Als-ie dat nou drie minuten eerder had gedaan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:43 schreef Piet_Veerman het volgende:
1-0 door Kaka..
één doelpuntje is genoegquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef -Mo- het volgende:
Celtic door en PSV lootten, bitte.
Weet je dat zeker? Vorig jaar nog wel namelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Celtic.Maar nu gaan ze het niet meer redden.
Ze tellen niet dubbel, uitdoelpunten in de verlenging.
Dat wist ik niet? Maar dan is 1 doelpunt toch nog steeds genoeg voor penalties?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Jawel toch? Alkmaar 2005.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Maldini maakte hands, Celtic 100% penalty onthouden.![]()
Kut Italiaans geluk weerquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Op basis van....?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:16 schreef Aanvoerder het volgende:
En Kaka' is een schijtspeler.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:16 schreef Aanvoerder het volgende:
Schijtmilan. En Kaka' is een schijtspeler.
ach komaan zeg. Had het ad overkant identiek dezelfde fase geweest ging het volgens jou geen penalty zijn zeker? Er gingen inderdaad scheidsen zijn die dat zouden fluiten, maar de meerderheid nog steeds niet. Aangeschoten bal.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
inderdaad. Milan mist duidelijk een spits zoals het Sheva al die jaren had. Al vind ik wel dat Ancelotti thuis tegen Celtic toch op z'n minst met een tweede aanvaller mag starten. Maarja, hij doet het thuis tegen Samp ook al niet meer ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een kansen trouwens, onterecht dat ze nog een half uur langer moesten.
Was ook mijn gedachte.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het was hands, dus penalty. Identieke situatie aan de andere kant, was het ook hands geweest. Niet zo huilen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:12 schreef BramKVO het volgende:
ach komaan zeg. Had het ad overkant identiek dezelfde fase geweest ging het volgens jou geen penalty zijn zeker?
zoals ik zei, sommige scheidsen zouden dat geven, anderen niet. Is niet een geval waar je kan zeggen dat Celtic bestolen is. Is gewoon een interpretatie. Hoedanook, Milan oververdiend door, iedereen die de matchen (of zelfs maar de samenvattingen) zag kan het daar over eens zijn lijkt me.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was ook mijn gedachte.
Liever Milan door dan Celtic maar als ie hem gegeven had hadden ze weinig in te brengen gehad.
het is jij die huilt om een fase die je ook kan interpreteren als aangeschoten bal volgens mij. Of zelfs als bescherming vh gezicht (bal ging pardoes z'n gezicht in anders). Wordt erg veel niet voor gefloten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Het was hands, dus penalty. Identieke situatie aan de andere kant, was het ook hands geweest. Niet zo huilen.
Wat ik er van gezien heb zijn ze zeker terecht door neemt niet weg dat Maldini nou niet bepaald zijn handjes naast het lichaam had dus Celtic heeft een punt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:18 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zoals ik zei, sommige scheidsen zouden dat geven, anderen niet. Is niet een geval waar je kan zeggen dat Celtic bestolen is. Is gewoon een interpretatie. Hoedanook, Milan oververdiend door, iedereen die de matchen (of zelfs maar de samenvattingen) zag kan het daar over eens zijn lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |