abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48948501
Net als AZ
pi_48948724
Hopen dat Liverpool het andermaal doet!
pi_48948733
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:45 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Neem het geld weg bij Liverpool en ze staan ook nooit meer in de CL-finale, dus wat wil je zeggen?
Ik wilde alleen maar zeggen dat wanneer Roman er niet was geweest ze niet meer waren dan een redelijke subtopper en Liverpool heeft ook in het verleden vele successen geboekt toen er nog geen sprake was van al die miljoenen. En het geld van Chelsea is natuurlijk ook niet helemaal vergelijkbaar met het geld van Liverpool.
Koning.
pi_48948983
In het verleden zat het voetbal totaal anders in elkaar, kromme vergelijking. Kijk bijv. ook naar Nederland: vroeger kon iedere club kampioen worden, op een gegeven moment is alleen de Top3 nog titels gaan winnen, na '99 alleen nog maar de Top2.
pi_48949000
Chelsea had ZO'n ontzettend leuk team eind jaren 90 (Zola, Casiraghi, Di Matteo, Le Saux, Flo, Wise, Poyet, Deschamps, Petrescu, LeBoeuf, Ferrer en Edje de Goey om maar wat namen te noemen.. ik was echt fan!)

OT maar weer... erm... wie zal het rood gaan dragen ditmaal?

Prachtig stadion trouwens

[ Bericht 21% gewijzigd door Smeich op 03-05-2007 00:11:34 ]
pi_48949007
Tja, voor wie moet ik zijn..

Doe maar Milan dan, puur omdat ik Seedorf die CL gun.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 3 mei 2007 @ 00:03:52 #57
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48949050
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:01 schreef Smeich het volgende:
Chelsea had ZO'n ontzettend leuk team eind jaren 90 (Zola, Casiraghi, Di Matteo, Le Saux, Flo, Wise, Poyet, Deschamps, Petrescu, LeBoeuf, Ferrer en Edje de Goey om maar wat namen te noemen.. ik was echt fan!)
Ik leef met je mee meid
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_48949100
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ik wilde alleen maar zeggen dat wanneer Roman er niet was geweest ze niet meer waren dan een redelijke subtopper en Liverpool heeft ook in het verleden vele successen geboekt toen er nog geen sprake was van al die miljoenen. En het geld van Chelsea is natuurlijk ook niet helemaal vergelijkbaar met het geld van Liverpool.
Sterker nog, als Roman niet was gekomen, zal Chelsea nu in dezelfde positie als Leeds United. Natuurlijk is geld nodig geweest om van Chelsea een Europese topploeg te maken, maar het lijkt wel of supporters van andere clubs alleen het geld zien bij Chelsea, en niet door hebben dat er mensen werken die prestaties leveren, en niet robots.

En het is tot zekere hoogte wel degelijk te vergelijken, want het merendeel van de inkomsten bij Chelsea bestaat uit TV-premies en sponsorinkomsten. Hetzelfde als bij Liverpool. Er is nu alleen iemand bij Chelsea die tijdelijk de gaten dicht. Maar over een x aantal jaar is dat ook wel voorbij. En in de historie van clubs als Madrid, Liverpool en Milan zijn er ook mensen geweest die geinvesteerd hebben in de club. Niets anders als tegenwoordig bij Chelsea. Het voetbal is alleen een stukje duurder geworden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48949142
Als Milan-fan ben ik natuurlijk voor Milan, maar alle mensen die pretenderen voor het goede voetbal te zijn, moeten in deze finale toch ook voor Milan zijn lijkt me. Ik begrijp eigenlijk niet dat L'pool andermaal de finale speelt, maar blijkbaar kan je op basis van inzet, werklust en het collectief een heel eind komen in een bekercompetitie. Want L'pool heeft toch te weinig voetballend vermogen vind ik om echt top genoemd te worden. Maar ad andere kant, als je 2 finales op drie jaar speelt ...
Toch begrijp ik niet waarom zo veel mensen L'pool zo'n leuke club vinden. Zal wel veel met de fans en het stadion (en geschiedenis) te zien hebben, want eigenlijk vind ik het een vrij grijs voetballend team.
pi_48949187
Milan door naar de finale
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:10:37 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48949249
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef BramKVO het volgende:

Toch begrijp ik niet waarom zo veel mensen L'pool zo'n leuke club vinden. Zal wel veel met de fans en het stadion (en geschiedenis) te zien hebben, want eigenlijk vind ik het een vrij grijs voetballend team.
Dat dus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_48949254
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Ik leef met je mee meid
excuse moi
pi_48949256
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
Milan door naar de finale
Joh, kijk eens naar de TT .
sig verwijderd door FA
pi_48949357
quote:

Ik heb een grafhekel aan pool, en een van de redenen is dat hele gezeik over die geweldige fans, dat geweldige stadion, blablabla. Zodra het over pool gaat, verandert iedereen spontaan in een evert ten napel
pi_48949443
Maar die fans zijn ook gewoon geweldig, dat kun je niet ontkennen vind ik.
pi_48949477
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:10 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Joh, kijk eens naar de TT .
niet gezien , ik zag milan staan

voor de finale heb ik geen voorkeur , Milan en Liverpool gun ik het allebei
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:41:23 #67
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_48949931
1 - 0, '12 Steven Gerard,1-1 ,'72 Pipo,1-2 ,'91 Pipo ..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_48949950
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:18 schreef Smeich het volgende:
Maar die fans zijn ook gewoon geweldig, dat kun je niet ontkennen vind ik.
Ik weet het niet, ik ken ze niet
Dat nonstop zingen hoeft van mij niet, en als je echt zo geweldig bent, fluit je de tegenstander niet uit. De beste supporters zitten wmb meestal bij rugbywedstrijden.
pi_48950094
Come on Scousers!

Liever zie ik dat Liverpool 6 gewonnen champions leagues heeft, mijns inziens onverdiend gezien de gehele historie van de club maar dat doet er niet zoveel toe, dan Milan weer 1tje erbij, al zou dat ook onverdiend zijn aangezien ze eigenlijk in de serie B zouden moeten spelen net als juve of iig niet in de champions league.
Milan draait in de serie A en coppa een slechter seizoen dan Roma, en toch staan ze er. Een klasse apart
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_48950141
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:43 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Geef Fortuna een zak met geld en ze worden ook kampioen.
Maar Fortuna heeft wel historie met Willy Dullens
De man die ze kapot hebben getrapt
pi_48950156
Kuyt gaat zijn eerste CL goal maken
pi_48954765
Ik denk dat Milan nu toch wel revanche gaat nemen voor die zeperd van twee jaar geleden.

Het zal waarschijnlijk wel redelijk close worden. 2-1 ofzo.
pi_48955885
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:37 schreef golfer het volgende:
5e CL-finale voor Seedorf.
hup Milan Als milan ons weer zo'n wedstrijd als gisteren schenkt.. man wat geweldig gespeeld. Gewoon intelligent de bal verdedigd telkens en de counter van ManU vertraagd.. heerlijk wat een slimme voetballers en hoe machtig.. lang geleden dat ik zo genoten heb van voetbal.. Sinds Ajax' top dagen is er eigenlijk geen ploeg geweest die dit niveau gehaald heeft naar mijn mening..
pi_48956403
Speelt Ronaldo nog wel eens bij Mlan?
pi_48956439
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:41 schreef Nouk het volgende:
Ja, hij is alleen niet speelgerechtigd voor de CL
pi_48956457
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:41 schreef Nouk het volgende:
Nou en of .. en regelmatig treft ie doel
pi_48957154
Sinds Ronaldo bij Milan is hebben ze niet meer verloren, leuk weetje op zich.

Ontopic: Milan laat absoluut niet hetzelfde gebeuren als in 2005. Ancelotti heeft zat tricks up his sleeve, en deze finale gaat overtuigend gewonnen worden door Milan. Geen mazzeldoelpunten van Pippo, maar pure kwaliteit vanuit het middenveld. Moge duidelijk wezen. Dit winnen we gewoon
pi_48959447
benitez doet vast weer een meesterzet en heeft meer tactische kennis.

Ik denk dat Liverpool door zijn hand wint.
pi_48960261
heb altijd sympathie voor beide clubs gehad, dus ben neutraal
al gun ik het Kuijt wel
pi_48960275
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 11:58 schreef the_legend_killer het volgende:
benitez doet vast weer een meesterzet en heeft meer tactische kennis.

Ik denk dat Liverpool door zijn hand wint.
onderschat Ancelotti niet
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:22:48 #81
113682 WeebI
Wee Bull
pi_48960454
Ik heb trouwens die selecties uit de OP van UEFA.com gehaald, maar heeft iemand enig idee waarom #10 Luis García er niet bij staat?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_48961960
Ik ben voor Liverpool. Hopelijk houden ze het achterin nu wat beter dicht.

Wel knap dat AC weer bij de top zit. Het is echt een van de beste clubs van europa
pi_48961967
Ik hoop op Liverpool natuurlijk
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:30:20 #84
153800 Bouncer_Bone
Don't look at me
pi_48963034
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:22 schreef WeebI het volgende:
Ik heb trouwens die selecties uit de OP van UEFA.com gehaald, maar heeft iemand enig idee waarom #10 Luis García er niet bij staat?
quote:
Luis Garcia is currently sidelined with a ruptured anterior cruciate ligament in his right knee he sustained during the Carling Cup defeat by Arsenal in January 2007.
pi_48963128
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 12:22 schreef WeebI het volgende:
Misschien is hij uit de Europese selectie gehaald omdat hij geblesseerd is
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 3 mei 2007 @ 13:55:26 #86
113682 WeebI
Wee Bull
pi_48963994
Ik wist dat hij geblesseerd was, maar waarom is hij dan van de site gehaald

Kun je soms maar een bepaald aantal spelers op de lijst zetten ofzo?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_48964085
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 13:55 schreef WeebI het volgende:
Ik wist dat hij geblesseerd was, maar waarom is hij dan van de site gehaald

Kun je soms maar een bepaald aantal spelers op de lijst zetten ofzo?
Je kan maar een bepaald aantal spelers op de spelerslijst hebben staan. Daarom zou het dus kunnen dat Mascherano de plek van Garcia heeft ingenomen.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_48965571
Hup Liverpool, maar als milan zo speelt als gister... dan zie ik het niet echt zitte.
pi_48966161
Milan
Gattuso is zo'n held Die mentaliteit is geweldig
Milan is een leuk team
Liverpool is qua sfeer en qua naam ook een leuke ploeg, en die supporters zijn ook geweldig. Het voetbal is niet geweldig, maar wel veel inzet
Ik hoop dat Milan het wordt, maar ik zit er niet mee als Liverpool wint.
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:13:20 #90
168768 Uncle-Quilly
I represent the O-O-O-O.G.
pi_48967073
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 10:24 schreef Chadi het volgende:

[..]

hup Milan Als milan ons weer zo'n wedstrijd als gisteren schenkt.. man wat geweldig gespeeld. Gewoon intelligent de bal verdedigd telkens en de counter van ManU vertraagd.. heerlijk wat een slimme voetballers en hoe machtig.. lang geleden dat ik zo genoten heb van voetbal.. Sinds Ajax' top dagen is er eigenlijk geen ploeg geweest die dit niveau gehaald heeft naar mijn mening..
Ik neem aan dat je daarmee het Ajax van '95 bedoeld en niet dat van de jaren '70?? Maar dan nog, denk aan Juventus in '96, Real Madrid van '98 t/m 2002, en Barcelona vorig seizoen... Deze teams haalden, volgens mijn mening, zeker minimaal het niveau dat Ajax in '95 had.
Just because no one can understand how you speak, don't necessarily mean that what you be sayin' is deep.
pi_48968302
Idd ja. Hoewel dat van Ajax wel iets cooler was omdat ze het met 'n (relatief gezien) minibegroting moesten doen, en niet uit 'n top 3 voetballand kwamen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:49:38 #92
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_48970899
Geen van beide clubs doet me iets en ik gun het zowel Kuijt als Seedorf. Moeilijk...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_48972469
Go Reds!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  donderdag 3 mei 2007 @ 17:46:11 #94
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_48972713
Hmm, ik moet nog een shirtje van Milan kopen, ik ben met één vriend toch weer de enige voor Milan, moet dat ook maar benadrukt worden.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 mei 2007 @ 12:19:51 #95
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49058137
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ze gooien gewoon alles op de CL. Als je ziet wat ze de laatste weken allemaal in de PL hebben opgesteld, ze nemen het niet eens serieus.
Alleen de laatste twee wedstrijden hoor: dat was dus vanaf het moment dat ze de voorrondes CL gehaald hadden in de PL (en het al een tijdje duidelijk was dat ze het kampioenschap konden vergeten).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 mei 2007 @ 12:24:36 #96
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49058261
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 00:05 schreef mcyodogg het volgende:

En in de historie van clubs als Madrid, Liverpool en Milan zijn er ook mensen geweest die geinvesteerd hebben in de club. Niets anders als tegenwoordig bij Chelsea.
Voor LFC valt dat wel mee. De opmars vanuit de 2nd division (wat Paisley deed was meer het vervolg daarvan) was meer het gevolg van de geweldige trainerskwaliteiten van Shankley dan van geld.
pi_49058328
Logisch toch, waarom risico's lopen dat je beste spelers geblesseerd raken, als je toch al gekwalificeerd bent voor de voorronde CL .

Groot nadeel voor Liverpool is denk ik dat het team van Milan bijna hetzelfde is als twee jaar terug. De spelers zullen grote revanchegevoelens hebben, omdat zij het zelf allemaal hebben meegemaakt (Maldini, Pirlo, Seedorf, Gatusso, Inzaghi, Dida, Nesta etc.).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 mei 2007 @ 12:30:50 #98
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49058418
quote:
Als Milan-fan ben ik natuurlijk voor Milan, maar alle mensen die pretenderen voor het goede voetbal te zijn, moeten in deze finale toch ook voor Milan zijn lijkt me. Ik begrijp eigenlijk niet dat L'pool andermaal de finale speelt, maar blijkbaar kan je op basis van inzet, werklust en het collectief een heel eind komen in een bekercompetitie. Want L'pool heeft toch te weinig voetballend vermogen vind ik om echt top genoemd te worden. Maar ad andere kant, als je 2 finales op drie jaar speelt ...
Ik vind het altijd wel grappig dat het "voetballlend vermogen" zo onderschat wordt, want met werklust alleen kom je er echt niet hoor. Ze kunnen ook echt een leuke partij voetbal op de mat leggen hoor.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 mei 2007 @ 12:32:07 #99
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_49058456
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:27 schreef RayMania het volgende:

Groot nadeel voor Liverpool is denk ik dat het team van Milan bijna hetzelfde is als twee jaar terug. De spelers zullen grote revanchegevoelens hebben, omdat zij het zelf allemaal hebben meegemaakt (Maldini, Pirlo, Seedorf, Gatusso, Inzaghi, Dida, Nesta etc.).
Dat gold natuurlijk ook voor een groot deel van het CFC team in de halve finale ...

[ Bericht 0% gewijzigd door Doc op 06-05-2007 12:37:39 ]
pi_49058497
quote:
Op zondag 6 mei 2007 12:32 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat goldt natuurlijk ook voor een groot deel van het CFC team in de halve finale ...
Dat is waar . Laat MIlan het dan ook maar niet lukken .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')