quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:10 schreef zainabber het volgende:
[..]
dit is n serieus onderwerp, logisch neem ik je dan serieus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2007 01:13:11 ]
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik zal jou eens serieus nemen.
Eigenlijk is dat de beste wat je kunt doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben meer humanist eigenlijk, ik geloof in het goede in de mens.
In sommigen is het ver te zoeken inderdaad, maar de gemiddelde mens is echt best wel ok en goed mee samen te werkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:23 schreef Double-Helix het volgende:
alleen is er geen schijntje goedheid in de mens
Het was maar een grapje,een gemiddelde mens die zijn hersenen durft te gebruiken is inderdaad heel goed mee samen te werken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
In sommigen is het ver te zoeken inderdaad, maar de gemiddelde mens is echt best wel ok en goed mee samen te werken
Zainab heeft er ooit een gezienquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:39 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn er echt vallende sterren?
Waarquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:38 schreef zainabber het volgende:
sorry dat ik eerst zo foktop reageerde trouwens
Als je er in gelooft, vast wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:39 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn er echt vallende sterren?
t zijn eigenlijk vallende meteorietenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar![]()
[..]
Als je er in gelooft, vast wel.
Bullshitquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:40 schreef zainabber het volgende:
ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |