Niet iedereen hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:02 schreef Kadoc het volgende:
Waarom vindt iedereen hier het zo geweldig dat Luque misschien komt? Zoveel scoort hij niet.
Klaarquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef jmac het volgende:
[..]
Ben druk aan 't uploaden en zal de link dadelijk ook hier posten indien mensen interesse hebben (164 foto's. 425 MB).
makaay scoort er zo hier 25-30quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
Makaay en Luque Zou mooi zijn ja.Alleen die Lazovic...
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:14 schreef jmac het volgende:
[..]
Klaar![]()
http://www.megaupload.com/?d=OI1M1EBS
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:21 schreef Fetai het volgende:
Ik wilde jullie alvast mijn steun betuigen met de laatste aanwinst die de naam Luque draagt. Als iemand die Newcastle United F.C. al tijden volgt kan ik jullie mededelen dat jullie de eerste miskoop van het seizoen al binnen hebben. Hulde aan Ronald Koeman![]()
Reken er maar niet op, de eerste topics waar men hun geluk niet op kan zijn er al:quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
![]()
Misschien past 'ie in ons systeem?
quote:YESSSSSSSSSSSSSS He's going! (luque)
quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:30 schreef Fetai het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, de eerste topics waar men hun geluk niet op kan zijn er al:
http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=39351.0
Met als toepasselijke TT:
[..]
quote:NOOOO
Als dat het gemiddelde IQ daar is..quote:Why on loan?
Why we dont sell him to them or make some swap deal
Luque for Arouna Koné for example
Tsja maar of dat niet sarcastisch is... ik weet het niet. Er zijn ook genoeg reacties als dezequote:
quote:This could be just the trick!
If he turns himself around like butt did at birmingham then we still own that player, so we could win either way. on the gettting an inform luque back or sell him at an inflated price.
To be honest though he's lazier than harry redknapp's left eye!
Nou overdreven blij is men daar zo te lezen niet. Maar als ik het goed lees hoeft PSV niet eens z'n hele salaris te betalenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:30 schreef Fetai het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, de eerste topics waar men hun geluk niet op kan zijn er al:
http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=39351.0
Met als toepasselijke TT:
[..]
Nee, erg blij zijn ze niet. Maar dit is niet om de kwaliteit van meneer Luque, maar om het feit dat er bergen met geld is neergelegd voor hem en dat hij straks wegloopt voor niks, in mijn ogen dan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou overdreven blij is men daar zo te lezen niet. Maar als ik het goed lees hoeft PSV niet eens z'n hele salaris te betalen.
Ja maar ook omdat hij nooit echt een kans heeft gekregen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:40 schreef Fetai het volgende:
[..]
Nee, erg blij zijn ze niet. Maar dit is niet om de kwaliteit van meneer Luque, maar om het feit dat er bergen met geld is neergelegd voor hem en dat hij straks wegloopt voor niks, in mijn ogen dan.
Fitter ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar ook omdat hij nooit echt een kans heeft gekregen.
Maar goed van mij mag hij het hier proberen. Veel duurder dan Kluivert zal hij niet zijn.
dat zouden we niet eens kunnen, de helft is al moeilijk volgens mijquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou overdreven blij is men daar zo te lezen niet. Maar als ik het goed lees hoeft PSV niet eens z'n hele salaris te betalen.
Nou hij heeft maar weinig gespeeld natuurlijk.quote:
Ik ben ook fitter dan Kluivertquote:
dat is vrij standaard, maar als je hem koopt komt ook zn daadwerkelijke salaris eis mee..... dus ik verwacht niet dat hij gekocht wordt....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV heeft ook de optie tot koop op Luque
top transfer.
is het al rond dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV heeft ook de optie tot koop op Luque
top transfer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |