Kun je geen mod worden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:04 schreef beequeen het volgende:
MARIL, lees de Cos eens. Dit bericht stond er al. Cos vervuiling dus,![]()
Wat zei ze? ik had net van stream gewisseld.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:06 schreef getl0st het volgende:
En daar versprak lieke zich weer?
Heb ik toch gemeldquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
Toch weet ik nog steeds niet waarom Jaap zo boos is.
Amanda vroeg iets over het trainingsschema waarop Lieke antwoordde:quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wat zei ze ?
Heb een automatisch Lieke-filter. Van haar komt bij mij echt niets binnen.
spelde ze het zo?..of ben jij gewoon zo dom?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:10 schreef Liess het volgende:
Amanda : Ik heb een luihijdstoornis.
Omdat hij knettergek is.(zegt hij zelf)quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Wat zei ze ?
Heb een automatisch Lieke-filter. Van haar komt bij mij echt niets binnen.
dynabite van jou had ik toch wel een betere reden verwacht.quote:
Is dat nieuw nieuws dan ????quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:11 schreef F04 het volgende:
Jaap gaat alles verzieken zegt hij.
Kan Amanda niet eens fatsoenlijk spellen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:10 schreef Liess het volgende:
Amanda : Ik heb een luihijdstoornis.
lol. Herken ik, heb ik ook wel last van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:10 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft een luiheidsstoornis!
Ik ben benieuwd of Carlos uberhaupt nog wil komen. . .quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:12 schreef Copycat het volgende:
Nicolaas blijft de kalmheid zelve als Jaap zegt dat hij de personal trainings gaat verzieken.
"Ik vind het prima. Je doet maar lekker waar je zin in hebt."
volgens rat vond jaap het niet leuk dat anderen ook in de fitnessruimte aanwezig waren terwijl hij trainde.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:09 schreef Disana het volgende:
1 fout is ook een 9.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:11 schreef Dynabite het volgende:
[..]
spelde ze het zo?..of ben jij gewoon zo dom?
Hij sluit af met een reprimande aan Carlos:quote:[..]
Mijn liefde voor dieren, gaat niet zo ver als dat van Eric. Wat ik die gozer soms zie uithalen in de stal van Vries, daar is een kudde geile beren die broodjes smeren echt niks bij.
Ik gun de paarden vers gras. Ja toch? Is toch juist leuk voor die beesten om lekker door de tuin te kunnen lopen. Verse blaadjes aan de bomen, een vijver om uit te drinken, een grasveld om lekker je behoefte op te doen.....die beesten zijn toch allang uitgekeken op die zandbak waar ze verplicht in moeten leven. Hallo?!?!?! HET ZIJN PAARDEN!!! Het zijn geen indianen in een reservaat! Kom nou! Die paarden gun ik als dierenvriend MIJN tuin.
[..]
quote:Ach sommige mensen leren het nooit he. Die snuggere gozer moet maar eens goed bedenken tegen wie die het heeft.
JUIST JA!!!!
TEGEN DE FUCKING KING VAN DE GOUDEN KUT KOOI
Grote kans dat Lieke een dubbelfunctie gaat vervullen. De personal trainende miljonair. Lekker cheap.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:13 schreef Marrije het volgende:
Ik ben benieuwd of Carlos uberhaupt nog wil komen. . .
Het laatstequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:11 schreef Dynabite het volgende:
[..]
spelde ze het zo?..of ben jij gewoon zo dom?
Ik neem aan dat desbetreffende stukje over enkele minuten gewoon op het internet te vinden is.quote:
Niet weer hequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Gaan ze straks weer pokeren?
Dat zou ik erg jammer vinden!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Beter te vroeg dan te laat hé.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat desbetreffende stukje over enkele minuten gewoon op het internet te vinden is.
Asperges is moeilijk te behandelen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
die japio is echt rijp voor opname...........wat een mafkees hahahah
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
das een aanname... weet je dus nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat desbetreffende stukje over enkele minuten gewoon op het internet te vinden is.
Voor witlof hebben ze tegenwoordig een goed medicijn.quote:
je kunt ze beter steken dan behandelenquote:
wishful thinkingquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef FdW het volgende:
Binnen een uur heeft Lieke HELA vorm gegeven. Wat een klasse!!![]()
![]()
Ik voorzie een nieuw strijdlied:quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef FdW het volgende:
Binnen een uur heeft Lieke HELA vorm gegeven. Wat een klasse!!![]()
![]()
Vandaar waarschijnlijk dat ik de zin begon met: "Ik neem aan".quote:
Was toch ook van kinder cola?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuw strijdlied:
Eeeeeeeeeeeeeennnnnnn van je HELA HELA HELA holala, HELA HELA HELA holala, HELA HELA HELA holala...
Altijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:22 schreef kleinzusje het volgende:
mag ik even een hele luie vraag stellen, die echt niet mag ?
Wordt die gymslet de nieuwe bewoner ?quote:
hij is leukquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik voorzie een nieuw strijdlied:
Eeeeeeeeeeeeeennnnnnn van je HELA HELA HELA holala, HELA HELA HELA holala, HELA HELA HELA holala...
Sowieso heb ik mijn post al aangepast.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een domheid weer, autistisme verwante stoornissen zijn zowiezo niet te genezen, je kan er hooguit mee leren omgaan.
Meningen zijn verdeeld.. ik denk van wel aangezien haar foto zelfs al op de site stond...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wordt die gymslet de nieuwe bewoner ?
Waarschijnlijk wel, stond even zo op de site maar is inmiddels weer weg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTFquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, stond even zo op de site maar is inmiddels weer weg.
Daar geef IK geen antwoord op, je zult toch ff de COS uit moeten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tandjes poetsen en naar bed,quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Effe serieus off/on-topic Hidiho. Als ik na vier mei wil blijven kijken naar nimmer bufferende streams van een gewaardeerde mede-user, kan dat dan nog, of ben ik gedoemd vastgenageld aan die site van "hullie"?quote:
Duh, zie die andere sites die erbij staanquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef F04 het volgende:
[afbeelding]
WTF, King Jaap staat op de 1e plaats.
Dank je lieve peter6000 ik hoop dat je nog lang mn meester wil zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar geef IK geen antwoord op, je zult toch ff de COS uit moeten.
HINT: Ze heeft al een bewonerstopic.
alsjeblieft niet!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als dat zo is, hoop ik dat Japio de fitness weer gaat verbouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
waarschijlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er staat nog steeds aspergesquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sowieso heb ik mijn post al aangepast.
Jaap zei even geleden tegen Nico, dat hij 175 bezoekers had gehad de laatste paar uur.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef F04 het volgende:
[afbeelding]
Als je de licence van tien.nl hebt kun je volgens mij overal kijken. (als ze de url niet aanpassen)quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Effe serieus off/on-topic Hidiho. Als ik na vier mei wil blijven kijken naar nimmer bufferende streams van een gewaardeerde mede-user, kan dat dan nog, of ben ik gedoemd vastgenageld aan die site van "hullie"?
Wedden dat ze zich mooi aankleedt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:26 schreef Clank het volgende:
Lieke: Kan ik hier even douchen??
En heb je ook gelijk een nachtpon voor me.. en mss ook een bed en een kast?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:26 schreef Clank het volgende:
En komt dan melden dat ze blijft, vrees ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:26 schreef Clank het volgende:
Ze doet het natuurlijk liever met een camera dan thuis![]()
Tuurlijk ze moet zo schoon de kooi in.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:26 schreef Clank het volgende:
Hein pragt??/ WTFUCKquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef F04 het volgende:
[afbeelding]
Zoals Disana al zei.. en nu kleed ze zich mooi aan.. heel goed mogelijk...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En komt dan melden dat ze blijft, vrees ik.
Fysiek gezien valt Lieke meer op Brian, dus ik verwacht hoop dat het daarop uitdraait.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:27 schreef ruby het volgende:
Als Lieke het huis in komt, is het dan de bedoeling dat die psycho Brian achter haar aan gaat ofzo?
Zie je Carlos al vragen of hij ff kan douche..quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:28 schreef shmoopy het volgende:
En hoezo ga je douchen met al die camera's?
Die blijft, hoor.
En ze is op dit moment niet bepaald pro-Huub...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:28 schreef shmoopy het volgende:
Die blijft, hoor.
Niet als dat betekend dat hij vanavond niet mee had mogen eten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:29 schreef farceman het volgende:
Dus Brian is in hongerstaking? Dat begreep ik althans uit tv uitzending?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zie je Carlos al vragen of hij ff kan douche..
Prima, lekker blijven doen. 60 Dagen volhouden graagquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:29 schreef farceman het volgende:
Laatste wat ik hoorde was dat het goed ging..quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:30 schreef ruby het volgende:
Ik hoor eigenlijk niets meer over Diana. Is ze überhaupt nog in beeld?
Amanda heeft nog gevoelens voor Brian...
Ja, z'n muil is dichtgenaaid ondertussen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:29 schreef farceman het volgende:
Stiekem is ze toch niet zo slecht?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:31 schreef petraa het volgende:
Wijze woorden van Lieke
Die heeft daar seks gehad en heeft al eens gedoucht daar... die is echt niet cameraschuw hoor...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:28 schreef shmoopy het volgende:
Die blijft, hoor.
Ja, dat snapt een mens toch niet he? Dat ze vier keer op 1 avond hebben liggen konijnen stelt ook niets voorquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Fysiek gezien valt Lieke meer op Brian, dus ik verwacht hoop dat het daarop uitdraait.
Zegt veel over de grootheidswaanzin van Gnoomp Huub, dat hij serieus denkt een kans bij mediageile Lieke te hebben.
Hoe schat jij de meelevendheid (empathie) van Lieke in? Ik denk dat ze voornamelijk voor zichzelf gaat.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:31 schreef mootie het volgende:
Lieke........ als jij niet tegen Amanda zegt dat ze weg moet blijven bij een wifebeater...... moet je opzouten!
Misschien vond John de Mol het toch niet zo'n hit uiteindelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Laatste wat ik hoorde was dat het goed ging..
Dus gelijk een stuk minder boeiend?
En ze woont ook zo ver wegquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:26 schreef Clank het volgende:
Blijft lachen met Peterquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Fysiek gezien valt Lieke meer op Brian, dus ik verwacht hoop dat het daarop uitdraait.
Zegt veel over de grootheidswaanzin van Gnoomp Huub, dat hij serieus denkt een kans bij mediageile Lieke te hebben.
een danseres uit de Teaser (die een tijd noodgedwongen dicht was vanwege erotische nevenactiviteiten)............ naief.............?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:31 schreef carpediem23 het volgende:
Ik vind het dan wel weer cool dat ze de moeite neemt om met Amanda te praten. Alleen snapt Amand het niet helemaal, maarja ze is nog jong en onwijs naief.
Ze moet zo de kooi in en dat doe je fris en fruitig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:33 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind Lieke een betere trainer dan Carlos omdat zij met de oefeningen mee doet. Ze staat letterlijk en figuurlijk dichterbij. Carlos hing maar een beetje rond en gaf orders..
Dat ze nu gaat douchen vind ik weer minder...daar komt het berekenende van haar weer naar voren..
C cup ???quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke is ook weer in huis
[afbeelding]
Ja.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een danseres uit de Teaser (die een tijd noodgedwongen dicht was vanwege erotische nevenactiviteiten)............ naief.............?![]()
Tsja........ als Amanda zoiets met mij zou bespreken, zou ik meteen zeggen: wegwezen, ben je nou helemaal van de pot gerukt om zo iemand leuk te vinden! En het valt me erg tegen dat alleen Eric dat gezegd heeft. Ook Lieke was daar niet stellig in.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe schat jij de meelevendheid (empathie) van Lieke in? Ik denk dat ze voornamelijk voor zichzelf gaat.
Ik vind het maar lelijke tieten eigenlijkquote:
C ??quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasja: KEN JE JEZELLUF WEER TERUGBEKIJKE OP JOETOEP!!
Wacht maar tot over een paar weken, nadat Huub zich erover heeft ontfermdquote:
Een stel onooglijke kiwi's, inderdaad...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik vind het maar lelijke tieten eigenlijk
Ze zegt 75 B, maar dat lijkt echt op een A.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
We zijn het eens. Ik denk dat onze en Sylvia's vermoedens over de aard van Lieke wel gaan uitkomen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsja........ als Amanda zoiets met mij zou bespreken, zou ik meteen zeggen: wegwezen, ben je nou helemaal van de pot gerukt om zo iemand leuk te vinden! En het valt me erg tegen dat alleen Eric dat gezegd heeft. Ook Lieke was daar niet stellig in.
Ik denk dat Lieke toch eerst voor zichzelf gaat.
Die gaat haar Neptieten aanpraten...Goh klassewijffie...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef FdW het volgende:
[..]
Wacht maar tot over een paar weken, nadat Huub zich erover heeft ontfermd![]()
![]()
![]()
Welek tieten?, dat noem ik geen tietenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:35 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ik vind het maar lelijke tieten eigenlijk
Ja grote A kleine B75 denk ik..quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze zegt 75 B, maar dat lijkt echt op een A.
Geen idee.. geen last van..quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
heeft iemand enig idee hoe ik mijn kapotte stream 1 en 3 kan repareren of is dat bij iedereen zo?
Deze http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 doen het uitstekend.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
heeft iemand enig idee hoe ik mijn kapotte stream 1 en 3 kan repareren of is dat bij iedereen zo?
momentquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
http://bb.roy.servehttp.com/index.asp?prog=1quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Da's geen C-cup hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Dankjewel, op alle andere sites doen ze het niet bij mijquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2 doen het uitstekend.
Mooi jurkje, luchtje... die blijft.
Kan tien daar ook wat aan doen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:37 schreef Napster het volgende:
[..]
Welek tieten?, dat noem ik geen tieten
Bultjes zij het...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:37 schreef Napster het volgende:
[..]
Welek tieten?, dat noem ik geen tieten
Zonde...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:38 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke krijgt een borstvergroting in de kooi![]()
Ze krijgt zwarte borsten, want ze gebruiken de overgebleven huid van Natasia`s buikwandcorrectie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:38 schreef kleinzusje het volgende:
HiDiHo rocks!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dankjewel, op alle andere sites doen ze het niet bij mij![]()
Ze zal wel gehoord hebben dat haar tietjes eindelijk gerestaureerd gaan worden........quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:37 schreef FSR het volgende:
Is Nastas even doorgesmeert ??
ze is zo hyper ?
Sylvia probeerden zo ook al een boobjob aan te smeren. Leuke voorbeeldfunctie van Talpa weer, alsof elke vrouw D+ moet hebben...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:38 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze krijgt zwarte borsten, want ze gebruiken de overgebleven huid van Natasia`s buikwandcorrectie.![]()
Ik zou zeggen.. Laat maar Hangen Tas..quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zal wel gehoord hebben dat haar tietjes eindelijk gerestaureerd gaan worden........![]()
Vind jij mij stiekem lief ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze krijgt zwarte borsten, want ze gebruiken de overgebleven huid van Natasia`s buikwandcorrectie.![]()
En achter even een upper gehad..Na die downer van gister...quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ze zal wel gehoord hebben dat haar tietjes eindelijk gerestaureerd gaan worden........![]()
Wie weet wordt ze wel wakker met cup F... Zo zo maar kunnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Wáárom denk je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Wáárom maakt Lieke zich zo netjes?
Wie weet wordt ze wel wakker met cup F... Zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Om de miljonairs mede te delen dat ze blijft?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft een 'feestje'quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Voor haar binnenkomst in de Kooi.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:41 schreef Kinga het volgende:
Ik ben hard aan het sparen voor een borstverkleiningquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Sylvia probeerden zo ook al een boobjob aan te smeren. Leuke voorbeeldfunctie van Talpa weer, alsof elke vrouw D+ moet hebben...
Ik neem ook altijd mijn sporttas mee naar een feestjequote:
Laat het niet waar zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Om de miljonairs mede te delen dat ze blijft?
Ik zie het vanavond nog steeds niet gebeuren, maar zou het wel prachtig vinden!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Om de miljonairs mede te delen dat ze blijft?
Zolang de borsten op de streams zijn is het natuurlijk ontopic.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef Talitha het volgende:
Kan er een apart topic geopend worden waar de cupmaat van Lieke besproken kan worden?
zit in het ziekenfonsquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het sparen voor een borstverkleining![]()
Ze moet gewoon haar corset een gaatje strakker trekken, dan komt het vanzelf weer omhoog.....quote:
ik hoop dat het vanavond gebeurd. alles om de pokertafel en de tv te vermijdenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik zie het vanavond nog steeds niet gebeuren, maar zou het wel prachtig vinden!
Er is al een educatief tieten topicquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef Talitha het volgende:
Kan er een apart topic geopend worden waar de cupmaat van Lieke besproken kan worden?
Je weet vandaag niet hoe groot ze morgen zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:44 schreef ericahysterica het volgende:
wat is er mis met een abcdefg cup? eigenlijk?
We zijn hier toch niet het alfabet aan het leren?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:44 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Zolang de borsten op de streams zijn is het natuurlijk ontopic.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:44 schreef haak2 het volgende:
[..]
ik hoop dat het vanavond gebeurd. alles om de pokertafel en de tv te vermijden
Schat das klote, wilde ik ook op mijn 14equote:Op woensdag 2 mei 2007 21:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het sparen voor een borstverkleining![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
We zijn hier toch niet het alfabet aan het leren?
Daar heb je dan weer een punt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
We zijn hier toch niet het alfabet aan het leren?
Is dat zo'n Scanmantopic met veel plaatjes en weinig tekst?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er is al een educatief tieten topic
als beide gelijk zijn niets.. maar als er een een A cup is en de andere een D cup, is het wel heel apart....quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:44 schreef ericahysterica het volgende:
wat is er mis met een abcdefg cup? eigenlijk?
Op je 14de?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:46 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Schat das klote, wilde ik ook op mijn 14e
Geen twijfel mogelijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:46 schreef Marrije het volgende:
Gaaaaat ze NU vertellen dat ze blijft????
Tuurlijk niet, Jaap is er nog niet bij.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:46 schreef Marrije het volgende:
Gaaaaat ze NU vertellen dat ze blijft????
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:47 schreef FSR het volgende:
[..]
als beide gelijk zijn niets.. maar als er een een A cup is en de andere een D cup, is het wel heel apart....
En heb je je klote gekregen ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:46 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Schat das klote, wilde ik ook op mijn 14e
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:48 schreef Eisenheim. het volgende:
Staat de volgende COS al klaar? Ik verwacht een stroom aan scheldwoorden...
*streams uit*quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda is de enige die enigszins echt verbaasd is.
Of ze heeft stiekem een IQ van 150 en ze speelt het geniaal, natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |