Goed, maar nog, voor Liverpool was de PL halverwege april afgelopen. Daarnaast hebben ze ook de League Cup en FA Cup opgeofferd, dus dat scheelde ook een paar wedstrijden.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Alleen de laatste twee wedstrijden hoor: dat was dus vanaf het moment dat ze de voorrondes CL gehaald hadden in de PL (en het al een tijdje duidelijk was dat ze het kampioenschap konden vergeten).
Ik weet dat Shankley als een soort God wordt gezien in Liverpool, dus dat de man wat heeft neergezet, daar zal ik niet aan twijfelen. Maar elke club heeft geld nodig om wat op poten te zetten. Bij Abramovich zijn die bedragen natuurlijk wat exorbitanter dan vroeger. Want tegenwoordig bereik je niets meer met 1 of 2 miljoen. Maar ook dat zal een keer voorbij zijn, deze winter zagen we al de voortekenen.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:24 schreef Doc het volgende:
[..]
Voor LFC valt dat wel mee. De opmars vanuit de 2nd division (wat Paisley deed was meer het vervolg daarvan) was meer het gevolg van de geweldige trainerskwaliteiten van Shankley dan van geld.

De FAC was niet opgeofferd - die was simpelweg verloren van AFC. LFC stond daar gewoon met het eerstee team. Dat gold niet voor de LC - dat klopt wel. De LC is dan ook amper een prijs. Is alleen nuttig om te noemen omdat je anders misschien een seizoen zonder prijzen hebt (dat geldt nog meer voor de CharityShield).quote:Op zondag 6 mei 2007 12:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Goed, maar nog, voor Liverpool was de PL halverwege april afgelopen. Daarnaast hebben ze ook de League Cup en FA Cup opgeofferd, dus dat scheelde ook een paar wedstrijden.
[..]
Ik weet dat Shankley als een soort God wordt gezien in Liverpool, dus dat de man wat heeft neergezet, daar zal ik niet aan twijfelen. Maar elke club heeft geld nodig om wat op poten te zetten. Bij Abramovich zijn die bedragen natuurlijk wat exorbitanter dan vroeger. Want tegenwoordig bereik je niets meer met 1 of 2 miljoen. Maar ook dat zal een keer voorbij zijn, deze winter zagen we al de voortekenen.

Bij Ajax maar één keer?quote:

Ook nog Real Madridquote:Op zondag 6 mei 2007 13:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Bij Ajax maar één keer?
Ajax, madrid, milan, milan, milan?

quote:Op zondag 6 mei 2007 13:34 schreef Doc het volgende:
LIVERPOOL TO WEAR RED IN FINAL
Liverpool will wear their famous red strip for this season's Champions League final against AC Milan.
Liverpool had been selected as the away team for the clash in Athens but Milan have opted to wear their all white kit, leaving the Reds free to wear their preferred colours.

quote:Op zondag 6 mei 2007 13:34 schreef Doc het volgende:
LIVERPOOL TO WEAR RED IN FINAL
Liverpool will wear their famous red strip for this season's Champions League final against AC Milan.
Liverpool had been selected as the away team for the clash in Athens but Milan have opted to wear their all white kit, leaving the Reds free to wear their preferred colours.

Nee ik bedoel niet alleen maar Ajax en Milan maar ook nog Real madrid. Dus ipv Milan ook een keer bij Real. Maar ik weet niet of die bij Real 1 of 2 keer in de finale heeft gestaan.quote:

quote:Op zondag 6 mei 2007 13:37 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Nee ik bedoel niet alleen maar Ajax en Milan maar ook nog Real madrid. Dus ipv Milan ook een keer bij Real. Maar ik weet niet of die bij Real 1 of 2 keer in de finale heeft gestaan.
Er staat toch madrid?quote:Op zondag 6 mei 2007 13:32 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Bij Ajax maar één keer?
Ajax, madrid, milan, milan, milan?

quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Denk dat je nu tegen een ploeg als Milan meer kans had gehad, Het is ook makkelijker het spel maken tegen een ploeg als Milan dan tegen Arsenal.
quote:Op maandag 2 april 2007 09:40 schreef borisz het volgende:
Doe die Duitsers maar, Milan stond de laatste jaren al in de halve finale, nu mogen ze eens buiten de boot vallen
quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:45 schreef WeebI het volgende:
Milan heeft de CL al te vaak gewonnen, en ze verdienen het dit jaar het minst.
Dus hup Bayern
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Schijtmilan. En Kaka' is een schijtspeler.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een misselijke hoerenclub is het ook he.
quote:Op zondag 22 april 2007 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Milan speelt zonder inzet, maar meer als een natte krant inderdaad![]()
![]()
Dinsdag eerst maar eens naar het 'slachthuis' de Old Trafford, daar waar AS Roma maar o zo goed alles over kan vertellenItalia FTW!
Nu maar weer ontopic![]()

quote:Op maandag 7 mei 2007 10:28 schreef One_conundrum het volgende:
Hoeveel finales heeft seedorf nou al in gespeeld?
een of twee voor Ajax?
Hoeveel voor Real?
En dit wordt zn derde voor Milan?
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=92357/sc=ac065dquote:Seedorf was wél van de partij tijdens de 3-0 zege in San Siro. Met een doelpunt en een assist leverde hij een bijdrage aan het veiligstellen van zijn vijfde finaleplaats. In 1995 won de destijds negentienjarige Seedorf in dienst van Ajax zijn eerste Cup, later zegevierde hij nog met Real (1998) en met Milan (2003)
Clarence Seedorf Ajax, Real Madrid, AC Milan 4 finales 3 gewonnen

In ieder geval de nederlander met de meeste finales op zijn naam ooitquote:Op maandag 7 mei 2007 10:33 schreef knnth het volgende:
Dat het amper valt bij te houden, zegt al aardig wat

quote:Ferguson: ‘Liverpool is kansloos tegen Milan’
Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 9 mei om 13:00
Een opmerkelijke uitspraak van Sir Alex Ferguson. De coach van Manchester United, die afgelopen week met zijn ploeg in de halve finale tegen AC Milan nog flink te kijk werd gezet door de Italianen, ziet ook voor Liverpool weinig kans tegen de Rossoneri.”Ik weet zeker dat Milan de Champions League wint.”
”Ik heb Milan manager Carlo Ancelotti verteld dat er geen mogelijkheid bestaat dat zij de Champions League niet winnen,” vertelde de Schot tegenover The Sun. Wanneer Milan daadwerkelijk de hoofdprijs weet te bemachtigen, dan zal Ferguson de fles wijn soldaat maken die hij ontving na afloop van het halve finale-duel van afgelopen week.
”Carlo heeft me een heerlijke fles wijn cadeau gedaan,” aldus de coach. “Maar ik heb hem meteen gezegd dat ik die pas op zou drinken wanneer ik hem die grote beker de lucht in zie steken.”
Woensdag 23 mei strijden AC Milan en Liverpool in Athene om de Europese hoofdprijs. Twee jaar geleden troffen beide ploegen elkaar ook al in de finale in Istanbul. Destijds stond Milan bij rust met 3-0 voor, maar wist Liverpool dankzij een wonderbaarlijke comeback alsnog de cup met de grote oren in de wacht te slepen.

Ben het helemaal eens met Valdano en daarom moet Milan de finale maar winnen.quote:Valdano: "Voetbal Liverpool en Chelsea is drol aan een stokje"
Jorge Valdano vindt het hedendaagse voetbal maar niets. De wereldkampioen van 1986 ergerde zich mateloos aan Liverpool-Chelsea. In Marca schrijft hij: "Voetbal bestaat uit gevoel, uit verwachtingen. Anfield is wat dat betreft een onovertroffen plaats. Hang een drol aan een stokje in het midden van dit gepassioneerde, knotsgekke stadion en de mensen zullen zeggen dat het een kunstwerk is. Maar dat is het niet: het is een drol aan een stokje."
"Chelsea en Liverpool zijn het duidelijkste voorbeeld van de richting waarin het voetbal gaat: heel intens, heel collectief, heel tactisch, heel fysiek en heel direct. Maar: een korte pass? Nee. Een schijnbeweging? Nee. Een tempoversnelling? Nee. Een een-tweetje? Njet. Een panna? Nee. Een hakje? Nooit! De extreme controle waarmee beide ploegen de halve finale speelden, neutraliseerde elke creatieve gedachte, elk moment van buitengewone klasse."
Volgens Valdano zijn beide coaches schuldig. "Ze hebben twee dingen gemeen: een onbevredigde honger naar glorie en een verlangen alles onder controle te hebben. Dit heeft één oorzaak: noch José Mourinho, noch Rafael Benítez heeft het als speler ver geschopt. En dus stoppen ze al hun ijdelheid in het coachen. Diegenen die zelf niet voldoende talent hadden, geloven niet in het talent van hun spelers. Ze geloven niet in de kwaliteit te improviseren en zo wedstrijden te winnen."

Ik vind het vette kolder. Het aardige van voetbal is dat zowel de showboaten de finale kunnen halen (Barca-AFC) als de meer controlerende teams (zoals LFC, Italiaanse elftal). Maar zonder creatiiviteit en inzicht en puur en alleen op basis van bikkelen zal je de finale nooit halen, netzomin als een team dat zich als een circus act gedraagd zonder op de nul te kunnen spelen het zal redden.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:14 schreef Beschouw het volgende:
Van de website DE BAL IS NIET ROND:
[..]
Ben het helemaal eens met Valdano en daarom moet Milan de finale maar winnen.![]()

quote:Twee ton voor eindzege CL
De voetballers van AC Milan, onder wie Clarence Seedorf, ontvangen per persoon een premie van 200.000 euro als ze er op 23 mei in Athene in slagen ten koste van Liverpool de Champions League te veroveren. Dit meldt de Italiaanse krant Gazzetta dello Sport.
Voor de spelers van Liverpool, waar Dirk Kuyt en Boudewijn Zenden toe behoren, is een zege 150.000 euro waard.

Ik nu nog niet, maar dat komt woensdag wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben letterlijk zenuwachtig als ik er aan denk!!

stel me ook die vraagquote:Op zondag 20 mei 2007 13:42 schreef Fukjoeman het volgende:
Dat Liverpool zoveel aanhang heeft hier. We zijn verdeurie toch voetballiefhebbers?

Milan heeft geen enkele benoemenswaardige blessure of schorsing, dus het topteam staat er gewoonquote:Op maandag 21 mei 2007 16:56 schreef jojomen4 het volgende:
Sissoko is nog geblesseerd toch?
Zijn er aan beide kanten nog belangrijke blessures?

quote:Op maandag 21 mei 2007 19:21 schreef Henkmanz het volgende:
Cafu is idd geen basisspeler meer, niet helemaal aan gedacht. Ik vind Oddo alleen niet zo'n goeie vervanging :S.

Dat gaat imho ook gebeuren idd, Gilardino is meer een Kuyt speler eentje die overal rent en wild doet maar eigenlijk vrij weinig scoort, Inzaghi daarentegen weet precies waar de goal is en prikt hem er geregeld in en houdt 3 á 4 verdedigers achter zodat de middenvelders als Seedorf redelijk vrij spel krijgen om naar de 16 te lopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Inzaghi lijkt me de meest logische optie voorin, hij kan de Liverpool achterhoede goed achterin houden en is erg doelgericht. Dat heeft Gilardino minder.

Haha, ik zie hem vaak zat hoor. Maar ik weet niet, op de een of andere manier... Je hebt op zich wel gelijk, maar ik vind hem vooruit spelend beter dan verdedigend, terwijl ik juist geniet van strak verdedigend spelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!! Kijk jij wel eens naar Oddo? Die man geeft passjes van links naar rechts en verdedigt links en rechts, hij is overal!

Sukkelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Kut, heb morgen een 1e date met een meisje. Helemaal vergeten dat de CL finale morgen is... Even kijken of ik nog een smoes kan verzinnen om het te verzetten.

Ga samen de finale kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Kut, heb morgen een 1e date met een meisje. Helemaal vergeten dat de CL finale morgen is... Even kijken of ik nog een smoes kan verzinnen om het te verzetten.

Ik gun het jou van harte!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef sanni het volgende:
Hoe dan ook ik ga wat verdienen hoop ik aan deze CL finale. Heb flink wat ingezet op Milan dus hoop lekker te cashen na 00:00 uur morgenavond.

Als je maar niet noemt dat het door voetbal komt. Dan kun je je eerste date wel shaken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

21.32-22.22 uur,Ned.3:CHAMPIONS LEAGUE:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:59 schreef knnth het volgende:
21:30 NL3 iets over de aanstaande finale (ben alweer vergeten wat)

Waarom ben je voor dat zielig zootje corrupt wat geen eens champions league (en serie A) voetbal had mogen spelen dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Zwoerd het volgende:
Spanning begint echt te komen, voor het eerst sinds jaren dat ik weer echt een favoriet heb.
Go Milan

Ik ben zowiezo eerder voor Italiaanse teams en Milan heeft Gattuso, Maldini, Seedorf en Kakáquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Waarom ben je voor dat zielig zootje corrupt wat geen eens champions league (en serie A) voetbal had mogen spelen dan?
Dit zeg ik overigens niet gewoon omdat ik voor Liverpool ben, als het milan tegen fc huppeldepup was zou ik het net zo goed vragen..

Waar zijn ze precies corrupt in?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Waarom ben je voor dat zielig zootje corrupt wat geen eens champions league (en serie A) voetbal had mogen spelen dan?
Dit zeg ik overigens niet gewoon omdat ik voor Liverpool ben, als het milan tegen fc huppeldepup was zou ik het net zo goed vragen..

Kippenvel man! Dat You Never Walk Alone!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef knnth het volgende:
Gatver de NOS geilt ook al zo op dat Liverpoolpubliek

ja dat is echt kippevelquote:

En Crouchquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef pfaf het volgende:
Liverpool heeft echt een kutploeg, alleen Gerrard en Carragher zijn okay.

Niet heeft, jij vindt datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef pfaf het volgende:
Liverpool heeft echt een kutploeg, alleen Gerrard en Carragher zijn okay.

Troetelbeertjes for the win!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |