abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49009316
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat hij weg moet ben ik wel met je eens! Maar ajb geen Ardiaanse, ik gruwel bij de gedachte alleen al
Met Adriaanse ga een stap achteruit.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 mei 2007 @ 16:47:28 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49009433
De Voorzitter en de RvC? Had het niet handig geweest als Reeker daar niet op zn minst bij was geweest?
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat heb jij toch met Hiddink? Ik heb het hier over Koeman
[..]

Dat zeg ik, Koeman moet een andere club zoeken.
[..]

Het zal me een worst wezen waar de kliek vandaan komt overigens, ik bekijk de zaken liever iets nuchterder. Nuchterder dan onze voorzitter die eerst twijfel zaait en vervolgens de indruk wekt dat Koeman mag blijven omdat Vitesse in de slotfase net niet weet te scoren.
twijfel zaait? Hij is alleen eerlijk geweest door te zeggen dat Koeman niet zeker is van volgend jaar en dat dat bij de evaluatie van dit seizoen bekeken wordt....... lijkt me volkomen logisch.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:03:19 #278
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_49010043
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Als er een nieuwe trainer komt moet hij wel wat talenkennis hebben vind ik.
Voor jongens zoals Luque, Gomes en Farfan.
Je kan ze ook gewoon op Nederlandse les sturen , beetje aanpassen kan geen kwaad hoor
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:22:01 #279
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49010664
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef rubbereend het volgende:
De Voorzitter en de RvC? Had het niet handig geweest als Reeker daar niet op zn minst bij was geweest?
[..]

twijfel zaait? Hij is alleen eerlijk geweest door te zeggen dat Koeman niet zeker is van volgend jaar en dat dat bij de evaluatie van dit seizoen bekeken wordt....... lijkt me volkomen logisch.
Daar zaai je dus twijfel mee, als alles koek en ei was weet je van tevoren dat die evalutie positief uitpakt. Of het eerlijk is vraag ik me ook ten zeerste af. Het is niet onwaarschijnlijk dat ze zoeken naar de beste manier om Koeman te dumpen (aka geen ontslagvergoeding hoeven te betalen) en hem met een spelletje proberen te "motiveren" om zelf op te stappen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_49010677
met die foto's op korte termijn maar eens aan de slag voor een nieuwe banner
pi_49011090
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:03 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Je kan ze ook gewoon op Nederlandse les sturen , beetje aanpassen kan geen kwaad hoor
De jongens verstaan wel nederlands maar zo 'n speler voelt zich eerder thuis als iemand zijn taal ook kent in een vreemd land.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:56:49 #282
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49011751
quote:
4/5/2007 - Van Marwijk heeft Club Brugge en Roda afgezegd, maar zou niet benaderd zijn

Tegenover Sportweek ontkende Dick Voorn, de vaste assistent van Bert van Marwijk, dat het duo benaderd is door PSV om eventueel Ronald Koeman op te volgen. Wel bevestigde hij dat Van Marwijk Club Brugge en Roda JC heeft afgezegd. Wel zouden zij PSV zien zitten. “Ik denk dat Bert wacht op een club die het beste bij hem past. PSV is zo’n club.”
Nou, wachten... Het lijkt er eerder op dat hij zijn assistent een open sollicitatie laat doen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:02:02 #283
96356 cultheld
demagoog
pi_49011937
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat hij weg moet ben ik wel met je eens! Maar ajb geen Ardiaanse, ik gruwel bij de gedachte alleen al
Dan Van Marwijk, Vergoossen of Rutten .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:10:24 #284
109194 Dubnobasswithmyheadman
Pardon My Freedom
pi_49012197
Waar zit Sef eigenlijk? Mexico toch achter zich gelaten?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:11:28 #285
96356 cultheld
demagoog
pi_49012238
Volgens mij is hij momenteel werkloos.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49012255
TBS gaat denk ik wel met Koetje mee, maar wat gebeurd er met Wouters?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:14:57 #287
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49012364
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:11 schreef mcyodogg het volgende:
TBS gaat denk ik wel met Koetje mee, maar wat gebeurd er met Wouters?
Die blijft lekker zitten als 5e wiel aan de wagen...
pi_49013430
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat heb jij toch met Hiddink? Ik heb het hier over Koeman
Ik prik je droomballonnetje door, vind eerst maar eens een betaalbare trainer die het beter doet met zo'n selectie. Hiddink is niet te betalen, en ik geef aan dat ook hij niet feilloos was in communiceren.
quote:
Dat zeg ik, Koeman moet een andere club zoeken.
Dat mag jij vinden, maar beter houd je dat negatieve gezeik over de winnende trainer wat meer voor je. Je hebt je anti-PSV getoond, net als die so-called fans die het heilige trainingsgras ontsierden. Uit je kritiek dan op respectvoller wijze. Jij houdt gewoon niet van een uiterlijk onbewogen coach (smaak) en vindt het niveauverschil in de gespeelde competitie zorgenbarend, nou best. Jouw mening wordt door meer mensen gedeeld, maar die zijn niet zo zuur bezig.
quote:
Het zal me een worst wezen waar de kliek vandaan komt overigens, ik bekijk de zaken liever iets nuchterder. Nuchterder dan onze voorzitter die eerst twijfel zaait en vervolgens de indruk wekt dat Koeman mag blijven omdat Vitesse in de slotfase net niet weet te scoren.
De taak van een voorzitter is om alle geledingen binnen de club te representeren, dat wil zeggen de trainer, de spelers, het personeel en de bestuurders. Nu kan een deel van het personeel de Ajax-kliek niet luchten en zijn de resultaten wisselvallig geweest, dan heb je zorg en dan is het meest logische dat je zult gaan 'evalueren'. Dat heeft Schuitema op uiterst correcte wijze naar buiten gebracht.

Allemaal door zo'n Talpa-mannetje, die de onder psychologische druk staande trainer voorgaf dat hij na afloop van de competitie door een evaluatie zou moeten. Hersenloos, dom, afleidend van de titelstrijd! Een beetje zoals die drammerige PSV-supporters voor zondag en de niet-organiserende gemeente Eindhoven uiteraard.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:50:55 #289
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49013511
Sturing gaat volgend seizoen gewoon voor de groep staan
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:00:35 #290
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49013835
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:48 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik prik je droomballonnetje door, vind eerst maar eens een betaalbare trainer die het beter doet met zo'n selectie. Hiddink is niet te betalen, en ik geef aan dat ook hij niet feilloos was in communiceren.
[..]
Koeman verdient hetzelfde als Hiddink verdiende meen ik.
quote:
Dat mag jij vinden, maar beter houd je dat negatieve gezeik over de winnende trainer wat meer voor je. Je hebt je anti-PSV getoond, net als die so-called fans die het heilige trainingsgras ontsierden. Uit je kritiek dan op respectvoller wijze. Jij houdt gewoon niet van een uiterlijk onbewogen coach (smaak) en vindt het niveauverschil in de gespeelde competitie zorgenbarend, nou best. Jouw mening wordt door meer mensen gedeeld, maar die zijn niet zo zuur bezig.
[..]
Sweet mother... En jij noemt mij zuur?
quote:
De taak van een voorzitter is om alle geledingen binnen de club te representeren, dat wil zeggen de trainer, de spelers, het personeel en de bestuurders. Nu kan een deel van het personeel de Ajax-kliek niet luchten en zijn de resultaten wisselvallig geweest, dan heb je zorg en dan is het meest logische dat je zult gaan 'evalueren'. Dat heeft Schuitema op uiterst correcte wijze naar buiten gebracht.

Allemaal door zo'n Talpa-mannetje, die de onder psychologische druk staande trainer voorgaf dat hij na afloop van de competitie door een evaluatie zou moeten. Hersenloos, dom, afleidend van de titelstrijd! Een beetje zoals die drammerige PSV-supporters voor zondag en de niet-organiserende gemeente Eindhoven uiteraard.
Het is Schuitema die de media van alles te speculeren geeft, niet andersom. Eerst stond Schuitema in de pers nog achter Koeman "We gaan geen gekke dingen doen", en na het virtueel verspelen van de titel moet er nog voordat de laatste bal getrapt is openlijk door de voorzitter gespeculeerd worden over een eventueel niet uitdienen van het contract. Als je dat wijs en correct vindt...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:01:24 #291
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_49013864
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jan Reker
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:02:35 #292
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_49013904
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
ja en die doet het vast beter dan koeman
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_49014021
De voorzitter heeft gewoon iedereen weer op scherp gezet.
pi_49014282
Van Marwijk zie ik niet echt zitten eigenlijk..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_49014648
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Koeman verdient hetzelfde als Hiddink verdiende meen ik.
Koeman accepteerde een veel magerder selectie. Hij stelde voorts geen uitzonderlijke eisen, alhoewel hij qua salaris inderdaad ook geen voordelig man is.
quote:
Sweet mother... En jij noemt mij zuur?
Ik verwijt weinigen wat.

Ik kan Koeman begrijpen, omdat ie het waanzinnig goed gedaan heeft; PSV had na vertrek van Lucius en Vennegoor alleen maar ingeleverd. Halverwege een dikke negen en dan ondanks belangrijke blessures gewoon de titel grijpen, daar verdient hij een ruime voldoende voor, tenminste een 7 wegens het behalen van de kwartfinale CL, daar dat erg belangrijk is voor het imago.

Ik kan Schuitema begrijpen; hij heeft veel groepen binnen PSV te vriend te houden. Hij was joviaal naar de supporters die hem zondag uitjouwden, tactvol richting Koeman en naar andere achterban. Eigenlijk heeft hij met zijn woorden alle opties open gehouden. Hij heeft ook niet gelogen, of zijn mond voorbij gepraat, wat andere voorzitters maar al te vaak overkwam.

Ik kan de gefrustreerde supporter ook begrijpen. Al dan niet fan van Koeman, die had het kampioensfeest natuurlijk al veel eerder gepland. En zie, dan gaan Cocu, Simons en Gomes ook nog eens blunderen in de beslissende reeks wedstrijden. Ja dan heb je een zondebok nodig en waarom dan niet voor de weinig invoelende maar bovendien dikbetaalde trainer kiezen?

Ik was voor dit seizoen zelf ook niet zo blij met Bruins Slot, Wouters en Koeman. Maar dat Koeman één van de weinige Nederlandse coaches is met kwaliteit, dat was mij toen al wel duidelijk. Stevens is ook best een goede trainer, maar dat lijkt me hoogst een betere uitvoering van het type Gerets. Zijn hardere aanpak had bepaalde spelers in de gordijnen gejaagd en dus had PSV dat dan nu geen titel opgeleverd. Ook Adriaanse heeft nooit bewezen harmonieus met vedetten om te kunnen gaan. In Portugal ging het goed zolang als het ge-olied liep. Nee dan zie ik liever een harmonieuzer PSV mét Koeman. Misschien dat Rutten een betere keuze was geweest, maar daar heb ik dan internationaal weer mijn twijfels bij. Kwartfinale CL? Ik denk het niet.
quote:
Het is Schuitema die de media van alles te speculeren geeft, niet andersom. Eerst stond Schuitema in de pers nog achter Koeman "We gaan geen gekke dingen doen", en na het virtueel verspelen van de titel moet er nog voordat de laatste bal getrapt is openlijk door de voorzitter gespeculeerd worden over een eventueel niet uitdienen van het contract. Als je dat wijs en correct vindt...
Als je het interview nog eens terugkijkt, dan zie je dat Schuitema het zo niet zei. De interviewer legt de tekst op andere wijze uit. Eerst "acute ingrepen zijn niet nodig", tenslotte "we evalueren na afloop seizoen". Klip en klaar!

Het is volstrekt duidelijk dat als je als club een grote voorsprong verspeelt en er geen eenheid van organisatie is, met bovendien op dát moment signalen van muitende spelers, dat je dan geen steun mag uitspreken. Schuitema heeft uiterst handig voorbehoud gemaakt. Het was echter de media die toen het vuurtje stookten, natuurlijk omdat ze er brood in zagen. Zij wilden Koeman nog voor de laatste speeldag zien vertrekken, boze bestuurders zien of gevechten in de kleedkamer filmen ...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:27:25 #296
Pardon My Freedom
pi_49014952
Moet je altijd met zoveel woorden antwoorden? Dat kan veel korter wat het krachtiger maakt.
pi_49014994
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Moet je altijd met zoveel woorden antwoorden? Dat kan veel korter wat het krachtiger maakt.
Ik doe het niet voor het postcount
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 4 mei 2007 @ 19:29:36 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_49015078
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:03 schreef Enchanter het volgende:

[..]

idd Gomes spreekt al behoorlijk Nederlands trouwens
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_49015126
okee6, hoe vaak moet ik je nog vertellen dat de reden dat Vennegoor vertrok aan Koeman lag?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:30:59 #300
Pardon My Freedom
pi_49015143
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef okee6 het volgende:

[..]

Ik doe het niet voor het postcount
Nee, gelukkig niet. Maar zorg dat het geen gezever wordt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')