quote:PSV niet verder met huurling Diego Tardelli
03 mei 2007 14:30
De PSV-periode van Diego Tardelli (21) zit erop. Manager Stan Valckx liet weten dat de Braziliaanse aanvaller, die sinds september 2006 werd gehuurd van São Paulo, komend seizoen niet meer terugkeert in Eindhoven. “Hij was graag gebleven, maar zag het wel een beetje aankomen”, aldus Valckx.
Drie doelpunten
De vleugelaanvaller speelde in dertien competitiewedstrijden (drie goals), waarin hij drie keer een basisplaats had. Ook deed hij drie keer mee in de Champions League. “Diego was graag gebleven. Nu keert hij terug naar zijn oude club São Paulo.” Eerder speelde voormalig jeugdinternational Tardelli in zijn vaderland voor São Caetano en werd hij verhuurd aan Real Betis Sevilla. Onlangs werd Tardelli vader van zijn eerste kindje, dochter Pietra.
PSV NV
Ik zie nog nergens bevestiging...quote:
ik zou ook nog niet te vroeg roepen nee... recente afgeketste transfers liggen nog net iets te vers in m'n geheugenquote:
Was er een paar maanden geleden niet iets met een zekere "Luque" wat al voor 99% rond was?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:33 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
ik zou ook nog niet te vroeg roepen nee... recente afgeketste transfers liggen nog net iets te vers in m'n geheugen
idd... ik geloof ook al die "transfergeruchten" niet meer, tot ze met ons PSV shirt op de herdgang staan!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was er een paar maanden geleden niet iets met een zekere "Luque" wat al voor 99% rond was?
...![]()
Een wijs besluit. Als je alle spelers zou krijgen die volgens de diverse media "op het punt staan naar PSV te verkassen" zou je in no-time een selectie van +50 spelers hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:55 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
idd... ik geloof ook al die "transfergeruchten" niet meer, tot ze met ons PSV shirt op de herdgang staan!
quote:Zaakwaarnemer verwacht dat Ronald Koeman blijft
03 mei 2007
Ger Lagendijk, de zaakwaarnemer van Erwin en Ronald Koeman, verwacht niet dat de situatie bij PSV escaleert. "Of het goedkomt met Ronald? Dat kan haast niet anders. Ik denk dat de voorzitter terug moet", zei Lagendijk in De Kuip na de bekendmaking van het vertrek van Erwin Koeman als coach van Feyenoord.
Lagendijk doelde op PSV-preses Frits Schuitema, die sinds een week overhoop ligt met zijn trainer Ronald Koeman. De laatste vroeg de clubleiding na de 1-1 tegen FC Utrecht openlijk om steun en vertrouwen, maar dat wilde Schuitema niet uitspreken. Ook na de sensationele titelprolongatie hield de PSV-voorzitter zich op de vlakte toen hem naar de positie van Koeman werd gevraagd.
Op de dag van de huldiging, dinsdag in Eindhoven, reageerde de oud-international geïrriteerd op de weigerachtige houding van Schuitema. "Mijn geduld begint op te raken. Ik geef hem nog twee, drie dagen", bromde Ronald Koeman, die vrijdag in Eindhoven de training hervat met zijn uitgedunde selectie.
Schuitema liet dinsdagavond tijdens het kampioensfeest in het stadion doorschemeren dat Ronald Koeman zijn contract tot medio 2008 zou mogen uitdienen bij PSV. De preses kreeg tijdens het festijn een pijnlijk fluitconcert van de eigen aanhang over zich heen, Koeman daarentegen werd toegejuicht.
Al is het natuurlijk altijd maar afwachten wat er voor terugkomt en hoe dat uitpakt, Koeman is niet de enige schuldige aan het debacle na de winterstop.quote:3/5/2007 - 'Nog geen gesprek gepland tussen bestuur en Ronald Koeman'
Volgens Omroep Brabant komt er hoogstwaarschijnlijk voorlopig nog geen duidelijkheid over de toekomst van trainer Ronald Koeman bij PSV. Er staat nog geen gesprek gepland tussen de oefenmeester en het bestuur, volgens de regionale omroep. Koeman liet eerder deze week weten binnen twee a drie dagen duidelijkheid te willen over zijn toekomst bij PSV.
Kleine kans inderdaad. Het was inderdaad geweldig om mee te maken. Al moet ik toegeven dat de penaltyserie tegen Lyon twee jaar geleden een mooiere ontlading gaf dan zondag. Maar zondag blijft uniek, dat zeker.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jawel, dat gelukkig wel.
Ben Maandag laat in de middag weer thuis gekomen.
Maar zo'n apotheose, zo'n wedstrijd, zo'n spanning, en zo'n ontlading dat maak je natuurlijk van je leven niet meer mee waarschijnlijk.
Kan die niet door naar Rotterdamquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
![]()
Dan kan PSV op jacht naar 2 nieuwe spitsten ,wellicht nog wel meer bij een vertrek van Kone /Farfan![]()
ben je 12 ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:45 schreef Frey het volgende:
Vanaf vannacht slaap ik in een PSV bed![]()
Ouders kwamen ineens met een dekbedovertrek aanzetten
Hoeveel dekbedden heb jij wel niet , feijenoord , psv , anderlecht , psg , vergeet ik er nog meer ?quote:
Nee, dat was het wel zoquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hoeveel dekbedden heb jij wel niet , feijenoord , psv , anderlecht , psg , vergeet ik er nog meer ?
Goede spelerquote:'Luque alsnog op huurbasis naar PSV'
Albert Luque lijkt volgend seizoen dan toch zijn wedstrijden in het shirt van PSV te spelen. Volgens het doorgaans betrouwbare The Evening Chronicle zijn alle partijen tot een akkoord gekomen.
Naar verwachting zal PSV geen huursom betalen aan Newcastle, maar neemt de landskampioen wel het salaris van de Spaanse spits voor zijn rekening. Tevens is in het contract een optie tot koop opgenomen.
PSV wilde Luque al in januari huren, maar destijds ketste de transfer op het allerlaatste moment af. Ronald Koeman stak echter opnieuw zijn nek uit voor de komst van de veelzijdige aanvaller en deze keer zo lijkt het wel met succes. Na het vaststellen van de titel, en daarmee het behalen van Champions League-voetbal, zijn de laatste plooien glad gestreken.
Newcastle United betaalde ruim twee jaar geleden nog vijftien miljoen euro voor Luque, die destijds twee succesvolle seizoenen achter de rug had bij Deportivo la Coruña. De inmiddels 29-jarige voormalige Spaanse international wist in Engeland echter nooit te overtuigen en startte dit seizoen zelfs niet één keer in de basis.
Ik denk deze: Ferrari - Kimi Räikkönen - McLaren-Mercedes - Fernando Alonso!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hoeveel dekbedden heb jij wel niet , feijenoord , psv , anderlecht , psg , vergeet ik er nog meer ?
iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als je geen lid meer bent van de phoxy club lijkt een psv dekbed me nogal kinderachtig.quote:
ligt aan het weekend hequote:Op donderdag 3 mei 2007 19:52 schreef jmac het volgende:
[..]
iddVolgend jaar vast nog een paar extra. Het ligt er maar net aan welke club het eventueel goed doet of populair is bij vrienden van 'm
![]()
Ach, Bosz zei afgelopen maandag ook dat Erwin blijft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat zou een domper op de feestvreugde zijn bij mij...![]()
en hadden we er een financieel probleem bij gehadquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een wijs besluit. Als je alle spelers zou krijgen die volgens de diverse media "op het punt staan naar PSV te verkassen" zou je in no-time een selectie van +50 spelers hebben.
Dat zou natuurlijk wel de problemen van de afgelopen paar maanden goeddeels hebben kunnen voorkomen![]()
Een overbodige vraag als ik een profiel heb.quote:
jmac moet niet zeurenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Een overbodige vraag als ik een profiel heb.
nope is volgens mij overgenomen door Redbull Salzburgquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is Vonlanthen nog van PSV?
| 1 2 3 4 5 6 7 | SUB-INS: 11 ASSISTS: 11 SUB-OUTS: 10 TOTAL: 16 PLAYINGTIME(MIN): 1753 RED CARDS: 0 PENALTIES: 0 YELLOW CARDS: 0 CONVERTED: 0 Y/RE CARDS: 0 |
Nee, slechts 1 van de vele "TOPTALENTEN!!! BESTE VAN HUN LAND!!! VERSTERKING OP TERMIJN!!! WOOT!!!!" die nooit iets voor de club betekend hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is Vonlanthen nog van PSV?
Zat dat niet al in het blad zelf? Of is dit een NOG groter exemplaar?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:47 schreef dndiek het volgende:
Even de kampioensposter van de VI besteld op www.vi.nl/poster
Welke problemenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een wijs besluit. Als je alle spelers zou krijgen die volgens de diverse media "op het punt staan naar PSV te verkassen" zou je in no-time een selectie van +50 spelers hebben.
Dat zou natuurlijk wel de problemen van de afgelopen paar maanden goeddeels hebben kunnen voorkomen![]()
nog groter..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zat dat niet al in het blad zelf? Of is dit een NOG groter exemplaar?
Ben druk aan 't uploaden en zal de link dadelijk ook hier posten indien mensen interesse hebben (164 foto's. 425 MB).quote:jmac schreef:
Okay, van de 764 foto's die ik heb gemaakt zitten er zoveel die nooit bruikbaar zijn vanwege allerlei redenen, en die post ik graag hier. Misschien heeft iemand er nog wat aan of vind je 't gewoon leuk om te bekijken ;-)
Wat voorbeelden:
(plaatje)
(plaatje)
(plaatje)
(plaatje)
(plaatje)
Ik upload alles in een RAR-bestand die je : (.......) dadelijk kan downloaden
Waarom wil je dat zo graagquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer komt het verlossende woord dat Koeman ons gaat verlaten?
heb evt ook nog genoeg schijfruimte mocht je deze nodig hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef jmac het volgende:
[..]
Ben druk aan 't uploaden en zal de link dadelijk ook hier posten indien mensen interesse hebben (164 foto's. 425 MB).
Omdat er belangrijke tijden aankomen, de wederopbouw van het elftal.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Welke problemenEr was geen huldiging georganiseerd, dat was het wel zo ongeveer. Dat los je niet met extra spelers op.
Precies. En dan zullen we het nog maar niet hebben over zijn uitstraling op de persconferenties toen we nog alles in eigen hand hadden en Dikke Koe de handdoek al in de ring had gegooid. Of het commentaar wat hij steeds op zijn eigen spelers in de pers had.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat er belangrijke tijden aankomen, de wederopbouw van het elftal.
Hij gaf voor zijn aantreden al aan geen opbouwtrainer te wezen, zijn aankopen zullen we het maar niet over hebben.
Dan dat verhaal over "balletje binnenkant of buitenkant paal" het verschil kan zijn tussen held en schlemiel. Vervolgens wordt hij kampioen en is het de held, 19 punten uit 13 wedstrijden is gewoon schandalig en daar doet het kampioenschap niets aan af.
mwah upload 't nu 2 megaupload.com . Alleen ehhh. Duurt nog 1,5 uur volgens dat tellertje. Niet echt snelquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb evt ook nog genoeg schijfruimte mocht je deze nodig hebben![]()
ok anders geef ff een seintjequote:Op donderdag 3 mei 2007 21:55 schreef jmac het volgende:
[..]
mwah upload 't nu 2 megaupload.com . Alleen ehhh. Duurt nog 1,5 uur volgens dat tellertje. Niet echt snel![]()
Niet iedereen hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:02 schreef Kadoc het volgende:
Waarom vindt iedereen hier het zo geweldig dat Luque misschien komt? Zoveel scoort hij niet.
Klaarquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef jmac het volgende:
[..]
Ben druk aan 't uploaden en zal de link dadelijk ook hier posten indien mensen interesse hebben (164 foto's. 425 MB).
makaay scoort er zo hier 25-30quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
Makaay en Luque Zou mooi zijn ja.Alleen die Lazovic...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:14 schreef jmac het volgende:
[..]
Klaar![]()
http://www.megaupload.com/?d=OI1M1EBS
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef Fetai het volgende:
Ik wilde jullie alvast mijn steun betuigen met de laatste aanwinst die de naam Luque draagt. Als iemand die Newcastle United F.C. al tijden volgt kan ik jullie mededelen dat jullie de eerste miskoop van het seizoen al binnen hebben. Hulde aan Ronald Koeman![]()
Reken er maar niet op, de eerste topics waar men hun geluk niet op kan zijn er al:quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
![]()
Misschien past 'ie in ons systeem?
quote:YESSSSSSSSSSSSSS He's going! (luque)
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:30 schreef Fetai het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, de eerste topics waar men hun geluk niet op kan zijn er al:
http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=39351.0
Met als toepasselijke TT:
[..]
quote:NOOOO
Als dat het gemiddelde IQ daar is..quote:Why on loan?
Why we dont sell him to them or make some swap deal
Luque for Arouna Koné for example
Tsja maar of dat niet sarcastisch is... ik weet het niet. Er zijn ook genoeg reacties als dezequote:
quote:This could be just the trick!
If he turns himself around like butt did at birmingham then we still own that player, so we could win either way. on the gettting an inform luque back or sell him at an inflated price.
To be honest though he's lazier than harry redknapp's left eye!
Nou overdreven blij is men daar zo te lezen niet. Maar als ik het goed lees hoeft PSV niet eens z'n hele salaris te betalenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:30 schreef Fetai het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, de eerste topics waar men hun geluk niet op kan zijn er al:
http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=39351.0
Met als toepasselijke TT:
[..]
Nee, erg blij zijn ze niet. Maar dit is niet om de kwaliteit van meneer Luque, maar om het feit dat er bergen met geld is neergelegd voor hem en dat hij straks wegloopt voor niks, in mijn ogen dan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou overdreven blij is men daar zo te lezen niet. Maar als ik het goed lees hoeft PSV niet eens z'n hele salaris te betalen.
Ja maar ook omdat hij nooit echt een kans heeft gekregen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:40 schreef Fetai het volgende:
[..]
Nee, erg blij zijn ze niet. Maar dit is niet om de kwaliteit van meneer Luque, maar om het feit dat er bergen met geld is neergelegd voor hem en dat hij straks wegloopt voor niks, in mijn ogen dan.
Fitter ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar ook omdat hij nooit echt een kans heeft gekregen.
Maar goed van mij mag hij het hier proberen. Veel duurder dan Kluivert zal hij niet zijn.
dat zouden we niet eens kunnen, de helft is al moeilijk volgens mijquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou overdreven blij is men daar zo te lezen niet. Maar als ik het goed lees hoeft PSV niet eens z'n hele salaris te betalen.
Nou hij heeft maar weinig gespeeld natuurlijk.quote:
Ik ben ook fitter dan Kluivertquote:
dat is vrij standaard, maar als je hem koopt komt ook zn daadwerkelijke salaris eis mee..... dus ik verwacht niet dat hij gekocht wordt....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV heeft ook de optie tot koop op Luque
top transfer.
is het al rond dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV heeft ook de optie tot koop op Luque
top transfer.
gezeik van die fotograaf, eigen schuldquote:3/5/2007 - OB: Fotograaf meldt mishandeling bij PSV-Vitesse
Dit nieuwsbericht is verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet.
ANP-fotograaf Robert Vos heeft donderdag bij de politie aangifte gedaan van mishandeling en vernieling van zijn camera's. Dat zou gebeurd zijn tijdens de voetbalwedstrijd PSV-Vitesse, afgelopen zondag in Eindhoven. Vos maakte tijdens de eerste helft van de wedstrijd in het Philips Stadion foto's van boze PSV-supporters. Daarop wilde een steward hem verwijderen. Dat gebeurde volgens Vos met harde hand. Ook supporters deelden klappen en schoppen uit en gooiden bier over hem heen. Zijn camera's raakten daardoor beschadigd. PSV geeft toe dat de steward anders had moeten optreden, maar spreekt van een incident. Volgens een woordvoerder had hij de supporters die woest waren op Vitesse-doelman Vladimir Stojkovic beter niet kunnen fotograferen want daarmee zou hij vragen om problemen.
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
Makaay en Luque
Makaay die komt ook niet , want daarvoor wil PSV natuurlijk ook niet al te veel geld uitgeven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
Makaay en Luque Zou mooi zijn ja.Alleen die Lazovic...
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:08 schreef rubbereend het volgende:
lijkt mee prima plan..... dat Danko niet komt.
zoals ook al weleens eerder gezegd het is ook geen speler voor PSV , en je moet zoon speler gewoon vertrouwen geven , als ie dat nu al niet krijgt van het publiek
Je punt is?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:15 schreef Radegast het volgende:
Llorente van Bilbao?
Ja, dat staat erquote:
Het is een wonder dat hij nog tegen een bal aan kan trappen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:14 schreef cultheld het volgende:
Cissé
Sekou Cissé.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Het is een wonder dat hij nog tegen een bal aan kan trappen..![]()
![]()
[afbeelding]
Al zal je wel een andere bedoelen..
Ga eens naar bed, of moet ik je moeder bellen?quote:
Nee dan Hiddink, die praatte met de spelers one-on-one wel prima weg, maar wist in de media meest algemeenheden uit te kramen. Tja als je wint, dan gaan woorden niet op een schaaltje. Nou Koeman heeft het van de natuur niet meegekregen, uiterlijk gevoel tonen, accepteer dat of zoek een andere club.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies. En dan zullen we het nog maar niet hebben over zijn uitstraling op de persconferenties toen we nog alles in eigen hand hadden en Dikke Koe de handdoek al in de ring had gegooid. Of het commentaar wat hij steeds op zijn eigen spelers in de pers had.
met wat voor camera zijn die foto's eigenlijk genomen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:14 schreef jmac het volgende:
[..]
Klaar![]()
http://www.megaupload.com/?d=OI1M1EBS
Nonsens.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gezeik van die fotograaf, eigen schuld
nikon d70quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:30 schreef WooZ het volgende:
[..]
met wat voor camera zijn die foto's eigenlijk genomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |