quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | http://forum.fok.nl/topic/1013066 (1) http://forum.fok.nl/topic/1013159 (2) http://forum.fok.nl/topic/1013384 (3) http://forum.fok.nl/topic/1013881 (4) http://forum.fok.nl/topic/1014290 (5) http://forum.fok.nl/topic/1016375 (6) http://forum.fok.nl/topic/1016787 (7) http://forum.fok.nl/topic/1016847 (8) http://forum.fok.nl/topic/1017643 (9) http://forum.fok.nl/topic/1018150 (10) http://forum.fok.nl/topic/1018440 (11) [sup]de OP is [url=ftp://ftp.members.lycos.nl/avatar/zooi/OP-AA.txt]hier[/url] te vinden :* alleen moet je wel eerst inloggen :") [/sup] |
Hoezo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:55 schreef Double-Helix het volgende:
ben je niet gelovig zarG,je bent een held
Wat is er goddelijk aan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:55 schreef zainabber het volgende:
[..]nou ik was een tijdje geleden op het strand 's nachts met een groepje
en we hadden het zo over van alles en nog wat
en iemand zegt op n gegeve moment iets over vallende sterren
en ik zeg: wauw, als er nu eentje zou komen he..
en toen werd de hemel helemaal lichtblauw en je zag een hele grote lichtbol naar beneden komen en het was helemaal geluidloos.. en opeens was het weg!
dus ik denk: wtf? maar die anderen hadden het ook gezien!echt gebeurd
Boksbeugel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
beste ZaRgon, bespaar me uw denkwijze van het probleem oplossen, ik val niet terug op zulke brute handelingswijnze
![]()
Hij?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:04 schreef zainabber het volgende:
hey!
nou wat is er goddelijk aan, toen ik zei van, wauw als er nu eentje zou komen, dacht ik ook aan god of hij er eentje wilde sturen zeg maargeen id hoe je dat moet uitleggen
naah het komt erop neer dat ik gelovig ben ja.
en niet alleen daardoor hoor.
je weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij?
Het is gewoon een groot toneelstukje.
geloof je wel in allah eigelijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij?
Het is gewoon een groot toneelstukje.
Ja...quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:07 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
geloof je wel in allah eigelijk?
denk je dat ik en mongool ben?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:07 schreef zainabber het volgende:
[..]
je weet wat ik bedoelik zit het ff makkelijk te zeggen nu maar ik kan ook in andere termen gaan praten natuurlijk, maar dan snapt de rest er geen reet van
Hoi D-Hquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:06 schreef Double-Helix het volgende:
oke ik ben niet gelovig en dat komt ook door meerdere factoren,en hey remlof
Nee, ze gaat ervan uit dat wij haar universitaire gebrul niet zullen snappenquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:08 schreef zainabber het volgende:
[..]
ik heb het over hindoestaanse woorden, dat snap jij niet
doe es normaal en lees mn post hierboven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ze gaat ervan uit dat wij te universitaire gebrul niet zullen snappen
Neem nou is niet alles zo serieus wat ik zegquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:09 schreef zainabber het volgende:
[..]
doe es normaal en lees mn post hierboven.![]()
ja preciesquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi D-H
Ik ben ook niet gelovig, maar ik respecteer iedereen zolang ze anderen maar niks opdringen qua geloof.
dit is n serieus onderwerp, logisch neem ik je dan serieusquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem nou is niet alles zo serieus wat ik zeg
Wel of geen atheist?quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi D-H
Ik ben ook niet gelovig, maar ik respecteer iedereen zolang ze anderen maar niks opdringen qua geloof.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:10 schreef zainabber het volgende:
[..]
dit is n serieus onderwerp, logisch neem ik je dan serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2007 01:13:11 ]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik zal jou eens serieus nemen.
Eigenlijk is dat de beste wat je kunt doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben meer humanist eigenlijk, ik geloof in het goede in de mens.
In sommigen is het ver te zoeken inderdaad, maar de gemiddelde mens is echt best wel ok en goed mee samen te werkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:23 schreef Double-Helix het volgende:
alleen is er geen schijntje goedheid in de mens
Het was maar een grapje,een gemiddelde mens die zijn hersenen durft te gebruiken is inderdaad heel goed mee samen te werken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
In sommigen is het ver te zoeken inderdaad, maar de gemiddelde mens is echt best wel ok en goed mee samen te werken
Zainab heeft er ooit een gezienquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:39 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn er echt vallende sterren?
Waarquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:38 schreef zainabber het volgende:
sorry dat ik eerst zo foktop reageerde trouwens
Als je er in gelooft, vast wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:39 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn er echt vallende sterren?
t zijn eigenlijk vallende meteorietenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar![]()
[..]
Als je er in gelooft, vast wel.
Bullshitquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:40 schreef zainabber het volgende:
ja
Ach, je zou ook Engeland kunnen blijven. Je afkomst werkt meequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:44 schreef zainabber het volgende:
hey trouwens:
McDonald's opent in het Londense Southall een halalrestaurant.
daar ga ik deze zomervakantie heen, naar southall !
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach, je zou ook Engeland kunnen blijven. Je afkomst werkt mee
Ken je wel Engels trouwens?
Van die punjabi Engels!?!
Nietus!quote:
Er wonen daar veel paki's,ze praten alleen best raar en hebben aparte klanken zeg maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach, je zou ook Engeland kunnen blijven. Je afkomst werkt mee
Ken je wel Engels trouwens?
Van die punjabi Engels!?!
WFL mode/ bronnen /?quote:
Een zon/ster blijft gewoon altijd op z'n plaats en dooft na z'n hoogtepunt gewoon weer uitquote:
Eigenlijk draaien wij niet eens rond he. Ik merk er persoonlijk niets vanquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een zon/ster blijft gewoon altijd op z'n plaats en dooft na z'n hoogtepunt gewoon weer uit
Het is net een mensch![]()
meteorieten bestaan wel,vallende sterren zijn er niet en ze zouden een gevaar voor ons zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een zon/ster blijft gewoon altijd op z'n plaats en dooft na z'n hoogtepunt gewoon weer uit
Het is net een mensch![]()
goed argumentquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eigenlijk draaien wij niet eens rond he. Ik merk er persoonlijk niets van
Maar ze noemen het sterren omdat anders de overgrote domme meerderheid zo van "OMGWTFHITLAH!1 Wie is May-Theo Rietenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
meteorietn bestaan wel,vallende sterren zijn er niet en ze zouden een gevaar voor ons zijn![]()
Medina is in Saudi arabie,Daar is de profeet van de islam verhuist toen hij uit mekka werd genakt door zijn stam.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dat is Quallie(spreek uit: Koe-Waa-Lie)
ik dacht al dat jij het wist youssef, Medina is toch Marokko of in die richting?
niet voor mij, rundvleesquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
want?
ow wacht, het is onderdeel van een koe, en koe iesh heilig?
ooh koequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
want?
ow wacht, het is onderdeel van een koe, en koe iesh heilig?
wees blij, zou ik zeggen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:35 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Medina is in Saudi arabie,Daar is de profeet van de islam verhuist toen hij uit mekka werd genakt door zijn stam.
en marokko had niks met de islam te maken(heel noord-afrika njiet) totdat onze voorouders door de arabieren werden aangevallen en bekeerd.
![]()
NEE en NEE,ik heul niet mee met de vijandquote:
men neme een frituurpan...quote:
ik ben toch geen vijandquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
NEE en NEE,ik heul niet mee met de vijand
Goh jij niet meisquote:
men neme oordopjes speciaal ontwikkeld tegen arrogantiebuienquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:40 schreef zainabber het volgende:
[..]
men laat anderen de frituurpan aanzettenomdat men haar handen niet vies wilt maken
euw, dat suckt!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:43 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Goh jij niet meis
ik heb het over de marokkaanse "koning" hassan2 die een heuse genocide is begonnen in de rif en 2 famillie leden van mij heel lang in de cel hebben gezeten omdat ze berber activisten waren.
ik ben niet arrogantquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
men neme oordopjes speciaal ontwikkeld tegen arrogantiebuien
je hebt gewoon een hoge eigendunk?quote:
We zijn gedoemd de grey's en de reptilians gaan ons ontvoeren,de new world order,ren voor je levenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
valt mee, maar soms wel ja
of dit dit een complot?!
we zeggen het wel heurquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:56 schreef zainabber het volgende:
gewoon zeggen hoor, volgende keer, straks denken mensen nog dat ik een of andere bitch ben
ja dat vind jij maar het ís niet lief en grappigquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
geeft niet zijnap, ik vindt je wel lief en grappig als je arrogant bent
ik ben soms ook wel eens arrogant
ik stoor me er niet aanquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:57 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja dat vind jij maar het ís niet lief en grappig
Je moet mij ook eens zien als ik mijn zin wil doorrammen,Ik ben zo dominant als de pestquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zainab, je moet mij thuis maar eens zien als ik eenmaal op dreef ben![]()
daar kan jij wel een duim aan zuigen
nou kan ik hem inkoppen, maar jij bent geen moslimquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:01 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je moet mij ook eens zien als ik mijn zin wil doorrammen,Ik ben zo dominant als de pest![]()
ja precies,ik haat emo's,en chicks die soms arrogant doen vind ik wel wat hebben zijn tenminste niet van die sletten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en arrogantie is een teken van zekerheid![]()
, ik heb liever een arrogante chick dan een emo-chick, de arrogante chick is zelfverzekerde
pwnedquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nou kan ik hem inkoppen, maar jij bent geen moslim
begin nou niet zoquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:04 schreef zainabber het volgende:
shit nu ik erover na ga denken, wat ben ik eigenlijk een arrogant kutkind!
heb mn neef laatst een rotgevoel bezorgt om dingen die ik had gedaan!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:04 schreef zainabber het volgende:
shit nu ik erover na ga denken, wat ben ik eigenlijk een arrogant kutkind! !!
heb mn neef laatst een rotgevoel bezorgt om dingen die ik had gedaan!
mooi zeau. want Deo kan heel slecht tegen huilendedamesquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:06 schreef zainabber het volgende:
neeik huil nauwelijks
maar ik zit er nu over na te denken en ik ben best lullig geweest
ik moest lachenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:10 schreef zainabber het volgende:
Weten jullie wat mindgames zijn?gedachtes manipuleren en shit zodat je iemand kan ompraten dat diegene schuldig is enz
had ik laatst bij mn neef gedaan en die ging helemaal zn excuses aanbieden enzo
vet zielig !
als je zoiets dwarszit, moet je het gewoon doen, het is altijd zon rotgevoel als je schuld hebtquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:11 schreef zainabber het volgende:
eigenlijk ben ik m een excuus verschuldigt..
nee laat maar, ik kop hem niet inquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:12 schreef Double-Helix het volgende:
loooooool!
ik zou daarin nooit trappen denk ik.
be my guest?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee laat maar, ik kop hem niet in
als mocro zijnde huil je niet, dus toon je geen emoties, en kan je dat ook neit ontwikkelenquote:
nee ben veel van mijn emoties kwijtgeraakt toen mijn vader plotseling doodging.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als mocro zijnde huil je niet, dus toon je geen emoties, en kan je dat ook neit ontwikkelen
das erg kutquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:15 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nee ben veel van mijn emoties kwijtgeraakt toen mijn vader plotseling doodging.
valt te begrijpenquote:
als hij je gaat slaan draai ik zijn ballen omquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als hij je gaat slaan draai ik zijn ballen om
zullen we hem pakken mocro stijl?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:28 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
![]()
Ik wacht hem op zainab als hij je slaat![]()
We doen op zijn "Sicilliaanse"quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zullen we hem pakken mocro stijl?
ik blijf bij mocro stijlquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:30 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
We doen op zijn "Sicilliaanse"![]()
een paardenhoofd op zijn bed ftw!
ik zou het niet durvenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:29 schreef zainabber het volgende:
nee slaan doet ie niet
niemand op deze aarde die mij ooit zou slaan
Kijk als jij hem steekt dan leg ik een paardenhoofd op zijn bed!quote:
Ik ook,maar als ik eenmaal echt boos ben,shitquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zou het niet durven
want het vergt heel wat om mij kwaad te krijgen
Deal! 14.gifquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Kijk als jij hem steekt dan leg ik een paardenhoofd op zijn bed!
14.gifquote:
ze pakken jou toch eerderquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:33 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
14.gif
hoop dat de AIVD niet mee leest![]()
ik zie mijzelf hier in terugquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:34 schreef zainabber het volgende:
als ik heel boos ben ga ik altijd dingen op de grond gooien en heel hard de deur achter me dicht smijten en de trap op stampen om vervolgens met een harde knal mn kamerdeur dicht te doen en op slot te doen en de rest van de dag er niet meer uit te komen
heel herkenbaarquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zie mijzelf hier in terug
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zie mijzelf hier in terug
Eetse,ik heb hier een echte gladiusquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
maar serieus, als die neef jou wil slaan, poets ik wel mijn kleine kromzwaarden weer op
etenstijd
oja en tijdens mn tocht naar mn kamer en in mn kamer zelf een hele reeks scheldwoorden en verwensingen, niet te vergetenquote:als ik heel boos ben ga ik altijd dingen op de grond gooien en heel hard de deur achter me dicht smijten en de trap op stampen om vervolgens met een harde knal mn kamerdeur dicht te doen en op slot te doen en de rest van de dag er niet meer uit te komen
Waaronder veel woorden die beginnen met K.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:38 schreef zainabber het volgende:
[..]
oja en tijdens mn tocht naar mn kamer en in mn kamer zelf een hele reeks scheldwoorden en verwensingen, niet te vergeten
iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:40 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Waaronder veel woorden die beginnen met K.
hahahah echt herkenbaar ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:42 schreef zainabber het volgende:
mn ouders hebben het altijd over: ja vroeger..... en toen ik jouw leeftijd was...!
Maarja, we leven niet in het verleden maar in het heden dus ze mogen hun richtlijnen wat mij betreft wel even aanpassen aan deze tijd en samenleving.
Fussbalquote:
gay-team?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Fussbal
zit in zon gare G-team
nee murpquote:
Suus, je eerste post. Welkomquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:43 schreef Flowtje het volgende:
ook hoi
Ik geef haar even een rondleiding op fokquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:45 schreef zainabber het volgende:
wie is flowtje!
Zo warm onthaal heb ik nog nooit gekregen op fokquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:54 schreef zainabber het volgende:
Doe maar es de vorige delen bekijken, ze staan in de openingspost
dan heb je mij vast niet ontmoet toenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:58 schreef enter het volgende:
[..]
Zo warm onthaal heb ik nog nooit gekregen op fok![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:58 schreef zainabber het volgende:
[..]
dan heb je mij vast niet ontmoet toen!
oepsquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:24 schreef registratieformuli... het volgende:
voor wie moest ik ook alweer een usericon maken?
Ga murp ergens anders stalkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:24 schreef registratieformuli... het volgende:
voor wie moest ik ook alweer een usericon maken?
murp voeg eens een alziende oog in me ava plzquote:
ik ga nu naar bed, als je me effe PMt dan kan ik het morgenochtend effe doen ok?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:37 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
murp voeg eens een alziende oog in me ava plz![]()
hoi iedereen![]()
is goed thnksquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:43 schreef murp het volgende:
[..]
ik ga nu naar bed, als je me effe PMt dan kan ik het morgenochtend effe doen ok?
oke mien beste niedersachsquote:
en ik ben ook geen duitserquote:
Ja, als een ex-moslim vind jij ze vast aardigquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:48 schreef Double-Helix het volgende:
Duitsers zijn wel aardig!
heeft deze post te maken met de tweede wereldoorlog?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, als een ex-moslim vind jij ze vast aardig
niet die van 60 jaar geleden hoor,ik vind op een of andere manier de duitsers van tegenwoordig heel aardigquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, als een ex-moslim vind jij ze vast aardig
Remember dat je niet te ver moet gaan ivm afspraken over sc enzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:18 schreef Double-Helix het volgende:
Ik ga hem zo hard slaan dat zijn kinderen nog pijn voelen!
en daarna maak ik hem mijn slaaf!
weetje,praat gewoon normaalquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:39 schreef enter het volgende:
wholllaaaaaaaaa goed weetje.
Nee fuck dat ik let niet echt op de mensn in de bios.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
neuh
en nog chickies gespot Iman?
of waren er weer van die puisterige brugpiepers die irritant deden?
zaten er lekkere meiden van halal tussen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee fuck dat ik let niet echt op de mensn in de bios.
Maar onderweg naar huis door de stad wel veel chicks gespot man!
Hele tijd oogcontact enzo met een paar
![]()
weet nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zaten er lekkere meiden van halal tussen?![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
weet niet
Ik heb een Afghaanse chick aan de haak geslagen met Myriam Fares krullen!!!!!!
Als blijkt dat ze goed kan naaienquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..], wanneer ga je om dr hand vragen?
[quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als blijkt dat ze goed kan naaien
Nee, joke ik weet niet
wat weet jij er nou van?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
[[afbeelding]] Als je haar anaal neemt, blijft ze maagd.
je moederquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
[[afbeelding]] Als je haar anaal neemt, blijft ze maagd.
Waar?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nee, ik heb het te druk met rellen
Zo omzeil je het.quote:
Slaapzequote:Op donderdag 3 mei 2007 23:58 schreef enter het volgende:
Truste!! Slaap lekker.
Laterszzquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natte dromen krijg je ook als je alleen bent eh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |