Ik wilde alleen maar zeggen dat wanneer Roman er niet was geweest ze niet meer waren dan een redelijke subtopper en Liverpool heeft ook in het verleden vele successen geboekt toen er nog geen sprake was van al die miljoenen. En het geld van Chelsea is natuurlijk ook niet helemaal vergelijkbaar met het geld van Liverpool.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Neem het geld weg bij Liverpool en ze staan ook nooit meer in de CL-finale, dus wat wil je zeggen?
Ik leef met je mee meidquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:01 schreef Smeich het volgende:
Chelsea had ZO'n ontzettend leuk team eind jaren 90 (Zola, Casiraghi, Di Matteo, Le Saux, Flo, Wise, Poyet, Deschamps, Petrescu, LeBoeuf, Ferrer en Edje de Goey om maar wat namen te noemen.. ik was echt fan!)
Sterker nog, als Roman niet was gekomen, zal Chelsea nu in dezelfde positie als Leeds United. Natuurlijk is geld nodig geweest om van Chelsea een Europese topploeg te maken, maar het lijkt wel of supporters van andere clubs alleen het geld zien bij Chelsea, en niet door hebben dat er mensen werken die prestaties leveren, en niet robots.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar zeggen dat wanneer Roman er niet was geweest ze niet meer waren dan een redelijke subtopper en Liverpool heeft ook in het verleden vele successen geboekt toen er nog geen sprake was van al die miljoenen. En het geld van Chelsea is natuurlijk ook niet helemaal vergelijkbaar met het geld van Liverpool.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef BramKVO het volgende:
Toch begrijp ik niet waarom zo veel mensen L'pool zo'n leuke club vinden. Zal wel veel met de fans en het stadion (en geschiedenis) te zien hebben, want eigenlijk vind ik het een vrij grijs voetballend team.
Ik heb een grafhekel aan pool, en een van de redenen is dat hele gezeik over die geweldige fans, dat geweldige stadion, blablabla. Zodra het over pool gaat, verandert iedereen spontaan in een evert ten napelquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef BramKVO het volgende:
Toch begrijp ik niet waarom zo veel mensen L'pool zo'n leuke club vinden. Zal wel veel met de fans en het stadion (en geschiedenis) te zien hebben, want eigenlijk vind ik het een vrij grijs voetballend team.
quote:
Ik weet het niet, ik ken ze nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:18 schreef Smeich het volgende:
Maar die fans zijn ook gewoon geweldig, dat kun je niet ontkennen vind ik.
Maar Fortuna heeft wel historie met Willy Dullensquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:43 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Geef Fortuna een zak met geld en ze worden ook kampioen.
hup Milanquote:
Ja, hij is alleen niet speelgerechtigd voor de CLquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:41 schreef Nouk het volgende:
Speelt Ronaldo nog wel eens bij Mlan?
Nou en of .. en regelmatig treft ie doelquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:41 schreef Nouk het volgende:
Speelt Ronaldo nog wel eens bij Mlan?
onderschat Ancelotti nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:58 schreef the_legend_killer het volgende:
benitez doet vast weer een meesterzet en heeft meer tactische kennis.
Ik denk dat Liverpool door zijn hand wint.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:22 schreef WeebI het volgende:
Ik heb trouwens die selecties uit de OP van UEFA.com gehaald, maar heeft iemand enig idee waarom #10 Luis García er niet bij staat?
quote:Luis Garcia is currently sidelined with a ruptured anterior cruciate ligament in his right knee he sustained during the Carling Cup defeat by Arsenal in January 2007.
Misschien is hij uit de Europese selectie gehaald omdat hij geblesseerd isquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:22 schreef WeebI het volgende:
Ik heb trouwens die selecties uit de OP van UEFA.com gehaald, maar heeft iemand enig idee waarom #10 Luis García er niet bij staat?
Je kan maar een bepaald aantal spelers op de spelerslijst hebben staan. Daarom zou het dus kunnen dat Mascherano de plek van Garcia heeft ingenomen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:55 schreef WeebI het volgende:
Ik wist dat hij geblesseerd was, maar waarom is hij dan van de site gehaald
Kun je soms maar een bepaald aantal spelers op de lijst zetten ofzo?
Ik neem aan dat je daarmee het Ajax van '95 bedoeld en niet dat van de jaren '70?? Maar dan nog, denk aan Juventus in '96, Real Madrid van '98 t/m 2002, en Barcelona vorig seizoen... Deze teams haalden, volgens mijn mening, zeker minimaal het niveau dat Ajax in '95 had.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
hup Milan![]()
![]()
![]()
![]()
Als milan ons weer zo'n wedstrijd als gisteren schenkt.. man wat geweldig gespeeld. Gewoon intelligent de bal verdedigd telkens en de counter van ManU vertraagd.. heerlijk wat een slimme voetballers en hoe machtig.. lang geleden dat ik zo genoten heb van voetbal.. Sinds Ajax' top dagen is er eigenlijk geen ploeg geweest die dit niveau gehaald heeft naar mijn mening..
![]()
![]()
![]()
Alleen de laatste twee wedstrijden hoor: dat was dus vanaf het moment dat ze de voorrondes CL gehaald hadden in de PL (en het al een tijdje duidelijk was dat ze het kampioenschap konden vergeten).quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:54 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze gooien gewoon alles op de CL. Als je ziet wat ze de laatste weken allemaal in de PL hebben opgesteld, ze nemen het niet eens serieus.
Voor LFC valt dat wel mee. De opmars vanuit de 2nd division (wat Paisley deed was meer het vervolg daarvan) was meer het gevolg van de geweldige trainerskwaliteiten van Shankley dan van geld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:05 schreef mcyodogg het volgende:
En in de historie van clubs als Madrid, Liverpool en Milan zijn er ook mensen geweest die geinvesteerd hebben in de club. Niets anders als tegenwoordig bij Chelsea.
Ik vind het altijd wel grappig dat het "voetballlend vermogen" zo onderschat wordt, want met werklust alleen kom je er echt niet hoor. Ze kunnen ook echt een leuke partij voetbal op de mat leggen hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:06 schreef BramKVO het volgende:
Als Milan-fan ben ik natuurlijk voor Milan, maar alle mensen die pretenderen voor het goede voetbal te zijn, moeten in deze finale toch ook voor Milan zijn lijkt me. Ik begrijp eigenlijk niet dat L'pool andermaal de finale speelt, maar blijkbaar kan je op basis van inzet, werklust en het collectief een heel eind komen in een bekercompetitie. Want L'pool heeft toch te weinig voetballend vermogen vind ik om echt top genoemd te worden. Maar ad andere kant, als je 2 finales op drie jaar speelt ...
Dat gold natuurlijk ook voor een groot deel van het CFC team in de halve finale ...quote:Op zondag 6 mei 2007 12:27 schreef RayMania het volgende:
Groot nadeel voor Liverpool is denk ik dat het team van Milan bijna hetzelfde is als twee jaar terug. De spelers zullen grote revanchegevoelens hebben, omdat zij het zelf allemaal hebben meegemaakt (Maldini, Pirlo, Seedorf, Gatusso, Inzaghi, Dida, Nesta etc.).
Dat is waarquote:Op zondag 6 mei 2007 12:32 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat goldt natuurlijk ook voor een groot deel van het CFC team in de halve finale ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |