Ach, je zou ook Engeland kunnen blijven. Je afkomst werkt meequote:Op donderdag 3 mei 2007 01:44 schreef zainabber het volgende:
hey trouwens:
McDonald's opent in het Londense Southall een halalrestaurant.
daar ga ik deze zomervakantie heen, naar southall !
quote:Op donderdag 3 mei 2007 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach, je zou ook Engeland kunnen blijven. Je afkomst werkt mee
Ken je wel Engels trouwens?
Van die punjabi Engels!?!
Nietus!quote:
Er wonen daar veel paki's,ze praten alleen best raar en hebben aparte klanken zeg maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ach, je zou ook Engeland kunnen blijven. Je afkomst werkt mee
Ken je wel Engels trouwens?
Van die punjabi Engels!?!
WFL mode/ bronnen /?quote:
Een zon/ster blijft gewoon altijd op z'n plaats en dooft na z'n hoogtepunt gewoon weer uitquote:
Eigenlijk draaien wij niet eens rond he. Ik merk er persoonlijk niets vanquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een zon/ster blijft gewoon altijd op z'n plaats en dooft na z'n hoogtepunt gewoon weer uit
Het is net een mensch![]()
meteorieten bestaan wel,vallende sterren zijn er niet en ze zouden een gevaar voor ons zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een zon/ster blijft gewoon altijd op z'n plaats en dooft na z'n hoogtepunt gewoon weer uit
Het is net een mensch![]()
goed argumentquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eigenlijk draaien wij niet eens rond he. Ik merk er persoonlijk niets van
Maar ze noemen het sterren omdat anders de overgrote domme meerderheid zo van "OMGWTFHITLAH!1 Wie is May-Theo Rietenquote:Op donderdag 3 mei 2007 01:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
meteorietn bestaan wel,vallende sterren zijn er niet en ze zouden een gevaar voor ons zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |