Dat gaat imho ook gebeuren idd, Gilardino is meer een Kuyt speler eentje die overal rent en wild doet maar eigenlijk vrij weinig scoort, Inzaghi daarentegen weet precies waar de goal is en prikt hem er geregeld in en houdt 3 á 4 verdedigers achter zodat de middenvelders als Seedorf redelijk vrij spel krijgen om naar de 16 te lopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Inzaghi lijkt me de meest logische optie voorin, hij kan de Liverpool achterhoede goed achterin houden en is erg doelgericht. Dat heeft Gilardino minder.
Haha, ik zie hem vaak zat hoor. Maar ik weet niet, op de een of andere manier... Je hebt op zich wel gelijk, maar ik vind hem vooruit spelend beter dan verdedigend, terwijl ik juist geniet van strak verdedigend spelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!! Kijk jij wel eens naar Oddo? Die man geeft passjes van links naar rechts en verdedigt links en rechts, hij is overal!
Sukkelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Kut, heb morgen een 1e date met een meisje. Helemaal vergeten dat de CL finale morgen is... Even kijken of ik nog een smoes kan verzinnen om het te verzetten.
Ga samen de finale kijken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Kut, heb morgen een 1e date met een meisje. Helemaal vergeten dat de CL finale morgen is... Even kijken of ik nog een smoes kan verzinnen om het te verzetten.
Ik gun het jou van harte!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:44 schreef sanni het volgende:
Hoe dan ook ik ga wat verdienen hoop ik aan deze CL finale. Heb flink wat ingezet op Milan dus hoop lekker te cashen na 00:00 uur morgenavond.
Als je maar niet noemt dat het door voetbal komt. Dan kun je je eerste date wel shaken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:09 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
21.32-22.22 uur,Ned.3:CHAMPIONS LEAGUE:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:59 schreef knnth het volgende:
21:30 NL3 iets over de aanstaande finale (ben alweer vergeten wat)
Waarom ben je voor dat zielig zootje corrupt wat geen eens champions league (en serie A) voetbal had mogen spelen dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Zwoerd het volgende:
Spanning begint echt te komen, voor het eerst sinds jaren dat ik weer echt een favoriet heb.
Go Milan
Ik ben zowiezo eerder voor Italiaanse teams en Milan heeft Gattuso, Maldini, Seedorf en Kakáquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Waarom ben je voor dat zielig zootje corrupt wat geen eens champions league (en serie A) voetbal had mogen spelen dan?
Dit zeg ik overigens niet gewoon omdat ik voor Liverpool ben, als het milan tegen fc huppeldepup was zou ik het net zo goed vragen..
Waar zijn ze precies corrupt in?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Waarom ben je voor dat zielig zootje corrupt wat geen eens champions league (en serie A) voetbal had mogen spelen dan?
Dit zeg ik overigens niet gewoon omdat ik voor Liverpool ben, als het milan tegen fc huppeldepup was zou ik het net zo goed vragen..
Kippenvel man! Dat You Never Walk Alone!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef knnth het volgende:
Gatver de NOS geilt ook al zo op dat Liverpoolpubliek
ja dat is echt kippevelquote:
En Crouchquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef pfaf het volgende:
Liverpool heeft echt een kutploeg, alleen Gerrard en Carragher zijn okay.
Niet heeft, jij vindt datquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef pfaf het volgende:
Liverpool heeft echt een kutploeg, alleen Gerrard en Carragher zijn okay.
Troetelbeertjes for the win!quote:
Die tegen Barcelona wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:28 schreef mcyodogg het volgende:
Lieten ze nou bij mooie goals niet die van Lampard zien? Want ik lette ff niet op.
misschien kun je eens het Italiaanse voetbal van nabij volgen vooraleer je zulke onzin uitkraamt? Dan zou je weten dat er tegen Milan met moeite bewijzen waren, in tegenstelling tot Juventus bvb. Niet CL-deelname zou geheel ridicuul geweest zijn. MIlan is gestraft geweest met min acht en mocht in beroep deelnemen aan de CL, dus what's the problem. Ze zijn geheel op eigen kracht, en verdiend, id finale geraakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegdquote:
20.00 begint de voorbeschouwing volgens TT.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dan heb ik niets gezegd.
Hoelaat beginnen ze morgen trouwens bij de NOs? Gewoon 20:15 of nu eerder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |