Met Adriaanse ga een stap achteruit.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hij weg moet ben ik wel met je eens! Maar ajb geen Ardiaanse, ik gruwel bij de gedachte alleen al
twijfel zaait? Hij is alleen eerlijk geweest door te zeggen dat Koeman niet zeker is van volgend jaar en dat dat bij de evaluatie van dit seizoen bekeken wordt....... lijkt me volkomen logisch.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Hiddink? Ik heb het hier over Koeman![]()
[..]
Dat zeg ik, Koeman moet een andere club zoeken.![]()
[..]
Het zal me een worst wezen waar de kliek vandaan komt overigens, ik bekijk de zaken liever iets nuchterder. Nuchterder dan onze voorzitter die eerst twijfel zaait en vervolgens de indruk wekt dat Koeman mag blijven omdat Vitesse in de slotfase net niet weet te scoren.
Je kan ze ook gewoon op Nederlandse les sturen , beetje aanpassen kan geen kwaad hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als er een nieuwe trainer komt moet hij wel wat talenkennis hebben vind ik.
Voor jongens zoals Luque, Gomes en Farfan.
Daar zaai je dus twijfel mee, als alles koek en ei was weet je van tevoren dat die evalutie positief uitpakt. Of het eerlijk is vraag ik me ook ten zeerste af. Het is niet onwaarschijnlijk dat ze zoeken naar de beste manier om Koeman te dumpen (aka geen ontslagvergoeding hoeven te betalen) en hem met een spelletje proberen te "motiveren" om zelf op te stappen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:47 schreef rubbereend het volgende:
De Voorzitter en de RvC? Had het niet handig geweest als Reeker daar niet op zn minst bij was geweest?
[..]
twijfel zaait? Hij is alleen eerlijk geweest door te zeggen dat Koeman niet zeker is van volgend jaar en dat dat bij de evaluatie van dit seizoen bekeken wordt....... lijkt me volkomen logisch.
De jongens verstaan wel nederlands maar zo 'n speler voelt zich eerder thuis als iemand zijn taal ook kent in een vreemd land.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon op Nederlandse les sturen , beetje aanpassen kan geen kwaad hoor
Nou, wachten... Het lijkt er eerder op dat hij zijn assistent een open sollicitatie laat doenquote:4/5/2007 - Van Marwijk heeft Club Brugge en Roda afgezegd, maar zou niet benaderd zijn
Tegenover Sportweek ontkende Dick Voorn, de vaste assistent van Bert van Marwijk, dat het duo benaderd is door PSV om eventueel Ronald Koeman op te volgen. Wel bevestigde hij dat Van Marwijk Club Brugge en Roda JC heeft afgezegd. Wel zouden zij PSV zien zitten. “Ik denk dat Bert wacht op een club die het beste bij hem past. PSV is zo’n club.”
Dan Van Marwijk, Vergoossen of Ruttenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hij weg moet ben ik wel met je eens! Maar ajb geen Ardiaanse, ik gruwel bij de gedachte alleen al
Die blijft lekker zitten als 5e wiel aan de wagen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:11 schreef mcyodogg het volgende:
TBS gaat denk ik wel met Koetje mee, maar wat gebeurd er met Wouters?
Ik prik je droomballonnetje door, vind eerst maar eens een betaalbare trainer die het beter doet met zo'n selectie. Hiddink is niet te betalen, en ik geef aan dat ook hij niet feilloos was in communiceren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Hiddink? Ik heb het hier over Koeman![]()
Dat mag jij vinden, maar beter houd je dat negatieve gezeik over de winnende trainer wat meer voor je. Je hebt je anti-PSV getoond, net als die so-called fans die het heilige trainingsgras ontsierden. Uit je kritiek dan op respectvoller wijze. Jij houdt gewoon niet van een uiterlijk onbewogen coach (smaak) en vindt het niveauverschil in de gespeelde competitie zorgenbarend, nou best. Jouw mening wordt door meer mensen gedeeld, maar die zijn niet zo zuur bezig.quote:Dat zeg ik, Koeman moet een andere club zoeken.
De taak van een voorzitter is om alle geledingen binnen de club te representeren, dat wil zeggen de trainer, de spelers, het personeel en de bestuurders. Nu kan een deel van het personeel de Ajax-kliek niet luchten en zijn de resultaten wisselvallig geweest, dan heb je zorg en dan is het meest logische dat je zult gaan 'evalueren'. Dat heeft Schuitema op uiterst correcte wijze naar buiten gebracht.quote:Het zal me een worst wezen waar de kliek vandaan komt overigens, ik bekijk de zaken liever iets nuchterder. Nuchterder dan onze voorzitter die eerst twijfel zaait en vervolgens de indruk wekt dat Koeman mag blijven omdat Vitesse in de slotfase net niet weet te scoren.
Koeman verdient hetzelfde als Hiddink verdiende meen ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik prik je droomballonnetje door, vind eerst maar eens een betaalbare trainer die het beter doet met zo'n selectie. Hiddink is niet te betalen, en ik geef aan dat ook hij niet feilloos was in communiceren.
[..]
Sweet mother...quote:Dat mag jij vinden, maar beter houd je dat negatieve gezeik over de winnende trainer wat meer voor je. Je hebt je anti-PSV getoond, net als die so-called fans die het heilige trainingsgras ontsierden. Uit je kritiek dan op respectvoller wijze. Jij houdt gewoon niet van een uiterlijk onbewogen coach (smaak) en vindt het niveauverschil in de gespeelde competitie zorgenbarend, nou best. Jouw mening wordt door meer mensen gedeeld, maar die zijn niet zo zuur bezig.
[..]
Het is Schuitema die de media van alles te speculeren geeft, niet andersom. Eerst stond Schuitema in de pers nog achter Koeman "We gaan geen gekke dingen doen", en na het virtueel verspelen van de titel moet er nog voordat de laatste bal getrapt is openlijk door de voorzitter gespeculeerd worden over een eventueel niet uitdienen van het contract. Als je dat wijs en correct vindt...quote:De taak van een voorzitter is om alle geledingen binnen de club te representeren, dat wil zeggen de trainer, de spelers, het personeel en de bestuurders. Nu kan een deel van het personeel de Ajax-kliek niet luchten en zijn de resultaten wisselvallig geweest, dan heb je zorg en dan is het meest logische dat je zult gaan 'evalueren'. Dat heeft Schuitema op uiterst correcte wijze naar buiten gebracht.
Allemaal door zo'n Talpa-mannetje, die de onder psychologische druk staande trainer voorgaf dat hij na afloop van de competitie door een evaluatie zou moeten. Hersenloos, dom, afleidend van de titelstrijd! Een beetje zoals die drammerige PSV-supporters voor zondag en de niet-organiserende gemeente Eindhoven uiteraard.
Jan Rekerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sturing gaat volgend seizoen gewoon voor de groep staan![]()
ja en die doet het vast beter dan koemanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sturing gaat volgend seizoen gewoon voor de groep staan![]()
Koeman accepteerde een veel magerder selectie. Hij stelde voorts geen uitzonderlijke eisen, alhoewel hij qua salaris inderdaad ook geen voordelig man is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koeman verdient hetzelfde als Hiddink verdiende meen ik.
Ik verwijt weinigen wat.quote:Sweet mother...En jij noemt mij zuur?
Als je het interview nog eens terugkijkt, dan zie je dat Schuitema het zo niet zei. De interviewer legt de tekst op andere wijze uit. Eerst "acute ingrepen zijn niet nodig", tenslotte "we evalueren na afloop seizoen". Klip en klaar!quote:Het is Schuitema die de media van alles te speculeren geeft, niet andersom. Eerst stond Schuitema in de pers nog achter Koeman "We gaan geen gekke dingen doen", en na het virtueel verspelen van de titel moet er nog voordat de laatste bal getrapt is openlijk door de voorzitter gespeculeerd worden over een eventueel niet uitdienen van het contract. Als je dat wijs en correct vindt...![]()
Ik doe het niet voor het postcountquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Moet je altijd met zoveel woorden antwoorden? Dat kan veel korter wat het krachtiger maakt.
idd Gomes spreekt al behoorlijk Nederlands trouwensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je kan ze ook gewoon op Nederlandse les sturen , beetje aanpassen kan geen kwaad hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |