quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
neej, maar daar gaat het niet om! 350 pm, toch wel lekker op zich
![]()
Dit is investeren in je toekomst..
Zodra je bent uitgeschreven, nadat je je diploma hebt dus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand hier trouwens tot wanneer ik mijn OV mag houden?Want je moet je OV inleveren voor de 5de dag van de eerstvolgende maand daarop je geen recht meer hebt op studiefinanciering. Maar wanneer is dat bij mij? Zodra mijn stage erop zit. Zodra ik de maand erna mijn presentatie gehouden heb of pas zodra ik mijn diploma in mijn hand heb?
![]()
En ik heb geen zin om de IBG daarmee lastig te vallen
Zal ik ook nog wel moeten doen denk ik. Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand hier trouwens tot wanneer ik mijn OV mag houden?Want je moet je OV inleveren voor de 5de dag van de eerstvolgende maand daarop je geen recht meer hebt op studiefinanciering. Maar wanneer is dat bij mij? Zodra mijn stage erop zit. Zodra ik de maand erna mijn presentatie gehouden heb of pas zodra ik mijn diploma in mijn hand heb?
![]()
ok, dat is wel beter danquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zodra je bent uitgeschreven, nadat je je diploma hebt dus.
Zal waarschijnlijk per 1 september zijn denk ik?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zodra je bent uitgeschreven, nadat je je diploma hebt dus.
Ben jij een stagiair of ook afstudeerder?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik krijg ongeveer ¤ 100 pm minder
Edit: PaFiPo
ik geloof dat ik mijn diploma toch wel in juli krijg?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk per 1 september zijn denk ik?
afstudeerderquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben jij een stagiair of ook afstudeerder?
Wij houden 350, gaat niks vanafquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:15 schreef Bootje84 het volgende:
ik krijg 350 bruto, uiteindelijk 225 netto
Wij ook. Volgens mij verschilt het per bedrijf wat je krijgt. Bij mijn stage kreeg ik ook 250quote:
IBG stuurd jou een brief, en aan de hand van die brief moet jij je OV inleveren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
ik wilde mede-loonslaven zeggen, maar kwam tot de conclusie dat een vergoeding geen serieus loon is. Niet dat ik mijn vergoeding voor lief neem, of het bier dat ik er mee bekostigquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
neej, maar daar gaat het niet om! 350 pm, toch wel lekker op zich
![]()
Dit is investeren in je toekomst..
Ik hoop het dan ook, moet nog wel 3 tentamens makenquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik geloof dat ik mijn diploma toch wel in juli krijg?
Ik wel... Moet nog 200uur stagequote:Op donderdag 3 mei 2007 09:20 schreef Frrreek het volgende:
Zijn jullie allemaal bezig met een afstudeerstage?
Ik wel! Maar moet je dan niet gewoon je ov inleveren omdat je pas per 1 sept. begint met de nieuwe studie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:17 schreef denB het volgende:
[..]
IBG stuurd jou een brief, en aan de hand van die brief moet jij je OV inleveren.
Maar ga je niet verder studerereerereen dan?
Dan wacht ik wel op die briefquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:17 schreef denB het volgende:
[..]
IBG stuurd stuurt jou een brief, en aan de hand van die brief moet jij je OV inleveren.
Maar ga je niet verder studerereerereen dan?
Compenseren wij vanaaf welquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:20 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen!!Ik dacht dat ik wel feestelijk toe zou worden gezongen door m'n Fok!genoten, maar dat viel alweer zwaar tegen
![]()
zeker geen bijbaantje waarbij je belasting-korting krijgt? of hoe dat ook heet..quote:
nee, jachten ter waarde van 30.000.000 euroquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:22 schreef Damzkieee het volgende:
Mooi verhaal Goover, maar 30.000.000 jachten op een werf?
whehe krijg bij allebei belasting-kortingquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zeker geen bijbaantje waarbij je belasting-korting krijgt? of hoe dat ook heet..
Neej, werkte altijd 1 dag in de week maar kon nu niet meer. Sta nog wel gewoon ingeschreven daar, werk er af en toe nog paar uur. Verder niet!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zeker geen bijbaantje waarbij je belasting-korting krijgt? of hoe dat ook heet..
goedemorgenquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:20 schreef Cuckoo het volgende:
Goedemorgen!!Ik dacht dat ik wel feestelijk toe zou worden gezongen door m'n Fok!genoten, maar dat viel alweer zwaar tegen
![]()
Ahh!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:23 schreef Goover het volgende:
[..]
nee, jachten ter waarde van 30.000.000 euro
Gefeliciflapstaart!quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:20 schreef Cuckoo het volgende:
![]()
30miljoen?? Leuk schipquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:23 schreef Goover het volgende:
[..]
nee, jachten ter waarde van 30.000.000 euro
Als dat maar niet met dat ene 'cadeau' isquote:
Ik betaal geen belasting, zit onder het minimum belastbaar inkomenquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
whehe krijg bij allebei belasting-korting
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
goedemorgen
Lang zal Cuckoo leven, lang zal Cuckoo leven, lang zal Cuckoo leven in de gloria, in de gloria. Hierdepiep HOERA. Hierdepiep HOERA. HIERDEHIEP HOERA
Danku! Danku!quote:
Ik dus ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik betaal geen belasting, zit onder het minimum belastbaar inkomen.
En ik krijg 150,- in de maand
hihiquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:24 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Als dat maar niet met dat ene 'cadeau' is![]()
Ben trouwens ff pleite! Moet ff naar de lokale Multi-vlaai om wat lekkernijen te halen voor m'n collega's. Kreeg gisteren 25 euro in m'n hand gedrukt door m'n baas. Omdat ik hier zo weinig verdien, doet ie er iets bij![]()
![]()
It's Fresh, Fresh. Exicitingquote:
Kikker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |