Klote dan dat ik geen abbo meer hebquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:47 schreef dndiek het volgende:
Even de poster van de VI besteld op www.vi.nl/poster
daar zullen we weinig aan missen!quote:
Wie?quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die zijn we morgen al vergeten
Die wil dus hogerop , ik vind een spaanse middenmoter nou niet echt een stap vooruit , op het salaris na danquote:Mijn doel is om PSV te verlaten
Na de prolongatie van de landstitel geniet Carlos Salcido momenteel van een welverdiende vakantie in zijn vaderland. De eerste stappen van de PSV’er op Mexicaans grondgebied gingen echter gepaard met enkele opmerkelijke uitspraken, die in Eindhoven de nodige wenkbrauwen zullen doen fronzen.
Bij aankomst op het vliegveld Miguel Hidalgo liet hij tegenover de microfoons van Promomedios Radio weten zeer blij te zijn met het weerzien van zijn familie en het behaalde kampioenschap. “Het is natuurlijk prachtig om in mijn eerste jaar de landstitel te pakken. Dat geeft mij een behoorlijke dosis vertrouwen.”
Vervolgens sprak Salcido, die aangeklampt werd door tientallen fans, over zijn toekomst in Nederland. “Mijn doel is nu om PSV te verlaten. Enkele clubs hebben interesse getoond. In de komende dagen zal ik meer weten, maar ik wil geen calamiteiten veroorzaken.”
“Mijn zaakwaarnemers zijn namelijk op de hoogte van wat er gaande is op de transfermarkt. Mocht er echter niks concreet worden, dan ben ik natuurlijk gelukkig bij PSV. Ik wil graag mijzelf verder ontwikkelen en prijzen pakken. Mocht ik bij PSV blijven, dan speel ik sowieso weer in de Champions League”, aldus de verdediger, die in januari al in verband werd gebracht met Chelsea.
Salcido (27) heeft zijn eerste seizoen op de Nederlandse velden achter de rug. De 37-voudig international, in de zomer overgekomen van Chivas de Guadalajara, kwam in totaal 33 maal in actie, waarin hij éénmaal trefzeker was.
Inderdaad, want wat was Salcido toch zwaar geblesseerd he?quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Mexicaanse media blijken de laatste tijd niet bijster betrouwbaar,,,
Ik las ook zo iets, blijkbaar brengen zijn magere speelminuten niet de gouden bergen waar ze op hoopten.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Mexicaanse media blijken de laatste tijd niet bijster betrouwbaar,,,
dan kan de onmogelijke zoektocht naar een goede linksback weer beginnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:12 schreef komrad het volgende:
ach voor 10M mag hij best gaan hoor, die salcido
t is goed dat er wat nederlandse (internationale) toppers komen om PSV te versterken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Mogelijke versterkingen.
Zonneveld
lindgren, Zenden, Van Brockhorst
Makaay, Pizarro, Lazovic, Kennedy B
Zitten opzich leuke namen tussen,
Hopelijk probeert PSV Hofland terug te halen en Rommedahl
Rommedahl was in zn PSV tijd goed voor heel veel assists. Bovendien geeft hij je wat meer mogelijkheden qua taktiek en opstelling.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:50 schreef tuvokki het volgende:
[..]
t is goed dat er wat nederlandse (internationale) toppers komen om PSV te versterken.
maar Rommedahl? Wat moeten we daar mee?
Klopt, als Rommedahl net zo speelt als toen hij vertrok is hij wel een aanwinst denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rommedahl was in zn PSV tijd goed voor heel veel assists. Bovendien geeft hij je wat meer mogelijkheden qua taktiek en opstelling.
Nee, ik bedoel, dan gaan die mennekes die acher me zitten weer _enorm_ klagen dat ie alleen maar hard kan rennen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Rommedahl was in zn PSV tijd goed voor heel veel assists. Bovendien geeft hij je wat meer mogelijkheden qua taktiek en opstelling.
bron: voetbalzonequote:In Eindhoven vreest men dat het kersverse kampioensteam komende zomer uit elkaar zal vallen. Eerder werd al bekend dat Alex hoogstwaarschijnlijk zal vertrekken, terwijl ook voor Arouna Koné, Jefferson Fárfan en Heurelho Gomes interesse bestaat. Laatstgenoemde laat echter weten 'sowieso te blijven'.
Gomes werd enkele weken geleden al gelinkt aan AC Milan, terwijl gisteren het bericht in de Braziliaanse media verscheen dat de doelman interesse geniet van een niet genoemde Europese topploeg.
Toch hoeft men in Eindhoven niet te vrezen voor een vertrek van de publiekslieveling. "Ik blijf voor honderd procent zeker", zo liet hij op de dag van de huldiging weten.
Gomes geeft ook aan altijd te hebben geloofd in de landstitel. "Ik heb altijd vertrouwen gehouden dat wij de titel konden pakken. Zelfs na de 2-1 bleef ik erin geloven. Dat is waar het om gaat in het voetbal: vertrouwen en geloven."
Ook Koné geeft aan dat hij een langer verblijf in Eindhoven wel ziet zitten, maar de Ivoriaan houdt nog wel een slag om de arm. "Ik wil graag blijven, tenzij een club met een aanbod komt dat ik niet kan weigeren."
Maw, Alex en Farfan vertrekken zeker. What else is new? En van die 2 lijkt me alleen Alex echt moeilijk vervangbaar...quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:17 schreef jpg97 het volgende:
weet niet of het al was gemeld:
[..]
bron: voetbalzone
Had idd aangegeven van niet, jammerquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:44 schreef jpg97 het volgende:
schaars komt nooit naar PSV
Iemand die per se bij v Gaal wil blijven hoeven we toch helemaal niet!quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Had idd aangegeven van niet, jammer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |