Nonsens.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gezeik van die fotograaf, eigen schuld
nikon d70quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
met wat voor camera zijn die foto's eigenlijk genomen?
Omg wat een beenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is een wonder dat hij nog tegen een bal aan kan trappen..![]()
![]()
[afbeelding]
Al zal je wel die andere Cissé bedoelen..
Dat zijn toch niet echt de spelers waar PSV naar op zoek is mag ik hopenquote:
Prima voetballers. Misschien niet voor de basis, maar wel stukken beter dan Tardelli, Beerens en Nguyen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:56 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat zijn toch niet echt de spelers waar PSV naar op zoek is mag ik hopen
Champions League spelen en na 2 jaar vertrekken naar een topclub: Waarom nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als die zin heeft in de Eredivisie.
Dus zodra ze beter zijn dan Tardelli, Beerens en Nguyen, dan mogen ze komen....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Prima voetballers. Misschien niet voor de basis, maar wel stukken beter dan Tardelli, Beerens en Nguyen.
Hmmm ontbijtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Ik denk dat Luque in de Eredivisie zeker een aanwinst is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:58 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk persoonlijk dat Luque niet beter is dan Kone, de paar keer dat ik hem gezien de laatste 2 jaar. Maar ja, als je financieel niet al te veel risico loopt, waarom niet?
Maar ik zie niet een waardig opvolger van Kone of Farfan in hem.
Zitten een aantal zeer fraaie foto's tussen..quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:14 schreef jmac het volgende:
[..]
Klaar![]()
http://www.megaupload.com/?d=OI1M1EBS
Mijn been is helemaal zo flexibel nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Zou best kunnen. Zul je zien dat ze Feyenoord proberen af te troeven en Adriaanse binnen gaan halenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:23 schreef Kadoc het volgende:
Einde verhaal dus.
Wat is dat voor rare bewoording? Zou het dan toch ineens einde verhaal zijn? Lijkt me niet zo raar. Hoop niet op Adriaanse trouwens, vind ik echt niks voor PSV. Dan zou ik serieus nog liever Erwin Koeman hebben, denk ook dat dat geen slechte trainer is. Doe maar Rutte of Stevens.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:10 schreef Frutsel het volgende:
Koeman niet op training PSV Nu.NL
Volgens Ger Lagendijk, de zaakwaarnemer van Koeman, is er geen bijzondere reden dat zijn vertrouweling op de training ontbreekt. "Maar hij is niet ziek. Nog niet. Ik heb nog geen gesprek gehad met Schuitema. Ik heb hem ook niet gebeld. Dat zie ik ook niet als mijn plicht. We moeten gewoon even de gemoederen laten bedaren. Daarna weet iedereen waar hij aan toe is."
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:57 schreef LudoSanders het volgende:
Koeman.
Samen met Erwin langs het GAK CWI.
Fritz Korbachquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef PyTh het volgende:
Het is heel simpel.
Stevens komt niet, die zit goed bij HSV
Rutten en Eijkelkamp gaan twente nu echt niet verlaten voor PSV nadat ze vorig jaar "weggestuurd" zijn.
Als Ronald Koeman geen optie meer is, vind ik Erwin Koeman ook geen optie kijkende naar zijn optreden bij feyenoord.
Opties:
- van Marwijk
- Adriaanse
Misschien dat Martin Jol eens te polsen valt maar die zit volgens mij wel goed bij de Spurs, die hem ook niet zullen laten gaan.
Ik word niet warm van een trainer als Adriaanse of van Marwijk om heel eerlijk te zijn.
Iemand suggesties?
Goed voor de omzet van de plaatselijke horeca.quote:
Die hebben het al vrij goed in EIndhoven hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed voor de omzet van de plaatselijke horeca.
Als Koeman weg gaat... vind ik de manier waarop dat gebeurt echt niet kunnen.. en daarom zou ik het sneu vinden.quote:
Adriaanse krijgt van mij een dikke hell no! Die man past absoluut niet bij PSV en dat zou echt een dikke misser zijn. En als ze dan toch Van Marwijk willen kunnen ze net zo goed Koeman houden want die zijn van hetzelfde niveau. De enige die ik graag zie komen zijn Stevens (heeft toch weer zijn waarde bewezen bij HSV) en Rutten en Eijkelkamp, maar die zie ik allemaal niet komen eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef PyTh het volgende:
Het is heel simpel.
Rutten en Eijkelkamp gaan twente nu echt niet verlaten voor PSV nadat ze vorig jaar "weggestuurd" zijn.
Als Ronald Koeman geen optie meer is, vind ik Erwin Koeman ook geen optie kijkende naar zijn optreden bij feyenoord.
Opties:
- van Marwijk
- Adriaanse
Misschien dat Martin Jol eens te polsen valt maar die zit volgens mij wel goed bij de Spurs, die hem ook niet zullen laten gaan.
Ik word niet warm van een trainer als Adriaanse of van Marwijk om heel eerlijk te zijn.
Iemand suggesties?
Adriaanse blijft toch een coach die niet echt op zijn plaatst lijkt in Eindhoven. Krijg al meteen gedachtes over interne ruzie's over van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef PyTh het volgende:
Het is heel simpel.
Opties:
- van Marwijk
- Adriaanse
Iemand suggesties?
Jongens met veel potentie die zeker de concurrentie met een Koné of Luque aan kunnen gaan. Je kunt nou eenmaal niet 6 wereldspitsen kopen, maar je hebt toch 6 aanvallers in je selectie nodig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus zodra ze beter zijn dan Tardelli, Beerens en Nguyen, dan mogen ze komen....
quote:Koeman spreekt met clubleiding
EINDHOVEN - Ronald Koeman spreekt vrijdag met de clubleiding van PSV over zijn toekomst bij de landskampioen. De oefenmeester ontbrak daarom vrijdagochtend op de training van de club uit Eindhoven. Dat hebben bronnen rond de club bevestigd.
Koeman wil zijn contract bij PSV graag tot de zomer van 2008 uitdienen. De trainer is onzeker over zijn toekomst omdat voorzitter Frits Schuitema vorige week niet wilde bevestigen of Koeman volgend seizoen ook nog voor de spelersgroep staat.
De preses was ontevreden over de prestaties van PSV na de winterstop. De kampioen verspeelde een voorsprong van elf punten op Ajax en AZ. PSV won vervolgens afgelopen zondag alsnog de landstitel. Het verschil met Ajax bedroeg slechts een doelpunt.
Koeman verklaarde afgelopen dinsdag tijdens het kampioensfeest dat hij snel duidelijkheid wil van het bestuur van PSV. Hij spreekt vrijdag met voorzitter Schuitema en leden van de Raad van Commissarissen van de club uit Eindhoven. Het is onbekend waar en hoe laat de gesprekken plaatsvinden. Erwin Koeman, de broer van Ronald, beheerste donderdag het voetbalnieuws omdat hij vertrok bij Feyenoord.
tis allemaal enorm uit zn verband gerukt en dat heeft Koeman lekker gevoed in de pers. Koeman heeft om een toezegging gevraagd die hij niet kon krijgen, aan het eind van het seizoen wordt bekeken of je doorgaat met de trainer. Lijkt me ozich logisch, het was alleen niet handig om dat ook in de pers mede te delen. Schuitema heeft ervoor gekozen eerlijk te zijn ipv voor de makkelijke weg te kiezen en te zeggen dat hij zeker was van zn baan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef appelsientje het volgende:
Ik las het idd.. ben benieuwd wat er nu aan de hand is..
Wat een klootzak is die voorzitter eigenlijk ook... heeft het niet echt heel slim aangepakt
Ik mis van Raaij
Daar ben ik het mee eens!! Nou ja we zullen we zien, ze zijn nu in gesperk... dus afwachten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En dat dezelfde supporters die zondag bij het kampioenschap met de anti Koeman spandoeken in het stadion zaten maar dinsdag hartstochelijk voor hem klapten en Schuitema uitfloten is natuurlijk belachelijk!
brrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef cultheld het volgende:
Schuitema moet nu voet bij stuk houden. Kom er maar in Adriaanse
.
Je hebt rare ideeënquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef cultheld het volgende:
.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef cultheld het volgende:
.
.
Adriaanse is 100 maal vaardiger dan Koeman. Van Marwijk ook trouwens. Als PSV geen kampioen was geworden, dan had iedereen geroepen dat Koeman moet wieberen. Kom nou toch, hij heeft het bijna helemaal verneukt voor PSV dit seizoen: Weg met die vent.quote:
George Leekens, Sef Vergoossen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef PyTh het volgende:
Het is heel simpel.
Opties:
- van Marwijk
- Adriaanse
Iemand suggesties?
.
Vergoossenquote:
Ach ja, kampioenschap en kwartfinale CL. Koeman doet het beter dan Hiddink vorig jaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Adriaanse is 100 maal vaardiger dan Koeman. Van Marwijk ook trouwens. Als PSV geen kampioen was geworden, dan had iedereen geroepen dat Koeman moet wieberen. Kom nou toch, hij heeft het bijna helemaal verneukt voor PSV dit seizoen: Weg met die vent.
Kwartfinale CL hebben we aan TBS te danken en over het kampioenschap hoeven we het natuurlijk niet lang te hebben. Maar opportunistisch als veel fans zijn, roepen velen nu opeens dat Koeman moet blijven terwijl hij 2 weken geleden nog werd verguisd. Koeman houden is een te groot risico op het mislopen van prijzen aankomend seizoen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:29 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Ach ja, kampioenschap en kwartfinale CL. Koeman doet het beter dan Hiddink vorig jaar![]()
Adriaanse is een nog groter risico. Dan weet je dat je nog meer heibel in de tent krijgt. Hij faalt niet voor niets bij topclubs.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kwartfinale CL hebben we aan TBS te danken en over het kampioenschap hoeven we het natuurlijk niet lang te hebben. Maar opportunistisch als veel fans zijn, roepen velen nu opeens dat Koeman moet blijven terwijl hij 2 weken geleden nog werd verguisd. Koeman houden is een te groot risico op het mislopen van prijzen aankomend seizoen.
Bij Ajax heeft hij niet gefaald naar mijn mening, hij deed het gewoon goed. Ik vind zijn ontslag nog altijd onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Adriaanse is een nog groter risico. Dan weet je dat je nog meer heibel in de tent krijgt. Hij faalt niet voor niets bij topclubs.
Wat heb jij toch met Hiddink? Ik heb het hier over Koemanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee dan Hiddink, die praatte met de spelers one-on-one wel prima weg, maar wist in de media meest algemeenheden uit te kramen.
Dat zeg ik, Koeman moet een andere club zoeken.quote:Nou Koeman heeft het van de natuur niet meegekregen, uiterlijk gevoel tonen, accepteer dat of zoek een andere club.
Het zal me een worst wezen waar de kliek vandaan komt overigens, ik bekijk de zaken liever iets nuchterder. Nuchterder dan onze voorzitter die eerst twijfel zaait en vervolgens de indruk wekt dat Koeman mag blijven omdat Vitesse in de slotfase net niet weet te scoren.quote:Ik ben trouwens erg blij met Schuitema, die naast supporters als jij Grrrrrrr en de clubmensen die op de Amsterdamse kliek kotsen, ook het totale plaatje heel nuchter in ogenschouw houdt. Heel gezond!
Was niet aan Koeman te danken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:
win je dalijk de titel, moet je nog weg wezen
De kopbal van Adil Ramziquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij Ajax heeft hij niet gefaald naar mijn mening, hij deed het gewoon goed. Ik vind zijn ontslag nog altijd onbegrijpelijk.
Aha, dus kwartfinale CL kwam alleen door TBS? Lijkt me een beetje kort door de bochtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kwartfinale CL hebben we aan TBS te danken en over het kampioenschap hoeven we het natuurlijk niet lang te hebben. Maar opportunistisch als veel fans zijn, roepen velen nu opeens dat Koeman moet blijven terwijl hij 2 weken geleden nog werd verguisd. Koeman houden is een te groot risico op het mislopen van prijzen aankomend seizoen.
Hij kan het alleen maar minder doen volgend jaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:55 schreef Marcosss het volgende:
Maar ja, misschien is het voor Koeman zelf wel het beste als hij stopt na dit seizoen ja.
Pcies! Wij willen alleen maar het beste voor Koeman en daarom kan hij het best opstappen. In Europa staan de grote clubs voor hem in de rij zo laat hij het overkomen. Wie zijn wij dan om hem bij ons nietig PSV te houden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij kan het alleen maar minder doen volgend jaar.
hehehequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pcies! Wij willen alleen maar het beste voor Koeman en daarom kan hij het best opstappen. In Europa staan de grote clubs voor hem in de rij zo laat hij het overkomen. Wie zijn wij dan om hem bij ons nietig PSV te houden.
Kan goed, maar het wordt zo wel een schertsvertoning. Of hij stopt en dat maak je als club bekend, of hij gaat (voorlopig) door en je maakt dat bekend.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:32 schreef ganzenherder het volgende:
Hmm maandag duidelijkheid dus, volgens mij stapt Koeman op als ik dat zo hoor....
Waar lees je dat maandag duidelijkheid is ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:32 schreef ganzenherder het volgende:
Hmm maandag duidelijkheid dus, volgens mij stapt Koeman op als ik dat zo hoor....
Vi.nlquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waar lees je dat maandag duidelijkheid is ?
We gaan toch niet meemaken dat hij eerst afwacht of Ajax de PO's wint he? Graag komen of niet...quote:AD: Bakircioglu kiest tussen Ajax en PSV
Het Algemeen Dagblad meldt dat FC Twente aanvaller Kennedy Bakircioglu heeft besloten om zijn carriere in Nederland voort te zetten. Hij zal een keuze maken tussen Ajax en PSV. Het spelen van Champions League voetbal zou een belangrijke factor zijn bij zijn keuze.
Opsodemieteren met die gastquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We gaan toch niet meemaken dat hij eerst afwacht of Ajax de PO's wint he? Graag komen of niet...
Als hij het geen eer vindt om voor PSV te spelen flikkert hij maar snel op naar Ajaxquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We gaan toch niet meemaken dat hij eerst afwacht of Ajax de PO's wint he? Graag komen of niet...
Einde Koeman tijdperk lijkt mij dusquote:Koeman en PSV leggen maandag alles uit
4/5/2007 15:16
Ronald Koeman en PSV maken komende maandag bekend of ze hun samenwerking voortzetten. De trainer en de clubleiding spraken vrijdagmiddag met elkaar, maar wilden daarover geen verklaring afleggen.
Koeman had 's ochtends de training overgelaten aan assistent Jan Wouters. Zelf meldde hij zich bij voorzitter Frits Schuitema en de leden van de Raad van Commissarissen voor een onderhoud.
Na afloop van deze bijeenkomst spoedde hij zich naar zijn auto en liet hij al lopend niet veel los over de vergadering: 'Daar ga ik niet op in. Ik ga nu twee dagen naar mijn huis in Portugal. Maandag zullen de club en ik wel met een verklaring komen. Daar wil ik het nu bij laten.'
Koeman en Schuitema botsten in de afgelopen weken. De voorzitter had zich kritisch uitgelaten over de trainer, die vervolgens verhaal ging halen en duidelijkheid eiste over zijn toekomst bij PSV. Ondanks zijn kritiek verwachtte Schuitema wel dat Koeman ook volgend seizoen nog trainer zal zijn van de Eindhovense club. Het contract van de coach loopt nog tot medio 2008.
denk het ook jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ernie Brandts is zeker niet de grote naam die ze altijd willen? Lijkt mij een goede PSV. Misschien iets te vroeg.
Anders zou ik van Marwijk doen. Cotje is natuurlijk heel goed maar vraag mij af of ie bij PSV past.
[..]
Einde Koeman tijdperk lijkt mij dus.
De Mul wil weg en Kennedy is een betere vervanger, maar ik zie hem liever bij PSVquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
dat hij weg moet ben ik wel met je eens! Maar ajb geen Ardiaanse, ik gruwel bij de gedachte alleen alquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Adriaanse is 100 maal vaardiger dan Koeman. Van Marwijk ook trouwens. Als PSV geen kampioen was geworden, dan had iedereen geroepen dat Koeman moet wieberen. Kom nou toch, hij heeft het bijna helemaal verneukt voor PSV dit seizoen: Weg met die vent.
dat opportunisme vond ik inderdaad genant, vooral bij de huldiging dinsdag in het stadion!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Met Adriaanse ga een stap achteruit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hij weg moet ben ik wel met je eens! Maar ajb geen Ardiaanse, ik gruwel bij de gedachte alleen al
twijfel zaait? Hij is alleen eerlijk geweest door te zeggen dat Koeman niet zeker is van volgend jaar en dat dat bij de evaluatie van dit seizoen bekeken wordt....... lijkt me volkomen logisch.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Hiddink? Ik heb het hier over Koeman![]()
[..]
Dat zeg ik, Koeman moet een andere club zoeken.![]()
[..]
Het zal me een worst wezen waar de kliek vandaan komt overigens, ik bekijk de zaken liever iets nuchterder. Nuchterder dan onze voorzitter die eerst twijfel zaait en vervolgens de indruk wekt dat Koeman mag blijven omdat Vitesse in de slotfase net niet weet te scoren.
Je kan ze ook gewoon op Nederlandse les sturen , beetje aanpassen kan geen kwaad hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als er een nieuwe trainer komt moet hij wel wat talenkennis hebben vind ik.
Voor jongens zoals Luque, Gomes en Farfan.
Daar zaai je dus twijfel mee, als alles koek en ei was weet je van tevoren dat die evalutie positief uitpakt. Of het eerlijk is vraag ik me ook ten zeerste af. Het is niet onwaarschijnlijk dat ze zoeken naar de beste manier om Koeman te dumpen (aka geen ontslagvergoeding hoeven te betalen) en hem met een spelletje proberen te "motiveren" om zelf op te stappen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef rubbereend het volgende:
De Voorzitter en de RvC? Had het niet handig geweest als Reeker daar niet op zn minst bij was geweest?
[..]
twijfel zaait? Hij is alleen eerlijk geweest door te zeggen dat Koeman niet zeker is van volgend jaar en dat dat bij de evaluatie van dit seizoen bekeken wordt....... lijkt me volkomen logisch.
De jongens verstaan wel nederlands maar zo 'n speler voelt zich eerder thuis als iemand zijn taal ook kent in een vreemd land.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon op Nederlandse les sturen , beetje aanpassen kan geen kwaad hoor
Nou, wachten... Het lijkt er eerder op dat hij zijn assistent een open sollicitatie laat doenquote:4/5/2007 - Van Marwijk heeft Club Brugge en Roda afgezegd, maar zou niet benaderd zijn
Tegenover Sportweek ontkende Dick Voorn, de vaste assistent van Bert van Marwijk, dat het duo benaderd is door PSV om eventueel Ronald Koeman op te volgen. Wel bevestigde hij dat Van Marwijk Club Brugge en Roda JC heeft afgezegd. Wel zouden zij PSV zien zitten. “Ik denk dat Bert wacht op een club die het beste bij hem past. PSV is zo’n club.”
Dan Van Marwijk, Vergoossen of Ruttenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hij weg moet ben ik wel met je eens! Maar ajb geen Ardiaanse, ik gruwel bij de gedachte alleen al
Die blijft lekker zitten als 5e wiel aan de wagen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:11 schreef mcyodogg het volgende:
TBS gaat denk ik wel met Koetje mee, maar wat gebeurd er met Wouters?
Ik prik je droomballonnetje door, vind eerst maar eens een betaalbare trainer die het beter doet met zo'n selectie. Hiddink is niet te betalen, en ik geef aan dat ook hij niet feilloos was in communiceren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Hiddink? Ik heb het hier over Koeman![]()
Dat mag jij vinden, maar beter houd je dat negatieve gezeik over de winnende trainer wat meer voor je. Je hebt je anti-PSV getoond, net als die so-called fans die het heilige trainingsgras ontsierden. Uit je kritiek dan op respectvoller wijze. Jij houdt gewoon niet van een uiterlijk onbewogen coach (smaak) en vindt het niveauverschil in de gespeelde competitie zorgenbarend, nou best. Jouw mening wordt door meer mensen gedeeld, maar die zijn niet zo zuur bezig.quote:Dat zeg ik, Koeman moet een andere club zoeken.
De taak van een voorzitter is om alle geledingen binnen de club te representeren, dat wil zeggen de trainer, de spelers, het personeel en de bestuurders. Nu kan een deel van het personeel de Ajax-kliek niet luchten en zijn de resultaten wisselvallig geweest, dan heb je zorg en dan is het meest logische dat je zult gaan 'evalueren'. Dat heeft Schuitema op uiterst correcte wijze naar buiten gebracht.quote:Het zal me een worst wezen waar de kliek vandaan komt overigens, ik bekijk de zaken liever iets nuchterder. Nuchterder dan onze voorzitter die eerst twijfel zaait en vervolgens de indruk wekt dat Koeman mag blijven omdat Vitesse in de slotfase net niet weet te scoren.
Koeman verdient hetzelfde als Hiddink verdiende meen ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik prik je droomballonnetje door, vind eerst maar eens een betaalbare trainer die het beter doet met zo'n selectie. Hiddink is niet te betalen, en ik geef aan dat ook hij niet feilloos was in communiceren.
[..]
Sweet mother...quote:Dat mag jij vinden, maar beter houd je dat negatieve gezeik over de winnende trainer wat meer voor je. Je hebt je anti-PSV getoond, net als die so-called fans die het heilige trainingsgras ontsierden. Uit je kritiek dan op respectvoller wijze. Jij houdt gewoon niet van een uiterlijk onbewogen coach (smaak) en vindt het niveauverschil in de gespeelde competitie zorgenbarend, nou best. Jouw mening wordt door meer mensen gedeeld, maar die zijn niet zo zuur bezig.
[..]
Het is Schuitema die de media van alles te speculeren geeft, niet andersom. Eerst stond Schuitema in de pers nog achter Koeman "We gaan geen gekke dingen doen", en na het virtueel verspelen van de titel moet er nog voordat de laatste bal getrapt is openlijk door de voorzitter gespeculeerd worden over een eventueel niet uitdienen van het contract. Als je dat wijs en correct vindt...quote:De taak van een voorzitter is om alle geledingen binnen de club te representeren, dat wil zeggen de trainer, de spelers, het personeel en de bestuurders. Nu kan een deel van het personeel de Ajax-kliek niet luchten en zijn de resultaten wisselvallig geweest, dan heb je zorg en dan is het meest logische dat je zult gaan 'evalueren'. Dat heeft Schuitema op uiterst correcte wijze naar buiten gebracht.
Allemaal door zo'n Talpa-mannetje, die de onder psychologische druk staande trainer voorgaf dat hij na afloop van de competitie door een evaluatie zou moeten. Hersenloos, dom, afleidend van de titelstrijd! Een beetje zoals die drammerige PSV-supporters voor zondag en de niet-organiserende gemeente Eindhoven uiteraard.
Jan Rekerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sturing gaat volgend seizoen gewoon voor de groep staan![]()
ja en die doet het vast beter dan koemanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sturing gaat volgend seizoen gewoon voor de groep staan![]()
Koeman accepteerde een veel magerder selectie. Hij stelde voorts geen uitzonderlijke eisen, alhoewel hij qua salaris inderdaad ook geen voordelig man is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koeman verdient hetzelfde als Hiddink verdiende meen ik.
Ik verwijt weinigen wat.quote:Sweet mother...En jij noemt mij zuur?
Als je het interview nog eens terugkijkt, dan zie je dat Schuitema het zo niet zei. De interviewer legt de tekst op andere wijze uit. Eerst "acute ingrepen zijn niet nodig", tenslotte "we evalueren na afloop seizoen". Klip en klaar!quote:Het is Schuitema die de media van alles te speculeren geeft, niet andersom. Eerst stond Schuitema in de pers nog achter Koeman "We gaan geen gekke dingen doen", en na het virtueel verspelen van de titel moet er nog voordat de laatste bal getrapt is openlijk door de voorzitter gespeculeerd worden over een eventueel niet uitdienen van het contract. Als je dat wijs en correct vindt...![]()
Ik doe het niet voor het postcountquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Moet je altijd met zoveel woorden antwoorden? Dat kan veel korter wat het krachtiger maakt.
idd Gomes spreekt al behoorlijk Nederlands trouwensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon op Nederlandse les sturen , beetje aanpassen kan geen kwaad hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |