Die hebben het al vrij goed in EIndhoven hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed voor de omzet van de plaatselijke horeca.
Als Koeman weg gaat... vind ik de manier waarop dat gebeurt echt niet kunnen.. en daarom zou ik het sneu vinden.quote:
Adriaanse krijgt van mij een dikke hell no! Die man past absoluut niet bij PSV en dat zou echt een dikke misser zijn. En als ze dan toch Van Marwijk willen kunnen ze net zo goed Koeman houden want die zijn van hetzelfde niveau. De enige die ik graag zie komen zijn Stevens (heeft toch weer zijn waarde bewezen bij HSV) en Rutten en Eijkelkamp, maar die zie ik allemaal niet komen eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef PyTh het volgende:
Het is heel simpel.
Stevens komt niet, die zit goed bij HSV
Rutten en Eijkelkamp gaan twente nu echt niet verlaten voor PSV nadat ze vorig jaar "weggestuurd" zijn.
Als Ronald Koeman geen optie meer is, vind ik Erwin Koeman ook geen optie kijkende naar zijn optreden bij feyenoord.
Opties:
- van Marwijk
- Adriaanse
Misschien dat Martin Jol eens te polsen valt maar die zit volgens mij wel goed bij de Spurs, die hem ook niet zullen laten gaan.
Ik word niet warm van een trainer als Adriaanse of van Marwijk om heel eerlijk te zijn.
Iemand suggesties?
Adriaanse blijft toch een coach die niet echt op zijn plaatst lijkt in Eindhoven. Krijg al meteen gedachtes over interne ruzie's over van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef PyTh het volgende:
Het is heel simpel.
Rutten en Eijkelkamp gaan twente nu echt niet verlaten voor PSV nadat ze vorig jaar "weggestuurd" zijn.
Als Ronald Koeman geen optie meer is, vind ik Erwin Koeman ook geen optie kijkende naar zijn optreden bij feyenoord.
Opties:
- van Marwijk
- Adriaanse
Misschien dat Martin Jol eens te polsen valt maar die zit volgens mij wel goed bij de Spurs, die hem ook niet zullen laten gaan.
Ik word niet warm van een trainer als Adriaanse of van Marwijk om heel eerlijk te zijn.
Iemand suggesties?
Jongens met veel potentie die zeker de concurrentie met een Koné of Luque aan kunnen gaan. Je kunt nou eenmaal niet 6 wereldspitsen kopen, maar je hebt toch 6 aanvallers in je selectie nodig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 07:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dus zodra ze beter zijn dan Tardelli, Beerens en Nguyen, dan mogen ze komen....
quote:Koeman spreekt met clubleiding
EINDHOVEN - Ronald Koeman spreekt vrijdag met de clubleiding van PSV over zijn toekomst bij de landskampioen. De oefenmeester ontbrak daarom vrijdagochtend op de training van de club uit Eindhoven. Dat hebben bronnen rond de club bevestigd.
Koeman wil zijn contract bij PSV graag tot de zomer van 2008 uitdienen. De trainer is onzeker over zijn toekomst omdat voorzitter Frits Schuitema vorige week niet wilde bevestigen of Koeman volgend seizoen ook nog voor de spelersgroep staat.
De preses was ontevreden over de prestaties van PSV na de winterstop. De kampioen verspeelde een voorsprong van elf punten op Ajax en AZ. PSV won vervolgens afgelopen zondag alsnog de landstitel. Het verschil met Ajax bedroeg slechts een doelpunt.
Koeman verklaarde afgelopen dinsdag tijdens het kampioensfeest dat hij snel duidelijkheid wil van het bestuur van PSV. Hij spreekt vrijdag met voorzitter Schuitema en leden van de Raad van Commissarissen van de club uit Eindhoven. Het is onbekend waar en hoe laat de gesprekken plaatsvinden. Erwin Koeman, de broer van Ronald, beheerste donderdag het voetbalnieuws omdat hij vertrok bij Feyenoord.
tis allemaal enorm uit zn verband gerukt en dat heeft Koeman lekker gevoed in de pers. Koeman heeft om een toezegging gevraagd die hij niet kon krijgen, aan het eind van het seizoen wordt bekeken of je doorgaat met de trainer. Lijkt me ozich logisch, het was alleen niet handig om dat ook in de pers mede te delen. Schuitema heeft ervoor gekozen eerlijk te zijn ipv voor de makkelijke weg te kiezen en te zeggen dat hij zeker was van zn baan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef appelsientje het volgende:
Ik las het idd.. ben benieuwd wat er nu aan de hand is..
Wat een klootzak is die voorzitter eigenlijk ook... heeft het niet echt heel slim aangepakt
Ik mis van Raaij
Daar ben ik het mee eens!! Nou ja we zullen we zien, ze zijn nu in gesperk... dus afwachten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En dat dezelfde supporters die zondag bij het kampioenschap met de anti Koeman spandoeken in het stadion zaten maar dinsdag hartstochelijk voor hem klapten en Schuitema uitfloten is natuurlijk belachelijk!
brrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef cultheld het volgende:
Schuitema moet nu voet bij stuk houden. Kom er maar in Adriaanse
.
Je hebt rare ideeënquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef cultheld het volgende:
.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:21 schreef cultheld het volgende:
.
.
Adriaanse is 100 maal vaardiger dan Koeman. Van Marwijk ook trouwens. Als PSV geen kampioen was geworden, dan had iedereen geroepen dat Koeman moet wieberen. Kom nou toch, hij heeft het bijna helemaal verneukt voor PSV dit seizoen: Weg met die vent.quote:
George Leekens, Sef Vergoossen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:53 schreef PyTh het volgende:
Het is heel simpel.
Opties:
- van Marwijk
- Adriaanse
Iemand suggesties?
.
Vergoossenquote:
Ach ja, kampioenschap en kwartfinale CL. Koeman doet het beter dan Hiddink vorig jaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Adriaanse is 100 maal vaardiger dan Koeman. Van Marwijk ook trouwens. Als PSV geen kampioen was geworden, dan had iedereen geroepen dat Koeman moet wieberen. Kom nou toch, hij heeft het bijna helemaal verneukt voor PSV dit seizoen: Weg met die vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |