mn stoel
Terms of Use..
gebruikersvoorwaarden.. mag geen pr0n zijn
Neej, die schone francaise is niet geweestquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:04 schreef Freshthinking het volgende:
gvd, ik krijg het druk vandaag![]()
is zeeltje trouwens nog langs geweest?
Sjezus, 1 uur buiten gestaan. Wordt je ook niet vrolijk van!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:06 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen...
Ik kom vanmorgen netjes om 8:50 op kantoor binnenlopen.. Doe de deur open..... uhmm op slot..
Nou goed.. ff wachten..
15 minuten later komt een collega binnen.. tja.. die had op geen sleutel bijzich...
9:40 zie ik de auto van de secretaresse voorbij scheuren.. en nog een keer.. en nog een keer.. Ze kon geen parkeerplek vinden voor de deur... (Achter het gebouw zijn er altijd voldoende parkeerplekken)
9:50 secretaresse loopt het kantoorcomplex binnen.. en kijkt ons een beetje verbaasd aan.. wat doen jullie hier?
9:51... PieterBas eindelijk op zijn stage
uhm.. in het kantorencomplex... maar ik werd er niet het heeel vrolijk van..quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sjezus, 1 uur buiten gestaan. Wordt je ook niet vrolijk van!!![]()
Jammer he.. Rustig afwachten dan maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, die schone francaise is niet geweest![]()
hij haalt het vast wel, heeft er al zoveel moeite in gestopt en een aantal college's voor gevolgd, komt wel goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vervelend voor die gozert!
Mooi man, succes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |